Материалдар / Патша үкіметінің отаршылдық қоныс аударту саясаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Патша үкіметінің отаршылдық қоныс аударту саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Патша үкіметінің отаршылдық қоныс аударту саясаты 8 сыныбында өткізілген ашық сабақ. Қажетті материалдардың бірі деп есептеймін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
702
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_____________

Директордың оқу ісі

жөніндегі орынбасары:_______________ Бержанов М.Т


Сабақтың тақырыбы

Патша үкіметінің отаршылдық қоныс аударту саясаты

Сілтеме

Жоспары: Оқулық- 206-2012 беттер аралығы 23.02.2016жыл.

Жалпы мақсаты

Танымдық: Қазақстанды кең көлемде отарлаудың қалай жүргені, Ресей империясының еуропалық бөлігінен келген орыс шаруаларының қазақтардың өміріне тигізген әсері және Қазақстандағы өзгерістер туралы мәлімет беру.

Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру арқылы олардың зейінін дамыту;

Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттестікте оқыту арқылы барлық оқушылардың бірдей оқу мен оқыту

үдерісіне қатысуына ықпал жасау;

Күтілетін нәтиже

1. Қазақстанды кең көлемде отарлаудың қалай жүргені, Ресей империясының еуропалық бөлігінен келген орыс шаруаларының қазақтардың өміріне тигізген әсері және Қазақстандағы өзгерістер туралы білетін болады. Бірлесіп жұмыс жасайды.

2.Әлеуметтік өзара әрекеттестікке белсенділігі артады, ойларын рәсімдеуге машықтанады, оқудағы кедергілер жойылады, құзырлылық қалыптасады.

3.Тақырып бойынша жаңа түсінік қалыптасады, әлеуметтік өзара әрекеттесе жұмыс жасаудың маңыздылығын түсінеді, салыстыруға, пікірлерін айқын тұжырымдауға ықпалданады.

Негізгі идеялар

«Мен тұжырымдамасы», ынтымақтастыққа оқу, өзін-өзі реттеу, СТОҮ, көшбасшылық және педагогикалық бақылау.

Тапсырмалар

Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, мәтінді оқу, талдау)

Жұптық жұмыс («Дау-дамай» стратегиясы арқылы кестені толтыру)

Жеке жұмыс (Семантикалық картаны толтыру)

Көрнекілігі

Қазақстан тарихы (оқулық), Қазақстан тарихы (әдістемелік құрал №6 2012 ж,

1 2014 ж), АКТ (ғаламтордан алынған мәліметтер), постерлер, тірек-сызбалар, тапсырмалар.

Ойлау үрдісін жүзеге асыру Іс-әрекеті

Жаттығулар

(2 минут)




Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу. Сынып оқушыларын 4-топқа бөлу..



Оқушылар әр түрлі түстермен (қызыл, жасыл, көк, сары) топқа бөлінеді. Парта әр түрлі жапқыштармен жабылған, оқушылар өз орындарына отырады. Әр топ көшбасшысы, хатшысы, бақылаушысы, уақыт сақшысы, баяндаушысын сайлайды.

Тапсырма №1.

(2 минут)

ХІХ ғасырдың 80-90 жылдарындағы әкімшілік реформа


Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау


Оқушылар арасында «көңілді смайлик доп» ойыны арқылы, бір-біріне сұрақтар қойылып, үй тапсырмасы сұралады.

Сұрақтар:

1.ІІІ Александр қай жылы, қай айда «Түркістан өлкесін басқару» туралы жарлыққа қол қойды? (1886 ж. 2 маусымда)

2.Жаңа Ереже бойынша Түркістан генерал-губернаторлығынының құрамына қандай облыстар кірді? (Сырдария, Ферғана, Самарқан, Жетісу)

3.Түркістан генерал-губернаторлығының орталығы қай қала?(Ташкент қаласы)

4.1890 жылы қандай оқыға болды? («Закаспийск облысын басқару туралы уақытша Ереже» бекітілді)

5.1891 жылғы наурызда қандай оқиға болды? («Ақмола, Семей, Жетісу, Орал, Торғай облыстарын басқару туралы Ережеге» қол қойылды )

6.Билер неше жылдық мерзімге сайланды? (3 жылдық)

7.Болыс басқарушыларды кім бекітті? (Әскери губернатор)

8.Шаруа бастығы деген қандай қызмет? (лауазымды әкімшілік қызмет. Ол Қазақстанға 1902 жылы енгізілді)

9.Досан Тәжіұлы деген кім? (халық батыры, Маңғыстау көтерілісі басшыларының бірі)

10.Контрибуция деген не? (соғыста жеңген жақтың жеңілген жақтан соғыс шығындарын өндіріп алу жөнінде салатын салығы)

Тапсырма №2.

(3 минут)

Үй тапсырмасы сәйкестендіру тесті арқылы бекітіледі.

Оқушылар тактамен жұмыс жасай отырып, жылдарды, ұғымдарды бір-бірімен сәйкестендіреді.


Сәйкестендіру тесті

1Shape2 Shape1 822-1824 ж.ж. Семей ішкі округі құрылды


1854 ж. 9 мамыр Хандық билік жойылуы

1Shape3 867 ж 11 шілде «Ақмола, Семей, Жетісу,

Орал, Торғай облыстарын

Shape4 басқару туралы Ережеге»

қол қойылды.


1Shape5 868 ж 21 қазан «Торғай, Орал, Ақмола

және Семей облыстарын

басқару туралы Ереженің»

жобасы бекітілді


1Shape6 886 ж. 2 маусымда «Закаспийск облысын

Shape7 басқару туралы уақытша

Ереже» бекітілді


1890 ж. ақпан айында «Түркістан өлкесін басқару

туралы» жарлыққа қол

қойылды



1891 ж. наурызда «Сырдария мен Жетісу

облыстарын басқару»

туралы Ережеге қол

қойылды.

Тапсырма №3.

(20 минут)

Топтық жұмыс (мәтінді оқып, талдау)



Сұрақтардың сандығы,

Шешімі бар көптеген

Анықтаймыз барлығын

Ұжымдасып топпенен.


Мәтінді оқып, өзара шығып топта талдайды. Постерге өз тапсырмаларын орындайды. 1 ғана түспен. Баяндаушы баяндайды.


1-топ: Шаруаларды Қазақстан аумағына жаппай қоныс аударту себептері


2-топ: Шаруалардың жаппай қоныс аудара бастауы


3-топ: Шаруалардың қоныс аудару қарқынының күшейе түсуі


4-топ: Стольпиннің 1906 жылғы аграрлық реформасы

Тапсырма № 4.


Топтарға сағат тілімен постерлерін ауыстырып бірін-бірі бағалау жүргізіледі.

Әр топ әр постерге толықтыру енгізілді. Соңында постерлер қорғалады. Формативті бағалаудың түрі: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», критерей арқылы бағалау.

Тапсырма № 5.

(5 минут)


Тақырыпты ашайық,

Жауап беріп, дүп басып

Тапсырманы жасайық,

Екі адамнан жұптасып



Жұптық жұмыс орындалады. 4 топ мүшелері екеуден отырып, берілген тапсырмалары жұп арқылы орындайды.

Оқушылар жазбаша жауап береді. Оқып, талдайды. «Дау – дамай» стратегиясы арқылы тапсырманы орындайды. Жұптап (2 оқушы) бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, бір-біріне баға береді.


«Дау – дамай» стратегиясы

Атаулар

ия

жоқ

Балдар

1

Шаруаларды басыбайлы езгіде ұстау жойылды

+


1-4 «2»

5-6 «3»

7-8 «4»

9-10 «5»

2

Қазақтардың жері тартып алмады


+

3

Қазақ өлкесінде сенімді тірек қалыптастыруды мақсат етті.

+


4

Демографиялық жағдай өзгермеді


+

5

Қазақ халқын отырықшылықпен айналысуға көшіргісі келді

+


6

Мал шаруашылығын дағдарысқа ұшыратты

+


7

Орыстандыру туралы ниеті болды.

+


8

Құнарлы жерлерді көріп, таңдап қайтушылар «жер көріп қайтушылар» деп атады

+


9

Жер тапшылығы  сезілді

+


10

Патша үкіметінің қоныс аудару саясаты қазақ халқының мәдениетіне зор үлес қосты

+



Тапсырма № 6.

(5 минут)


Сәт қылып күніңді

Болашаққа жетелеп

Көтереміз білімді,

Жұмыс жасап жекелеп.


Жеке тапсырмалар орындалады. Семантикалық картамен жұмыс жасайды.

Онда формативті бағалаудың түрі топта өзін-өзі бағалау жүреді. ОүБ-2 ОүБ-1


Семантикалық карта



Рұқсат берді

Рұқсат бермеді

Болмайды деді

1

1866 жылы Батыс Сібір бас басқармасы шаруалардың Қазақстан аумағына өз бетінше қоныс аударуға


+





Есіл

Қорған

Саумалкөл

2

Шаруалар Көкшетау округінің аумағынадағы ........ деген жерге келіп орналасты




+



Хиуалықтар

Орыс шаруалары

Орыс жаяу әскерлері

3

Қазақстанға қоныс аударғысы келген ...


+




10

5

100

4

Жер телімдерінің мөлшерін .... десятинаға кемітті

+





Жер көріп, таңдап қайтушылар

Бұрыннан тұратын жергілікті халық

Қайыршы халық

5

Байырғы халық


+



Тапсырма № 7

(4 минут).

Сабақты бекіту. Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.

1-топқа тапсырма :

    Патша үкіметінің Қазақстан аумағына қоныс аударушыларды орналастыруға байланысты шаралары мен жарлықтарын хронологиялық ретпен жазыңдар.

2-топқа тапсырма:

Мына адамдар жөнінде не білесіңдер?

Г.А.Колпаковский

П.А.Столыпин

Куропаткин


3-топқа тапсырма: Қоныс аударудың маңызы мен салдарына баға беріңдер.

Тиімді жақтары

Тиімсіз жақтары


4- топқа тапсырма: Мына терминдердің мағынасын түсіндіріңдер:

—         отаршылдық тәуелділік

—         Басыбайлы тәуелділік

—         Жергілікті (автохтонды) халық

—         Үлеске тиген жер, кесілген жер

—         Столыпиннің аграрлық саясаты

—         Ходоктар

—         Хутор


Мұғалім сабақты бекіту үшін: сұрақтар қойылады. Мұғалім оқушыларға «Дирежор» ойыны арқылы сұрақтар қойып, сабақты бекітеді.

(2 минут)

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар талқыланды. Оқушылар өз ойларын топ ішінде сыни түрде айтады. Оқушы еркін ойларын жеткізеді.

Бағалау

(2 минут)

Оқушылардың түсіндірулері (ОүБ-3)

Топты бағалау (ОүБ-2)

Жұпты бағалау (ОүБ-1)

Өзін-өзі бағалау (ОүБ-5)

Түсіндірілетін тапсырмалар (ОүБ-7)


«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

Бармақпен бағалау

Рефлекция



Үйге тапсырма

Патша үкіметінің отаршылдық қоныс аударту саясаты «Орыс шаруалары туралы не білеміз?» эссе

Кейінгі тапсырма

Қоныс аударушылардың шаруашылығы









98 орта мектеп





Ашық сабақтың тақырыбы:


Патша үкіметінің отаршылдық

қоныс аударту саясаты



Пәні: Қазақстан тарихы

Сыныбы: 8

Пән мұғалімі: Сералиева Гүлмира



2016 жыл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!