Материалдар / "Пайдалы әрекет коэффиценті" тақырына сабақ жоспары

"Пайдалы әрекет коэффиценті" тақырына сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
материалдың жас мамандарға тигізер пайдасы көп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
1599
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні :ФизикаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Пайдалы әрекет коэффицентіМектеп:І.Жұмағұлов атындағы орта мектебіМұғалімнің аты –жөні : Бақбергенова Ж
Күні: Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны :
Сабақтың тақырыбыПайдалы әрекет коэффиценті
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)7.2.4.6-Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффицентін тәжірбиеде анықтау
Сабақ мақсаттары:Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы механизмнің пайдалы әрекет коэфицентін табуды үйрену
Жетістік критерийіМеханиканың алтын ережесін түсіндіреді Жай механизмдердің ПӘК-ін анықтай алады
Тілдік мақсатОқушыларпайдалы әрекет коэффицентін ауызша және жазбаша сипаттай аладыТерминдер: Пайдалы әрекет коэффициенті.Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:1. Жалпы жұмыс пен пайдалы жұмыстың айырмашылығы неде?2.Пайдалы әрекет коэффицентінқалай анықтай алады
Құндылықтарға баулуСабақ барысында оқушыларды бірлесе отырып, жұмыс жасау арқылы тәрбилеу.
Пәнаралық байланысЕсептерді шығаруда жаратылыстану пәндерімен байланыс жасау.
Алдыңғы білімИіндік тепе теңдік шарттарын біледі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар


Сабақтың басы5 мин













































Сабақтың ортасы


Ұйымдастыру кезеңіТопқа бөлу: «Қағаз қиындысы» арқылы 3 топқа бөлу. І топ - «Қуат»ІІ топ-«Жұмыс»ІІІ топ- «ПӘК»Білім дағдысы : БілуБелсенді оқыту: «Миға шабуыл» әдісіG-кестені толтыр.Кері байланыс: «Инсерт» әдісі



Білім дағдысы: ТүсінуБелсенді әдіс: Ойлан.Жұптас.Бөліс(P)Тапсырма: Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап бер1.Механизмдердің өздерін қозғалысқа келтіретін жұмыс қалай аталады?2.Механизмдердің басқа денелерді қозғалысқа келтіретін жұмысты қалай атаймыз?3. Пайдалы әрекет коэффициенті (ПӘК) дегеніміз не?Ө-өзіндік жұмыс.Механизмдердің өздерін қозғалысқа келтіретін жұмыс,механизмдердің басқа денелерді қозғалысқа келтіретін жұмыстың қалай аталатынын,пайдалы әрекет коэффициенті (ПӘК) не екендігіне әр оқушылар ойланып,әрқайсысы жеке жауап жазадыЖ-жұптық жұмыс. Жазғандарын жұбымен талқылайды.Т- топтық жұмыс. Топтағы оқушылар топпен пікірлеседі. Сөздердің мағынасын ашады, жазады. Бір топ шығып өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялайды, қалған топтар толықтырады.

Кері байланыс : «Екі жұлдыз бір тілек»





Қима -қағаз











Оқулық 7 сынып

















Физика7-сынып
Сабақтың ортасы







10 мин

























Білім дағдысы : Қолдану Белсенді оқыту: «Аялдама»G: 3-Тапсырма:1.Иіндік тіректің көмегімен 20 кг жүкті 80см биіктікке бірқалыпты көтереді.Мұнда 120Н күш түсірілген иінтіректің ұзын жағы 2м-ге төмен түсті.Иінтіректің ПІӘК-гі кандай?2.Массасы 200кг жүкті ПӘК-і 65% көлбеу жазықтық бойымен бірқалыпты көтеру үшін қандай күш түсіру қажет?3.ПӘК-і 50% жылжымалы шығыр көмегімен массасы 45кг жүкті 12м биіктікке көтереді.Тростың ұшына түсірілген күштің шамасын анықтаңдар?

Кері байланыс:«Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз» Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!







Сабақтың соңы

Рефлексия:

«Бес саусақ» тәсіліКері байланыс: Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады. Бас бармақ: басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?Балалы үйрек:бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс істедім?Ортан терек:ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шылдыр шүмек: шынайылылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?Кішкентай бөбек: көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

















Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?Бағалау Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Тапсырмаларды орындауда қиналған оқушыларға қолдау көрсетілді.



«От шашу»«Екі жұлдыз бір тілек»



РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Менөзжоспарымақандай түзетулеренгіздімжәне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.






Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ