Пайдалы қазбалардың маңызы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пайдалы қазбалардың маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайдалы қазбалардың маңызы. Жаратылыстану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Мичурин ЖББМ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері

Педагогтің аты-жөні:

Испергенова.Ж.Б.

Күні:

02.03.23

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайдалы қазбалардың маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.5.5.1 түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеу

Сабақтың мақсаты

Табиғат ресурстардың қорын қандай болатынын тапсырмалар арқылы меңгеру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

4 мин

Сабаққа дайындық

Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлерініз қалай?

Онда сабақты бастамас бұрын ортаға жиналып бір-бірімізбен амандасып, жақсы тілек тілеп жіберейік оқушылар!

Сабақ ережесін еске түсіре отырып қайталаймыз

  1. Сабақта бір бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз

  2. Уақытты үнемдейміз.

  3. Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз.

Барлық оқушылар сәлемдеседі.

Көңіл күйлерімен бөліседі.

Сабақ барысында

күнделікті сабақ кезіндегі алтын сабақ ережелерін ескере отырып, сабақты дұрыс жұмыс жасаумен өздерінің зейінің сабаққа қойып дағдыланады.

Мадақтау

«Жылы лебіз» әдісі










ҚБ:

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!


Шаттық шеңбер Перне тақтада жазылған

сабақ ережесі



Өткен білімді еске түсіру

6 мин


Өткен тақырыпқа шолу. «Серпілген сауал» әдісі

(М) Үй жұмысындағы өткен тақырып бойынша пысықтау сұрақтар қойылады. Wordwall бағдарламасы арқылы ұяшықтардың ішінде өздеріне арналған сұрақ қойылады, сол бойынша сұраққа жауап бересіңдер

  1. Жер қыртысы дегеніміз не?

  2. Жер қыртысын не құрайды?

  3. Магмалық тау жынысы дегеніміз не?

  4. Магмалық тау жынысы қайда кездеседі?

  5. Магмалық тау жыныстарының құрамына не кіреді?

  6. Шөгінді тау жынысы дегеніміз не?

  7. Шөгінді тау жынысы қай жерлерде кездеседі?

  8. Шөгінді тау жыныстарына не жатады?


Картамен жұмыс.

(М) Шартты белгілерді еске түсіру.

Тақтадағы берілген шартты белгілердің қатесін тауып, дұрыс орналастыру қажет яғни, шартты белгі көрсетілген сол бойынша

(О) Бағдарлама бойынша сұрақтарға жауап береді кезек-кезекпен Ішінен пайдалы қазбалардың шартты белгілері белгілеу тапсырмалары да болады.


  1. Жер қыртысы дегеніміз не?

  2. Жер қыртысын не құрайды?

  3. Магмалық тау жынысы дегеніміз не?

  4. Магмалық тау жынысы қайда кездеседі?

  5. Магмалық тау жыныстарының құрамына не кіреді?

  6. Шөгінді тау жынысы дегеніміз не?

  7. Шөгінді тау жынысы қай жерлерде кездеседі?

  8. Шөгінді тау жыныстарына не жатады?



(О) Оқушылар тақтағы ілінген шартты белгінің атауымен белгісімен қатар топтастырады барлығы кезек-кезекпен тақтағы шығып картадан да көрсете алады.


Жарайсың-

дар!

Дескриптор:

Сұраққа толық жауап береді 1Б












ҚБ: «Өте тамаша»

Дескриптор:

Шартты белгілерді топтастыра ды 1Б

Картадан көрсетеді1Б

Genially Цифрлық бағдарлама

https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrIT







Картамен жұмыс


Жаңа тақырыпты ашу. Анаграмма.

(М) Genially Цифрлық бағдарламаның көмегімен бүгінгі тақырыпты анаграмма әріптер арқылы жаңа тақырыптың атын білетін боламыз.



1-тапсырма

Оқулықпен жұмыс.

«Ой қозғау»

(М) Пайлады қазбалардың қандай бірліктерен өлшенеді көрейік. Оқып танысайық барлығымыз бірге қандай бірліктермен өлшенетінін бақылайық.






2-тапсырма.
«Талқыла көршімен» Жұптық жұмыс

(М) Оқулықтың 41 беттегі табиғат ресурстары туралы ақпарат берілген енді жұпқа бөлініп бір-біріне түсінгендерін айтасындар. Орын ауыстырып түсіндіре жұмысын жүргізесіндер. Содан кейіп жақсы айтқан оқушы ортаға шығып бізге айтып береді.








Бейне баян.

(М) Сендерге осы металдар бойынша қысқаша ғана деректеме көрсетемін.







3-тапсырма.

«Ойлан да, тап»

Кестені толтыру

(М) Оқушылар оқулықтың 41 беттегі кестені қарандаршы бізге бұл кестені толтыру қажет. Кестедегі ақпаратты зерделіп кестеге атау құрып, өзінің мысалынды келтіріп кестені толтыру қажет.


Сергіту сәті

) оқушылар бір тынығып алайық ол үшін сендерге сергіп алу үшін сергіту сәтін жасау қажетсіңдер. Қазірг сендерге перне тақтадан көрсетемін барлықтарын бірге бәріміз қайталып жасаймыз кәне орнымыздан алшақ тұрамыз бір-бірімізге бөгет жасамау үшін. Бастаймыз дайынсыңдар ма?




4-тапсырма.

«Мен зерттеушімін» Дәптермен жұмыс

(М) Қазір біз зерттеу жұмысын жүргіземіз.

Өз сөмкендегі заттарды алып қайсы қандай заттардан тұратындығын неден жасалғанын анықтап алуларын қажет. Ол үшін кестені сызып аламыз алған заттарды ішіне жазып сипаттайсындар


5-тапсырма.

Сәйкестендіру.

«Ой қозғау»

(М) Оқушылар сендерге парақтар таратамын сендер пайдалы қазбалардың сипаттамасына сай қатармен сәйкестендіресіндер. Мысалы; көмір- қара, жаңғыш, қатты.


Қосымша тапсырма. Кластер. Жұптық жұмыс

(М) Енді сендерге табиғат ресурстарын екіге бөлінетін білдіңдер жұпқа бөлініп сарқылатын және сарқылайтын ресуртарға қорытынды кластер жасайсындар

(О) Оқушылар топ бойынша цифрлық бағдарлама ретінде анаграммалық тапсырманы орындап бүігін сабақтың тақырыбын табады




(О) Оқулықтағы тапсырманы мұғаліммен берге талқылайжы.

  • Қатты пайдалы қазбалар тонна

  • Бағалы пайдалы қазбалар килограмм

  • Сұйық пайдалы қазбалар барель

  • Газ және құрылыс материалдары текше (м)



(О) Оқушылар оқулықтағы ақпаратты оқып түсініп, көршілеріне түсіндіріп жұптық жұмыс ретінде орын ауыстырып түсінгендерін айтады. Жақсы айтып болған оқушы ортаға шығады толық нақтысын айтады

Табиғат ресустары екіге бөлінеді сарқылатын және сарқылайтын. Сарқылайтын жел, су, ауа,

Сарқылатын: пайдалы қазбалардың түрлері жатады.


(О) Оқушылар оқулықтағы металдар туралы қызықты мәліметтерді ролик арқылы сабақтың тақырыбында металдар түрмен танысады. Көрген түсіндерін бойынша сұрақтарға жауап береді


(О) Оқушылар оқулықтағы кестедегі ақпаратпен танысып өздері атау құрастырады. Өз мысалдарын келтіреді









Оқушылар сергіп алу үшін мұғалінің көрсететін сергіту сәтін орындайды. Орнынан тұрып барлықтары бір-бірлеріне қарап бірге жасайды.

) сергіту сәтін жасауға бәріміз дайынбыз бірге қайталап жасамыз қоса беріңіз мұғалім бір сергіп алайық.





(О) Оқушылар дәптерге зертеушілік тапсырманы орындайды. Кесте сызып қандай заттар алғандарын жазып қандай заттан жасалғанын айтады. Қортындылайды

Заттың аты

Неден жасалған

Пайдалы қазбадан алынған ба?

Дәптер

қағаздан

Жоқ


(О) Оқушыларға берілген тапсырманы түсініп өздік жұмыс ретінде пайдалы қазбалардығ сипаттасы жағынан сәйкестендіреді. Өз білімдерін тексереді.





(О) Оқушылар жұп ретінде табиғат ресустарына қорытынды сабақтың түсінгендерін кластер арқылы айтады. Сарқылатын және сарқылаймайтын түрлеріне талдау жүргізеді.

ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Анаграм

маны орындай алады 1Б




ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау









ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Талқылау жұмысын жүргізе алады 2Б











ҚБ:

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Дескриптор:

Сұрақтарға толық жауап береді 1Б




ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Кестені сипаттатай ды 2Б





Тамаша!
















ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Зерттеу жұмысын орындай алады 1Б






ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Пайдалы қазабалар түрін сәйкестен

діреді 1Б



ҚБ: «Өте тамаша»

Формативті бағалау

Дескриптор:

Кластер құрастыра алады 1Б



Genially Цифрлық бағдарлама

https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrITg


Анаграмма













Оқулықпен жұмыс


Слайд


Сурет


Жұптық











https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrITg












Кесте






Сергіту сәті

Қайтала

https://atamuraweb.kz/?page_id=27879








Кесте

















Кластер

2 мин

Бекіту




Кері байланыс

Үй тапсырмасы.

Тақырыпты оқыймыз 40-41 бет

(М) Осымен сабақ аяқталды! келесі кездескенше сау болыңдар!



Берілген тапсырманы орындайды.

(О) бүгінгі жаратылыстану сабағында өткен тақырып бізге өте ұнады және тақырып оңай болды. Барлық оқулықтағы және қосымша тапсырмалар қызықты болды.

(О) Сау болыңыз! мұғалім,

ҚБ: «Өте тамаша»

«Асык» кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.11.2024
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі