Материалдар / Перспективалық жоспар ІІ кіші топ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Перспективалық жоспар ІІ кіші топ

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге арналған перспективалық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
10634
81 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады































МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК ОҚУБАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫН ІСКЕ АСЫРУДА ӨТПЕЛІТАҚЫРЫПТАР бойынша ортаңғы тобыныңперспективалық жоспары (ҮЛГІ)



















2017-2018 оқу жылындағы Ортаңғы «Құлыншақ» тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесі№32 «Қызғалдақ» санаториялық балабақшасы, Қызылорда қаласы Досымова Г.А. 87054336283

Апта күндеріБілім саласыОқу іс - әрекеті
ДүйсенбіКоммуникацияШығармашылықШығармашылық 1.Сөйлеуді дамыту 2. Музыка 3. Сурет
СейсенбіКоммуникация

Таным

Денсаулық
1. Көркем әдебиет (1,3 апта);Драма (2,4 апта).2.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 3. Дене шынықтыру
СәрсенбіТаным Әлеумет



Денсаулық
1. Құрастыру (1,2 апта); Қоршаған ортамен танысу (3 апта);Экология негіздері (4 апта).2. Дене шынықтыру
БейсенбіТанымКоммуникацияШығармашылық1.Жаратылыстану2. Музыка (1,3 апта); Орыс тілі (2,4 апта).
ЖұмаШығармашылық

Денсаулық
1. Мүсіндеу (1,3 апта)Аппликация (2,4 апта)2.Дене шынықтыру




























2017 жыл, Қыркүйек айыӨтпелі тақырып « Балабақша»

Мақсаты: Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану негізінде балалардың ауызша қарым-қатынас жасаудағдыларын, танымдық ой-өрістерін, шығармашылық, эстетикалық талғамдарын және жеке тұлғаның әлеуметтік білім, біліктерін жетілдіру.Міндеттері:1. Қимыл әрекеттерін ұйымдастырудың түрлі нысандарында қимылдарды дұрыс орындау, негізгі қимыл түрлерін және денсаулықты сақтау негіздерін жетілдіру;2. Ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту;3. Сенсорлық қабілеттерін, танымдық қызғушылықтары мен шығармашылық қиялдарын жетілдіру; 4. Сезімдікқасиеттері, эстетикалық талғамдары және бейнелеу дағдылары мен музыкалық білімдерін кеңейту;5. Отансүйгіштік сезімдерін күшейту және өзіне қызмет ету дағдыларын дамыту.

Тақырыпша







Денсаулық-3Дене шынықтыру-3Коммуникация-2,5Сөйлеуді дамыту-1Көркем әдебиет-0,5Драма-0,5Орыс тілі-0,5Таным-2,5Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру-1Құрастыру-0,5Жаратылыстану1Шығармашылық-3,5Музыка-1,5Сурет-1Мүсіндеу-0,5Аппликация-0,5

Әлеумет-0,5Қоршаған орта-0,25Экология негіздері-0,25


І апта«Менің балабақшам»

Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Сапта бір-бірлеп жүру, жүруді жүгірумен кезектестіру.Еденге қолымен сүйеніп, шығыршық ішінен өту. Тақтай бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру.Қимылды ойын:«Балабақшаға апарар жол».2. Еденге қолымен сүйеніп, шығыршық ішінен өту.Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру(2-3рет жүрумен кезектестіре отырып, 10 рет секіру).Заттар арасымен доптарды домалату.Қимылды ойын:«Жылдам барайық бақшаға».3. Еденге қолымен сүйеніп, шығыршық ішінен өту. Тақтай бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру.8м дейінгі қашықтықта заттар арасымен тура бағыт бойынша төртағандап еңбектеу.Қимылды ойын:«Балабақшада кім бірінші?».





















Сөйлеуді дамытуТақырыбы:«Балабақша үйіміз».(сурет бойынша әңгімелеу) Мақсаты:Сөзді дыбыстау мәдениетін тәрбиелеуге арналған дидактикалық ойындарды қолдану.Балабақша туралы түсінік беру, достарына қамқор болуға тәрбиелеуДидакти-қ ойын:«Менің балабақшам» (Воскобовичтің дамытушы ойындары)Көркем әдебиетТақырыбы:Ф. Оңғарсынованың «Үй жақсы ма, бақша жақсы ма?» өлеңі. Мақсаты:Өлеңді түсініп, есте сақтауға үйрету.Есте сақтау қабілеттерін, зейінін, тілін дамыту.Дидакти-қ ойын:«Менің балабақшам»

































Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Біздің бақшада»Мақсаты: Әртүрлі түстен, өлшемнен тұратын заттардың жиыны туралы түсініктерді қалыптастыру.5 көлемінде санау, заттарды үлгісі бойынша және аталған саны бойынша санау дағдысын қалыптастыру.Дид-қ ойын: «Балабақша» (Дьенеш блоктарымен)ҚұрастыруТақырыбы:«Балабақша ғимараты» (құрылыс материалдарынан құрастыру)Мақсаты: «іргетас» ұғымымен таныстырып, балабақша ғимаратын құрастыруға үйрету; еңбексүйгіштікке тәрбиелеу; үлкен құрылыс материалынан екі қабатты ғимарат құрастыруға дағдыландыру.Дид-қ ойын: «Балабақша» (Дьенеш блоктарымен)ЖаратылыстануТақырыбы: «Балабақша ауласына саяхат»Мақсаты: Балабақша ауласындағы және маңайындағы өсімдіктерді, ағаштар мен бұталарды атауға үйрету. Дид-қ ойын: «Ағашты тап»























МузыкаТақырыбы: «Менің балабақшам»Мақсаты: Балабақшаға сүйіспеншілігін арттыру. Ән арқылы қуана білуге үйрету. Әнді көңілді, ынталы жеткізе білуге дағдыландыруӘуенді ырғақты қимыл:«Қосарланып билеу»литва халық әні.Музыка тыңдау: «Балабақшам»С.ШынымовӘн айту: «Біздің балабақшамыз»сөзі:Т.МолдағалиевОйын ойнау: «Өз орныңды тап!» Қимылды ойын

МузыкаТақырыбы: «Менің балабақшам»Мақсаты: Балабақшаға сүйіспеншілігін арттыру. Ән арқылы қуана білуге үйрету. Әнді көңілді, ынталы жеткізе білуге дағдыландыруӘуенді ырғақты қимыл:«Қосарланып билеу»литва халық әні.Музыка тыңдау: «Балабақшам»С.ШынымовӘн айту: «Біздің балабақшамыз»сөзі:Т.МолдағалиевОйын ойнау: «Өз орныңды тап!» Қимылды ойын

СуретТақырыбы:«Балабақшадағы түрлі түсті шарлар» (заттық сурет салу)Мақсаты: Сурет салу барысында дөңгелек және сопақша пішіндерді ажырата білуге үйрету. Бояу тәсілін бекіту.Баланың ойлау, көру, есту қабілеттерін және ұсақ қол қимылдарын дамыту.Дидакти-қ ойын:«Балабақшада»МүсіндеуТақырыбы:«Балабақшадағы әр түрлі доптар» Мақсаты: Түрлі тәсілдерді қолдана отырып, таныс заттарды өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып мүсіндеуге үйрету.Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Дидакти-қ ойын:«Балабақшада»








ІІ апта«Менің достарым»

Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Сапта бір-бірлеп жүру,қол мен аяқ қимылын үйлестіру, бой түзулігін дұрыс сақтау. Заттардың арасымен құрсауларды домалату. Сызықтар арасымен (15см ара қашықтықта),тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын:«Кімнің достары көп?»2. Заттардың арасымен құрсауларды домалату. 2-3м қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіру. Тақтай үстімен(8м) көлденең еңбектеуҚимылды ойын:«Досым, ұста!».3. Заттардың арасымен құрсауларды домалату. Сызықтар арасымен (15см ара қашықтықта),тепе-теңдікті сақтап жүру.Допты бір-біріне төменнен лақтыру және қағып алу(1,5м қашықтықтан).Қимылды ойын:«Досым, қағып ал!» Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:«Үйшік» ертегісіМақсаты: Ертегі желісін айтып беруге үйрету дағдыларын қалыптастыру. Бауырмалдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.Дидакти-қ ойын:«Мен айтамын, досым жасайды»

Драма

Тақырыбы:«Үйшік»ертегісіМақсаты: Ертегіні сюжеті бойынша драмалауды, түрлі эмоцияларды білдіру үшін интонациямен дыбыстауды үйрету, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Дидакти-қ ойын:«Мен айтамын, досым жасайды»

Орыс тіліТема: «Мои друзья»Цель:Обучение правильному произношению гласных и согласных звуков русского языка. Знать значение слова «друзья», пословицы и поговорки о дружбе; Уметь ценить дружбу, беречь её, доброжелательно относиться друг к другу. Уметь оценивать свои поступки и поступки своих друзей. Дид-я игра: «Выбери друга»
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы:«Достарымның ойыншықтары» Мақсаты: Заттарды салыстырып қою арқылы оларды санамай-ақ жұптарын салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуді үйрету.Дид-қ ойын: «Таныс пішіндер доминосы»

ҚұрастыруТақырыбы:«Досымның үйі»Мақсаты: Орналастыру тәсілдерін қолдана отырып, үйді пластиналарды тігінен және кірпіштерді, бөлшектерді көлдененінен орналастырырып құрастыруға үйрету.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуін қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Дұрыс, бұрыс» ЖаратылыстануТақырыбы:«Менің жасыл достарым»Мақсаты: Бөлме өсімдіктері туралы білімдерін байытып, аттарын атауға үйрету. Балалар ұжымында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу.Дид-қ ойын: «Өсімдіктің досын тап»

МузыкаТақырыбы: «Менің достарым»Мақсаты: Достыққа, бір-лікке, татулыққа шақыру. Көңілді әуен арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Әуенге ілесе би қимылдарын жасау дағдыларын үйрету.Әуенді ырғақты қимыл: «Серуендейміз, билейміз» А.ТоқсанбаевМузыка тыңдау: «Настоящий друг» В.ШаинскийӘн айту: «Тату доспыз бәріміз» Е.МеңдешовОйын ойнау: «Ән салған кім?» А. РайымқұловаМузыкалық –дидактикалық ойын

СуретТақырыбы:«Досымның үйі»( заттық сурет салу) Мақсаты: Әртүрлі бағыттағы тура сызықтар мен олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету.Үлгі бойынша пішінін ескере отырып сурет салуды үйрету.Дидакти-қ ойын:«Досыңа көмектес»

АппликацияТақырыбы: «Досымның үйі»Мақсаты: Қайшына дұрыс ұстау және пайдалана білуді қалыптастыру.Ересектердің көмегімен бөліктерді желімдеуге үйрету. Желімді, сүлгіні қолдануды үйретуді жалғастыру.Дидакти-қ ойын:«Досыңа көмектес»





















ІІІ апта

«Менің сүйікті ойыншықтарым»
Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүгіру.Бір орында оңға, солға секіру. Допты екі қолмен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру(2м.қаш.). Қимылды ойын:«Ойыншыққа тез жетейік»2. Бір орында оңға, солға секіру. Арқан үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу.(2-3рет)Қимылды ойын:«Ойыншықты қағып ал!»3. Бір орында оңға, солға секіру. Допты екі қолмен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру(2м.қаш.).Гимнастикалық скамейка үстімен көлденеңінен еңбектеу.Қимылды ойын:«Ойыншыққа еңбектеп жетеміз» Сөйлеуді дамытуТақырыбы:«Бақшадағы ойыншықтар»Мақсаты: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту.Балалардың сөздік қорын ойыншықтардың атауларымен байыту. Ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.Дидакти-қ ойын:«Ойыншық атауындағы бірінші дыбысты айтайық»

Көркем әдебиетТақырыбы: «Ойыншықтар»өлеңі. Н. Әлімқұлов.Мақсаты: Өлеңді эмоционалды қабылдай білуді дамыту, түсініп, есте сақтауға үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Дидакти-қ ойын:«Жаңа қуыршақ»





















































Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы:«Сөредегі ойыншықтар» Мақсаты: Бірінің астына бірі екі қатарда орналасқан заттардың екі тобын салыстыруды үйрету.Дид-қ ойын: «Ойыншықтар дүкені»

Жаратылыстану

Тақырыбы:«Ойыншықтар еліне саяхат»Мақсаты: Балалардың ойыншықтардың қандай материалдан жасалғаны туралы мағлұматын кеңейтіп, қарапайым тәжірибелерді жүргізуге қызығушылықтарын, зейіндерін дамыту. Дид-қ ойын: «Ойыншықтарды атаймыз»

МузыкаТақырыбы: «Менің сүйікті ойыншықтарым»Мақсаты: Жоғары, төмен дыбыстарды ажырату. Би элементтерін музыканың бояуымен сезініп жасау. Ойыншықтарды жинақы ұстауға, достарымен бірігіп ойнауға тәрбиелеу.Әуенді ырғақты қимылдар: «Қуыршақпен би»«Бөбегім»Ғ.ДауылбаеваМузыка тыңдау: «Кір қуыршақ» И.НүсіпбаевӘн айту: ««Тату доспыз бәріміз» Е.МеңдешовОйын ойнау: «Үлкен, кіші қоңыраулар» дидактикалық ойынМузыкаТақырыбы: «Менің сүйікті ойыншықтарым»Мақсаты: Жоғары, төмен ды-быстарды ажырату. Би элемент-терін музыканың бояуымен сезініп жасау. Ойыншықтарды жинақы ұстауға, достарымен бірігіп ойнауға тәрбиелеу.Әуенді ырғақты қимылдар: «Қуыршақпен би»«Бөбегім»Ғ.ДауылбаеваМузыка тыңдау: «Кір қуыршақ» И.НүсіпбаевӘн айту: «Домбыра сазы» И.НүсіпбаевОйын ойнау: «Үлкен, кіші қоңыраулар» Дидактикалық ойынСуретТақырыбы:«Менің сүйікті ойыншығым») ( заттық сурет салу) Мақсаты: Домалақ пішінен доптыңың суретің салып, ирек сызықпен әшекейлеуді үйрету, шыдамдылыққа сыйласымды, қарым –қатынасқа тәрбиелеу, суретті қыл қаламен салу және бояу әдіс –тәсілдерін меңгерту.Дидакти-қ ойын:«Ойыншықты атай аласын ба?»МүсіндеуТақырыбы:«Қоян-менің сүйікті ойыншығым» Мақсаты: Ермексазды домалату,шымшу,жалпайту тәсілдерін қолдана отырып, қоянды мүсіндеуді үйрету, ұқыпты жұмыс жасауға дағдыландыру.Дидакти-қ ойын:«Ойыншықты атай аласың ба?»



Қоршаған ортаТақырыбы: «Ойыншықтар»Мақсаты:Бала-лардың мінез құлқында қарапайым әдеп ережелерін(ойыншықтармен бөлісу) бекіту. Ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен, жанашырлықпен қарап, әрекет ете білуге баулу.Дидакти-қ ойын:«Ойыншықтарды жинаймыз»



ІVапта«ЖиҺаздар»
Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Кіші және үлкен қадаммен, сапта бір-бірлеп жүгіру.Гимнастикалық қабырғаға жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу.Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!