Материалдар / Педагогика Кеше мен бүгін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогика Кеше мен бүгін

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогика ғылымдары туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2021
410
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

1.Ғылымижәнепрактикалықшығармашылықтың,мұғалімдердіңозат
тәжірбиесініңнәтижесі-Педагогикалықшығармашылықтың
2.Педагогикалықжаңалықтыжасау,игеружәнепайдалануғанегізделген
мұғалімқызметі-Инновациялықбағыттылығынкөрсетеді
3.Оқушыныңпәндітереңтүсінуқабілетіндамытуды,алғанбілімдерінкез
келгенжағдайдатиімдіпайдаланбілуінқамтамасызететіноқу-Сындарлы
4.Білімдіжаңажағдайларменорайластыружәнеәртүрлімәнмәтінмен
алынғантүрліақпараттыпайдалануарқылыоқуқабілеті-Ұқсастық
бойыншапайымдау
5.Н.Мерсерзерттеуінесәйкесқатысушыларұсынғанқандайдаболсын
идеялардытөзімділікпентындайтынәңгіметүрі-Кумулятивтік
6.Б.Скиннеркөзқарасыбойыншаадамдардыңлайықтыістеріүшін
ынталандыру,лайықсызқылықтарынбайқамаунемесежазақолдану-
операнттышарттылы
7.Оқушыныңөзектідамудеңгейі-Выготский
8.Бағалаудыңбарлықтүрлерінетәнсипаттыңбіріболыптабылатын-
Қорытынды
9.Тұжырымдамалықжәнеәмбебапәрекеттеудегізерттеу,ұғымынқолдануға
болатынзерттеутәсілі-сабақтызерттеутәсілініңдемократиялық
ерекшелігі
10.Қалайжүгіру,шаныщқынықалайқолдануқаламменжазутуралы
білімімздісақтауғажауапберетінжадытүрі-рәсімдік
11.Оқунәтижелеріноқу-ңжекеаспектісіретіндеқарайтын-тұжырым
12.Оқушылардыңөзін-өзіынталандыраотырыпоқуғадегенұмтылыспен
қызығушылықтарыныңпайдаболуы—ішкіуәж
13.ОқушыныңөзектідамудеңгейіВыготский-Міндеттердіөзбетіншешеше
алуы
14.Оқушыларменмұғалімдергежетістіктермендамутуралыхабарберуді
көздейтінбағалумақсаты-керібайланысұсыну
15.Баланыңтанымдықдамусипаттамасы-оқужәнепроблемалардышешу
қабілеті
16.Ісәрекеттегізерттеуүдерісінықпалдастырунәтижесі-оқушыныңоқу
тәжірбиесінжақсартады
17.Ісқимылдарарқылыдамитынбілімдісақтайтынжады-Ұзақмерзімді
жады
18.Нәтижесіқайтаөндіругеболатынестесақталғанкөлемдіақпаратболып
табылатыноқутүрі-естесақтауретінде
19.Оқушығатапсырманыорындағакеңесбермегендіктеноқушыныңқабілеті
жетіптұрсадатапсырманыорындайалмауыФлейвелл-өнімділік


Page 2

тапшылығы
20.Дарынды,таланттыбалалардытексерупарағыбойынша«Оқуүдерісінң
қалайжүретінінбасқалардангөріжақсыбіліп,өзбілімінреттейалады»деп
анықталатынөлшем.-Өзбілімінжеьілдіру
21.Оқушылардыңбілімалуынқолдауүшінпайдаланатынтүрткіболусұрақ
қоюмысалы-Осыойыңыздыдәлелдейтінмысалбарма
22.Оқушыларменмұғалімдергежетістіктермендамутуралыхабарберуді
көздейтінбағалаумақстаы-Керібайланысұыну
23.Танымдықдаму—Оқуғадегенқабілеттілк
24.Адамныңестесақтауақпаратенгізудежүзегеасыратынжады-Қысқа
мерзімдіжады
25.Выготскийдіңоқумоделінегізделгенжорамалдиалогнәтидесінде
–Әлеуметтікоқудағдылары
26.Қолдануережесіменорыныабай/нжаңалықенгізудіңтүрлері---
технологиялықәдістемелік,ұйымдастырушылық
27.Әсқимылдарарқылыдамитын,білімдісақтайтынжады-Рәсімдікжады
28.ОқушыныңөзектідамудеігейіВыготский—ЖАДА
29.Тыңдаушыөзінеқарағандасөзсөйлеушігекөбірекқұлақсалып,барлық
сезімдерәрекеттеболатынтыңдалымтүрі
30.Оқунәтижесіноқушыныңжекетұлғалықаспектісіретіндеқарайтын
тұжырымдама
31.Көпіршелердепсаналуыүшіноқытуменоқудақарастырылатын
жағдайдыңбірі—Оқушыларғаөзбетіншеорындайалмайтынтапсырмалар
беру
32.«Жаңапедагогика»тәсілдемесініңаясындаоқушылар—Электронды
почтанықолданды
33.Оқушыныңжауабынкритеригесәйкестендіру–интерпретация
34.Массоуөзмоделіндетөменгідеңгецқажеттілігідепсанайды---
Биологиялықж/ефизикалық(ауа,тамақ,субаспана)
35.Педагогикалықжаңалықжасау,игеру,пайдаланунегізделгенмұғалім
қызметі---инновациялықбағыттылығы
36.Ғылымижәнепрактикшығар/ңмұғалімніңозатшығамасыныңнәтижесі-
--Ғылымишығармашылық
37.Аглерациядегенне?Оқушылардыңоқубағдарламасынасайтездамуы.
38.Оқунәтежиелерініңоқушыныңжекетұлғасынаспектісіретіндеқарайтын
тұж/маалғанбілімініңөмірменбайланысынұғыну.
39.«Диалогарқылыоқыту»жәнеқалайоқукеректігінүйрену.


Page 3

Флейбелл,Вигодский(1976-1978)
40.Оқудағыгуманистіктәсілавторы.МассауРоджерс.
41.Ментұжырымдамасындамытқанғылым.КарлРоджерс.
42.1960конитивтіпсихологияәлеміндеойлаутеориясыбас....неболды
авторыЖанДиаже
43.Сабақтызерттеудіңдемократиялықжағысабақпеноқуғабарлықтоп
мүшелеріжауапбереді.
44.Сындырлыоқутутеориясынасаймұғалімніңсабақұйымдастыру
ережесі.Оқушыныңтақырыпмәнінөзбетіншемеңгеруінежағдайжасайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!