Материалдар / Периметр табуға есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Периметр табуға есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
2570
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:__________________________

Сынып

2

Пән

Математика

Бөлімі:

4С бөлім: Геометриялықфигуралар .

Перимет. Аудан


Тақырыбы:

Логикалық есептер шығару/ Өзенге саяхат.

Мұғалімнің

аты - жөні:

М.А.Аманжолова

Күні:

13.05.2021

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

Мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы таба алады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады берілген периметр бойынша жазық фигуралар сала алады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: фигураның пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіре алады

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА - ОЙЫНЫ

Ойнаушылар үлкен шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша жалғаса береді.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру

Үй тапсырмасын тексеру

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


Бас бармақ арқылы бағалау







Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы

1.Сандарды көлденеңінен қос

6+1+5=12

7+4+3=14

2.9+6=15

5-3=2

4+9=13

44+24=68

14-5=9

30+29=59

50+15=65

22-3=19

28+18=46

3.10+10+10=30

9+9=18

20-18=2

30+18+2=50

5Shape2 .Еспті шығар

А.Басқатырғы -9

ТShape3 еңдеу-12 ?

Есеп -6

9+12+6=27

Ж барлығы 27 тапсырма орындады




Сиқырлы сандарды табады

Бос орындарға сандарды қояды

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау












Есепті оқиды

Талдау сұрақтарына жауап береді

Қысқаша жазылуын жазады

Есептің шығарылу жолын жазады

Жауабын жазады



ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.









Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы








Логикалық сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.



Кері байланыс

«Блоб ағашы»














Оқушыларға «Блоб ағашы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


Кері байланыс парағы.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!