1.Ғылымижәнепрактикалықшығармашылықтың,мұғалімдердіңозат
тәжірбиесініңнәтижесі-Педагогикалықшығармашылықтың
2.Педагогикалықжаңалықтыжасау,игеружәнепайдалануғанегізделген
мұғалімқызметі-Инновациялықбағыттылығынкөрсетеді
3.Оқушыныңпәндітереңтүсінуқабілетіндамытуды,алғанбілімдерінкез
келгенжағдайдатиімдіпайдаланбілуінқамтамасызететіноқу-Сындарлы
4.Білімдіжаңажағдайларменорайластыружәнеәртүрлімәнмәтінмен
алынғантүрліақпараттыпайдалануарқылыоқуқабілеті-Ұқсастық
бойыншапайымдау
5.Н.Мерсерзерттеуінесәйкесқатысушыларұсынғанқандайдаболсын
идеялардытөзімділікпентындайтынәңгіметүрі-Кумулятивтік
6.Б.Скиннеркөзқарасыбойыншаадамдардыңлайықтыістеріүшін
ынталандыру,лайықсызқылықтарынбайқамаунемесежазақолдану-
операнттышарттылы
7.Оқушыныңөзектідамудеңгейі-Выготский
8.Бағалаудыңбарлықтүрлерінетәнсипаттыңбіріболыптабылатын-
Қорытынды
9.Тұжырымдамалықжәнеәмбебапәрекеттеудегізерттеу,ұғымынқолдануға
болатынзерттеутәсілі-сабақтызерттеутәсілініңдемократиялық
ерекшелігі
10.Қалайжүгіру,шаныщқынықалайқолдануқаламменжазутуралы
білімімздісақтауғажауапберетінжадытүрі-рәсімдік
11.Оқунәтижелеріноқу-ңжекеаспектісіретіндеқарайтын-тұжырым
12.Оқушылардыңөзін-өзіынталандыраотырыпоқуғадегенұмтылыспен
қызығушылықтарыныңпайдаболуы—ішкіуәж
13.ОқушыныңөзектідамудеңгейіВыготский-Міндеттердіөзбетіншешеше
алуы
14.Оқушыларменмұғалімдергежетістіктермендамутуралыхабарберуді
көздейтінбағалумақсаты-керібайланысұсыну
15.Баланыңтанымдықдамусипаттамасы-оқужәнепроблемалардышешу
қабілеті
16.Ісәрекеттегізерттеуүдерісінықпалдастырунәтижесі-оқушыныңоқу
тәжірбиесінжақсартады
17.Ісқимылдарарқылыдамитынбілімдісақтайтынжады-Ұзақмерзімді
жады
18.Нәтижесіқайтаөндіругеболатынестесақталғанкөлемдіақпаратболып
табылатыноқутүрі-естесақтауретінде
19.Оқушығатапсырманыорындағакеңесбермегендіктеноқушыныңқабілеті
жетіптұрсадатапсырманыорындайалмауыФлейвелл-өнімділік
тапшылығы
20.Дарынды,таланттыбалалардытексерупарағыбойынша«Оқуүдерісінң
қалайжүретінінбасқалардангөріжақсыбіліп,өзбілімінреттейалады»деп
анықталатынөлшем.-Өзбілімінжеьілдіру
21.Оқушылардыңбілімалуынқолдауүшінпайдаланатынтүрткіболусұрақ
қоюмысалы-Осыойыңыздыдәлелдейтінмысалбарма
22.Оқушыларменмұғалімдергежетістіктермендамутуралыхабарберуді
көздейтінбағалаумақстаы-Керібайланысұыну
23.Танымдықдаму—Оқуғадегенқабілеттілк
24.Адамныңестесақтауақпаратенгізудежүзегеасыратынжады-Қысқа
мерзімдіжады
25.Выготскийдіңоқумоделінегізделгенжорамалдиалогнәтидесінде
–Әлеуметтікоқудағдылары
26.Қолдануережесіменорыныабай/нжаңалықенгізудіңтүрлері---
технологиялықәдістемелік,ұйымдастырушылық
27.Әсқимылдарарқылыдамитын,білімдісақтайтынжады-Рәсімдікжады
28.ОқушыныңөзектідамудеігейіВыготский—ЖАДА
29.Тыңдаушыөзінеқарағандасөзсөйлеушігекөбірекқұлақсалып,барлық
сезімдерәрекеттеболатынтыңдалымтүрі
30.Оқунәтижесіноқушыныңжекетұлғалықаспектісіретіндеқарайтын
тұжырымдама
31.Көпіршелердепсаналуыүшіноқытуменоқудақарастырылатын
жағдайдыңбірі—Оқушыларғаөзбетіншеорындайалмайтынтапсырмалар
беру
32.«Жаңапедагогика»тәсілдемесініңаясындаоқушылар—Электронды
почтанықолданды
33.Оқушыныңжауабынкритеригесәйкестендіру–интерпретация
34.Массоуөзмоделіндетөменгідеңгецқажеттілігідепсанайды---
Биологиялықж/ефизикалық(ауа,тамақ,субаспана)
35.Педагогикалықжаңалықжасау,игеру,пайдаланунегізделгенмұғалім
қызметі---инновациялықбағыттылығы
36.Ғылымижәнепрактикшығар/ңмұғалімніңозатшығамасыныңнәтижесі-
--Ғылымишығармашылық
37.Аглерациядегенне?Оқушылардыңоқубағдарламасынасайтездамуы.
38.Оқунәтежиелерініңоқушыныңжекетұлғасынаспектісіретіндеқарайтын
тұж/маалғанбілімініңөмірменбайланысынұғыну.
39.«Диалогарқылыоқыту»жәнеқалайоқукеректігінүйрену.
Флейбелл,Вигодский(1976-1978)
40.Оқудағыгуманистіктәсілавторы.МассауРоджерс.
41.Ментұжырымдамасындамытқанғылым.КарлРоджерс.
42.1960конитивтіпсихологияәлеміндеойлаутеориясыбас....неболды
авторыЖанДиаже
43.Сабақтызерттеудіңдемократиялықжағысабақпеноқуғабарлықтоп
мүшелеріжауапбереді.
44.Сындырлыоқутутеориясынасаймұғалімніңсабақұйымдастыру
ережесі.Оқушыныңтақырыпмәнінөзбетіншемеңгеруінежағдайжасайды.