Пайдалы қазбалардың маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пайдалы қазбалардың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану пәнінен ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерген:

ДОТІЖО:

Қысқа мерзімді жоспар

     

Мектеп

Амангелді атындағы жббм

Пәні

    Жаратылыстану

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау.

Мұғалімнің аты-жөні

Малтаева Л

Күні:

05.03.24ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пайдалы қазбалардың маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.3 пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну

4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау;

4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді.Оқушылардың басым бөлігі: пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді. ажыратады Кейбір оқушылар:. пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;

Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы жүреді:

- Пайдалы қазбалар туралы не айта аласыңдар?

-Жанатын пайдалы қазбаларды ата.

-Кенді пайдалы қазба деген не?

-Ал әктас, құм, саз, тұз дегендер қандай пайдалы қазбаға жатады деп ойлайсыңдар?

- Әктас, құм, саз, тұз дегендерді қайда пайдаланады?

-Бүгінгі сабақ барысында кенсіз пайдалы қазбалар туралы оқып білетін боласыңдар.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Өткен тақырыпқа, жаңа сабаққа қатысты сұрақтарға жауап береді.





Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.








доп


Жаңа білім

15 мин






























2 мин


Бекіту

15 мин



(Ұ) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісімен орындалады.

А) Сөздік жұмысы.

Кенсіз пайдалы қазбалар.

Ә) Суретпен жұмыс.

Суретке мұқият қараңдар.

-Эврика мен Негеш «Астана опера театрына» барды. Оның баспалдақтары мен еденін жасауға қандай материал пайдаланылғанын айта аласыңдар ма? Оны қайдан алады? Осы материалдан тағы не жасайды?

Ә) Суретпен жұмыс.

-Не бейнеленген?
-Бұл материалдарға не ортақ?

-Олар не үшін қажет?

Б) Дәптермен жұмыс.

-Топырақ туралы не білесіңдер? Дәптерге жазыңдар.

-Топырақтың басты қасиеті қандай?

-Топырақтың құнарлылығын арттыру үшін не қосады? Оны қайдан алады?

В) Мәтінмен жұмыс.

-Мәтінді түсініп оқыңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

А) Зерттеу.

-Кенсіз пайдалы қазбалалардың қандай қасиеттері болады? Кестні толтырыңдар.

Ә) Ойлан.

-Тұз қалай пайда болады?

-Қазақстанның картасынан тұздың таралу аумағын анықтап, картадан көрсетіңдер.

Б) Сен білесің бе?

-Мәтінді түсініп оқып, әңгімелеңдер.

В) Есте сақта!

-Мәтінді түсініп оқып, әңгімелеңдер.


Сөздікті жазып, жаттайды.

Тапсырмалар орындайды.

Сұрақтарға жауап береді.


























Билеп сергиді.


Зерттеу жүргізеді.

Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Дескриптор:

- Сөздікті жазып, жаттайды-1балл.

- Металлург мамандығы туралы әңгімелейді-2балл.

- Металл өндірумен айналысатын мамандықтарды атайды-2балл.

Теміртастан өнімді қалай өндіретінін түсіндіреді-1балл.
















Дескриптор:

- Кенсіз пайдалы қазбалалардың қандай қасиеттерін анықтап, кестені толтырады -2балл.

- Тұз қалай пайда болатынын әңгімелейді-1балл.

- Қазақстанның картасынан тұздың таралу аумағын анықтап, картадан көрсетеді-1балл.

«Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж































Кері байланыс

5 мин

Үй тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2024
398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі