Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Суықбұлақ орта мектебі» КММ

    Пәні:

    Химия

    Бөлім:

    «Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары»


    Педагогтің аты-жөні:

    Темирбекова Жанар Макатовна

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.2.1.1 химиялық элемент атомдарының физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарының сипаттау: радиусы, иондану энергиясы, электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі

    10.2.1.2 период және топ бойынша химиялық элементтердің оксидтерінің, гидроксидтерінің және сутекті қосылыстарының қышқылдық- негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты /Бағалау критерийлері

    1. Химиялық элемент атомдарын период және топ бойынша радиусын, иондану энергиясын электронтартқыштығын, электіртестілігін және тотығу дәрежесін сипаттайды.

    2. Период және топ бойынша химиялық элемент қосылыстарының қышқылдық-негізді қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну, қолдану,

    Алдыңғы білім

    7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі

    8.1A Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы

    8.1B Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы

    8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

    9.1С Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    4 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныппен амандасу. Позитивті көңіл-күй қалыптастыру. «Көрші » әдісі Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    Оқушыларды

    «Период» «Топ» сөздері жазылған карточкалар арқылы топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Топ басшысы балдық жүйе арқылы топ мүшелерін бағалайды.

    І топ -«период»

    ІІ топ - «топ»

    ЕБҚ оқушы, мұғалімге жақын партаға отырғызылады.

    Амандасу


    Сергіту сәтінің жатығулырын орындау арқылы жағымды көңіл күй тудырады.

    Топқа бөлінеді.

    Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы топтағы оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай балдық жүйе арқылы бағалайды.




    Мақсаты: оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді. Тыңдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ барлық оқушылар қатысады, сабаққа белсенділік артады.

    Бағалау парағы

    Дескриптор

    «5 балл» - 3 «7 балл» -4 «10 балл»- 5

    4-қосымша




    Карточкалар

    Бағалау парағы.

    Ортасы

    20 минут




































    9 мин







































    8 мин








    Жаңа сабықтың тақырыбын айтып, мақсаттарымен таныстырады. Бейне баянды көрсете отырып алдыңғы білімдерін еске түсіреді.

    Жаңа сабақ: «Баяндама» әдісі.. Топтық жұмыс.

    Топқа оқулықтан мәтінді бөліп беру. Топ ішінде мәтінді кішкене тақырыпшаларға бөліп оқыту.

    Әр топ мәтінді оқып соңынан оның мазмұнын сызба, сурет түрінде беру. Әр топ жасаған жұмыстарын келесі топпен алмасып құрылған сызба, сурет бойынша баяндама жасап сынып алдында сипаттап түсіндіреді.

    1. Тапсырма (ТЖ)

    І топ «период және топ бойынша элементтер қасиетінің өзгеру заңдылықтарын сипаттау радиусы, иондану энергиясы,электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі »

    ІІ топ «перид және топ бойынша элемент қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру. »

    (М) Оқушыларға периодта иондану энергиясының артуы кейбір элементте орындалмайтынын, мысал ретінде бериллий мен азот атомдарының иондану энергиясы олардан кейін орналасқан бор мен оттегі элементінен жоғары екендігін және 3 период элементтері магнийден алюминийге, фосфордан күкіртке өткенде байқалатыны туралы айтып түсіндіреді.


    (М)Топтық жұмыстардың таныстырылымынан кейін білімдерін бекіту барысында оқулықтағы жаттығуларды орындауға береді.

    2-тапсырма

    «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы

    Жұптық жұмыс.

    1.Берілген реакция теңдеуінің тотығу дәрежелерін анықтаңдар.

    Hg+S → HgS

    2AL(OH)3→AL2O3+3H2O

    1. Оқулықтағы 46 беттегі №3 тапсырма. Берілген

    элементтердің қай қатары атомдық радиустарыныың өсуімен орналасқан

    1)Se, S, O. 2) Na,Mg, AL. 3) C,B,Be. 4) Ba,AL, Ga

    2. №7 тапсырма

    Қай қатар электронтартқыштық энергиясының өсу ретімен орналасқан.

    1. O,N,C,B. 2) Si,P,S,CL. 3) Sb,As, P,N. 4) O,S,Se,Te.

    50 беттегі №8 тапсырма

    Қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерін салыстырыңдар.

    H2SO3 және H2SeO3, Fe(OH)2 және Fe(OH)3

    Жауаптарыңды түсіндіріңдер.

    1. Тәжірибе №1 «оксид + су »

    Сумен осы элементтер оксидтерінің реакцияларын жүргізе отырып, ерітінділердің pH мәндерінің заңдылықтарын анықтаңдар.



    Элемент оксидтері

    Сумен теңестірілген реакция теңдеулері

    рН ортасы

    1

    Натрий оксиді



    2

    Магний оксиді



    3

    Алюминий



    4

    Күкірт оксиді









    3- тапсырма Жеке жұмыс

    Функционалды сауаттылыққа арналған тапсырма.

    Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан қан, ұлпа, лимфа сұйықтығынан тұратыны белгілі.

    А) Ағзаның сұйық ортасының бірі қанның жасушасында кездесетін қосылыс құрамындағы элементтерді берілген электронды формуласы арқылы анықтап …2р63s1; …2p63s2; ..3p 64s1, ...3р6 4s2; ...3d64s2

    В) Анықталған элементтердің период және топ бойынша қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын салыстырып, сипаттаңдар.

    1. Осы элементтердің период және топ бойынша бірінші иондану теңдеуін жазыңыздар.

    2. +2 тотығу дәрежесін көрсететін элементті атаңдар.

    3. Қай элементтің электртерстілігі жоғары?

    4. Осы элементтердің электрон тартқыштық энергиясының диограммасын салыңдар.


    Тапсырмаға сипаттама.

    Тапсырма түрі: мазмұнды,

    Контекст: ғылым мен техналогия саласындағы жаңа білім

    Жағдаят: жеке,

    Танымдық деңгей: орташа

    Тапсырма үлгілері:стандартты

    Тапсырма нысаны: ашық



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темирбекова Жанар Макатовна
    04 Сәуір 2023
    880
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Суықбұлақ орта мектебі» КММ

    Пәні:

    Химия

    Бөлім:

    «Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары»


    Педагогтің аты-жөні:

    Темирбекова Жанар Макатовна

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Период және топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.2.1.1 химиялық элемент атомдарының физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарының сипаттау: радиусы, иондану энергиясы, электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі

    10.2.1.2 период және топ бойынша химиялық элементтердің оксидтерінің, гидроксидтерінің және сутекті қосылыстарының қышқылдық- негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты /Бағалау критерийлері

    1. Химиялық элемент атомдарын период және топ бойынша радиусын, иондану энергиясын электронтартқыштығын, электіртестілігін және тотығу дәрежесін сипаттайды.

    2. Период және топ бойынша химиялық элемент қосылыстарының қышқылдық-негізді қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну, қолдану,

    Алдыңғы білім

    7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі

    8.1A Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы

    8.1B Металдар белсенділігінің салыстырмалы сипаттамасы

    8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

    9.1С Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    4 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныппен амандасу. Позитивті көңіл-күй қалыптастыру. «Көрші » әдісі Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    Оқушыларды

    «Период» «Топ» сөздері жазылған карточкалар арқылы топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Топ басшысы балдық жүйе арқылы топ мүшелерін бағалайды.

    І топ -«период»

    ІІ топ - «топ»

    ЕБҚ оқушы, мұғалімге жақын партаға отырғызылады.

    Амандасу


    Сергіту сәтінің жатығулырын орындау арқылы жағымды көңіл күй тудырады.

    Топқа бөлінеді.

    Топ басшысын сайлайды. Топ басшысы топтағы оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай балдық жүйе арқылы бағалайды.




    Мақсаты: оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді. Тыңдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ барлық оқушылар қатысады, сабаққа белсенділік артады.

    Бағалау парағы

    Дескриптор

    «5 балл» - 3 «7 балл» -4 «10 балл»- 5

    4-қосымша




    Карточкалар

    Бағалау парағы.

    Ортасы

    20 минут




































    9 мин







































    8 мин








    Жаңа сабықтың тақырыбын айтып, мақсаттарымен таныстырады. Бейне баянды көрсете отырып алдыңғы білімдерін еске түсіреді.

    Жаңа сабақ: «Баяндама» әдісі.. Топтық жұмыс.

    Топқа оқулықтан мәтінді бөліп беру. Топ ішінде мәтінді кішкене тақырыпшаларға бөліп оқыту.

    Әр топ мәтінді оқып соңынан оның мазмұнын сызба, сурет түрінде беру. Әр топ жасаған жұмыстарын келесі топпен алмасып құрылған сызба, сурет бойынша баяндама жасап сынып алдында сипаттап түсіндіреді.

    1. Тапсырма (ТЖ)

    І топ «период және топ бойынша элементтер қасиетінің өзгеру заңдылықтарын сипаттау радиусы, иондану энергиясы,электронтартқыштық, электртерістілік және тотығу дәрежесі »

    ІІ топ «перид және топ бойынша элемент қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру. »

    (М) Оқушыларға периодта иондану энергиясының артуы кейбір элементте орындалмайтынын, мысал ретінде бериллий мен азот атомдарының иондану энергиясы олардан кейін орналасқан бор мен оттегі элементінен жоғары екендігін және 3 период элементтері магнийден алюминийге, фосфордан күкіртке өткенде байқалатыны туралы айтып түсіндіреді.


    (М)Топтық жұмыстардың таныстырылымынан кейін білімдерін бекіту барысында оқулықтағы жаттығуларды орындауға береді.

    2-тапсырма

    «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы

    Жұптық жұмыс.

    1.Берілген реакция теңдеуінің тотығу дәрежелерін анықтаңдар.

    Hg+S → HgS

    2AL(OH)3→AL2O3+3H2O

    1. Оқулықтағы 46 беттегі №3 тапсырма. Берілген

    элементтердің қай қатары атомдық радиустарыныың өсуімен орналасқан

    1)Se, S, O. 2) Na,Mg, AL. 3) C,B,Be. 4) Ba,AL, Ga

    2. №7 тапсырма

    Қай қатар электронтартқыштық энергиясының өсу ретімен орналасқан.

    1. O,N,C,B. 2) Si,P,S,CL. 3) Sb,As, P,N. 4) O,S,Se,Te.

    50 беттегі №8 тапсырма

    Қосылыстардың қышқылдық-негіздік қасиеттерін салыстырыңдар.

    H2SO3 және H2SeO3, Fe(OH)2 және Fe(OH)3

    Жауаптарыңды түсіндіріңдер.

    1. Тәжірибе №1 «оксид + су »

    Сумен осы элементтер оксидтерінің реакцияларын жүргізе отырып, ерітінділердің pH мәндерінің заңдылықтарын анықтаңдар.



    Элемент оксидтері

    Сумен теңестірілген реакция теңдеулері

    рН ортасы

    1

    Натрий оксиді



    2

    Магний оксиді



    3

    Алюминий



    4

    Күкірт оксиді









    3- тапсырма Жеке жұмыс

    Функционалды сауаттылыққа арналған тапсырма.

    Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан қан, ұлпа, лимфа сұйықтығынан тұратыны белгілі.

    А) Ағзаның сұйық ортасының бірі қанның жасушасында кездесетін қосылыс құрамындағы элементтерді берілген электронды формуласы арқылы анықтап …2р63s1; …2p63s2; ..3p 64s1, ...3р6 4s2; ...3d64s2

    В) Анықталған элементтердің период және топ бойынша қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын салыстырып, сипаттаңдар.

    1. Осы элементтердің период және топ бойынша бірінші иондану теңдеуін жазыңыздар.

    2. +2 тотығу дәрежесін көрсететін элементті атаңдар.

    3. Қай элементтің электртерстілігі жоғары?

    4. Осы элементтердің электрон тартқыштық энергиясының диограммасын салыңдар.


    Тапсырмаға сипаттама.

    Тапсырма түрі: мазмұнды,

    Контекст: ғылым мен техналогия саласындағы жаңа білім

    Жағдаят: жеке,

    Танымдық деңгей: орташа

    Тапсырма үлгілері:стандартты

    Тапсырма нысаны: ашық



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Тест 11 сынып
    04.04.2023
    880
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темирбекова Жанар Макатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации