Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пайдалы қазбалардың маңызы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Мичурин ЖББМ |
|||||||||||
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||||||||
Бөлім: |
Заттар және олардың қасиеттері |
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Испергенова.Ж.Б. |
|||||||||||
Күні: |
02.03.23 |
|||||||||||
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Пайдалы қазбалардың маңызы |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.5.5.1 түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеу |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Табиғат ресурстардың қорын қандай болатынын тапсырмалар арқылы меңгеру |
|||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Ұйымдас тыру 4 мин |
Сабаққа дайындық Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлерініз қалай? Онда сабақты бастамас бұрын ортаға жиналып бір-бірімізбен амандасып, жақсы тілек тілеп жіберейік оқушылар! Сабақ ережесін еске түсіре отырып қайталаймыз
|
Барлық оқушылар сәлемдеседі. Көңіл күйлерімен бөліседі. Сабақ барысында күнделікті сабақ кезіндегі алтын сабақ ережелерін ескере отырып, сабақты дұрыс жұмыс жасаумен өздерінің зейінің сабаққа қойып дағдыланады. |
Мадақтау «Жылы лебіз» әдісі ҚБ: «Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! |
Шаттық шеңбер Перне тақтада жазылған сабақ ережесі
|
||||||||
Өткен білімді еске түсіру 6 мин |
Өткен тақырыпқа шолу. «Серпілген сауал» әдісі (М) Үй жұмысындағы өткен тақырып бойынша пысықтау сұрақтар қойылады. Wordwall бағдарламасы арқылы ұяшықтардың ішінде өздеріне арналған сұрақ қойылады, сол бойынша сұраққа жауап бересіңдер
Картамен жұмыс. (М) Шартты белгілерді еске түсіру. Тақтадағы берілген шартты белгілердің қатесін тауып, дұрыс орналастыру қажет яғни, шартты белгі көрсетілген сол бойынша |
(О) Бағдарлама бойынша сұрақтарға жауап береді кезек-кезекпен Ішінен пайдалы қазбалардың шартты белгілері белгілеу тапсырмалары да болады.
(О) Оқушылар тақтағы ілінген шартты белгінің атауымен белгісімен қатар топтастырады барлығы кезек-кезекпен тақтағы шығып картадан да көрсете алады.
|
Жарайсың- дар! Дескриптор: Сұраққа толық жауап береді 1Б ҚБ: «Өте тамаша» Дескриптор: Шартты белгілерді топтастыра ды 1Б Картадан көрсетеді1Б |
Genially Цифрлық бағдарлама https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrIT
Картамен жұмыс |
||||||||
|
Жаңа тақырыпты ашу. Анаграмма. (М) Genially Цифрлық бағдарламаның көмегімен бүгінгі тақырыпты анаграмма әріптер арқылы жаңа тақырыптың атын білетін боламыз. 1-тапсырма Оқулықпен жұмыс. «Ой қозғау» (М) Пайлады қазбалардың қандай бірліктерен өлшенеді көрейік. Оқып танысайық барлығымыз бірге қандай бірліктермен өлшенетінін бақылайық. 2-тапсырма. (М) Оқулықтың 41 беттегі табиғат ресурстары туралы ақпарат берілген енді жұпқа бөлініп бір-біріне түсінгендерін айтасындар. Орын ауыстырып түсіндіре жұмысын жүргізесіндер. Содан кейіп жақсы айтқан оқушы ортаға шығып бізге айтып береді. Бейне баян. (М) Сендерге осы металдар бойынша қысқаша ғана деректеме көрсетемін. 3-тапсырма. «Ойлан да, тап» Кестені толтыру (М) Оқушылар оқулықтың 41 беттегі кестені қарандаршы бізге бұл кестені толтыру қажет. Кестедегі ақпаратты зерделіп кестеге атау құрып, өзінің мысалынды келтіріп кестені толтыру қажет. Сергіту сәті (М) оқушылар бір тынығып алайық ол үшін сендерге сергіп алу үшін сергіту сәтін жасау қажетсіңдер. Қазірг сендерге перне тақтадан көрсетемін барлықтарын бірге бәріміз қайталып жасаймыз кәне орнымыздан алшақ тұрамыз бір-бірімізге бөгет жасамау үшін. Бастаймыз дайынсыңдар ма? 4-тапсырма. «Мен зерттеушімін» Дәптермен жұмыс (М) Қазір біз зерттеу жұмысын жүргіземіз. Өз сөмкендегі заттарды алып қайсы қандай заттардан тұратындығын неден жасалғанын анықтап алуларын қажет. Ол үшін кестені сызып аламыз алған заттарды ішіне жазып сипаттайсындар 5-тапсырма. Сәйкестендіру. «Ой қозғау» (М) Оқушылар сендерге парақтар таратамын сендер пайдалы қазбалардың сипаттамасына сай қатармен сәйкестендіресіндер. Мысалы; көмір- қара, жаңғыш, қатты. Қосымша тапсырма. Кластер. Жұптық жұмыс (М) Енді сендерге табиғат ресурстарын екіге бөлінетін білдіңдер жұпқа бөлініп сарқылатын және сарқылайтын ресуртарға қорытынды кластер жасайсындар |
(О) Оқушылар топ бойынша цифрлық бағдарлама ретінде анаграммалық тапсырманы орындап бүігін сабақтың тақырыбын табады (О) Оқулықтағы тапсырманы мұғаліммен берге талқылайжы.
(О) Оқушылар оқулықтағы ақпаратты оқып түсініп, көршілеріне түсіндіріп жұптық жұмыс ретінде орын ауыстырып түсінгендерін айтады. Жақсы айтып болған оқушы ортаға шығады толық нақтысын айтады Табиғат ресустары екіге бөлінеді сарқылатын және сарқылайтын. Сарқылайтын жел, су, ауа, Сарқылатын: пайдалы қазбалардың түрлері жатады. (О) Оқушылар оқулықтағы металдар туралы қызықты мәліметтерді ролик арқылы сабақтың тақырыбында металдар түрмен танысады. Көрген түсіндерін бойынша сұрақтарға жауап береді (О) Оқушылар оқулықтағы кестедегі ақпаратпен танысып өздері атау құрастырады. Өз мысалдарын келтіреді Оқушылар сергіп алу үшін мұғалінің көрсететін сергіту сәтін орындайды. Орнынан тұрып барлықтары бір-бірлеріне қарап бірге жасайды. (О) сергіту сәтін жасауға бәріміз дайынбыз бірге қайталап жасамыз қоса беріңіз мұғалім бір сергіп алайық. (О) Оқушылар дәптерге зертеушілік тапсырманы орындайды. Кесте сызып қандай заттар алғандарын жазып қандай заттан жасалғанын айтады. Қортындылайды
(О) Оқушыларға берілген тапсырманы түсініп өздік жұмыс ретінде пайдалы қазбалардығ сипаттасы жағынан сәйкестендіреді. Өз білімдерін тексереді.
(О) Оқушылар жұп ретінде табиғат ресустарына қорытынды сабақтың түсінгендерін кластер арқылы айтады. Сарқылатын және сарқылаймайтын түрлеріне талдау жүргізеді. |
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Анаграм маны орындай алады 1Б
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Талқылау жұмысын жүргізе алады 2Б
ҚБ: «Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Дескриптор: Сұрақтарға толық жауап береді 1Б
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Кестені сипаттатай ды 2Б
Тамаша!
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Зерттеу жұмысын орындай алады 1Б
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Пайдалы қазабалар түрін сәйкестен діреді 1Б
ҚБ: «Өте тамаша» Формативті бағалау Дескриптор: Кластер құрастыра алады 1Б
|
Genially Цифрлық бағдарлама https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrITg
Анаграмма
Оқулықпен жұмыс
Слайд
Сурет
Жұптық
https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrITg
Кесте
Сергіту сәті Қайтала https://atamuraweb.kz/?page_id=27879
Кесте
Кластер |
||||||||
2 мин Бекіту
Кері байланыс |
Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқыймыз 40-41 бет (М) Осымен сабақ аяқталды! келесі кездескенше сау болыңдар!
|
Берілген тапсырманы орындайды. (О) бүгінгі жаратылыстану сабағында өткен тақырып бізге өте ұнады және тақырып оңай болды. Барлық оқулықтағы және қосымша тапсырмалар қызықты болды. (О) Сау болыңыз! мұғалім, |
ҚБ: «Өте тамаша» «Асык» кері байланыс |
|