№
|
Жұмыстың
бағыты
|
Мақсаты
|
Топ
|
Әдістеме
|
Мерзімі
|
І. Психодиагностикалық
жұмыс
|
1
|
Білім алушылар туралы толық
мәлімет жинау
|
Жаңадан түскен және оқып келе
жатқан білім алушылар жайлы,отбасылары туралы мәлімет
білу.
|
1-4курс
|
Топ жетекшілерімен және
тәрбиешілерімен жүмыс
|
қыркүйек
|
2
|
Әрбір жеке білім алушының
әлеуметтік-психологиялық картасын
дайындау
|
Тұлға ретінде
қызығушылықтарын, ерекшеліктерін
анықтау.
|
1-4курс
|
Анкета
толтыру
|
қыркүйек
|
3
|
1- курс білім алушыларының
колледждегі оқу-тәрбие үрдісіне
бейімделуі
|
Бейімделудегі қиындықтарды
табу және алдын алу. Бейімделу жағдайын
туғызу.
|
1-курс
|
Сауалнама, сұхбат, ашық іс
–шара
|
қазан айының
1-аптасы
|
4
|
Булингті анықтауға арналған
сауалнама
|
Булингті
анықтау
|
1-4
курс
|
"Кибербулинг білімгердің
өмірінде " анкетасы
|
қыркүйек
|
5
|
Мамандық таңдауды анықтау үшін
арналған сауалнама "Қай мамандықты таңдау
керек?"
|
Дж.Холландтың
сауалнамасы
|
3курс
|
Дж.Холландтың мамандық
таңдауды анықтау үшін арналған
сауалнамасы
|
қазан
|
6
|
Психотипті
анықтау
|
Психотипті анықтау мақсатында
сауалнама.
|
3-
4-курс
|
«Сіздің тип»
тесті
|
қараша
|
7
|
Психикалық
күйін,қобалжу,үрей,агрессиялық деңгейін анықтау
диагностикалары
|
Қобалжу мен агресивтілікті
анықтау
|
1-2
курстар
|
Айзенк
тесті
|
қараша
|
8
|
Білім алушылардың
қарым-қатынас ерекшеліктерін
зерттеу
|
Өзара топтағы қарым-қатынас
ерекшеліктерін анықтау
|
1-2курс
|
Дж.Мореноның социометриялық
әдісі
|
Желтоқсан
|
9
|
Тұлғаның ерекшеліктерін
анықтау бағыты
|
Әр білім алушның
өмірге көзқарасы, қиыншылықтарын қалай жеңуі, дүниетанымын
анықтау
|
1-курс
|
«Өмірде жоқ жануар» сурет
методикасы
|
қаңтар
|
10
|
Жасөспірім кезіндегі
суицидтің алдын-алу
|
Суицидке бейімділігін
зерттеу
|
1-2курс
|
сауалнама
|
Ақпан
мамыр
|
11
|
Топтағы білім алушылар
арасындағы психологиялық атмосфераны
анықтау
|
«Топтың психологиялық
климаты»
|
1-2курс
|
сауалнама
|
наурыз
|
14
|
Студенттер арасындағы бопсалау
фактілерін анықтау
|
Бопсалау (қорқытып алу)
кезіндегі әрекеттерін
анықтау
|
1-3курс
|
Анонимді
сауалнама
|
сәуір
|
ІІ. Түзету және алдын-алу
жұмыстары
|
1
|
Психологиялық арт терапия
сабақтарын ұйымдастыру
|
Қарым-қатынаста мәселелері бар
оқушылар мен коррекциялық топтар
құру
|
1-4курс
|
терапия
|
қыркүйек
|
2
|
Жаңа буын 1 курс білім
алушыларымен жұмыс
|
Танысу, колледж өміріне
бейімделуге көмек көрсету
|
1-2
курс
|
Дөңгелек үстел «Танысайық
достар!»
|
қыркүйек
|
3
|
Өмірге деген қызығушылын
арттыру, суицидтің алдын алу
|
Өмірге деген қызығушылын
арттыру, суицидтің алдын алу. Білім алушылардың өмір туралы
көзқарастарын анықтау
|
1-2курс
|
«Өмір неткен керемет»атты
тренинг
|
қазан
|
4
|
Қыз бала
тәрбиесі
|
Қыз балалардың тәрбиесінің
маңыздылығын түсіндіру. Қыз балалардың өздерін дұрыс ұстауға,
мәдениетті сөйлеуге, өз бойларын таза ұстауға
үйрету
|
1-4курс қыз
балалары
|
Жиналыс (медбике,қаламызға
сыйлы қонақ қатысуымен)
|
қазан
|
5
|
Ер балалар
тәртібі
|
Колледж ішілік ережені сақтау
мәселесін қозғау.
|
1-4курс
ер балалары
|
Жиналыс (құқық қорғау
органдарынан қонақ
қатысуымен)
|
қараша
|
6
|
Оқытушыларға арналған
психологиялық тренинг өткізу
|
«Көңілі көтеріңкі ұстаздың,
еңбегі де жемісті»
|
оқытушылар
|
тренинг
|
қараша
|
7
|
Тәуекел тобындағы оқушылармен
жеке коррекциялық-диогностикалық
жұмыс
|
Тұлғалық аймақ және
мінез-құлықты түзету
|
тізімдегі білім
алушылар
|
Әңгіме жүргізу, жеке
психологиялық консультация.
|
Жыл
бойына
|
8
|
Емтихан алдындағы
көмек
|
Білім алушыларға емтиханға
психологиялық дайындалуға көмек
көрсету
|
1-4курс
|
Топтық тренинг, релаксация,
әдіс-тәсілдер мен өзара пікір
алмасу
|
желтоқсан
|
9
|
Топ басшыларының
жиналысы
|
Топтағы психологиялық ахуалды
анықтап, жағымсыз жағдайдың алдын
алу
|
1-4курс
|
жиналыс
|
Айына 1
рет
|
10
|
Деструктивті ағымдардың
алдын-алу мақсатында жұмыс
|
Білім алушылардың арасында
теріс діни көзқарас қалыптастырмау мақсатында жұмыстар
жүргізу
|
1-4курс
|
Кездесу,
сауалнама
|
Жылына 2
рет
|
11
|
Ата –аналар жиналысына
қатысу
|
Білім алушылардың теріс жолға
түспей, үнемі мінез –құлықтарын қадағалап отыру керектігін ұғындыру
мақсатында
|
Ата-аналар
|
Баяндама,кеңес
|
Арнайы
уақытта
|
12
|
Топтарға сабаққа
қатысу
|
Әр топтағы білім алушылардың
сабаққа қатысуын, оқу үлгірімін
қадағалау.
|
Әр
топта
|
Сабаққа қатысу,
талдау.
|
Айына 1
рет
|
13
|
Психологиялық тренинг,
релаксация
|
Демалу мақсатында, эмоционалды
күйіп кету синдромын алдын
алу
|
1-4курс
|
Ойындар, жаттығулар, бейнебаян
талқылау
|
Айына 1
рет
|
14
|
Суицидті алдын алу
шаралары
|
Білім алушылардың өмірге деген
көзқарастарын жақсарту, қиын сәттерде мойымауға көмек
беру
|
1-4курс
|
Семианар, бейнефильм
көрсету
|
наурыз
|
15
|
«Бәріміз біргеміз, берік
іргеміз!» атты топтарда
тренинг
|
Топтық тренинг жүргізе отырып,
ауызбіршілік, өзара топта сыйластық
орнату
|
1-3курс
|
Көңілді
іс-шара
|
сәуір
|
16
|
Емтихан алдындағы
психологиялық көмек
|
Білім алушыларға емтиханға
дайындалуға көмек беру, психологиялық қолдау
көрсету
|
1-2курс
|
Топтық
жиналыс
|
мамыр
|
ІІІ. Психологиялық ағарту
жұмыстары
|
1
|
Педагогикалық кеңеске
қатысу
|
Топ жетекшілерін
диагностикалық және психологиялық ағарту жұмыстарымен
таныстыру
|
Мәжіліс залына
жина
|
Баяндама
|
қыркүйек
|
2
|
Топта тақырыптық сынып сағатын
өткізу
|
Өз мінез-құлқын басқара алуға
үйрету, психологиялық білімдерін
көрсету.
|
Әр топтың
аудиториясынд
|
Топтық
тренинг
|
Жыл
бойы
|
3
|
Оқытушылар мен білім
алушыларға босаңсуға көмек.
|
Өз мәселелерінен арылу, күйіп
кету алдын алу, стресске түспеуге
көмек
|
1-4курс
|
кеңес
|
қазан
|
4
|
Топ жетекшілерімен
кездесу
|
Психологиялық ахуалмен
таныстыру, пікір алысу
|
Мәжіліс
залында
|
Өзара пікір
алмасу
|
2 айда 1
рет
|
5
|
Пән мұғалімдерімен
жұмыс
|
Психологиялық тақырыптармен
таныстыру
|
Мүғалімдер
бөлмесі
|
Баяндама,пікірталас
|
Жыл
бойына
|
6
|
Білім алушылардың
ғылыми-зерттеу жұмыстарын
қадағалау
|
Ғылыми-зерттеу әрекетінде
оқушылардың білік-дағдыларын
игеруі.
|
1-4курс
|
бағыттау
|
сәуір
|
7
|
Баспа беттеріне психологиялық
тақырыпта мақалалар жазу.
|
Жүргізілген жұмыс туралы
мәлімет
|
психолог
|
мақала
|
Жыл
бойына
|
IY.Психологиялық
кеңес
|
1
|
Білім алушыларға жеке кеңес
беру.
|
Арнайы күдік туған
білім алушымен және жеке мәселелерімен келетін білім
алушылар
|
Жеке кеңес
алушы
|
Танымды және тұлғалық даму
аймағын анықтау
|
Айына 1
рет
|
2
|
Оқытушыларға жеке кеңес
беру.
|
Оқу-тәрбие үрдісіндегі
қарым-қатынас мәселелерін
шеш
|
оқытушылар
|
Жеке және кәсіби мәселеде
кеңес беру
|
Жыл
бойы
|
3
|
Топтық кеңес
жүргізу
|
Топтағы психологиялық ахуалды
анықтау және оны жақсарту
|
Әр
топта
|
Топтық
кеңес
|
Жыл
бойы
|
4
|
Ата-аналарға жеке және топтық
кеңес беру.
|
Балаларымен жеке
қарым-қатынасты ұйымдастыруға көмек
беру
|
Ата-аналар
|
Жеке
кеңес
|
Сұраныс
бойынша
|
5
|
Жеке индивидуалды
кеңес
|
Диагностика қорытындылары
бойынша жүргізілетін кеңес
|
Жеке білім
алушы
|
Әңгіме жүргізу, сурет салу
методикасы
|
Айына 1
рет
|