Материалдар / Педагогика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагогика

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикаға қатысты негізгі анықтамалары,конспект
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ПЕДАГОГИКА


  • Lеssоn studу кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең: Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lеssоn studу-ді жоспарлау

«А»

  • Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген: өзара қарым-қатынас стилі бойынша

  • Адам дамуына тәрбиенің жетекшілік ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін: мазмұны мен ұйымдастырылуындағы олқылықтар

  • Адам тәжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі: эпизодты

  • Адамгершілік тәрбиесі: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру

  • Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері: адамдарға құрмет сезімін дамыту

  • Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие бұл- тәрбиенің бағыты

  • Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі: білім

  • Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыртуы ол:білім

  • АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы: оқу және талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы

  • Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александр): талқылау

  • Ата-анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі: тұқым қуалаушылық

  • Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі: Түсіну

«Ә»

  • Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип: мақсаттылық

  • Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағаланатын әңгіме түрі: зерттеушілік әңгіме

  • Әрқайсында анықталған тапсырмаларды шешетін әртүрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі: жаттығу

  • Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі: түсіндіру

«Б»

  • Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі: Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы

  • Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы: алынған мәліметтердің мәнін анықтау

  • Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

  • Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру

  • Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті: оқушының сұраққа жауабын тыңдау

  • Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды» сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

  • Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленгеннормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы сапыстырылған соң қорытынды жасалады: оқуды бағалау

  • Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы: оқушыға бағдарланған

  • Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла» ережесі қай принципке жатады: жүйелілік

  • Бейнелеу көрнекілігіне жатады: макет

  • Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий: жаңашылдық

  • Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілген алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі: репродуктивті

  • Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән: Мұғалім: -Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? сынақтан өткізу

  • Блум таксономиясына сәйкес жаңа үлгіде әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі: жинақтау

  • Бұл өлшемге тән оқушыларда «қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу» байқалады: күрделілікке деген сүйіспеншілік

  • Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады: метатану

  • Білім беру мазмұны: ғылыми білімдер, іскерліктер мен дағдылар жүйесі

  • Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар: білім беру стандарты

  • Білім берудегі инновациялық үрдістер: дәстүрлі мәселелерді жаңаша оптималды шешу нәтижесінде қолданатын педагогикалық үрдістер

  • Білімнің педагогикалық аспектісі: оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі

  • Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс: шығармашылық

«Ғ»

  • Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімдік іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады: білімдік

  • Ғылыми-жаратылыспәндері: физика, математика, химия, биология

«Д»

  • Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік: олар өздерінің оқуларын реттей алады

  • Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі: ойлау қабілетінің жылдамдығы

  • Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс): жалпы зерттеу жаттығулар

  • Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады» деп анықталған өлшем: икемділік

  • Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алады» деп анықталған өлшем: есте сақтау және білім

  • Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы: талдау және бағалау

  • Дидактиканың «Алтын ережесін» құрған: Коменский А.Я.

  • Дидактиканыңнақтытүсініктері: сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

«Е»

  • Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады: шоғырлану

  • Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектестін сипаттамалар ішінен «ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін» өлшем: мәселені шешу

  • Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдіру» сенімді өлшемінің сипаттамасы: олар өздерінің оқуларын реттей алады

  • Ең үздік оқушыларды анықтаудағы имкемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы: басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

  • Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген әдіс: орын әдісі

«Ж»

  • Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар: оқушының жасы

  • Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиімділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты: бағдарлама мазмұнын бақылау

  • Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар:1)электронды поштаны қолданады; 2) сайтта ақпаратты жариялайды 3) электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды

  • Жаттап алуға бағытталған және оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ: төмен дәрежелі

  • Жаттап алынған білімді анықтауға (тексеруге) арналған сұрақ: төмен дәрежелі

  • Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор: отбасы

  • Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы: педагогикалық техника

  • Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент: мектепті жаңарту жолдары

  • Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойлау, оқиға мен кейбір жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі: семантикалы

  • Жекелеп оқыту: оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру

  • Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады: бірізділік пен жүйелілік

  • Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау, жинақтау және бағалау сияқты динамикалық үдерістер жүретін жады түрі: жұмыс

  • Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады: тестілеу және растау

«З»

  • Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады: жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкіндігі

  • Зерттеуші, ізденімпаз, жасампаз мұғалім: инноватор


«И»

  • Инновациялық білім беру үрдісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі: педагогикалық тәжірибені зерттеу және психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тәжірибеге жеткізу

  • Инновациялық педагогикалық технологиялар: мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс-әрекет аумағында жаңашылдық түрғысынан шығармашылықпен жүмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мүғалім шеберлігін қалыптастыру

  • Инновациялық процестердің маңызды проблемасы: Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу

«К»

  • Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі: оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

  • Көрнекілік әдістер: иллюстрация, демонстрация

«Қ»

  • Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады: жағымсыз

  • Қара жәшік» ішіндегі жұмыс: оқушымен бірге критерийлерді талдау

  • Құқықтық тәрбие негізі: отбасы

  • Құқықтық тәрбиенің тиімділігі мына дәрежеге байланысты: құқықтық сананы қалыптастыруға

  • Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыға тән өлшем: күрделілікке деген сүйіспеншілік

«Л»

  • Л.Выготский пікірінше, оқушының өзекті даму деңгейі: міндеттерді өз бетінше шеше алуы

  • Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы: оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі

  • Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині: «жақын отыру»

«М»

  • М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі: зерігу

  • М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі: алаңдау

  • Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы: Педагогикалық білім

  • Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты: стандартты бақылау және орындау

  • Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыуға бағытталған оқыту әдісі: практикалық жұмыстар

  • Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды: сабақ кестесін жасау

  • Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі: халыққа білім беру ісін жетілдіру

  • Меңгерген білім мен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық: білік

  • Метатануды өлшеудің екінші өлшемі: тапсырмаға бағытталған

  • Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар: педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік

  • Мұғалім жүргізетін дамыту жұмыстарының (МЖДЖ) алғашқы кезеңі: Маңызды шешімдерді талап ететін құндылықтарды анықтау

  • Мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі: нәтижелілік

  • Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі: оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну

  • Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы: психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесіне ендіру

  • Мұғалім сабақта білім әлеміне терезе ашып қана қоймай, өзін де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығын ашады»: В.А. Сухомлинский

  • Мұғалім сабақты жоспарлауды:әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастайды

  • Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі: тиімділігімен анықталады

  • Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік: 1)оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау 2)балалардың психофизикалық күйлерін байқау 3) оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау4) өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауап реакцияларын қабылдау

  • Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік: сабақ барысында өзінің мінез-құлқы мен сөйлеуін қадағалау

  • Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік: оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау



  • Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік: оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!