Материалдар / пед квалл тест
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

пед квалл тест

Материал туралы қысқаша түсінік
пед квалл тест қазақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
63
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


1.«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар:

Электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды.

2.«Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі:

Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік береді

3.А.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал:Оқушылардың диалог қүру нәтижесі

4.Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын,жады: қысқа мерзімді жады

5.Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме түрі: Кумулятивтік

6.Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу және жаза қолдану: Оперантты шарттылы

7.Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы: Алынған мәліметтердің мәнін анықтау

8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән 3 сипаттама бар, қадағалау сипаттамасына сайкес мұғалім әрекеті: оқушының сұраққа жауабын тыңдау,

9.Бағалаудың барлық түрлеріне үш сипаттама тән. Соның ішінде, оқушының жауабын критерийге сәйкес талдап, түсіну үшін: Интерпретация

10.Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізелген оқыту ортасы: Оқушыға бағдарланған

11.Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады, деген түсінікке негізделген оқу ортасы: Жас ерекшелігіне бағдарланған

12.Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл):

«өнімділік тапшылығы»

13.Баланың танымдық дамуының сипаттамасы:оқу және пролблемаларды шешу

14.Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті: Ұқсастық бойынша пайымдау

15.Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс: шығармашылық

16.Ғылыми және практикалық шығармашылықтың мүғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі: Педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату

17.Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:Педагогикалық шығармашалық


18.Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренулли мен Райс):

Топтық оқу жаттығулары


19.Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша (оқу үдерісінің қалай жүретінін басқадан гөрі жақсы біліп өздерінің оқуын реттей алады деп анықталған өлшем): Икемділік

20.Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі: Зерттеушілік әңгіме

21.Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы:

Тапсырманы орындауды балама шешімдерді көріп, қабылдай алады


22.Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдірудің» тиімді өлшемінің сипаттамасы:Олар өздерінің оқуларын реттей алады.


23.Ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем (Фриман):

Шоғырлану


24.Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ: Жоғары дәрежелі


25.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті: Айтқандарын дәлелдейді



26.Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі: Рәсімдік

27.Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдаулы жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу тәсілі: Диалог


28.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері:

Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық


29.Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі:

Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну


30.Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі:

Сабақты зерттеу


31.Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі:

Кумулятивтік


32.Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы:

Қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды


33.Нәтижесі қайта өндіруге болатын есте сақталған көлемді ақпарат болып табылатын оқу түрі: Білім алу есте сақтау ретінде

34.Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама:

Алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну


35.Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі: Өзгелерді оқыту


36.Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі:

Оқу нәтижелерін бағалауды меңгеру


37.Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлары:Балалардың қалай оқитынын мүғалімнің түсінуі. Оқу нәтижелілігін бағалау. Нені оқу керетігін түсіну

38.Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем: Икемділік

39.Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсаты, ,ж„

оқудағы қиындықтарды анықтау

40.Оқушыға білмеген тапсрыманы орындауға кеңес берілмегендіктен: Өнімділік тапшылығы

41.Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты: кері байланыс ұсыну


42.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі:

Айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз ба?


43.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы:

Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады


44.Оқушылардың оқуға бейімділік және білім, дағдыларын дамытуға мүғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы:Оқыту ортасын құру

45.Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген үмтылыс пен қызығушылықтың пайда болуы: Ішкі уәж

46.Оқушылардың тақырып мәнін өз бетінше меңгеруін мұғалімнің түсінуі мен бағалай алуы:

Сапалы оқытудың маңызды факторы


47.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді:

Өз жауабын түзетуге, нақтылауға


48.Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы:

сыртқы үәж

49.Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын қүрал: Мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу

50.Оқушының өзекті даму деңгеиі: міндеттерді өз бетінше шешуі

51.Оқушының өзекті даму деңгейі : (Л.Выготский):Міндеттерді өз бетінше шеше алуы


52.Оқушының өзекті даму деңгейі:

Выготскийдің пікірінше оқушының өз бетінше орындай алатын тапсырмаларының көмегімен анықталады

53.Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне сәйкес, метатану әдістерін игерген оқушылар:

мұғалімнің қызметін өздері атқарады


54.Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды алған білімдерін кез-келген жағдайда пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту: Сындарлы оқыту

55.Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды, алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту: Сындарлы

56.Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкініктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі: Оқу үшін бағалау

57.Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы: Сөйлеу машықтарын жетілдіреді

58.Подкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы: Цифрлық Сауаттылық дағдыларын жетілдіру

59.Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім кызметі: Инновациялық бағыттылығын көрсетеді


60.Пікір алысу мақсатында жүргізілгенімен , ұсынылған барлық идеялар төзімділікпен тыңдалатын әңгіме түрі:Кумулятивтік әңгіме


61.Сабақты зерттеу (LS) түйінді сипатының бірі:Креавтитілік

62.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі: Зерттеу үшін бүкіл топ өздеріне жауапкершілік алады. Мүғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады.

63.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі:

оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты


64.Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі:

Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек

65.Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі:оқушының білімімен дағдысына дамытуға басымдык, береді

66.Танымдық даму,,, оқуға қабілеттілік

67.Тапсырмаларды орындау барысында, мегатану дағдылары қалыптасқан оқушылар: Материалды игеру деңгейін анықтай отырып, өз өздерін тексеруге, тестілеуге қабілетті

68.Тұжырымдамалық және әмбебап «әрекеттегі зерттеу» ұғымын қолдануға болатын зерттеу тәсілі: Жағдаяттық талдау


69.Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек қүлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі:

Терең тыңдалым

70.Іс әрекеттегі зерттеу үдерісін оқу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі: Оқушының оқу тәжірибесін жақсартады

71.Іс-қимылдар арқылы дамитын білімді сақтайтын жады: ұзақ мерзімді жады

72. Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады метатану

73. 1.Ғылымижәнепракт икалықшығ армашылықт ың, мұғ алі мдерді ңозат т әжі рбиесі ні ңнәт ижесі -Педаг ог икалықшығ армашылықт ың

2.Педаг ог икалықжаңалықт ыжасау , иг еружәнепайдалану ғ анег і зделг ен мұғ алі мқызмет і Инновациялықбағ ыт т ылығ ынкөрсет еді

3.Оқу шыныңпәнді т ереңт үсі нуқабі лет і ндамыт у ды, алғ анбі лі мдері нкез келг енжағ дайдат иі мді пайдаланбі лу і нқамт амасызет ет і ноқу Сындарлы

4.Бі лі мді жаңажағ дайларменорайласт ыружәнеәрт үрлі мәнмәт і нмен алынғ ант үрлі ақпарат т ыпайдалануарқылыоқуқабі лет і -Ұқсаст ық бойыншапайымдау

5.Н. Мерсерзерт т еу і несәйкесқат ысу шыларұсынғ анқандайдаболсын идеялардыт өзі мді лі кпент ындайт ынәңг і мет үрі -Ку му лят ивт і к

6.Б. Скиннеркөзқарасыбойыншаадамдардыңлайықт ыі ст ері үші н ынт аландыру , лайықсызқылықт арынбайқамаунемесежазақолдану оперант т ышарт т ылы

7.Оқу шыныңөзект і дамудеңг ейі Выг от ский

8.Бағ алау дыңбарлықт үрлері нет әнсипат т ыңбі рі болыпт абылат ынҚорыт ынды

9.Тұжырымдамалықжәнеәмбебапәрекет т еу дег і зерт т еу , ұғ ымынқолдану ғ а болат ынзерт т еут әсі лі -сабақт ызерт т еут әсі лі ні ңдемократ иялық ерекшелі г і

10. Қалайжүг і ру , шаныщқынықалайқолдануқаламменжазут у ралы бі лі мі мзді сақт ау ғ ажау апберет і нжадыт үрі рәсі мді к

11. Оқунәт ижелері ноқу ңжекеаспект і сі рет і ндеқарайт ынт ұжырым

12. Оқу шылардыңөзі нөзі ынт аландыраот ырыпоқу ғ адег енұмт ылыспен қызығ у шылықт арыныңпайдаболу ы—і шкі у әж

13. Оқу шыныңөзект і дамудеңг ейі Выг от скийМі ндет т ерді өзбет і ншешеше алу ы

14. Оқу шыларменмұғ алі мдерг ежет і ст і кт ермендамут у ралыхабарберу ді көздейт і нбағ алумақсат ы-кері байланысұсыну

15. Баланыңт анымдықдамусипат т амасыоқужәнепроблемалардышешу қабі лет і

16. І сәрекет т ег і зерт т еуү дері сі нықпалдаст ырунәт ижесі -оқу шыныңоқу т әжі рбиесі нжақсарт ады

17. І сқимылдарарқылыдамит ынбі лі мді сақт айт ынжадыҰзақмерзі мді жады

18. Нәт ижесі қайт аөнді ру г еболат ынест есақт алғ анкөлемді ақпаратболып т абылат ыноқут үрі ест есақт аурет і нде

19. Оқу шығ ат апсырманыорындағ акеңесбермег енді кт еноқу шыныңқабі лет і жет і пт ұрсадат апсырманыорындайалмау ыФлейвелл-өні мді лі к

т апшылығ ы

20. Дарынды, т алант т ыбалалардыт ексерупарағ ыбойынша« Оқуүдері сі нң қалайжүрет і ні нбасқаларданг өрі жақсыбі лі п, өзбі лі мі нрет т ейалады»деп анықт алат ынөлшем. -Өзбі лі мі нжеьі лді ру

21. Оқу шылардыңбі лі малу ынқолдауүші нпайдаланат ынт үрт кі болусұрақ қоюмысалы-Осыойыңыздыдәлелдейт і нмысалбарма

22.Оқу шыларменмұғ алі мдерг ежет і ст і кт ермендамут у ралыхабарберу ді көздейт і нбағ алаумақст аы-Кері байланысұыну

23.Танымдықдаму —Оқу ғ адег енқабі лет т і лк

24. Адамныңест есақт ауақпаратенг і зу дежүзег еасырат ынжадыҚысқа мерзі мді жады

25.Выг от скийді ңоқумоделі нег і зделг енжорамалдиалогнәт идесі нде –Әлеу мет т і коқудағ дылары

26. Қолдануережесі менорыныабай/ нжаңалықенг і зу ді ңт үрлері т ехнолог иялықәді ст емелі к, ұйымдаст ыру шылық

27. Әсқимылдарарқылыдамит ын, бі лі мді сақт айт ынжадыРәсі мді кжады

28. Оқу шыныңөзект і дамудеі г ейі Выг от ский—ЖАДА

29. Тыңдау шыөзі неқарағ андасөзсөйлеу ші г екөбі рекқұлақсалып, барлық сезі мдерәрекет т еболат ынт ыңдалымт үрі

30. Оқунәт ижесі ноқу шыныңжекет ұлғ алықаспект і сі рет і ндеқарайт ын т ұжырымдама

31. Көпі ршелердепсаналу ыүші ноқыт уменоқу дақараст ырылат ын жағ дайдыңбі рі —Оқу шыларғ аөзбет і ншеорындайалмайт ынт апсырмалар беру

32. « Жаңапедаг ог ика»т әсі лдемесі ні ңаясындаоқу шылар—Элект ронды почт анықолданды

33. Оқу шыныңжау абынкрит ериг есәйкест енді ру–инт ерпрет ация

34. Массоуөзмоделі ндет өменг і деңг ецқажет т і лі г і депсанайдыБиолог иялықж/ ефизикалық( ау а, т амақ, субаспана)

35. Педаг ог икалықжаңалықжасау , иг еру , пайдаланунег і зделг енмұғ алі м қызмет і инновациялықбағ ыт т ылығ ы

36. Ғылымижәнепракт икшығ ар/ ңмұғ алі мні ңозатшығ амасыныңнәт ижесіҒылымишығ армашылық

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!