Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Педагог- психологтың жылдық жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мекеме атауы
БЕКІТЕМІН
Директор
________________ ФИО
«_____ » _______ 2024ж.
БТЕМІН
2024-2025 оқу жылындағы
педагог-психологтың жұмыс жоспары
Педагог-психолог: ----------------------
Мақсаты:
Оқу-тәрбие үрдісін ғылыми психологиялық қамтамасыз ету. Білім алушыларға,.педагогикалық ұжымға, ата-аналарға психологиялық қолдау көрсете отырып, қарым-қатынас сферасында біліктілік пен дағдыны дамыту. Өзін- өзі реттеу, стреспен күресу дағдыларын жаттықтыру. Психологиялық алдын- алу, ағарту жұмыстарын ұйымдастыру. Кәсіби мамандықтарына қажетті қасиеттермен қарулануна, психологиялық тұрғыда ықпал ету .
Міндеттері:
-
Студенттердің тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
-
Студенттерге ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
-
Студенттердің тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір студентке жеке тұрғыдан ықпал ету;
-
Психологиялық диагностиканы жүргізу және студенттердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
-
Психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
-
Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарга консультациялық көмек көрсету;
-
Білім беру үдерісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық қызметтің негізгі бағыттары:
-
Психологиялық зерттеу жұмыстары (диагностика)
Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
2) Психологиялық алдын-алу шаралары (психопрофилактика)
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау
3) Психологиялық теңестірулер мен түзетулер, дамыту шаралары (психокоррекция)
Мақсаты: Адамның психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу дағдысын біліктілікті дамыту.
4) Психологиялық ағарту жұмыстары (психологическое просфищение)
Мақсаты: Жеке тұлғаның психология туралы түсінігін қалыптастыру және дамыту.
5) Психологиялық кеңес жұмыстары (психологическое консультирование)
Мақсаты: Барлық қатысушыларға педагогикалық үдерістердегі мәселелерді шешуге көмек көрсету. Жүргізу әдісі: сауалнама, тест, зерттеу, тексеру, бақылау, әңгімелесу, кеңес беру, тренинг.
2024–2025оқу жылына
арналған педагог-психологтың жылдық жұмыс
жоспары
№ |
Жұмыстың бағыты |
Мақсаты |
Топ |
Әдістеме |
Мерзімі |
||
І. Психодиагностикалық
жұмыс |
|||||||
1 |
Білім алушылар туралы толық мәлімет жинау |
Жаңадан түскен және оқып келе жатқан білім алушылар жайлы,отбасылары туралы мәлімет білу. |
1-4курс |
Топ жетекшілерімен және тәрбиешілерімен жүмыс |
қыркүйек |
||
2 |
Әрбір жеке білім алушының әлеуметтік-психологиялық картасын дайындау |
Тұлға ретінде қызығушылықтарын, ерекшеліктерін анықтау. |
1-4курс |
Анкета толтыру |
қыркүйек |
||
3 |
1- курс білім алушыларының колледждегі оқу-тәрбие үрдісіне бейімделуі |
Бейімделудегі қиындықтарды табу және алдын алу. Бейімделу жағдайын туғызу. |
1-курс |
Сауалнама, сұхбат, ашық іс –шара |
қазан айының |
||
4 |
Булингті анықтауға арналған сауалнама |
Булингті анықтау |
1-4 курс |
"Кибербулинг білімгердің өмірінде " анкетасы |
қыркүйек |
||
5 |
Мамандық таңдауды анықтау үшін арналған сауалнама "Қай мамандықты таңдау керек?" |
Дж.Холландтың сауалнамасы |
3курс |
Дж.Холландтың мамандық таңдауды анықтау үшін арналған сауалнамасы |
қазан |
||
6 |
Психотипті анықтау |
Психотипті анықтау мақсатында сауалнама. |
3- 4-курс |
«Сіздің тип» тесті |
қараша |
||
7 |
Психикалық күйін,қобалжу,үрей,агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары |
Қобалжу мен агресивтілікті анықтау |
1-2 курстар |
Айзенк тесті |
қараша |
||
8 |
Білім алушылардың қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу |
Өзара топтағы қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау |
1-2курс |
Дж.Мореноның социометриялық әдісі |
Желтоқсан |
||
9 |
Тұлғаның ерекшеліктерін анықтау бағыты |
Әр білім алушның өмірге көзқарасы, қиыншылықтарын қалай жеңуі, дүниетанымын анықтау |
1-курс |
«Өмірде жоқ жануар» сурет методикасы |
қаңтар |
||
10 |
Жасөспірім кезіндегі суицидтің алдын-алу |
Суицидке бейімділігін зерттеу |
1-2курс |
сауалнама |
Ақпан |
||
11 |
Топтағы білім алушылар арасындағы психологиялық атмосфераны анықтау |
«Топтың психологиялық климаты» |
1-2курс |
сауалнама |
наурыз |
||
14 |
Студенттер арасындағы бопсалау фактілерін анықтау |
Бопсалау (қорқытып алу) кезіндегі әрекеттерін анықтау |
1-3курс |
Анонимді сауалнама |
сәуір |
||
ІІ. Түзету және алдын-алу жұмыстары |
|||||||
1 |
Психологиялық арт терапия сабақтарын ұйымдастыру |
Қарым-қатынаста мәселелері бар оқушылар мен коррекциялық топтар құру |
1-4курс |
терапия |
қыркүйек |
||
2 |
Жаңа буын 1 курс білім алушыларымен жұмыс |
Танысу, колледж өміріне бейімделуге көмек көрсету |
1-2 курс |
Дөңгелек үстел «Танысайық достар!» |
қыркүйек |
||
3 |
Өмірге деген қызығушылын арттыру, суицидтің алдын алу |
Өмірге деген қызығушылын арттыру, суицидтің алдын алу. Білім алушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау |
1-2курс |
«Өмір неткен керемет»атты тренинг |
қазан |
||
4 |
Қыз бала тәрбиесі |
Қыз балалардың тәрбиесінің маңыздылығын түсіндіру. Қыз балалардың өздерін дұрыс ұстауға, мәдениетті сөйлеуге, өз бойларын таза ұстауға үйрету |
1-4курс қыз балалары |
Жиналыс (медбике,қаламызға сыйлы қонақ қатысуымен) |
қазан |
||
5 |
Ер балалар тәртібі |
Колледж ішілік ережені сақтау мәселесін қозғау. |
1-4курс |
Жиналыс (құқық қорғау органдарынан қонақ қатысуымен) |
қараша |
||
6 |
Оқытушыларға арналған психологиялық тренинг өткізу |
«Көңілі көтеріңкі ұстаздың, еңбегі де жемісті» |
оқытушылар |
тренинг |
қараша |
||
7 |
Тәуекел тобындағы оқушылармен жеке коррекциялық-диогностикалық жұмыс |
Тұлғалық аймақ және мінез-құлықты түзету |
тізімдегі білім алушылар |
Әңгіме жүргізу, жеке психологиялық консультация. |
Жыл бойына |
||
8 |
Емтихан алдындағы көмек |
Білім алушыларға емтиханға психологиялық дайындалуға көмек көрсету |
1-4курс |
Топтық тренинг, релаксация, әдіс-тәсілдер мен өзара пікір алмасу |
желтоқсан |
||
9 |
Топ басшыларының жиналысы |
Топтағы психологиялық ахуалды анықтап, жағымсыз жағдайдың алдын алу |
1-4курс |
жиналыс |
Айына 1 рет |
||
10 |
Деструктивті ағымдардың алдын-алу мақсатында жұмыс |
Білім алушылардың арасында теріс діни көзқарас қалыптастырмау мақсатында жұмыстар жүргізу |
1-4курс |
Кездесу, сауалнама |
Жылына 2 рет |
||
11 |
Ата –аналар жиналысына қатысу |
Білім алушылардың теріс жолға түспей, үнемі мінез –құлықтарын қадағалап отыру керектігін ұғындыру мақсатында |
Ата-аналар |
Баяндама,кеңес |
Арнайы уақытта |
||
12 |
Топтарға сабаққа қатысу |
Әр топтағы білім алушылардың сабаққа қатысуын, оқу үлгірімін қадағалау. |
Әр топта |
Сабаққа қатысу, талдау. |
Айына 1 рет |
||
13 |
Психологиялық тренинг, релаксация |
Демалу мақсатында, эмоционалды күйіп кету синдромын алдын алу |
1-4курс |
Ойындар, жаттығулар, бейнебаян талқылау |
Айына 1 рет |
||
14 |
Суицидті алдын алу шаралары |
Білім алушылардың өмірге деген көзқарастарын жақсарту, қиын сәттерде мойымауға көмек беру |
1-4курс |
Семианар, бейнефильм көрсету |
наурыз |
||
15 |
«Бәріміз біргеміз, берік іргеміз!» атты топтарда тренинг |
Топтық тренинг жүргізе отырып, ауызбіршілік, өзара топта сыйластық орнату |
1-3курс |
Көңілді іс-шара |
сәуір |
||
16 |
Емтихан алдындағы психологиялық көмек |
Білім алушыларға емтиханға дайындалуға көмек беру, психологиялық қолдау көрсету |
1-2курс |
Топтық жиналыс |
мамыр |
||
ІІІ. Психологиялық ағарту
жұмыстары |
|||||||
1 |
Педагогикалық кеңеске қатысу |
Топ жетекшілерін диагностикалық және психологиялық ағарту жұмыстарымен таныстыру |
Мәжіліс залына жина |
Баяндама |
қыркүйек |
||
2 |
Топта тақырыптық сынып сағатын өткізу |
Өз мінез-құлқын басқара алуға үйрету, психологиялық білімдерін көрсету. |
Әр топтың аудиториясынд |
Топтық тренинг |
Жыл бойы |
||
3 |
Оқытушылар мен білім алушыларға босаңсуға көмек. |
Өз мәселелерінен арылу, күйіп кету алдын алу, стресске түспеуге көмек |
1-4курс |
кеңес |
қазан |
||
4 |
Топ жетекшілерімен кездесу |
Психологиялық ахуалмен таныстыру, пікір алысу |
Мәжіліс залында |
Өзара пікір алмасу |
2 айда 1 рет |
||
5 |
Пән мұғалімдерімен
жұмыс |
Психологиялық тақырыптармен
таныстыру |
Мүғалімдер |
Баяндама,пікірталас |
Жыл бойына |
||
6 |
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын қадағалау |
Ғылыми-зерттеу әрекетінде оқушылардың білік-дағдыларын игеруі. |
1-4курс |
бағыттау |
сәуір |
||
7 |
Баспа беттеріне психологиялық тақырыпта мақалалар жазу. |
Жүргізілген жұмыс туралы мәлімет |
психолог |
мақала |
Жыл бойына |
||
IY.Психологиялық кеңес |
|||||||
1 |
Білім алушыларға жеке кеңес беру. |
Арнайы күдік туған білім алушымен және жеке мәселелерімен келетін білім алушылар |
Жеке кеңес алушы |
Танымды және тұлғалық даму аймағын анықтау |
Айына 1 рет |
||
2 |
Оқытушыларға жеке кеңес беру. |
Оқу-тәрбие үрдісіндегі қарым-қатынас мәселелерін шеш |
оқытушылар |
Жеке және кәсіби мәселеде кеңес беру |
Жыл бойы |
||
3 |
Топтық кеңес
жүргізу |
Топтағы психологиялық ахуалды анықтау және оны жақсарту |
Әр топта |
Топтық кеңес |
Жыл бойы |
||
4 |
Ата-аналарға жеке және топтық
кеңес беру. |
Балаларымен жеке қарым-қатынасты ұйымдастыруға көмек беру |
Ата-аналар |
Жеке кеңес |
Сұраныс бойынша |
||
5 |
Жеке индивидуалды
кеңес |
Диагностика қорытындылары бойынша жүргізілетін кеңес |
Жеке білім алушы |
Әңгіме жүргізу, сурет салу методикасы |
Айына 1 рет |