Қазақ
тілі мен әдебиеті пәні бойынша 9-сынып
оқушысының өзіндік жұмысының жоспары
1
тоқсан
Сабақтың нөмірі:
1/1
Сабақтың
тақырыбы: Тасқа қашалған
жазулар
Мақсаты:
9.1.1.1 тыңдалған
мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып,тақырып пен
көтерген мәселені болжау;
Оқушы
мақсаты:
-
Тапсырмаларды орындай
отырып, сабақта көтерілген мәселені болжайды;
-
Тақырып көлемінде өз
ойын тұжырымдайды ;
Ресурстар:
1-тапсырма.
Үш суреттегі ортақ
белгіні анықтаңыз;
1.Вавилон заманындағы жазу
2. Шумер жазулары 3.Ежелгі түркі жазулары
-
Үш суреттің ортақ
белгісі : (Тасқа қашалған ежелгі
жазулар)
2.тапсырма. Диалогты
тыңдаңыз (Көкжиек-Горизонт,2019ж Ф.Ш.Оразбаева,.... 5-бет
6-тапсырма)
Диалогты оқып, мазмұны бойынша Анна Әлібектен
қандай ақпарат алғанын айтыңыздар;
Анна Әлібектен не туралы
сұрады?
Әлібектен Анна қандай ақпарат
алды?
Диалог мазмұны мен 1-тапсырманың арасында
қандай байланыс бар? Бүгінгі сабақ тақырыбымен осы екі тапсырма
мазмұнының арасында байланыс бар
ма?
3-тапсырма. Жаңа
сөздермен жұмыс:
Жаңа
сөз
|
аудармасы
|
Сөз
тіркесі
|
сөйлем
|
құлпытас
|
|
|
|
қашау
|
|
|
|
дәуір
|
|
|
|
түркі
|
|
|
|
жазба
|
|
|
|
дүниетаным
|
|
|
|
4-тапсырма. Мәтінді
тыңдаңыз,оқыңыз (Көкжиек-Горизонт,2019ж
Ф.Ш.Оразбаева,.... 6-7-бет 7-тапсырма)
1-3-тапсырмаларға сүйене
отырып,тасқа қашалған жазулар туралы өз ойыңызды тұжырымдап
жазыңыз,(төмендегі тірек сызбаға сүйеніңіз)
Менің
ойымша....
Мен оған мынандай
............. мысалдар келтіре аламын
Осыған байланысты мен
............................................ осындай тұжырымдама
жасадым
Кері
байланыс: орындалған тапсырманы оқушы электронды пошта немесе
WhatsApp мобильді қосымшасы арқылы жібереді.
Әзірлеуші: КыдырбековаБ.Е. Б.Момышұлы атындағы №131
мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Алматы
қаласы Білім басқармасының ҚББЖТҒӘО қолдауымен ұсынылып
отыр.