Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пайдалы қазбалардың маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерген:
ДОТІЖО:
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп |
Амангелді атындағы жббм |
|
Пәні |
Жаратылыстану |
|
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Малтаева Л |
|
Күні: |
05.03.24ж |
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Пайдалы қазбалардың маңызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.4.3 пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну 4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау; 4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді.Оқушылардың басым бөлігі: пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды;Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді. ажыратады Кейбір оқушылар:. пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсынады;кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды; Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар. -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы жүреді: - Пайдалы қазбалар туралы не айта аласыңдар? -Жанатын пайдалы қазбаларды ата. -Кенді пайдалы қазба деген не? -Ал әктас, құм, саз, тұз дегендер қандай пайдалы қазбаға жатады деп ойлайсыңдар? - Әктас, құм, саз, тұз дегендерді қайда пайдаланады? -Бүгінгі сабақ барысында кенсіз пайдалы қазбалар туралы оқып білетін боласыңдар. |
Өткен тақырыпқа, жаңа сабаққа қатысты сұрақтарға жауап береді. |
Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау. |
доп |
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісімен орындалады. А) Сөздік жұмысы. Кенсіз пайдалы қазбалар. Ә) Суретпен жұмыс. Суретке мұқият қараңдар. -Эврика мен Негеш «Астана опера театрына» барды. Оның баспалдақтары мен еденін жасауға қандай материал пайдаланылғанын айта аласыңдар ма? Оны қайдан алады? Осы материалдан тағы не жасайды? Ә) Суретпен жұмыс.
-Не
бейнеленген? -Олар не үшін қажет? Б) Дәптермен жұмыс. -Топырақ туралы не білесіңдер? Дәптерге жазыңдар. -Топырақтың басты қасиеті қандай? -Топырақтың құнарлылығын арттыру үшін не қосады? Оны қайдан алады? В) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді түсініп оқыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.
Сергіту сәтінде қазақ биін билету.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады. А) Зерттеу. -Кенсіз пайдалы қазбалалардың қандай қасиеттері болады? Кестні толтырыңдар. Ә) Ойлан. -Тұз қалай пайда болады? -Қазақстанның картасынан тұздың таралу аумағын анықтап, картадан көрсетіңдер. Б) Сен білесің бе? -Мәтінді түсініп оқып, әңгімелеңдер. В) Есте сақта! -Мәтінді түсініп оқып, әңгімелеңдер.
|
Сөздікті жазып, жаттайды. Тапсырмалар орындайды. Сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді.
Зерттеу жүргізеді. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді. |
Дескриптор: - Сөздікті жазып, жаттайды-1балл. - Металлург мамандығы туралы әңгімелейді-2балл. - Металл өндірумен айналысатын мамандықтарды атайды-2балл. Теміртастан өнімді қалай өндіретінін түсіндіреді-1балл. Дескриптор: - Кенсіз пайдалы қазбалалардың қандай қасиеттерін анықтап, кестені толтырады -2балл. - Тұз қалай пайда болатынын әңгімелейді-1балл. - Қазақстанның картасынан тұздың таралу аумағын анықтап, картадан көрсетеді-1балл. |
«Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж |
Кері байланыс 5 мин |
Үй тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|