Материалдар / Озык тәжірибені насихаттау жинақтамасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Озык тәжірибені насихаттау жинақтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Озык тәжірибені насихаттау жинақтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2023
256
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Түркістан облысы

Шардара қаласы

"М. Горький атындағы жалпы орта мектебі" КММ



Shape2 Shape3

2022 – 2023 оқу жылы


















Дайындаған:

Аты-жөні: Пайзуллаева Гүлжан Асановна

Лауазымы: бастауыш сынып мұғалімі

Shape4

«Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды оқыту мотивациясы мен білім беру процесінің тиімділігін арттыру құралы ретінде пайдалану»

Озык тәжірибені насихаттау жинақтамасы



Мазмұны

  1. Педагогикалық тәжірибе авторының ақпараттық парағы........................2

  2. Аннотация.....................................................................................................2

  3. Педагогикалық тәжірибені жинақтау...............................................3- 22

Педагогикалық тәжірибе тақырыбы ...........................................................3

Тәжірибе идеясы ...........................................................................................3

Тәжірибенің пайда болу және қалыптасу шарттары..................................3

Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы......................................................3-4

Тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері ....................................................4

Педагогикалық тәжірибе объектісі..............................................................5

Тәжірибенің жаңалығы ................................................................................5

Тәжірибенің ғылыми-әдістемелік негіздемесі............................................5

Тәжірибенің теориялық негізі.................................................................5-20

Тәжірибе бойынша жұмыс ұзақтығы........................................................20

Педагогикалық тәжірибені насихаттау.....................................................21

Педагогикалық тәжірибенің нәтижелілігі...........................................21-22

Қорытынды..................................................................................................22

4. Пайдаланылған Интернет көздерінің тізімі....................................................22































Педагогикалық тәжірибе авторының ақпараттық парағы



Аты - жөні Пайзулаева Гүлжан Асановна

Лауазымы: бастауыш сынып мұғалімі

Білім: жоғары

Біліктілік санаты: педагог-зерттеуші

Пед.өтілі: 28 жыл


Аннотация


"Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды оқыту мотивациясы мен білім беру процесінің тиімділігін арттыру құралы ретінде пайдалану" тақырыбы бойынша озық педагогикалық тәжірибені "М. Горький атындағы жалпы орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Пайзуллаева Гүлжан Асанқызы, "педагог – зерттеуші"санаты ұсынады.

Ұсынылған жұмыста белгіленген тақырыптың өзектілігі мен болашағы ашылады, тәжірибенің ғылыми – әдістемелік негіздемесі беріледі.

Жұмыста заманауи педагогикалық технологияларды сипаттау және оларды оқушылармен жұмыста қолдану маңызды орын алады. Жұмыста оқу қызметінің нәтижелері ұсынылған. Оқушылардың жетістіктерінің динамикасы көрсетілген. Оқушылардың нәтижелерін және олардың қызметінің өнімін көрсететін қосымшалар бар. Бұл жұмыс бастауыш сынып мұғалімдері үшін пайдалы болуы мүмкін.























Педагогикалық тәжірибені жинақтау


Педагогикалық тәжірибе тақырыбы


Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды оқыту мотивациясы мен білім беру процесінің тиімділігін арттыру құралы ретінде пайдалану.


Тәжірибе идеясы

Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқыту мотивациясын және білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін жағдайлар жасау.


Тәжірибенің пайда болу және қалыптасу шарттары


Түркістан облысы, Шардара қаласы, М. Горький атындағы жалпы орта мектебі " КММ бастауыш сынып мұғалімі – Г.А.Пайзуллаева.

Мен 27 жылдан астам бастауыш сынып мұғалімі болып жұмыс істеймін. Осы кезеңде мен бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды оқытуды ынталандыру және білім беру процесінің тиімділігін арттыру құралы ретінде қолдануға бағытталған материал жинадым.

Қазіргі білім беруде бірқатар проблемалар бар. Олардың бірі-мектептегі жетістік әрқашан өмірде сәттілікті білдірмейді. Бұл өте жиі керісінше болады. Неліктен? Мүмкін біз балаларға өте маңызды нәрсені үйретпейміз бе? Бұл мәселені шешудің ұсынылған тәсілдерінің бірі-заманауи технологияларды қолдану.


Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы


Неліктен дәл осы мәселе бойынша тәжірибені жалпылау қажет болды?

Менің тақырыбымның өзектілігі жаңартылған білім беру мазмұнының МЖМБС талаптарымен анықталады: инновациялық технологияларды енгізу оқыту сапасын жақсартуға, балалардың жаңа білім алуға деген ынтасын арттыруға арналған. Менің ойымша, бұл оқыту формалары мен әдістерін жетілдіру, білім беру мазмұнын іріктеу, білім беру технологияларын енгізу арқылы мүмкін болады. Кіші оқушы ересек өмірге дайындалып қана қоймай, тек білім алып қана қоймай, әртүрлі іс-шараларға қатысады. Заманауи педагогикалық технологияларды қолдану тәрбиелік міндеттерді шешуге және баланың қоршаған әлемді тәуелсіз тануға дайындығын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Әрине, баланы бәріне үйрету, оған барлық нәрсе туралы дайын идеялар мен білім беру мүмкін емес. Бірақ оны өз бетінше білім алуға, жағдайды талдауға, қорытынды жасауға, өзі шешпеген тапсырманың немесе мәселенің шешімін табуға үйретуге болады. Әр сабақ оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететініне көз жеткізу керек, бұл менің педагогикалық қызметімдегі ең бастысы.

Қазіргі оқушы жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайда өзін жайлы сезінуі керек. Мұғалімнің назары әр оқушыны белсенді танымдық және шығармашылық қызметке тартуға бағытталуы керек. Бұған мұғалім сценарист, режиссер, серіктес ретінде әрекет ететін оқушылардың белсенді ойлау әрекеті мен коммуникативтілігін дамыту үшін айналып өтетін жаңа технологияларды қолдану арқылы қол жеткізуге болады.

Ең перспективалы, менің ойымша, интерактивті оқытудың, жобалық қызметтің, стандартты емес сабақтардың әртүрлі түрлерімен байланысты технологиялар.

Тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері


Тәжірибенің мақсаты: заманауи педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының оқу сапасын арттыру.

Осы мақсатқа жету үшін мен келесі міндеттерді қоямын:

1. Оқу процесінің мотивациясы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін педагогикалық технологияларды зерттеу;

2. Заманауи технологиялардың көмегімен танымдық белсенділік пен пәндерге деген қызығушылықты арттыру;

3. Оқушыларды қоршаған әлем туралы тәуелсіз білімге қосу арқылы оқытудың белсенділік сипатын қамтамасыз ету;


Педагогикалық тәжірибе объектісі:


2019-2023 жылдар аралығында 1-4 сынып оқушыларымен оқу уақытында сабақтардағы педагогикалық қызмет.


Тәжірибенің жаңалығы


Тәжірибенің жаңалығы мынада: дамушы қоғамға таңдау жағдайында өз бетінше шешім қабылдай алатын, олардың ықтимал салдарын болжай алатын, ынтымақтастыққа қабілетті, ұтқырлығымен, динамизмімен, конструктивтілігімен ерекшеленетін, елдің тағдыры үшін жауапкершілігі дамыған сезімі бар заманауи білімді, адамгершілікті, іскер адамдар қажет.

Қазақстан жағдайында өзгерістерге дайындық талабы нарықтық экономикасы бар азаматтық қоғамға көшу жағдайында оқушыларды өмірге дайындау қажеттілігімен айқындалады. Білім беру жүйесіне, оның ішінде мектепке қойылатын әлеуметтік талаптардың сипатына айтарлықтай әсер ететін тағы бір әлеуметтік фактор-ақпараттандыру процестерін дамыту. Ұтыста ақпаратқа шексіз қол жеткізу жағдайында қажетті ақпаратты тез тауып, оны туындаған мәселелерді шешу үшін қолдана алатындар болады.

Бұл тұрғыда білім беру сапасының көрсеткіштерінің бірі құзыреттілік болып табылады, ол білім мен дағдылардың жиынтығы арқылы ғана емес, ең алдымен оқушының белгілі бір жағдайда алған білімі мен тәжірибесін жұмылдыру қабілетін сипаттайды.


Педагогикалық тәжірибенің жетекші идеясы.


Қазіргі уақытта нақты мектеп тәжірибесінде оқуда қиындықтарға тап болған, мұғалімнің ерекше назарын қажет ететін балалар саны артып келеді. Мұның бәрі баланың одан әрі интеллектуалды және жеке дамуына теріс әсер етеді.

Мен балаларды әлемді және адамдарды сүюге, жаңа нәрселерді білуге, салауатты өмір салтын ұстануға үйретемін. Менің сыныбымның барлық оқушылары үшін мектепте оқу қызықты әрі қуанышты, дамытушылық сипатқа ие болуға ұмтыламын.

Мен баланың ақпараттық өрісі оның білім көкжиегін кеңейтетін және шығармашылық белсенділікті ынталандыратын жағымды бейнелермен қаныққан жұмыс түрлерін таңдаймын.


Тәжірибенің ғылыми-әдістемелік негіздемесі


Менің педагогикалық қызметімде заманауи білім беру технологияларын оқып, қолдану қажеттілігі туындады. Ал технология дегеніміз не?

Педагогикалық технология-бұл педагогикалық іс-әрекеттің сәттілігіне кепілдік беретін қатаң ғылыми жобалау және дәл көбейту.

1979 жылы АҚШ-тағы педагогикалық коммуникациялар және технологиялар қауымдастығы ресми түрде қабылдаған педагогикалық технологияның анықтамасы да қызығушылық тудырады: "педагогикалық технология-бұл білімді игерудің барлық аспектілерін қамтитын мәселелерді шешуді жоспарлау, қамтамасыз ету, бағалау және басқару мәселелерін талдау үшін адамдарды, идеяларды, құралдарды және іс-шараларды ұйымдастырудың тәсілдерін қамтитын кешенді, интегративті процесс".

Педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігімен олардың пайда болуының екі жолы бар. Кейбір жағдайларда технология теориядан туындайды (В. П. Беспалько, В. В. Давыдов, В. К. Дьяченко, Л. В. Занков, П. Я. Галперин, Н. В. Кузьмина және т. б.), басқа жағдайларда технология тәжірибеден туындайды (Е. Н. Ильин, С. Н. Лысенкова, В. Ф. Шаталов, В.В. Шей-ман және т. б.).

В. А. Сластенин жазғандай, технология-бұл берілген параметрлермен өнім алуға мүмкіндік беретін бастапқы материалдарды түрлендіру әдістері мен процестерінің жиынтығы мен реттілігі.

Қазіргі дидактикада оқытудың әртүрлі технологиялары ұсынылған. Олардың әртүрлілігі әр автор мен Орындаушының педагогикалық процеске өзіндік, жеке нәрсе әкелетіндігімен байланысты, осылайша технологияны өзгертеді.

Стандарттың жалпы идеологиясы, оқу процесінің білім берудің негізгі күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталуы білім беру технологияларын іріктеуге де ерекше талаптар қояды.

Менің ойымша, біздің мектептің бастауыш сынып мұғалімдерінің басты міндеті: оқушыға дайын білім беру емес, тәуелсіз танымдық процесті құзыреттілікпен ұйымдастыру. Сондықтан мен де, менің әріптестерім де өз педагогикалық тәжірибемде әр оқушыны белсенді танымдық процеске тартуды қамтамасыз ететін құзыреттілікке бағытталған оқытуды жүзеге асыратын технологияларды қолданамыз.


Тәжірибенің теориялық негізі


Оқушыларымның білімі білім берудің заманауи талаптарына сай болуы үшін мен оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту, проблемалық оқыту технологиясы, жобалау әдісі, ойын және ақпараттық-коммуникативтік технологиялар, денсаулық сақтау технологиялары сияқты технологияларды қолданамын.


Оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту технологиясы.


Оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту технологиясын ең тиімдісі деп санаймын. Бұл технология оқушының жеке өсуіне мүмкіндік береді, оның ақыл-ойын, даралығын дамытады. Бұл арнайы әдістердің жиынтығы, оларды қолдану білім беру процесін студенттердің оқу мақсаттарына жету үшін тәуелсіз және саналы іс-әрекетін қамтамасыз ету үшін құруға мүмкіндік береді. Сыни ойлауды дамыту технологиясы (СОДТ) маған пассивті тыңдау мен қайталауды оқушылардың оқу процесіне белсенді қатысуымен алмастыруға көмектеседі.

СОДТ - пәннен тыс, ол кез-келген сабақта қолданылады. Технология авторлары сабақтың үш кезеңін қолдануды ұсынады: шақыру, түсіну, рефлексия. Сабақтың әр кезеңіне өзіндік әдістемелік әдістер мен әдістер тән. Мен бұл әдістерді өз жұмысымда әртүрлі сабақтарда қолданамын.

Бұл технологияның құндылығы-ол балаларды тыңдауға және естуге үйретеді, сөйлеуді дамытады, қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді, ақыл-ой белсенділігін, танымдық қызығушылықты белсендіреді, балаларды іс-әрекетке итермелейді, сондықтан бәрі жұмыс істейді. Қорқыныш кетеді, оқушының жауабы үшін жауапкершілігі артады, мұғалім мен оқушылар білім алуға бірге қатысады. Осылайша, сыни тұрғыдан ойлайтын, жүйелі жұмыстың белсенді процесіне қатысатын, өз білімі туралы ойлайтын оқушылар өздерін дәлелдеуге және айналасындағы әлемде өздерін дұрыс тануға қабілетті.


Проблемалық оқыту технологиясы.


Кез-келген заманауи сабақта проблемалық оқыту технологиясынсыз немесе оның элементтерінсіз жасай алмайсыз.

Оның өзектілігі неде? Менің ойымша, проблемалық оқыту технологиясы оқушылардың білім сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Балалар дайын білім алмайды, ал проблемалық жағдайды қою нәтижесінде олар жаңа білімді өз бетінше ашып, шешім іздей бастайды. Содан кейін шешім алгоритмін міндетті түрде айту және оны өз бетінше жұмыс жасау кезінде іс жүзінде қолдану. Бұл оқушының оқуға деген көзқарасына жемісті әсер етеді. Оқу проблемаларын шешу оқушылардың эмоционалдық саласына оң әсер етеді, балалардың коммуникативтік қабілеттерін дамытуға, олардың даралығы мен шығармашылық ойлауын дамытуға қолайлы жағдайлар жасайды. Сонымен қатар, проблемаларды көру, сұрақтар қою, гипотеза жасау, ұғымдарды анықтау, бақылаулар мен эксперименттер жүргізу, қорытындылар мен қорытындылар жасау, мәтінмен жұмыс істеу, өз идеяларын дәлелдеу және қорғау қабілеті тәуелсіз танымдық іс-әрекетке қабілеттілік, тез өзгеретін әлемде табысты бола білу сияқты білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге әкеледі.

Бұл технология мені кез-келген сабақты құрудың жаңа мүмкіндіктерімен қызықтырды, мұнда оқушылар пассивті тыңдаушылар мен орындаушылар болып қалмайды, бірақ оқу мәселелерін белсенді зерттеушілерге айналады.

Оқу қызметі шығармашылыққа айналады. Балалар дайын және жаттап алған нәрсені емес, өздері ашқан және өзінше білдірген нәрсені жақсы меңгереді.


Жобалау әдісі.

Жоба әдісі-оқушылардың танымдық дағдыларын дамытуға негізделген тұлғаға бағытталған технологиялардың бірі.

Менің ойымша, жоба бойынша жұмыс оқушылардың тәуелсіздігін, олардың өзін-өзі көрсетуге деген ұмтылысын ынталандырады, қоршаған әлемге белсенді көзқарасты, эмпатия мен оған қатысуды қалыптастырады, коммуникативті қасиеттерді дамытады.

          Мен жобамен жұмыс істеудің келесі кезеңдерін міндетті түрде ескеремін:

1 ереже. Тақырып балаға қызықты болуы керек, оны қызықтыруы керек. Зерттеу жұмысы тек ерікті негізде тиімді. Студентке жүктелген тақырып, ол ересектерге қаншалықты маңызды болып көрінсе де, тиісті нәтиже бермейді. Жанды, қызықты іздеудің орнына, оқушы тағы бір скучно іс-шараға қатысқандай сезінеді.

2 ереже. Тақырып орындалуы керек, оны шешу зерттеуге қатысушыларға пайдалы болуы керек. Баланы зерттеуші ретінде мүмкіндігінше жүзеге асырылатын идеяға итермелеу, оның ақыл – ойының жақсы жақтарын ашады, жаңа пайдалы білім, Дағдылар мен дағдыларға ие болады-бұл менің жұмысымда қиын, бірақ қажет міндет. Баланы өз шешімі деп санайтын мәселеге жеткізу керек.

3 ереже. Тақырып тосын, ерекше элементтермен түпнұсқа болуы керек. Өзіндік ерекшелікті дәстүрлі заттар мен құбылыстарға қораптан тыс қарау қабілеті деп түсіну керек.

4 ереже. Тақырып жұмысты салыстырмалы түрде тез орындауға болатындай болуы керек. Бастауыш сынып оқушысының бір бағытта ұзақ, мақсатты жұмыс істеу қабілеті шектеулі.

5 ереже. Біз балалармен қол жетімді және олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тақырыптарды таңдаймыз.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!