Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІ ТҰЛҒА; ТӘРБИЕ МЕН ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІ ТҰЛҒА; ТӘРБИЕ МЕН ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ
Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамның түрлі проблемасын, қарама-қайшылығын көрсететін күрделі әлеуметтік механизм ретінде мектеп бала өмірінде негізгі роль атқарады. Педагогтың міндеті – балаға күрделі қоғам өмірінде өз орнын анықтауға, дұрыс бағыт алуға көмек көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Маусым 2018
655
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІ ТҰЛҒА; ТӘРБИЕ МЕН ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ
Қоғамның түрлі проблемасын, қарама-қайшылығын көрсететін күрделі әлеуметтік механизм ретінде мектеп бала өмірінде негізгі роль атқарады. Педагогтың міндеті – балаға күрделі қоғам өмірінде өз орнын анықтауға, дұрыс бағыт алуға көмек көрсету. Тұлғаның әлеуметтік даму барысында қоғамда адам өзін тұлға ретінде сезінеді. Бұл тәрбие, білім және өзін-өзі тәрбиелеу жағдайында, адам өздігінен алдына мақсаттар белгілеп, оған жетуде өзінің бедел-сезімін түсінеді, қоғамдағы өз орнына сенімді. Балалар, жасөспірімдер, жастар өзара қарым-қатынаста, әлеуметтену кезінде олардың дамуларына азды-көпті әсер ететін түрлі жағдайлардан өтеді. Адамға әсер ететін түрлі жағдайларды қозғаушы күш деп атайды.Әлеуметтік тәрбиенің мазмұны жеке түлғаны қалыптастырудың барлық жүйесін қамтиды. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуында іс-әрекет пен адамның мінез-құлқы жеке тұлғаны қалыптастырудың компоненті ретінде келеді. Білім және тәрбие орындарында әлеуметтік тәрбиенің мазмұны;- ғылыми дүниетанымын қалыптастыру жеке тұлғаныәлеуметтендіру;- жастардың адамгершілік тәрбиесінің құрамды бөліктері: отанға деген сүйіспеншілік, халықаралық мәдени қарым-қатынас, еңбекке деген жауапкершілік, саналы тәртіп, мінез-құлық мәдениеттілігі, эстетикалық және дене дамуы, жанұя мен әлеуметтік ортаның әсері, жеке тұлғаның әлеуметтік институттармен қарым-қатынасы. Жалпы адамды тәрбиенің әлеуметтік негіздерінің, мәдениеттің өзіне тән ерекшелігі, тұлғаның жан-жақты дамуының басты шарты адамшылық мәдениеттің барлық мұратын игеру болып табылады. Екіншіден, тәрбиенің мақсаты әрбір адамды тәрбиелеу. Үшіншіден, тәрбиенің әлеуметтік мазмұнының ерекшеліктері диалектиканың материалистік тұрғыдан адамның іс-әрекетінің белсенді-жасампаз санасы жеке тұлғаның үйлесімді қалыптасуы іс-әрекет үстінде адамшылық мәдениетке үйренеді.Тәрбиенің әсері дегеніміз-қалыптасып келе жатқан тұлғаның ортамен (әлеуметтік қана емес, сонымен бірге табиғат, материалдық, рухани) мақсаттарға сай өзара қарым-қатынасы болып табылады. Әлеуметтік тәрбие – өзіне тән әдістер арқылы, сонымен қатар экономикалық саяси, құқықтық идеалды қалыптастыратын тәрбие кеңістігі екенін бүгінгі педагогтық қауым мойындауда. Жыл сайын тәрбие үрдісінде жүргізілетін мониторинг көрсеткіші бойынша мектеп бітіруші түлектердің әлеуметтік ортаға бейімделу көрсеткішінің төмендігін байқатады. Мұның себебі неде? – деген сұрақтар төңірегіндегі пікірлерге жүгінсек, біреулер, бұл - мектеп қабырғасынан шыққан мектеп бітірушінің үлкен өмірге деген қорқынышынан, себебі бүгінгі қоғам жастардан – аса жоғары белсенділік пен жоғары құзыреттілікті талап етеді десе, енді біреулер, ауыл мен қала өмірінің қарама-қайшылығынан деп түсіндіреді. Осыжағдайлардың барлығы түлектердің үлкен қоғамда өз орнын табуда қиыншылық тудырады.Қоршаған қарым – қатынас ортасы да, отбасылық тәрбиесі де бүгінгі жасөспірімдердің әлеуметтенуін толығымен қамтамасыз ете алмайды. Ал мектеп өзінің тәрбиелеу потенциялының негізінде әр оқушының тұлғалық бағытын анықтауына көмектесе алады. Мектептің бұл потенциялы соған сәйкес жағдайларда: мұғалімдердің оқушы тәрбиесі үрдісін басқара алуынан және әр білім алушыны әлеуметтік белсенді азамат, қоршаған социуммен қарым-қатынасқа түсе алатын тұлға ете білуінен іске асады.Тәрбие тұжырымдамасының негізгі мақсаты: мектепте жоғары рухани қасиеттер мен шығармашылық белсенді азамат, әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру үшін жағдай жасау. Әлеуметтік белсенді тұлға тәрбиелеуде тәрбие жұмысының тұжырымдамасы мектептің білім алушыларының өзіндік қалыптасуы мен тұлғалық бекуіне сай жағдайлар жасайды, азаматтық жетілуі мен мәдени өсуіне, шығармашылық тұрғыда қалыптасуына ықпал етеді. Себебі бала өмір сүру үрдісінде тек дене бітімі мен психикалық тұрғыда дамымайды, сонымен қоса әлеуметтік тұрғыда жетіледі. Оның барлық тұрғыда дамуы қоршаған социумы мен мектеп жасындағы әлеуметтік қарым – қатынаста ғана көрінбейді, сонымен қоса «үлкен өмірге аяқ басқандағы» жалпы қоғаммен қарым-қатынасынан байқалады. Осы қарым – қатынастың сапасы – тәрбие жүйесінің нәтижесі.Әлеуметтік белсенді тұлғаны тәрбиелеуде тәрбие тұжырымдамасы мазмұнында әлеуметтік белсенді тұлғаның негізгі параметрлері сипатталады.
- Әлеуметтік белсенді тұлға –бұл мәдениетті, тәрбиелі адам. Бұл тұжырымдаманың педагогикалық аспектілері оқушылар бойында өмір сүрудің түрлі әдістерін қалыптастыру, (атап айтсақ) біздің мектеп үшін басым бағыт денсаулық сақтау, қажеттіліктеріне қолдау көрсету, өзінің өмірлік ұстанымдарын анықтауға ықпал ету.
- Әлеуметтік белсенді тұлға – бұл рухани тұлға. Бұл бағыттағы жұмыс оқушы бойына жалпы адамгершілік құндылықтарын меңгеруді меңзейді.Сонымен қатар, әлеуметтік белсенді тұлғаны тәрбиелудің мақсатты шарттары азамат тұлғасы мен өз елінің патриоты тұлғасын байланыстырады.
- Әлеуметтік белсенді тұлға– бұл шығармашыл тұлға. Бұл аспект мектепішілік шығармашылық тұлғаны қалыптастырады, тәрбиеленушілердің шығармашылық мүмкіндіктерін жүзеге асыруға көмек көрсетуге негізделген.
- Әлеуметтік белсенді тұлға– мейірімді тұлға. Бұл бағыттағы жұмыс қауіпсіз тұлғаны тәрбиелеуде табиғатқа, өзіне, басқа да адамдарға зұлымдық жасай алмайтын тұлғаны қалыптастыруда көрінеді.
- Тәрбие жүйесінің негізі- оқушының әлеуметтік салада өзін іске асыруына жағдай туғызу.Адам тұлғасының қалыптасуына өзіндік даму үрдісі басты роль атқарады. Бала әрекеті тек танымдық қажеттілігін қанағаттандыру ретінде ғана емес, тұлғаның басқа бірқатар: өзін- өзі тануын, өзін- өзі көрсетуін, қорғауын, өзін- өзі белсендіру сияқты өзіндік даму қажеттіліктерін қанағаттандыру ретінде ұйымдастырылады.
Әдебиеттер:
- Ш.Қ Қарабаев «Әлеуметтану негіздері» Алматы, 2007.
- Қ Р тәрбие тұжырымдамасы.
- А.И.Икенов, А.Д. Жүсіпова «Әлеуметтану негіздері» Алматы,2004ж.
- Қ.Ж.Рахметов, А.Н.Болатова, З.Н.Исмағамбетова «Социология» Алматы, 2002ж
- А.И.Артемьов, Б.Бейсенов «Тұлға социологиясы» Алматы,2002ж
- Журнал «Жасstar»№2 (32) 2012ж
- Г.О Әбдікерова «Тұлғаның саяси әлеуметтенуі» Алматы,2001ж
- С.Ш Әбенбаев «Тәрбие теориясы мен әдістемесі» Алматы 1987
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)