Материалдар / Педагог спихологтың есебі жылдық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагог спихологтың есебі жылдық

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткізген жұмыстарының жалпы есебі балалармен жұмыс т,с,с
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
434
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Үржар ауданы әкімдігінің

«Ер Төстік» балабақшасы

КМҚК-ның меңгерушісі

Г.Д.Кабаева







Үржар ауданы әкімдігінің «Ер Төстік» балабақшасы КМҚК

2019-2020 оқу жылындағы педагог-психологтың

жылдық есебі.


























Дайындаған: Г.А.Далекина





2019-2020жж.


Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы әкімдігінің «Ер Төстік» балабақшасы КМҚК

2019-2020 оқу жылындағы педагог-психологтың

жылдық есебі.


«Балақай өсімдік сияқты өз ішінен өсіп жетіледі. Және бұл үрдіс қатал түрде әр жеке баланың өзіне ғана тән. Бала тіршілігінің негізгі заңдарының бірі осындай».

Психолог Е. А. Аркин



«Ер Төстік» балабақшасы КМҚК-ның педагог-психологы Далекина Гульназ Абдылхамитқызы. Білімі-жоғары,I-санат.


Мақсаты : тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін және балалардың эмоциялық оңдылығын мен психофизикалық денсаулығын сақтаудың талаптарын қамтамасыз ететін дамытудың жағымды әлеуметтік ортасын қалыптасыруда педагогтарға, ата-аналарға, әкімшілікке көмек көрсету.

Міндеттері:

  • балалардың психологиялық даму нәтижелерін бақылап отыру;

  • балалардың дамуындағы мәселені шешуге психологиялық көмек көрсету үшін жағдай жасау;

  • балаларды индивидуалды және жас ерекшеліктеріне сәйкес келуі негізінде психологиялық талдауды жүзеге асыру;

  • көңіл-күйлерін ұйымдастыруға қатысу;

  • педагогикалық ұжымды және ата-аналарды психологиялық ағарту арқылы, сұраныс иелерін психолог жұмысының түрлерімен, ақыл-кеңестермен, бағыттарымен құқықтары және міндеттерімен таныстыру арқылы, педагогикалық ұжымды психологиялық қызметтің жұмыс стратегияларын жасауға қатыстыру.
    Балабақша психологиялық қызметке дұрыс әлеуметтік сұранысты қалыптастыру мақсатында және балабақшаның тәрбие беру ортасында арнайы жағдайда қалыптастыра отырып, баланың психологиялық даму жақсарту мақсатындағы міндеті- балалардың психологиялық даму нәтижелерін бақылап отыру, балалардың дамуындағы мәселені шешуге психологиялық көмек көрсету үшін жағдай жасау, балаларды индивидуалды және жастық ерекшеліктеріне сәйкес келуі негізінде психологиялық талдауды жүзеге асыру, көңіл-күйлерін ұйымдастыруға қатысу,педагогикалық ұжымды және ата-аналарды психологиялық ағарту арқылы,сұраныс иелерін психолог жұмысының түрлерімен, ақыл-кеңестермен,бағыттарымен құқықтары және міндеттерімен таныстыру арқылы, педагогикалық ұжымды психологиялық қызметтің жұмыс стратегияларын жасауға қатыстыру болып табылады.
    Психологиялық бағыт: - психодиогностикалық - түзету-дамыту - ақыл-кеңестік - ағартушылық - профилактикалық
    журнал: -дамытушылық журнал- түзету журналы - ақыл-кеңестік журналы
    Балалармен жұмыс - балалардың балабақша бейімделуі, адаптациялық кезеңнен өтуіне психологиялық көмек көрсету- балалармен танысып топ тізімін дайындау -жылдың басында және жылдың аяғында зертеу жұмыстар жүргізу -сенсоматорлық карта өткізу - балабақша балаға әсер етуін анықтау (сұрақ-жауап) -Ұ.О.Қ-не қатысу топтың ауа райын бақылау- «орташа» деңгейдегі балалармен жұмыс- мектепке дайындығын анықтау (сұрақ-жауап) -жыл бойына психологиялық түзету-дамыту жұмыстар жүргізу
    Ата-аналармен жұмыс -«Баланың жас шамасына сай даму ерекшеліктері» ақыл-кеңестер беру-«Бала балабақшаға бейімделуі» кеңестер беру -«балабақшаға деген көзқарасын анықтау» сауалнама - жылдың басында балалардан алынған зертеу жұмыстармен ата-аналарға қорытындысымен таныстыру кеңестер беру- дөңгелек үстел «Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынасқа»тақырыбында пікірлесу тренинг өткізу –сауалнама және т.б жұмыстар жүргіздім.
    Педагогтармен жұмыс - әкімшілікке әлеуметтік психологиялық көмек -педагогтардың жаңа оқу жылына психологиялық ахуалын жақсартуға көмек беру - «жас тәрбиешілерді ұжымға бейімдеу, психологиялық тұрғыдан ақыл-кеңестер беру» баяндама. - тренингтер «бала-сәби», «кездесу», «қырықаяқ» педагогикалықкеңесте өткізу-«тәрбиешілердің білім деңгейін анықтау» сауалнама-тәрбиешілерден «баланың даму қылықтарына баға беру» сауалнама алу -педагогтардан «социометрия» алу -сауалнама «өз мамандығының шеберлігін анықтау» -тәрбиешілердің Ұ.О.І.Ә-не қатысып психологиялық тұрғыдан бақылау- жылдың аяғында топтың «даму деңгейін»анықтау -оқу жылдың аяғында «тәрбиешілердің білім деңгейін анықтау» тест -педагогикалық кеңесте ,отырыста балалармен жүргізілген психологиялық зертеу жұмыстармен педагогтарға жыл бойы таныстырып отыру -ата-аналардан алынған сауалнаманың қорытындысымен таныстыру -психологиялық жылдық есеп беру-тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау -жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыру.
    Жылдық есеп.

Мақсаты:психологтың атқарған жұмыстарына тоқталып,шолу жасап,атқарған жұмыстарына байланысты есеп беру.
2019 оқу жылының жылдық жұмысына есеп берер болсақ, көптеген істердің атқарылғандығы көрсетеді. Қыркүйек айынан бастап 6 топпен жұмыс жасадым, оның ішінде зертеу жұмыстар 3,4,5 жас аралығындағы балалармен жұмыс жасадым. Балалармен адаптациялық кезеңнен өтуіне байланысты психопрофилактикалық, психодиогностикалық жұмыстар жүргізілді.Балалармен танысып топ тізімін дайындадым.Психологиялық ойын арқылы балалардың әртүрлі ережелерді сақтауға үйрету,балаларды біріктіру өзара сенім жағдайын құру мақсатында коррекциялық түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді.

Қазан айында балалармен жүргізілген жұмыстар ретіне келер болсақ, баланың балабақшаға бейімделуіне байланысты «Балабақша балаға әсер етуі» әдістемесі жүргізіліп, тәрбиешілеріге педагогикалық отырыста ұсыныстар тапсырылды. Жалпы балалардың балабақшаға деген әсері жақсы, достары көп екені анықталды. Психологиялық түзету жұмыстар жүргізгенде балаларға «Артық ұғымның астын сыз», «Суретті есте сақта,боя», «Айырмашылығын тап», «Сиқырлы саусақтар», әдістемелері қолданылып жүргізілді. Қорытындысында есте сақтау деңгейлері әртүрлі орташа,төмен немесе жоғары екендіктері анықталып көрсетіліп отырды.


2019 жылдың қазан айында«Ең үздік жыл психологы» Өскемен қаласында сайысқа қатысып іс-тәжірибе алмасып келдім.

Балабақша ата-ана байланысын жақсарту мен тәрбиешілердің ата-аналарымен байланысы,қарым-қатынасын анықтау мақсатында балабақшада ата-аналар жиналысы ай сайын ұйымдастырылды.

Әр айда «Баланың жас шамасына сай даму ерекшеліктері » ақыл-кеңестер берілді, төменгі топтың ата-аналарына «Баланың балабақшаға бейімделуі» туралы яғни үйдегі баланы балабақшаға әкелгенде оңай қабылдау үшін, оған қандай көмек көрсету қажет екенін ата-аналарға әртүрлі психологиялық кеңестер ұсынылды. Жылдың басында балабақшаға деген көзқарасын анықтау мақсатында ата-аналардан сауалнама жүргізіліп, нәтиже шығарылды. Педагогтың,баланың, ата-анасымен қатысуының өзіндік ерекшеліктері бар. Ата-ананың өз баласына деген сүйіспеншілігінен тәрбиешінің қылығы мен талабын шектен тыс субьективті деп кездеседі.Ата-анаға өз баласының кейбір қылығы іс-әрекеті тәрбиеге сай келмесе, ол педагогке деген көңіл толмаушылыққа әкеліп соғады, ал оған тәрбиешінің немқұрайлығы қосылса, оның нәтижесі балабақшаға деген кері көзқарасты тудыруы мүмкін. Педагогтармен жүргізілген ақыл кеңестік жұмыстар ретіне келер болсақ, жаңа оқу жылына психологиялық ахуалын жақсарту, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында тренингтер өткізілді. Сонымен қатар, балабақша ішілік іс-шараларға белсене қатысып, балалардың бойларында адамгершілік,сүйіспеншілік қасиеттерін қалыптастыра білдік. Бірнеше ата-налармен жиналыс тренингтер сауалнамалар жүргізілді \

Сонымен қатар әр топтың балалардың диагностикалық қорытындылары шығарылып отырылды.


Топтардың психологиялық даму диагностикасы

II- жартыжылдық 2019-2020жж

Қорыта келе, атақты психолог В. Сухомлинский: «Ойын дегеніміз – ұшқын білімге құмарлық пен еліктеудің  маздап жанар оты»,- деген сөзі әрбір педагогтардың жүрегінен орын алса, бала тәрбиесіндегі психологиялық таным үрдістерінде ойын технологиясының үлесі одан әрі арта түседі деген сенімдемін.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!