Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
«Суықбұлақ орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Химия |
||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
«Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары»
|
||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Темирбекова Жанар Макатовна |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.1.1 химиялық элемент атомдарының физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарының сипаттау: радиусы, иондану энергиясы, электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі 10.2.1.2 период және топ бойынша химиялық элементтердің оксидтерінің, гидроксидтерінің және сутекті қосылыстарының қышқылдық- негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты /Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну, қолдану, |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі 8.1A Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы 8.1B Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы 8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі 9.1С Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Басы 4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныппен амандасу. Позитивті көңіл-күй қалыптастыру. «Көрші » әдісі Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі сабақ барысы, Біз үлкен отбасы. Оқушыларды «Период» «Топ» сөздері жазылған карточкалар арқылы топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Топ басшысы балдық жүйе арқылы топ мүшелерін бағалайды. І топ -«период» ІІ топ - «топ» ЕБҚ оқушы, мұғалімге жақын партаға отырғызылады. |
Амандасу Сергіту сәтінің жатығулырын орындау арқылы жағымды көңіл күй тудырады. Топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы топтағы оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай балдық жүйе арқылы бағалайды. |
Мақсаты: оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді. Тыңдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ барлық оқушылар қатысады, сабаққа белсенділік артады. Бағалау парағы Дескриптор «5 балл» - 3 «7 балл» -4 «10 балл»- 5 4-қосымша |
Карточкалар Бағалау парағы. |
|||||||||||||||||||||||||
Ортасы 20 минут 9 мин 8 мин |
Жаңа сабықтың тақырыбын айтып, мақсаттарымен таныстырады. Бейне баянды көрсете отырып алдыңғы білімдерін еске түсіреді. Жаңа сабақ: «Баяндама» әдісі.. Топтық жұмыс. Топқа оқулықтан мәтінді бөліп беру. Топ ішінде мәтінді кішкене тақырыпшаларға бөліп оқыту. Әр топ мәтінді оқып соңынан оның мазмұнын сызба, сурет түрінде беру. Әр топ жасаған жұмыстарын келесі топпен алмасып құрылған сызба, сурет бойынша баяндама жасап сынып алдында сипаттап түсіндіреді.
І топ «период және топ бойынша элементтер қасиетінің өзгеру заңдылықтарын сипаттау радиусы, иондану энергиясы,электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі » ІІ топ «перид және топ бойынша элемент қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру. » (М) Оқушыларға периодта иондану энергиясының артуы кейбір элементте орындалмайтынын, мысал ретінде бериллий мен азот атомдарының иондану энергиясы олардан кейін орналасқан бор мен оттегі элементінен жоғары екендігін және 3 период элементтері магнийден алюминийге, фосфордан күкіртке өткенде байқалатыны туралы айтып түсіндіреді. (М)Топтық жұмыстардың таныстырылымынан кейін білімдерін бекіту барысында оқулықтағы жаттығуларды орындауға береді. 2-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы Жұптық жұмыс. 1.Берілген реакция теңдеуінің тотығу дәрежелерін анықтаңдар. Hg+S → HgS 2AL(OH)3→AL2O3+3H2O
элементтердің қай қатары атомдық радиустарыныың өсуімен орналасқан 1)Se, S, O. 2) Na,Mg, AL. 3) C,B,Be. 4) Ba,AL, Ga 2. №7 тапсырма Қай қатар электронтартқыштық энергиясының өсу ретімен орналасқан.
50 беттегі №8 тапсырма Қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерін салыстырыңдар. H2SO3 және H2SeO3, Fe(OH)2 және Fe(OH)3 Жауаптарыңды түсіндіріңдер.
Сумен осы элементтер оксидтерінің реакцияларын жүргізе отырып, ерітінділердің pH мәндерінің заңдылықтарын анықтаңдар.
3- тапсырма Жеке жұмыс Функционалды сауаттылыққа арналған тапсырма. Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан қан, ұлпа, лимфа сұйықтығынан тұратыны белгілі. А) Ағзаның сұйық ортасының бірі қанның жасушасында кездесетін қосылыс құрамындағы элементтерді берілген электронды формуласы арқылы анықтап …2р63s1; …2p63s2; ..3p 64s1, ...3р6 4s2; ...3d64s2 В) Анықталған элементтердің период және топ бойынша қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын салыстырып, сипаттаңдар.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |