Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Түзулер-дің өзара орналасуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Саржанова Ж.И.

    Күні:

    20.01.23ж

    Сыныбы: 7Б

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.2.7параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Параллель түзулердің қасиеттері, түзулердің параллельдік белгілері;

    екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болатын бұрыштар туралы теоремаларды пайдалана отырып, есептер шығаруды үйренеді.

    Бағалау критерийлері




    Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады анықтауға пайдаланады.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

    Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс істеу, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    8 мин.


    Ұйымдастыру:

    оқушылармен сәлемдесу,сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру түгелдеу, топқа бөлу. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өту

    Оқушыларды топка бөлу

    үй тапсырмасымен жұмыс

    Қайталау сұрақтары:

    1. Қандай түзулер параллель?

    2.параллель түзулерді қиюшы?

    3. екі параллель түзуді қиюшымен қиып өткенде қанша бұрыш пайда болады?


    графикалық би арқылы жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады












    Ауызша сұрақ-жауапка жауап береді

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды



    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    Түрлі түсті кеспе қағаздар


    Слайд-1
















    Сұрақтар топтамасы.





    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    5 мин.

























    8мин

    1.

    “Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді)

    2Shape2 Shape1 .Бұрыштарды анықтау: « кесте әдісі»

    3пен 6; 4 пен 7 - ___________________________

    1 мен 4; 6 мен 8- ___________________________

    3 пен 7; 4 пен 6 - ___________________________

    1 мен 3; 6 мен 9 -___________________________

    1 мен 7; 3 пен 8; 2 мен 6 ; 4 пен 9 - _________________

    Бағалау. Дайын жауаптар бойынша өзіндік бағалау.

    3. « сәйкестендәру әдәсі»

    Ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы 180 гр тең

    Сәйкес бұрыштар тең

    Ішкі айқыш бұрыштар тең




    Жылдам ереже айту




    Сұрақтар:


    Сыбайлас бұрыш

    Вертикаль бұрыш

    Ішкі түстас бұрыш

    Ішкі айқыш бұрыш

    Сәйкес бұрыш

    Бұрыштарды дұрыс анықтайды


    Мақсаты:
    Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.







    Дұрыс сәйкестендіреді

    Жауаптарын толықтырады


    Әр топқа 1+1 балл






    Дескриптор:

    - Ішкі тұстас бұрыштарды атады

    1-балл

    - ішкі айқыш бұрыштарды атады

    1-балл

    Сыбайлас бұрыш-1б


    Вертикаль бұрыш-1б

    Сәйкес бұрыш-1б


    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.






    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    Жалпы 3балл

    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 7-сынып.






    Shape3










    Слайд-2

    Сабақтың ортасы


    8 мин.


    Жеке жұмыс.



    Өзіндік жұмысы

    № 1:

    Екі параллель түзуді қиюшы қиғанда пайда болған айқыш бұрыштардың қосындысы 210 . Осы бұрыштарды табыңдар.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    a және b түзулері па­рал­лель болғандықтан, айқыш бұрыштар тең болады.

    Осыдан,  .

    Онда  .

    Жауабы: .

     № 2:

    Егер:

    А. бұрыштарының бірі  болса;

    Б. бұрыштардың бірі екіншісінен   үлкен болса;

    a және b параллель түзулерін с қиюшымен қиғанда пайда болған қалған бұрыштарды табыңыз.


    А.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    1.   (вер­ти­каль);

    2.  (сыбайлас);

     (вер­ти­каль);

    ;

    3.    және    (сәйкес)

     және     (вер­ти­каль)

    Жауабы: ,  .

    Б.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    1. 

     +

    ,  .

    Онда   .

     2.   және    (сәйкес)

     және     (вер­ти­каль)

    Жауабы: ,  .

    Сергіту сәті: сызбадан тез бұрыштарды көрсет у

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Саржанова Жанара Имашевна
    25 Сәуір 2023
    617
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақтың бір үлгісі. Қызықты және тиімді тәсілдер көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Түзулер-дің өзара орналасуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Саржанова Ж.И.

    Күні:

    20.01.23ж

    Сыныбы: 7Б

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.2.7параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Параллель түзулердің қасиеттері, түзулердің параллельдік белгілері;

    екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болатын бұрыштар туралы теоремаларды пайдалана отырып, есептер шығаруды үйренеді.

    Бағалау критерийлері




    Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады анықтауға пайдаланады.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

    Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс істеу, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    8 мин.


    Ұйымдастыру:

    оқушылармен сәлемдесу,сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру түгелдеу, топқа бөлу. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өту

    Оқушыларды топка бөлу

    үй тапсырмасымен жұмыс

    Қайталау сұрақтары:

    1. Қандай түзулер параллель?

    2.параллель түзулерді қиюшы?

    3. екі параллель түзуді қиюшымен қиып өткенде қанша бұрыш пайда болады?


    графикалық би арқылы жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады












    Ауызша сұрақ-жауапка жауап береді

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды



    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    Түрлі түсті кеспе қағаздар


    Слайд-1
















    Сұрақтар топтамасы.





    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    5 мин.

























    8мин

    1.

    “Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді)

    2Shape2 Shape1 .Бұрыштарды анықтау: « кесте әдісі»

    3пен 6; 4 пен 7 - ___________________________

    1 мен 4; 6 мен 8- ___________________________

    3 пен 7; 4 пен 6 - ___________________________

    1 мен 3; 6 мен 9 -___________________________

    1 мен 7; 3 пен 8; 2 мен 6 ; 4 пен 9 - _________________

    Бағалау. Дайын жауаптар бойынша өзіндік бағалау.

    3. « сәйкестендәру әдәсі»

    Ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы 180 гр тең

    Сәйкес бұрыштар тең

    Ішкі айқыш бұрыштар тең




    Жылдам ереже айту




    Сұрақтар:


    Сыбайлас бұрыш

    Вертикаль бұрыш

    Ішкі түстас бұрыш

    Ішкі айқыш бұрыш

    Сәйкес бұрыш

    Бұрыштарды дұрыс анықтайды


    Мақсаты:
    Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.







    Дұрыс сәйкестендіреді

    Жауаптарын толықтырады


    Әр топқа 1+1 балл






    Дескриптор:

    - Ішкі тұстас бұрыштарды атады

    1-балл

    - ішкі айқыш бұрыштарды атады

    1-балл

    Сыбайлас бұрыш-1б


    Вертикаль бұрыш-1б

    Сәйкес бұрыш-1б


    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.






    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    Жалпы 3балл

    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 7-сынып.






    Shape3










    Слайд-2

    Сабақтың ортасы


    8 мин.


    Жеке жұмыс.



    Өзіндік жұмысы

    № 1:

    Екі параллель түзуді қиюшы қиғанда пайда болған айқыш бұрыштардың қосындысы 210 . Осы бұрыштарды табыңдар.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    a және b түзулері па­рал­лель болғандықтан, айқыш бұрыштар тең болады.

    Осыдан,  .

    Онда  .

    Жауабы: .

     № 2:

    Егер:

    А. бұрыштарының бірі  болса;

    Б. бұрыштардың бірі екіншісінен   үлкен болса;

    a және b параллель түзулерін с қиюшымен қиғанда пайда болған қалған бұрыштарды табыңыз.


    А.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    1.   (вер­ти­каль);

    2.  (сыбайлас);

     (вер­ти­каль);

    ;

    3.    және    (сәйкес)

     және     (вер­ти­каль)

    Жауабы: ,  .

    Б.

    Берілгені: .

    Табу керек: .

    Шешуі:

    1. 

     +

    ,  .

    Онда   .

     2.   және    (сәйкес)

     және     (вер­ти­каль)

    Жауабы: ,  .

    Сергіту сәті: сызбадан тез бұрыштарды көрсет у

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 8 сынып
    25.04.2023
    617
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Саржанова Жанара Имашевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации