Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
педогог -психологтың жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас психологтарға ұсынамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1703
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Маңғыстау аудандық білім бөліміБекітемін:______________________ Педагогикалық кеңесте қаралдыМектеп директоры С.Қапашұлы Хаттама №______«___» ________________2017жыл
Жармыш орта мектебіндегі психологиялық қызметтің2017-2018 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Педагог-психолог: Н.Кадирова Т.Теміржанова
Түсінік хат Еліміздің болашағы –ұрпақ тәрбиесінде, өркениет қоғам мен құқылы мемлекеттің қалыптасуы өскелең ұрпақтың рухани байлығы мен мәдениеттілігін, еркін ойлау қабілеті мен шғармашылығын, кәсіби біліктілігін, қажет етеді. Сонау көне заманнан бастап өазіргі кезеңге дейін , болашақта қоғам алдында тұрған ең бір жауапты міндет-қоғам мүшелерін адамгершілікке, отаншыл қасиетке тәрбиелеп, тиянақты білім беру. Мұндай жетістіктерге жету үшін, оқу-тәрбие үрдісімен бірге психологиялық қызметте жан- жақты қамтылып,жоспарлы түрде жүргізілуі керек. Сондықтан мектепте 2017-2018 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспарын жасауда Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңының , Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлгінің 2015 жылғы 22-сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерің «Неке және отбасы» туралы, «Бала құқықтары туралы», «Кәмелетке толмаған арасындағы құқықбұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз жіне панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының заңдары, «Саламатты Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы, 2011 жылдың 20 желтоқсандағы №528 бұйрығымен Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасы, Ақтау облысының әкімдігінің 2015 жылдың 14 тамыздағы №115 қаулысымен бекітілген «Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидалары» басшылыққа алынды. Психологиялық қызмет жоспары оқушылармен , мұғалімдермен , ата-аналармен , дарынды оқушылармен, ерекше назарды қажет ететін оқушылармен жұмыс негізінде құрастырылды. Жоспар барысында диагностикалық жұмыстар, түзету-дамыту жұмыстары, кеңес беру жұмысы, ағартушылық жұмыстары,әлеуметтік диспечерлік жұмыс бағыттары жүзеге асырылады. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық шаралар, тренингтер, сауалнамалар, зерттеу әдістемелері тәрізді жұмыс түрлері ұйымдастырылады. Психологиялық қызметтің мақсаты: Білім алушының жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу және рухани адамгершілік дамуына қолайлы жағдай жасай отырып, психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.Психологиялық қызметтің міндеттері:
Психологиялық диогностиканың мақсаты:Баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды анықтау. Психологиялық диогностика психологиялық мәселені анықтау, жеке немесе топтық жоспар құру, әдістемелік құралдарды таңдау сатылары бойынша жүзеге асады.
Психологиялық түзету дамыту жұмысының мақсаты:Білім алушының бойында «мен» тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату. Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диогностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.
Психологиялық алдын – алу жұмысының мақсаты:Жасөспірімдердің психологиялық, эмоционалдық күйін күйін реттей білу, зиянды әрекеттерден бойын аулақ ұстауға қалыптастыра отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.
Психологиялық кеңес беру жұмысының мақсаты:Білім алушы, ата – ана және педагогикалық ұжымға күнделікті күнделікті туындайтын қиындықтарды шешуге және өзін – өзі жетілдіруге көмектесу.Психологиялық кеңес беру оқу мәселесі, жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын мәселелер, өзара қарым – қатынас құру, кәсіптік бағдар т.б. мәселелерге байланысты жүргізіледі.Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет жұмысының мақсаты:Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың психологиялық мәдениетін көтеріп, психологиялық білімге жұмылдыру шараларын ұйымдастыру.
Үйден оқытылатын оқушы туралы мәлімет
Мүмкіндігі шектеулі оқушы туралы мәлімет
Жармыш орта мектебіндегі психологиялық қызметтің2017-2018 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Педагог-психолог: Н.Кадирова Т.Теміржанова
Түсінік хат Еліміздің болашағы –ұрпақ тәрбиесінде, өркениет қоғам мен құқылы мемлекеттің қалыптасуы өскелең ұрпақтың рухани байлығы мен мәдениеттілігін, еркін ойлау қабілеті мен шғармашылығын, кәсіби біліктілігін, қажет етеді. Сонау көне заманнан бастап өазіргі кезеңге дейін , болашақта қоғам алдында тұрған ең бір жауапты міндет-қоғам мүшелерін адамгершілікке, отаншыл қасиетке тәрбиелеп, тиянақты білім беру. Мұндай жетістіктерге жету үшін, оқу-тәрбие үрдісімен бірге психологиялық қызметте жан- жақты қамтылып,жоспарлы түрде жүргізілуі керек. Сондықтан мектепте 2017-2018 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспарын жасауда Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңының , Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлгінің 2015 жылғы 22-сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерің «Неке және отбасы» туралы, «Бала құқықтары туралы», «Кәмелетке толмаған арасындағы құқықбұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз жіне панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының заңдары, «Саламатты Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы, 2011 жылдың 20 желтоқсандағы №528 бұйрығымен Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасы, Ақтау облысының әкімдігінің 2015 жылдың 14 тамыздағы №115 қаулысымен бекітілген «Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидалары» басшылыққа алынды. Психологиялық қызмет жоспары оқушылармен , мұғалімдермен , ата-аналармен , дарынды оқушылармен, ерекше назарды қажет ететін оқушылармен жұмыс негізінде құрастырылды. Жоспар барысында диагностикалық жұмыстар, түзету-дамыту жұмыстары, кеңес беру жұмысы, ағартушылық жұмыстары,әлеуметтік диспечерлік жұмыс бағыттары жүзеге асырылады. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық шаралар, тренингтер, сауалнамалар, зерттеу әдістемелері тәрізді жұмыс түрлері ұйымдастырылады. Психологиялық қызметтің мақсаты: Білім алушының жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу және рухани адамгершілік дамуына қолайлы жағдай жасай отырып, психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.Психологиялық қызметтің міндеттері:
- Білім алушының және білім алушының ұжымының жалпы психикалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын бақылау
- Білім алушының жас және жеке психологиялық мүмкіндіктерінің дамуына қолайлы жағдай туғызу.
- Оқу және дамуында қиындық сезінетін оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек ұйымдастыру.
- Білім алушылардың дамуындағы психологиялық педагогикалық мәселелерді бірігіп шешу.
- Білім алушының білім алуымен дамуын қалыптастыруына ықпал ететін әлеуметтік психологиялық ортаны жобалау және жүзеге асыру.
Психологиялық диогностиканың мақсаты:Баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды анықтау. Психологиялық диогностика психологиялық мәселені анықтау, жеке немесе топтық жоспар құру, әдістемелік құралдарды таңдау сатылары бойынша жүзеге асады.
Психологиялық түзету дамыту жұмысының мақсаты:Білім алушының бойында «мен» тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату. Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диогностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.
Психологиялық алдын – алу жұмысының мақсаты:Жасөспірімдердің психологиялық, эмоционалдық күйін күйін реттей білу, зиянды әрекеттерден бойын аулақ ұстауға қалыптастыра отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.
Психологиялық кеңес беру жұмысының мақсаты:Білім алушы, ата – ана және педагогикалық ұжымға күнделікті күнделікті туындайтын қиындықтарды шешуге және өзін – өзі жетілдіруге көмектесу.Психологиялық кеңес беру оқу мәселесі, жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын мәселелер, өзара қарым – қатынас құру, кәсіптік бағдар т.б. мәселелерге байланысты жүргізіледі.Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет жұмысының мақсаты:Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың психологиялық мәдениетін көтеріп, психологиялық білімге жұмылдыру шараларын ұйымдастыру.
Үйден оқытылатын оқушы туралы мәлімет
Р/с | Оқушының аты-жөні | Диагнозы | Класы | Класс жетекшісі |
1 |
Мүмкіндігі шектеулі оқушы туралы мәлімет
Р/с | Оқушының аты-жөні | Диагнозы | Класы | Класс жетекшісі |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 |
Уақыты | Бағыты | Жұмыс мазмұны | I апта | II апта | III апта | IV апта | Жауапты |
Қыркүйек айы | Психологиялық диагностика | Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, қабілетін айқындау, рухани-адамгершілік қарым-қатынасын қалыптастыру. | 1 класс оқушыларының оқуға психологиялық дайындығын анықтау. Керн-Иерасек тестісі | «Социометрия» әдістемесі 2-4класс, | Дарынды оқушыларды анықтау3-11 сынып | Педагог-психолог, класс жетекшілер | |
Психологиялық алдын алу, ағарту | Қоршаған орта мен оқушы арасында оңтайлы орта қалыптастыру. | Ұстаздар күйзелісінің алдын алу «Бақшада» аутотренинг өткізу. | Бастауыш класс оқушыларының мектепке бейімделуінің психологиялық ерекшеліктері. (баяндама) | Педагог-психолог, класс жетекшілер | |||
Психололгиялық түзету-дамыту | Психологиялық және тұлғалық ауытқушылықтарды жеңіп шығуға жағдай жасау. | 5-сынып оқушыларын орта буынға бейімдеу | «Салауатты өмір салтын насихаттау » 7 сынып оқушыларына тренинг жүргізу | Педагог-психолог | |||
Психологиялық кеңес беру | Туындаған проблемаларды шеше білуге ықпал ету. | «Сенім жәшігі» туралы оқушыларға, мұғалім, ата-аналарға ақпарат беру. | Республикалық«Отбасы-тәрбиенің басты ұясы» жаднама тарату, сауалнама алу | Түлектерге кеңес, емтиханға дайындыққа көмек. | Педагог-психолог | ||
Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет | Барлық оқушыларының тізімін алу. | Қабілетті және мектеп бағдарламасын меңгеруде қиындық туғызатын оқушылар туралы мәліметтер жинау. | Жас мамандармен танысу, қажетті мәліметтер жинау. «Жас мұғалімдерге арналған арнаулы» тест | «Мектептегі жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту».8 сынып оқушылардың ата-аналарына конференция өткізу | Педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
Уақыты | Бағыты | Жұмыс мазмұны | I апта | II апта | III апта | IV апта | Жауапты |
Қазан айы | Психологиялық диагностика | Оқушылардың кәсіби бағыттылығын анықтау, жағымды көңіл күй қалыптастыруға жағдай жасау. | 5-6 класс оқушыларына сауалнама «Саған мектебің ұнай ма?» | ЮНИСЕФ сауалнамасы 8 сынып | «Социометрия» әдістемесі 5-8класс, | Педагог-психолог, класс жетекшілер | |
Психологиялық алдын алу, ағарту | Ата-ана мен бала арасында жағымды орта орнату. | «Бала ата-ана көзімен» 5 класс«Тастанды бақ» тренингі | Педагог-психолог, класс жетекшілер | ||||
Психололгиялық түзету-дамыту | Танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал ету. | «Сенімділік күш береді» Тренинг 9,11 сынып | «Оқушылардың психикалық денсаулығын нығайту» 8 сынып оқушыларына дәріс жүргізу | «Бала үшін отбасы зорлық- зомбылығының салдары» баяндама 6 сынып | Педагог-психолог | ||
Психологиялық кеңес беру | Тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін дамытуға жағдай жасау. | Мамандық таңдау кездесу | Сабақ өткізуде жас мамандарға және мүмкіндігі шектеулі оқушыларға сабақ беретін мұғалімдерге жаднама. | 3-4 сынып оқушыларына тұлғаның өсуіне тренинг жүргізу | Тәуекел тобындағы оқушыларға жеке, топтық және адрестік кеңестер беру. | Педагог-психолог | |
Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет | Алынған жұмыстардың нәтижелерін шығару. | 5 класс оқушыларының орта буынға бейімделуін зерттеу бойынша талдау жұмыстары | Педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
Уақыты | Бағыты | Жұмыс мазмұны | I апта | II апта | III апта | IV апта | Жауапты |
Қараша айы | Психологиялық диагностика | Тұлғаның жеке еркшеліктрін, қабілетін айқындау. Рухани-адамгершілік қарым-қатынасын қалыптастыру | 2-4 сынып оқушыларының темперамент типін анықтау | Темперамент типін анықтау. 9-11 класс | Педагог-психолог, класс жетекшілер | ||
Психологиялық алдын алу, ағарту | Ата-аналар арасында балаларға оңтайлы орта орнату. | Жас мамандармен «Бүгінгі күн басқа күнге ұқсамау керек» (тренинг) | «Өмір сен қымбатсың маған» тренинг 10 сынып | Сынып жетекшілері және пән мұғалімдеріне диагностика қорытындыларын таныстыру. (қажеттілігіне қарай) | Педагог-психолог, класс жетекшілер | ||
Психололгиялық түзету-дамыту | Тұлғаның көңіл күй тұрақтылығын қамтамасыз етуге қолайлы жағдай жасау. | Ата-аналарға бала психологиясының дамуына отбасының ықпалы (баяндама пікірлесу) | «Өмірлік мақсатты қалай анықтауға болады?» тренинг 11сынып | Қиын оқушылармен жұмыс | Педагог-психолог | ||
Психологиялық кеңес беру | Тұлғаның жас және мінез-құлық ерекшеліктерін түсіне білуге ықпал ету. | Өтпелі жастың ерекшеліктері (7-8 класс оқушыларына дәріс, топтық кеңес) | «Егер, балаңыз тұйық болса...» ата-анаға кеңес | «Мамандық таңдау сыры» тренинг 9 сынып | Педагог-психолог | ||
Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет | 1 тоқсан қорытындысы бойынша кластардағы ата-аналар жиналысына қатысу. | «Заң және жастар» мектеп инспекторымен кездесу 9 сынып | Мұғалімдерден және оқушылардан алынған жұмыстардың қорытындыларын шығару. | Педагог-психолог |
Уақыты | Бағыты | Жұмыс мазмұны | I апта | II апта | III апта | IV апта | Жауапты |
Желтоқсан айы | Психологиялық диагностика | Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, қабілетін айқындау, рухани-адамгершілік қарым-қатынасын қалыптастыру. | «Менің отбасым» тақырыбында сурет салу 5 сынып | 5-8 сынып оқушыларының темперамент типін анықтау | «Үй –адам-ағаш» әдістемесі 4 сынып | Мұғалімдерге «Д.Рубенштей. Өзің-өзі бағалау» (тест) | Педагог-психолог, класс жетекшілер |
Психологиялық алдын алу, ағарту | Өмірге деген құштарлығын арттыру және кездескен кедергілрді жеңе білуге бағыттау. | «Уақытты басқаруды қалай үйренуге болады?» 11 сынып (дәріс сабақ) | Педагог-психолог, класс жетекшілер | ||||
Психололгиялық түзету-дамыту | Тұлғның өзін өзі тани білуіне жағдай жасау. | «Менің танылмаған құпияларым» тренинг | «Баламен жанжал туындаған жағдайда өзіңді қалай ұстауың керек» ой-бөліс | Педагог-психолог | |||
Психологиялық кеңес беру | Тұлғаның жеке және мінез құлық ерекшеліктерін түсіне білуге бағыт бағдар беру. | «Бала тәрбиелееуде отбасындағы ананың және әкенің рөлі» кеңес | Дарынды оқушылардың естіп, көріп есте сақтау қабілеттеріне кеңестер | «Депрессия мен мазасызданудан қалай арылуға болады?» кеңес | Педагог-психолог | ||
Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет | Мұғалімдер, оқушылар және ата аналардан алынған жұмыстардың нәтижлерін шығару. 2 тоқсан қорытындысы бойынша ата аналар жиналысына қатысу. | «Қыз деген болашақ ана» гинекологпен кездесу | Педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
Уақыты | Бағыты | Жұмыс мазмұны | I апта | II апта | III апта | IV апта | Жауапты |
Қаңтар айы | Психологиялық диагностика | Тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал ету, өзіне деген сенімділігін арттыруға жағдай жасау. | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |