Материалдар / Пирография өнерімен танысу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пирография өнерімен танысу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пəнінен ұл балаларға арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1866
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 7 сынып

сабақ. Сабақтың тақырыбы:

Пирография өнерімен танысу.

Мектеп: «Ұлықбек атындағы жалпы

орта мектеп»


Шарифжан Нурметов. Юриевич


Куні

9.11.

10.11.







Сынып 7

А

Б

В

Г

Д

Е

Ж


Қатысқан оқушылар саны:









Қатысқан оқушылар саны:









Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау


Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.

Сұраққа жауап береді


Оқушылардың басым бөлігі:

Өз бетінше жұмыс жасайды..


Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Күйдіру құрылғысы (аппараты), қолара, фанер, қалам, көшірме қарақағаз, сызғыш, құмқағаз, лак, қылқалам.


Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі. Сызу, бейнелеу өнері, биология.физика ағылшын.



Алдыңғы оқу

Визуалды өнер


Сабақтың жоспары



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен сәлемдесу

Сергіту «Көңілді күн»

Топқа бөлу: Ою-өрнек түрлері арқылы топқа бөлу .

"Ой-бәйге" сұрақтары (өткен тақырыптар бойынша сұрақтар)

Қызығушылықты ояту

«Идеялар себеті» әдісі.

(Оқушылардың жаңа тақырып бойынша білетін барлық мәліметтері тақтада ілініп тұрған «Идеялар себетіне» жазылады, тіпті олар қате болса да. Барлық қателер жаңа ақпаратты игеруіне қарай түзетіледі немесе түсінік беріледі)

-Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы: Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері


Ою-өрнек түрлері





Ортасы


Мағынаны тану. Ағашты күйдіріп әрлендіру пирография деп аталады. Күйдіріп өңдеу аппараты жетілмеген кезде ағаш шеберлері өте қарапайым әдіс қолданған . Бензинді қолдана отырып, соның көмегімен платина ине қыздырылатын. Иненің қызуын бәсеңдетпес үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен шашып отырған.

Ағашты термикалық сәндеу тәсілін пиротопия дейміз. «пир» грек тілінен аударғанда «от» , ал «типия» -«таңба» дегенді білдіреді. Демек пиротопия дегеніміз – отмөрі немесе мөрқалып деген сөз. Пирография дегеніміз де осы ағашты күйдіріп сурет салу деген мағынаны білдіреді.

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.


Сергіту сәті


Бейнефильмдерді көру және талқылау Ағашты күйдіріп өрнектеу

Интербелсенді тақта.


Аяқталуы


Сабақты бекіту. Пирография өнерімен танысу. тақырыбына байланысты тест сұрақтарына жауап беру (комьютермен) және перфокартамен жұмыс.

Үйге тапсырма. Геометриялық ою өрнек түрлері суреттерін салу.

Бағалау.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ

Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау үдерістерінің дамуына ықпал ету мақсатында сабақта критериалды бағалауды табысты қолдану. Топ бағалаушысы өз тобының мүшелерін парақшаға толық түсіреді. Содан сабақ барысындағы берген жауаптарын 4 түрлі критерийлер арқылы 5 балдық жүйемен белгілейді.




Кері байланыс.

Сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жаздырту.







Жетістік баспалдағына шығу.



Құралдарды жинаймыз.







































































































































































































































































































Picture 4






Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Үлестірмелі карточка.

Деңгейлік тапсырма.

1. сұрақ қою арқылы;

2. бақылау арқылы;

3. бағалау критерийі арқылы;


Бейнелну өнері, сызу, Дүниетану, әдебиеттік оқу, математика, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен байланыс

Техникалық талаптар сақталады;

15 мин артық АКҚ пайдаланылмайды; Интербелсенді тақта.


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!