Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
Оқу материалын жариялау
«Серпілген
сауалдар» әдісі арқылы
жүреді:
- Пайдалы қазбалар туралы
не айта аласыңдар?
-Жанатын пайдалы
қазбаларды ата.
-Кенді
пайдалы қазба деген не?
-Ал
әктас, құм, саз, тұз дегендер қандай пайдалы қазбаға жатады деп
ойлайсыңдар?
- Әктас,
құм, саз, тұз дегендерді қайда
пайдаланады?
-Бүгінгі
сабақ барысында кенсіз пайдалы қазбалар туралы оқып білетін
боласыңдар.
|
-
Ширату
жаттығуларын орындайды.
-
Өткен тақырыпқа, жаңа сабаққа
қатысты сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушының жауабын
толықтыру немесе тиімді кері байланыс
жасау.
|
доп
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ) 1-
тапсырма «Ашық
микрофон» әдісімен
орындалады.
А) Сөздік
жұмысы.
Кенсіз пайдалы
қазбалар.
Ә) Суретпен
жұмыс.
Суретке мұқият
қараңдар.
-Эврика мен Негеш «Астана
опера театрына» барды. Оның баспалдақтары мен еденін жасауға қандай
материал пайдаланылғанын айта аласыңдар ма? Оны қайдан алады? Осы
материалдан тағы не жасайды?
Ә) Суретпен
жұмыс.
-Не
бейнеленген?
-Бұл материалдарға не ортақ?
-Олар не
үшін қажет?
Б) Дәптермен
жұмыс.
-Топырақ туралы не білесіңдер?
Дәптерге жазыңдар.
-Топырақтың басты қасиеті
қандай?
-Топырақтың құнарлылығын
арттыру үшін не қосады? Оны қайдан
алады?
В) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді
түсініп оқыңдар.
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар
құрастырып, достарыңнан жауап ал.
Сергіту сәтінде
қазақ биін билету.
(Т, Д) 2-тапсырмада
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
А)
Зерттеу.
-Кенсіз пайдалы қазбалалардың
қандай қасиеттері болады? Кестні
толтырыңдар.
Ә)
Ойлан.
-Тұз қалай
пайда болады?
-Қазақстанның картасынан тұздың таралу аумағын анықтап,
картадан көрсетіңдер.
Б) Сен
білесің бе?
-Мәтінді
түсініп оқып, әңгімелеңдер.
В) Есте
сақта!
-Мәтінді
түсініп оқып, әңгімелеңдер.
|
Сөздікті жазып,
жаттайды.
Тапсырмалар
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Билеп
сергиді.
Зерттеу
жүргізеді.
Сұрақтарға жауап іздеп, жауап
береді.
|
Дескриптор:
- Сөздікті жазып,
жаттайды-1балл.
- Металлург мамандығы
туралы әңгімелейді-2балл.
- Металл өндірумен айналысатын
мамандықтарды атайды-2балл.
Теміртастан өнімді
қалай өндіретінін түсіндіреді-1балл.
Дескриптор:
- Кенсіз пайдалы
қазбалалардың қандай қасиеттерін анықтап, кестені толтырады
-2балл.
- Тұз қалай
пайда болатынын әңгімелейді-1балл.
- Қазақстанның
картасынан тұздың таралу аумағын анықтап, картадан
көрсетеді-1балл.
|
«Жараты-лыстану»
оқулығы 4-сынып 2019ж
|