Материалдар / Пирография өнерімен танысу

Пирография өнерімен танысу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пəнінен ұл балаларға арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1830
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 7 сынып
№ сабақ. Сабақтың тақырыбы:Пирография өнерімен танысу. Мектеп: «Ұлықбек атындағы жалпы орта мектеп»


Шарифжан Нурметов. Юриевич
Куні 9.11.10.11.









Сынып 7 А Б В Г Д Е Ж
Қатысқан оқушылар саны:













Қатысқан оқушылар саны:













Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау
Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді


Оқушылардың басым бөлігі: Өз бетінше жұмыс жасайды..


Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Күйдіру құрылғысы (аппараты), қолара, фанер, қалам, көшірме қарақағаз, сызғыш, құмқағаз, лак, қылқалам.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. Сызу, бейнелеу өнері, биология.физика ағылшын.

Алдыңғы оқуВизуалды өнер
Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіСыныппен сәлемдесуСергіту «Көңілді күн»Топқа бөлу: Ою-өрнек түрлері арқылы топқа бөлу ."Ой-бәйге" сұрақтары (өткен тақырыптар бойынша сұрақтар)Қызығушылықты ояту «Идеялар себеті» әдісі.(Оқушылардың жаңа тақырып бойынша білетін барлық мәліметтері тақтада ілініп тұрған «Идеялар себетіне» жазылады, тіпті олар қате болса да. Барлық қателер жаңа ақпаратты игеруіне қарай түзетіледі немесе түсінік беріледі) -Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы: Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері

Ою-өрнек түрлері





Ортасы

Мағынаны тану. Ағашты күйдіріп әрлендіру пирография деп аталады. Күйдіріп өңдеу аппараты жетілмеген кезде ағаш шеберлері өте қарапайым әдіс қолданған . Бензинді қолдана отырып, соның көмегімен платина ине қыздырылатын. Иненің қызуын бәсеңдетпес үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен шашып отырған.Ағашты термикалық сәндеу тәсілін пиротопия дейміз. «пир» грек тілінен аударғанда «от» , ал «типия» -«таңба» дегенді білдіреді. Демек пиротопия дегеніміз – отмөрі немесе мөрқалып деген сөз. Пирография дегеніміз де осы ағашты күйдіріп сурет салу деген мағынаны білдіреді.«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Сергіту сәті

Бейнефильмдерді көру және талқылау Ағашты күйдіріп өрнектеуИнтербелсенді тақта.
Аяқталуы

Сабақты бекіту. Пирография өнерімен танысу. тақырыбына байланысты тест сұрақтарына жауап беру (комьютермен) және перфокартамен жұмыс.Үйге тапсырма. Геометриялық ою өрнек түрлері суреттерін салу.Бағалау.КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУОқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау үдерістерінің дамуына ықпал ету мақсатында сабақта критериалды бағалауды табысты қолдану. Топ бағалаушысы өз тобының мүшелерін парақшаға толық түсіреді. Содан сабақ барысындағы берген жауаптарын 4 түрлі критерийлер арқылы 5 балдық жүйемен белгілейді.





Кері байланыс.Сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жаздырту.











Жетістік баспалдағына шығу.



Құралдарды жинаймыз.




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
• Үлестірмелі карточка.• Деңгейлік тапсырма.1.сұрақ қою арқылы;2.бақылау арқылы;3.бағалау критерийі арқылы;

Бейнелну өнері, сызу, Дүниетану, әдебиеттік оқу, математика, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен байланысТехникалық талаптар сақталады; 15 мин артық АКҚ пайдаланылмайды; Интербелсенді тақта.

РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ