Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі
Алматы облысы Кербұлақ
ауданы
Сарыбұлақ орта мектеп
мектепке дейінгі шағын орталығы мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Тақырыбы:
«Инклюзивті оқушыларға Кунфу әдісінің
тиімділігі»
Әлеуметтік
педагог:
Таджиева Меруерт
Сержанкызы
Алматы облысы – 2021
жыл
Титул
парағы
1.
Автордың тегі, аты, әкесінің аты: Таджиева Меруерт
Сержанкызы
2.Педагогикалық идеяның атауы:
«Инклюзивті оқушыларға Кунфу
әдісінің тиімділігі»
3.Бағыты: қоғамдық -
гуманитарлық
4.
Қызметі, ғылыми атағы, құрметті атағы:
Әлеуметтік педагог
5.Білім беру ұйымының мекенжайы мен
телефоны:
Қарағаш ауылы Абай №
2
6.Автордың мекенжайы мен телефоны,
e-mail:
Сарыбұлақ
көшесі miko_1996.19.02@mailru
7.Педагогикалық идеяның
аннотациясы:
Басты мақсат
- Инклюзивті оқушыларға Кунфу
әдісін қолдану арқылы мұғалім оқушыларға өз бетімен жұмыс істеуге
дағдыландыру мен қатар, әрқашан да оқып-білім алуға ұмтылуға
бағыт-бағдар беріпотыру, жан-жақты жетілген, өзінің
тарихи тамырларын, қоғамдағы орнын түсінетін белсенді азаматтарды
қалыптастыру.
«Инклюзивті оқушыларға
Кунфу әдісінің тиімділігі»
Таджиева Меруерт
Сержанкызы
«Сарыбұлақ орта мектебі
МДШО»КММ
Әлеуметтік
педагог
... Мұғалім – мектеп тірегі.
Қандай мұғалім болса, мектеп те соған сай болмақ, яғни оқушылардың
білім деңгейі мұғалімнің өзі қаншалықты дайындықтан өткендігіне
тікелей байланысты болады ... .
А.Байтұрсынов
Басты мақсат
- Инклюзивті
оқушыларға Кунфу әдісін қолдану арқылы мұғалім оқушыларға өз
бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру мен қатар, әрқашан да оқып-білім
алуға ұмтылуға бағыт-бағдар беріпотыру, жан-жақты жетілген, өзінің
тарихи тамырларын, қоғамдағы орнын түсінетін белсенді азаматтарды
қалыптастыру.
Менің
мақсатым: « Мен шәкірттерімді ешқашан да үйретпеймін мен тек
олардың үйренуіне тиімді жағдайлар жасауға
тырысамын»
Қазіргі таңда сапалы білім
беру мәселесі қоғамды толғандырып отыр. Өйткені қарыштап дамып келе
жатқан технологиялық прогресс кезеңінде өскелең ұрпақтың білім
деңгейі замануи талапқа сай болуы
қажет.
Сол себепті ұстаздар әр сабағын сапалы түрде
ұйымдастырып, әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білуі шарт. Білім
дегеніміз мектепте оқытқанның барлығын ұмытқаннан кейін қалатын
нәрсе. Мектепте алған білімін өмірде қолдана алатындай етіп сабақты
құру мұғалімдерден көп шығармашылық ізденісті талап етеді. Ол үшін
ең алдымен, әр ұстаз үнемі өз білімін жетілдіру және өз шәкірттерін
тұлға ретінде тану керек.Ұлы Абайдың «Адамның қасиеті үш-ақ нәрсе:
нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрек» демекші, шәкірттің алдына
бару үшін жеткілікті білімің болу керек, сол тәжірибеңді ұғындыру
үшін тиімді тәсілдерді қолдана білу және ұстаз мамандығын таңдаған
соң, этикалық әрі моральдік құндылықтарды ұстану қажет. Мұғалімнің
бұл үш көмекшілері сапалы әрі табысты оқытуына жол
ашады.
«Кунфу»
әдісін қолдану
-инклюзивті
оқушыларға
-бастауыш
сыныпқа
- орыс сыныбындағы қазақ тілі
пәніне
«Кунфу» әдісі – оқушылардың
жылдам ойлауына, есте сақтауына тиімді және біз бұл әдісті сергіту
сәті ретінде де пайдалануға болады.
Қорытынды:
Бүгінгі таңда Қазақстанның
дүниежүзілік білім кеңістігіне ену қажеттілігі көтеріліп отырған
кезеңде білім беру мәселесін, әдіс-тәсілдерді инновациялық
үрдістермен алмастыру арқылы жалпы білім сапасын арттыру көзделген.
Осы орайда әрбір мұғалім озық технологияларды терең талдаудан
өткізіп, өзіне тиімдісін таңдауы керек.Сонау ХХ ғасырдың басында
Ж.Аймауытов: «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес, ол – жаңадан
жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Қазіргі заманғы мұғалімнің басты
мақсаты- оқушыны терең білім алу мен сапалы ойлауды дамытуға
жетелеу болып есептеледі.
Қазіргі ғылым мен техниканың
даму кезеңінде алдымыздағы шәкірттің жан-жақты, білімді, ой-өрісі
кең болып шығуына ықпал ететін мұғалім екені түсінікті. Сондықтан
сабақта шығарылатын есептер оқушының ойлау қабілетін дамытатын
есептер болу керек.
Ендеше үздіксіз дамып жатқан
шақта бізге жаңа жүйеде жұмыс жасай білетін жаңашыл мұғалім қажет.
Оны мына желі арқылы көрсетуге болады.