Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Түзулер-дің өзара орналасуы |
Педагогтің аты-жөні: |
Саржанова Ж.И. |
Күні: |
20.01.23ж |
Сыныбы: 7Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.7параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
Параллель түзулердің қасиеттері, түзулердің параллельдік белгілері; екі түзуді үшінші түзу қиғанда пайда болатын бұрыштар туралы теоремаларды пайдалана отырып, есептер шығаруды үйренеді. |
Бағалау критерийлері
|
Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады анықтауға пайдаланады.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады. Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс істеу, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту |
|
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу,сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру түгелдеу, топқа бөлу. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өту Оқушыларды топка бөлу
үй тапсырмасымен жұмыс Қайталау сұрақтары: 1. Қандай түзулер параллель? 2.параллель түзулерді қиюшы? 3. екі параллель түзуді қиюшымен қиып өткенде қанша бұрыш пайда болады?
|
графикалық би арқылы жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады Ауызша сұрақ-жауапка жауап береді |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Түрлі түсті кеспе қағаздар
Слайд-1
Сұрақтар топтамасы.
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
5 мин. 8мин |
1. “Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді) 2 .Бұрыштарды анықтау: « кесте әдісі» 3пен 6; 4 пен 7 - ___________________________ 1 мен 4; 6 мен 8- ___________________________ 3 пен 7; 4 пен 6 - ___________________________ 1 мен 3; 6 мен 9 -___________________________ 1 мен 7; 3 пен 8; 2 мен 6 ; 4 пен 9 - _________________ Бағалау. Дайын жауаптар бойынша өзіндік бағалау. 3. « сәйкестендәру әдәсі» Ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы 180 гр тең Сәйкес бұрыштар тең Ішкі айқыш бұрыштар тең
|
Жылдам ереже айту Сұрақтар: Сыбайлас бұрыш Вертикаль бұрыш Ішкі түстас бұрыш Ішкі айқыш бұрыш Сәйкес бұрыш Бұрыштарды дұрыс анықтайды
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Дұрыс сәйкестендіреді Жауаптарын толықтырады |
Әр топқа 1+1 балл Дескриптор: - Ішкі тұстас бұрыштарды атады 1-балл - ішкі айқыш бұрыштарды атады 1-балл Сыбайлас бұрыш-1б Вертикаль бұрыш-1б Сәйкес бұрыш-1б Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Жалпы 3балл |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 7-сынып.
Слайд-2 |
Сабақтың ортасы 8 мин. Жеке жұмыс. |
Өзіндік жұмысы № 1: Екі параллель түзуді қиюшы қиғанда пайда болған айқыш бұрыштардың қосындысы 210 . Осы бұрыштарды табыңдар. Берілгені: . Табу керек: . Шешуі: a және b түзулері параллель болғандықтан, айқыш бұрыштар тең болады. Осыдан, . Онда . Жауабы: . Егер: А. бұрыштарының бірі болса; Б. бұрыштардың бірі екіншісінен үлкен болса; a және b параллель түзулерін с қиюшымен қиғанда пайда болған қалған бұрыштарды табыңыз. А. Берілгені: . Табу керек: . Шешуі: 1. (вертикаль); 2. (сыбайлас); (вертикаль); ; 3. және (сәйкес) және (вертикаль) Жауабы: , . Б. Берілгені: . Табу керек: . Шешуі: 1. + , . Онда . 2. және (сәйкес) және (вертикаль) Жауабы: , . Сергіту сәті: сызбадан тез бұрыштарды көрсет у |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |