Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
1.Ғылымижәнепракт
икалықшығ
армашылықт
ың,
мұғ
алі
мдерді
ңозат
т
әжі
рбиесі
ні
ңнәт
ижесі
-Педаг
ог
икалықшығ
армашылықт
ың
2.Педаг
ог
икалықжаңалықт
ыжасау
,
иг
еружәнепайдалану
ғ
анег
і
зделг
ен
мұғ
алі
мқызмет
і
Инновациялықбағ
ыт
т
ылығ
ынкөрсет
еді
3.Оқу
шыныңпәнді
т
ереңт
үсі
нуқабі
лет
і
ндамыт
у
ды,
алғ
анбі
лі
мдері
нкез
келг
енжағ
дайдат
иі
мді
пайдаланбі
лу
і
нқамт
амасызет
ет
і
ноқу
Сындарлы
4.Бі
лі
мді
жаңажағ
дайларменорайласт
ыружәнеәрт
үрлі
мәнмәт
і
нмен
алынғ
ант
үрлі
ақпарат
т
ыпайдалануарқылыоқуқабі
лет
і
-Ұқсаст
ық
бойыншапайымдау
5.Н.
Мерсерзерт
т
еу
і
несәйкесқат
ысу
шыларұсынғ
анқандайдаболсын
идеялардыт
өзі
мді
лі
кпент
ындайт
ынәңг
і
мет
үрі
-Ку
му
лят
ивт
і
к
6.Б.
Скиннеркөзқарасыбойыншаадамдардыңлайықт
ыі
ст
ері
үші
н
ынт
аландыру
,
лайықсызқылықт
арынбайқамаунемесежазақолдану
оперант
т
ышарт
т
ылы
7.Оқу
шыныңөзект
і
дамудеңг
ейі
Выг
от
ский
8.Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнсипат
т
ыңбі
рі
болыпт
абылат
ынҚорыт
ынды
9.Тұжырымдамалықжәнеәмбебапәрекет
т
еу
дег
і
зерт
т
еу
,
ұғ
ымынқолдану
ғ
а
болат
ынзерт
т
еут
әсі
лі
-сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңдемократ
иялық
ерекшелі
г
і
10.
Қалайжүг
і
ру
,
шаныщқынықалайқолдануқаламменжазут
у
ралы
бі
лі
мі
мзді
сақт
ау
ғ
ажау
апберет
і
нжадыт
үрі
рәсі
мді
к
11.
Оқунәт
ижелері
ноқу
ңжекеаспект
і
сі
рет
і
ндеқарайт
ынт
ұжырым
12.
Оқу
шылардыңөзі
нөзі
ынт
аландыраот
ырыпоқу
ғ
адег
енұмт
ылыспен
қызығ
у
шылықт
арыныңпайдаболу
ы—і
шкі
у
әж
13.
Оқу
шыныңөзект
і
дамудеңг
ейі
Выг
от
скийМі
ндет
т
ерді
өзбет
і
ншешеше
алу
ы
14.
Оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ежет
і
ст
і
кт
ермендамут
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алумақсат
ы-кері
байланысұсыну
15.
Баланыңт
анымдықдамусипат
т
амасыоқужәнепроблемалардышешу
қабі
лет
і
16.
І
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еуүдері
сі
нықпалдаст
ырунәт
ижесі
-оқу
шыныңоқу
т
әжі
рбиесі
нжақсарт
ады
17.
І
сқимылдарарқылыдамит
ынбі
лі
мді
сақт
айт
ынжадыҰзақмерзі
мді
жады
18.
Нәт
ижесі
қайт
аөнді
ру
г
еболат
ынест
есақт
алғ
анкөлемді
ақпаратболып
т
абылат
ыноқут
үрі
ест
есақт
аурет
і
нде
19.
Оқу
шығ
ат
апсырманыорындағ
акеңесбермег
енді
кт
еноқу
шыныңқабі
лет
і
жет
і
пт
ұрсадат
апсырманыорындайалмау
ыФлейвелл-өні
мді
лі
к
т
апшылығ
ы
20.
Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойынша«
Оқуүдері
сі
нң
қалайжүрет
і
ні
нбасқаларданг
өрі
жақсыбі
лі
п,
өзбі
лі
мі
нрет
т
ейалады»деп
анықт
алат
ынөлшем.
-Өзбі
лі
мі
нжеьі
лді
ру
21.
Оқу
шылардыңбі
лі
малу
ынқолдауүші
нпайдаланат
ынт
үрт
кі
болусұрақ
қоюмысалы-Осыойыңыздыдәлелдейт
і
нмысалбарма
22.Оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ежет
і
ст
і
кт
ермендамут
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алаумақст
аы-Кері
байланысұыну
23.Танымдықдаму
—Оқу
ғ
адег
енқабі
лет
т
і
лк
24.
Адамныңест
есақт
ауақпаратенг
і
зу
дежүзег
еасырат
ынжадыҚысқа
мерзі
мді
жады
25.Выг
от
скийді
ңоқумоделі
нег
і
зделг
енжорамалдиалогнәт
идесі
нде
–Әлеу
мет
т
і
коқудағ
дылары
26.
Қолдануережесі
менорыныабай/
нжаңалықенг
і
зу
ді
ңт
үрлері
т
ехнолог
иялықәді
ст
емелі
к,
ұйымдаст
ыру
шылық
27.
Әсқимылдарарқылыдамит
ын,
бі
лі
мді
сақт
айт
ынжадыРәсі
мді
кжады
28.
Оқу
шыныңөзект
і
дамудеі
г
ейі
Выг
от
ский—ЖАДА
29.
Тыңдау
шыөзі
неқарағ
андасөзсөйлеу
ші
г
екөбі
рекқұлақсалып,
барлық
сезі
мдерәрекет
т
еболат
ынт
ыңдалымт
үрі
30.
Оқунәт
ижесі
ноқу
шыныңжекет
ұлғ
алықаспект
і
сі
рет
і
ндеқарайт
ын
т
ұжырымдама
31.
Көпі
ршелердепсаналу
ыүші
ноқыт
уменоқу
дақараст
ырылат
ын
жағ
дайдыңбі
рі
—Оқу
шыларғ
аөзбет
і
ншеорындайалмайт
ынт
апсырмалар
беру
32.
«
Жаңапедаг
ог
ика»т
әсі
лдемесі
ні
ңаясындаоқу
шылар—Элект
ронды
почт
анықолданды
33.
Оқу
шыныңжау
абынкрит
ериг
есәйкест
енді
ру–инт
ерпрет
ация
34.
Массоуөзмоделі
ндет
өменг
і
деңг
ецқажет
т
і
лі
г
і
депсанайдыБиолог
иялықж/
ефизикалық(
ау
а,
т
амақ,
субаспана)
35.
Педаг
ог
икалықжаңалықжасау
,
иг
еру
,
пайдаланунег
і
зделг
енмұғ
алі
м
қызмет
і
инновациялықбағ
ыт
т
ылығ
ы
36.
Ғылымижәнепракт
икшығ
ар/
ңмұғ
алі
мні
ңозатшығ
амасының нәт
ижесіҒылымишығ
армашылық
37.
Аг
лерациядег
енне?Оқу
шылардыңоқубағ
дарламасынасайт
ездаму
ы.
38.
Оқунәт
ежиелері
ні
ңоқу
шыныңжекет
ұлғ
асынаспект
і
сі
рет
і
ндеқарайт
ын
т
ұж/
маалғ
анбі
лі
мі
ні
ңөмі
рменбайланысынұғ
ыну
.
39.
«
Диалогарқылыоқыт
у
»жәнеқалайоқукерект
і
г
і
нүйрену
.
Флейбелл,
Виг
одский(
19761978)
40.
Оқу
дағ
ыг
у
манист
і
кт
әсі
лавт
оры.
МассауРоджерс.
41.
Мент
ұжырымдамасындамыт
қанғ
ылым.
КарлРоджерс.
42.
1960конит
ивт
і
психолог
ияәлемі
ндеойлаут
еориясыбас.
.
.
.неболды
авт
орыЖанДиаже
43.
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңдемократ
иялықжағ
ысабақпеноқу
ғ
абарлықт
оп
мүшелері
жау
апбереді
.
44.
Сындырлыоқу
т
ут
еориясынасаймұғ
алі
мні
ңсабақұйымдаст
ыру
ережесі
.
Оқу
шыныңт
ақырыпмәні
нөзбет
і
ншемеңг
еру
і
нежағ
дайжасайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз