Дебаттың
сценарийі
00
Фонфары.mp3
Қ айырлы күн, құрметті
оқушылар, ұстаздар, пікірсайысымыздың
қонақтары!
1_Что где
когда.mp3
Ынталандыру
кезеңі.
(Залға қара жәшік
әкелінеді.Оны ортаға қойып, ішінде не жатқанын табу үшін
көрермендер желетейтін сұрақтар қояды. Ал жүргізуші жауаптарына
«Иә» немесе «Жоқ» деп жауап
қайтарады.
Мыс.Ішінде қатты
зат па?Ол оқу құралы ма? Егер де табалмай жатса,жүргізуші өз
жағынан көрермендерге көмек береді. Қара жәшіктің ішінде бүгінгі
біздің пікірсайысымыздың тақырыбымен байланысты зат жатыр.Ол Латын
әліпбиі.
Еліміз тәуелсіздік тәжін кигеннен бері көптеген
қазақ тілшілері, ғалымдар,
тілтанушылар,
саясаткерлер, латын әліпбиіне көшу мәселесін
көтеріп келеді. Латын қарпіне негізделген
қазақ әліпбиінің ұсынылған жобасын Елбасымыз жақында
бекітті. Бұл күндері қоғамда қазақ
тілінің жаңа әліпбиіне қатысты мәселе қызу талқыланды. Осы мәселе
төңірегінде 10 «Б» сынып оқушылары да қалыс қалмай өз ойларын
ортаға салмақшы. Олай болса, бүгінгі пікірсайысымызды
бастайық.
Пікірсайысымыздың
тақырыбы:
« Латын әліпбиі: жақтау
және даттау»
Пікірсайыстың
мақсаты: қатысушылар жиналған
қауымға өздерінің көзқарастарының шынайы екендігіне көз
жеткізу.
Міндеттері:
-
талқыланатын мәселелер
шеңберіндегі аталған тақырыпты
талқылау;
-
статистикамен, мысалдармен
және фактілермен көзқарастарын
білдіру;
-
жұртшылықты эмоционалдық
элементтермен және шығармашылық көзқараспен қаныққан дайындалған
және ақпараттандыратын сөздерді
көрсету;
-
кездесетін мәселелерге шешім
шығару;
-
қарсыластардың көзқарастарын
жоққа шығару және дәлелдеудің нақты жолын
ашу;
-
қойылған сұрақтарға жауапты
өздеріне тиімді етіп арнасын
құру.
Дебат ( Пікірсайыс)– бұл
зияткерлік ойын, әр топта үш адамнан екі топ қатысады және
әділқазылар алқасын сайлап аламыз.Дебат командасының мүддесін
қорғайтын ойыншылар спикерлер деп аталады. Әр спикер өзінің белгілі
міндеттерін қатаң орындайды, оларға сөз сөйлеуге нақты уақыт
беріледі. Сонымен бірге, ойынға қатысатын командалар өздерінің
міндеттерін орындайды: бір команда жақтаушы жақты ұсынады және оның
спикердері Ж1, Ж2, Ж3 деп белгіленеді. Екінші команда даттаушы
жақты ұсынады, оның спикерлері сәйкесінше, Д1, Д2, Д3 деп
белгіленеді. Әр спикер белгілі тәртіппен нөмір ретін сақтай отыра,
шығып өз сөзін сөйлейді. Ойын соңынан көрермендеріміздің дауыс
беруге қатысып, қорытындысын
шығарамыз.
Спикерлердің міндеттерімен
таныстырып өтейін:
-Әр топтың спикері Бірінші спикерлері топты
таныстырып өтеді.
-Бірінші болып пікірсайыс алаңына жақтаушы
жақтың (Ж1) спикері шығыды.–
- Тақырыптың өзектілігін
негіздейсіздер.
- сөйлеу шеңберінде қолданылатын (ұғымдарға,
статистикалық мәліметтерге, терминдерге) түсіктеме
бересіздер;
- көзқарастарыңызды нақты, жүйелі түрде
ұсынасыздар.;
Экранға назар
аударсаңыздар.
Ж1- 5
минут
Сұрақтар
кезеңі Д3Ж1-
2минут
Д1 -
5минут
Сұрақтар кезеңі Ж3Д1- 2минут
Ж2 – 4 минут
Сұрақтар кезеңі Д1Ж2 -2минут
Д2 – 4
минут
Сұрақтар кезеңі Ж1Д2 -2минут
Ж3 – 4 минут
Д3- 4
минут
Жапон ғалымы Секи
Такаһарудың: «Адамдар пікірі – қоғам дамуының қуат көзі. Әр пікір
айтылған сайын сан мың жаңа идеялар туады»,-деген
екен.
Жақтаушы жақ және даттаушы
спикерлері өз кейстері бойынша ойларын ортаға
салады.
«Жұмыла көтерген жүк
жеңіл», «Көз- қорқақ, қол-батыр»,-деп дана халқымыз айтқандай, екі
қолды сыбанап нақты нық қадаммен алға
басайық!
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Бұл
заман білекке сенетін емес, білімге сенетін
заман». Қазіргі кезеңде білім
саласындағы жаңа реформаның жүзеге асырылуы да, яғни жаңартылған
білім мазмұны осы латын әліпбиіне көшуде өз үлесін қосады деген
ойдамыз. Еліміздегі жаңашылдықтар ел тарихында оңтайлы орын
алатынына сенеміз!
Жақтаушы және даттаушы спикерлерді таныстыру
сәті.
Пікірсайысымыздың
ұйымдастыру кезеңі.
Әр спикер өз кейсін қорғау
кезінде.
Рефлексия «Бас
бармақ»
Видео.MOV