Пәні :ФизикаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Пайдалы әрекет коэффиценті | Мектеп:І.Жұмағұлов атындағы орта мектебіМұғалімнің аты –жөні : Бақбергенова Ж |
Күні: Сынып: 7 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны : |
Сабақтың тақырыбы | Пайдалы әрекет коэффиценті |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 7.2.4.6-Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффицентін тәжірбиеде анықтау |
Сабақ мақсаттары: | Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы механизмнің пайдалы әрекет коэфицентін табуды үйрену |
Жетістік критерийі | Механиканың алтын ережесін түсіндіреді Жай механизмдердің ПӘК-ін анықтай алады |
Тілдік мақсат | Оқушыларпайдалы әрекет коэффицентін ауызша және жазбаша сипаттай аладыТерминдер: Пайдалы әрекет коэффициенті.Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:1. Жалпы жұмыс пен пайдалы жұмыстың айырмашылығы неде?2.Пайдалы әрекет коэффицентінқалай анықтай алады |
Құндылықтарға баулу | Сабақ барысында оқушыларды бірлесе отырып, жұмыс жасау арқылы тәрбилеу. |
Пәнаралық байланыс | Есептерді шығаруда жаратылыстану пәндерімен байланыс жасау. |
Алдыңғы білім | Иіндік тепе теңдік шарттарын біледі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин
Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңіТопқа бөлу: «Қағаз қиындысы» арқылы 3 топқа бөлу. І топ - «Қуат»ІІ топ-«Жұмыс»ІІІ топ- «ПӘК»Білім дағдысы : БілуБелсенді оқыту: «Миға шабуыл» әдісіG-кестені толтыр.Кері байланыс: «Инсерт» әдісі
Білім дағдысы: ТүсінуБелсенді әдіс: Ойлан.Жұптас.Бөліс(P)Тапсырма: Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап бер1.Механизмдердің өздерін қозғалысқа келтіретін жұмыс қалай аталады?2.Механизмдердің басқа денелерді қозғалысқа келтіретін жұмысты қалай атаймыз?3. Пайдалы әрекет коэффициенті (ПӘК) дегеніміз не?Ө-өзіндік жұмыс.Механизмдердің өздерін қозғалысқа келтіретін жұмыс,механизмдердің басқа денелерді қозғалысқа келтіретін жұмыстың қалай аталатынын,пайдалы әрекет коэффициенті (ПӘК) не екендігіне әр оқушылар ойланып,әрқайсысы жеке жауап жазадыЖ-жұптық жұмыс. Жазғандарын жұбымен талқылайды.Т- топтық жұмыс. Топтағы оқушылар топпен пікірлеседі. Сөздердің мағынасын ашады, жазады. Бір топ шығып өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялайды, қалған топтар толықтырады.
Кері байланыс : «Екі жұлдыз бір тілек»
|
Қима -қағаз
Оқулық 7 сынып
Физика7-сынып |
Сабақтың ортасы
10 мин
| Білім дағдысы : Қолдану Белсенді оқыту: «Аялдама»G: 3-Тапсырма:1.Иіндік тіректің көмегімен 20 кг жүкті 80см биіктікке бірқалыпты көтереді.Мұнда 120Н күш түсірілген иінтіректің ұзын жағы 2м-ге төмен түсті.Иінтіректің ПІӘК-гі кандай?2.Массасы 200кг жүкті ПӘК-і 65% көлбеу жазықтық бойымен бірқалыпты көтеру үшін қандай күш түсіру қажет?3.ПӘК-і 50% жылжымалы шығыр көмегімен массасы 45кг жүкті 12м биіктікке көтереді.Тростың ұшына түсірілген күштің шамасын анықтаңдар?
Кері байланыс:«Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз» Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!
|
|
Сабақтың соңы
| Рефлексия:
«Бес саусақ» тәсіліКері байланыс: Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады. Бас бармақ: басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?Балалы үйрек:бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс істедім?Ортан терек:ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шылдыр шүмек: шынайылылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?Кішкентай бөбек: көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Тапсырмаларды орындауда қиналған оқушыларға қолдау көрсетілді.
|
«От шашу»«Екі жұлдыз бір тілек»
|
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Менөзжоспарымақандай түзетулеренгіздімжәне неліктен?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |