Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Педагогтің психологиялық денсаулығы – тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығының кепілі» атты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Педагогтің психологиялық денсаулығы – тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығының кепілі» семинар-тренингі
Қысқаша сипаттамасы
Күйіп қалудың алдын алу, өзін-өзі реттеу және релаксация дағдыларын үйрету, оң эмоционалды жағдайды қалыптастыру, невроздың алдын алу.
Тренинг: психологиялық денсаулық: эмоционалды күйзелістің алдын алу, өзін-өзі реттеу және релаксация дағдыларын үйрету, оң эмоционалды жағдайды қалыптастыру, невроздың алдын алу.
Міндеттері: 1. Позитивті сөйлеу арқылы оң эмоционалды жағдайды қалыптастыру.
2. Театралдық орталық байқауы, арқылы, әдістемелік материалдардың конкурсы өткізу және саморегуляцию.
3. Позитивті байланыс тәжірибесі арқылы невроздың алдын-алу.
4. Денсаулық сақтау технологияларының тәсілдерін үйрету.
5. Позитивті педагогика идеологиясымен танысу.
* Оқытушы мамандығы (басқаша-жүрек пен нервтердің жұмысы) күнделікті, сағат сайын ақыл-ой күші мен энергияны қажет етеді. Зерттеулер көрсеткендей, бұл кәсіптердің өкілдері біртіндеп эмоционалды шаршау мен күйреу белгілеріне ұшырайды – эмоционалды күйзеліс синдромы.
"Интонация" Жаттығуы
Мақсаты: экспрессияны, белсенді тыңдау дағдыларын, эмоционалды саланы дамыту.
Баяндамашы:"өз атыңызды әр түрлі интонациямен шеңберде айтыңыз" ризашылықпен, ынта-жігермен, таңданумен, шын жүректен, қуанышты, мейірімді, ынталы, жұмсақ, қатты, тыныш.
2-жаттығу "жаңғақ" мақсаты: қатысушыларды тренингтің тоналдылығына бейімдеу, тақырыпқа құндылық қатынасын құру, жеке тұлғаның ерекшеліктері туралы айту. Бұл жаттығуды орындау үшін жетекші (педагог-психолог) шеңбердің ортасындағы сөмкеден жаңғақ құйып, әрқайсысын өзіне алуды сұрайды. Біраз уақыт бойы қатысушылар жаңғақтарын мұқият қарап, оның құрылымын, құрылымдық ерекшеліктерін зерттеп, оның барлық жеке сызықтарын есте сақтауға тырысады. Содан кейін жаңғақтар қайтадан сөмкеге салынып, шеңбердің ортасында қайтадан төгіледі. Әр қатысушының міндеті - өз жаңғағын табу.
3-жаттығу "Ойыншықпен байланыс" мақсаты: күтпеген нәрселерден жағымды мағынаны табу.Жаттығу барысы.Мұғалімдерге жұмсақ ойыншықтары бар қара, мөлдір емес пакет ұсынылады. Дөңгелек жүргізуші кез-келген ойыншықты жанасуға және осы ойыншықтың оған ұқсайтыны туралы ойлануды ұсынады. Келесі-шеңберде талқылау.
4-жаттығу "Броундық қозғалыс" мақсаты: бұлшықет кернеуі мен ішкі қысылуды азайту.Жаттығу барысы.Қатысушыларға музыканы бөлмеде белсенді түрде жылжыту ұсынылады. Музыка өшірілгеннен кейін кез-келген санды атайды, қатысушылар қолдарын ұстап, осындай саннан тұратын топтарға бірігуі керек. Жүргізуші топтарға адамдардың саны бойынша емес, қандай да бір белгі бойынша (мысалы, көздің түсі, киім элементтері, үй жануарлары және т.б.) бірігуді ұсынады, егер қатысушылар сөйлесуге тыйым салынса, тапсырма қызықты болады.
Күнделікті психогигиенаның кең таралған стереотиптерінің бірі – демалу мен қалпына келтірудің ең жақсы тәсілі – бұл біздің хоббиіміз, сүйікті іс-әрекеттеріміз. Олардың саны әдетте шектеулі, өйткені адамдардың көпшілігінде 1-2 хоббиі бар. Мұндай сабақтардың көпшілігі ерекше жағдайларды, уақытты немесе адамның жағдайын қажет етеді. Дегенмен, демалуға және қалпына келтіруге басқа да көптеген мүмкіндіктер бар.
5-жаттығу "Ләззат" тренингке қатысушыларға қағаз парақтары таратылады және оларға рахат әкелетін күнделікті іс-әрекеттің 10 түрін жазуға шақырылады. Содан кейін оларды ләззат дәрежесі бойынша орналастыру ұсынылады. Содан кейін мұғалімдерге бұл күшті қалпына келтіру үшін "жедел жәрдем" ретінде пайдалануға болатын ресурс екенін түсіндіріңіз.
6-жаттығу "Көзі" барлық қатысушыларға ыңғайлы отыруға, демалуға, көздерін жұмуға шақырылады. "Су" фонограммасының астында (релаксацияға арналған әуендер жинағы) жүргізуші мәтінді тыныш және анық айтады:"құстардың әнін тыңдап, орманда серуендеп жүргеніңізді елестетіп көріңіз. Құстардың әні арқылы Сіздің есту қабілетіңіз судың шуылын тартады. Сіз бұл дыбысқа барып, гранит жартасынан шыққан көзге шығасыз. Сіз оның таза суы күн сәулесінде жарқырап тұрғанын көресіз, оның үнсіздігімен естисіз. Сіз бұл ерекше жердің сезімін сезінесіз, онда бәрі әдеттегіден әлдеқайда таза және айқын. Суды ішуді бастаңыз, оның пайдалы энергиясы сізге еніп, сезімді ағартады. Енді көздің астында тұрыңыз, су сізге төгілсін. Ол сіздің әр жасушаңыздан ағып кете алатындығын елестетіп көріңіз. Сондай-ақ, ол сіздің сезіміңіз бен эмоцияларыңыздың сансыз реңктерінен өтіп, сіздің ақыл-ойыңыздан өтіп жатқанын елестетіп көріңіз.Су сізден күн сайын сөзсіз жиналатын барлық психологиялық қоқысты – көңілсіздік, қайғы, қамқорлық, ойдың барлық түрін жуып жатқанын сезіңіз. Бірте – бірте Сіз бұл көздің тазалығы сіздің тазалығыңызға, ал оның энергиясы сіздің энергияңызға айналатынын сезесіз.Ақыр соңында, сіз бәрін жасай алатын және Өмірі үнемі жаңарып отыратын осы дереккөз екеніңізді елестетіп көріңіз". Жаттығудың соңында қатысушылар көздерін біртіндеп ашуға шақырылады. Сіз бұл жаттығуды душ қабылдау арқылы қолдануға кеңес бере аласыз.Қазір қалпына келуді бастаңыз, кейінге қалдырмаңыз!
Жаттығу.
Мақсаты: иық белдеуі мен артқы жағындағы психикалық бұлшықет кернеуін қалпына келтіру. Дене бітімі мен өзіне деген сенімділік сезімін бақылау маңызды.
* Қажетті уақыт: 3 сек.
Жүргізуші: жаттығу тұрып, жолда орындалады. Иықтарыңызды мүмкіндігінше күрт көтеріп, оларды кеңінен таратыңыз және төмендетіңіз. Бұл сіздің тұрақты күйіңіз болуы керек.
Психикалық стрессті жеңілдететін жаттығулар, жаттығулар отыру кезінде орындалады. Дыбыстық гимнастика. Дыбыстық гимнастика тыныс алу бұлшықеттері мен диафрагманы жаттықтырумен діріл массажы принципі бойынша жұмыс істейді. Әр түрлі дыбыстар әртүрлі тербелістерді тудырады, бұл өз кезегінде біздің әл-ауқатымызға әртүрлі әсер етеді.
"А" дыбысы кеудені дірілдетеді және ағзадағы барлық дыбыстық гамманы іске қосады, оның барлық жасушаларына жұмысқа орналасуға бұйрық береді.
"Н" дыбысы миды дірілдетеді, оның оң жартысын белсендіреді және ми ауруларын емдейді, сонымен қатар түйсігі мен шығармашылық қабілеттерін жақсартады.
"В" дыбысы жүйке жүйесіндегі ақауларды түзетеді.
"Е" дыбысы – адамның айналасында энергия-ақпараттық ластанудан қорғауға кедергі жасайды.
"Р" дыбыстары стрессті, қорқынышты, кекіруді жеңілдетуге көмектеседі.
"Т" дыбыстары жанды ауырлықтан тазартады, жүрек-тамыр жүйесін нығайтады. Техниканың ерекшелігі – тыныс алу: мұрын арқылы тыныс алу - үзіліс, ауыз арқылы белсенді дем шығару – үзіліс. Дем шығару ұзақтығы ингаляциядан екі есе көп болуы керек.
Ұсынымдар.
1. Мүмкіндігінше теріс эмоцияларды дереу тастауға үйреніңіз және оларды психосоматикаға мәжбүрлемеңіз. Мұны жұмыс жағдайында қалай жасауға болады:
- қатты ән айту; - кенеттен тұрып, серуендеу;
- тез және күрт тақтаға немесе қағаз парағына бір нәрсе жазыңыз немесе сызыңыз;
- қағаз парағын ұсақтаңыз, ұсақтаңыз және тастаңыз.
2. Егер сізде ұйқының бұзылуы болса, прозаны емес, түнде өлең оқуға тырысыңыз. Ғалымдардың зерттеулеріне сәйкес, өлеңдер мен проза энергетика жағынан ерекшеленеді, өлеңдер адам ағзасының ырғағына жақын және тыныш әрекет етеді.
3. Әр кеш сайын душта болуды ұмытпаңыз және өткен күннің оқиғаларын айтып, оларды "жуыңыз", өйткені су ұзақ уақыт бойы қуатты энергия өткізгіші болып келеді. Қорытындылар:
* Сіздің психикалық денсаулығыңызға қамқорлық жасаңыз, әріптестер.
* Психикалық стресс деңгейін сыни мәндерге жеткізбеңіз.
* Сіздің қамқорлығыңызда ғана емес, сонымен қатар сіздің психологиялық денсаулығыңызды қорғау және сақтау бойынша көмекке, қамқорлыққа және назар аударуға мұқтаж екеніңізді ұмытпаңыз.
Өмірдегі жетістік қиындықсыз, кейде ауыр шығындарсыз берілмейді. Сіз реніш, сәтсіздік, жоғалту арқылы ең аз азап шегуге дайын болуыңыз керек. Мұны істеу үшін Сіз көптеген адами құндылықтарды ауыртатын және жоққа шығаратын шамадан тыс ынталандыруды эмоциялар саласына жібермеуге дағдылануыңыз керек.
Өзіңізге мұқият болыңыз: бұл шаршаудың алғашқы белгілерін байқауға көмектеседі.
Өзіңізді жақсы көріңіз немесе, кем дегенде, өзіңізді қуантуға тырысыңыз.
Өмірді жақсы көріңіз, ол сізге міндетті түрде жауап береді!
Ең орындалмаған армандар мен ең шынайы емес тілектер орындалсын! Күнтізбе парақтары өзгеріп, жылдың жарқын оқиғаларын еске алсын!
Назар аударғаныңыз үшін рахмет!