Материалдар / Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану. Медициналық диагностикалауда, әкелікті негіздеуде, тұлғаларды дербестендіру медицинасында, гендерді клондауда, дезоксири-бонуклеин қышқылы секвенирлеуде мутагенезде полимеразды тізбекті реакцияның маңызы

Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану. Медициналық диагностикалауда, әкелікті негіздеуде, тұлғаларды дербестендіру медицинасында, гендерді клондауда, дезоксири-бонуклеин қышқылы секвенирлеуде мутагенезде полимеразды тізбекті реакцияның маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану. Медициналық диагностикалауда, әкелікті негіздеуде, тұлғаларды дербестендіру медицинасында, гендерді клондауда, дезоксири-бонуклеин қышқылы секвенирлеуде мутагенезде полимеразды тізбекті реакцияның маңызын зерттейді
Авторы:
07 Маусым 2024
101
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

10.4 Биотехнология

Педагогтің аты-жөні:

Рахимова А.С.

Күні:


Сыныбы: 10 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану. Медициналық диагностикалауда, әкелікті негіздеуде, тұлғаларды дербестендіру медицинасында, гендерді клондауда, дезоксири-бонуклеин қышқылы секвенирлеуде мутагенезде полимеразды тізбекті реакцияның маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.3.2 - полимеразды тізбекті реакцияның таксономияда, медицинада мен криминалистикада және,маңызын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

полимеразды тізбекті реакцияның таксономияда, медицинада мен криминалистикада және,маңызын сипаттайды

Ұлттық құндылықтар (талап)

оқушыларда сын тұрғысынан ойлауға, қарым-қатынас жасауға, қабілеті мен жауапкершілігі арттыруға тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Сынып реттілігін қадағалау.

3. Сыныпты топқа бөлу.

4.«Қеремет» әдісі ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


Оқушылар амандасып, ынтымастық орнатуға қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» «Жақсы!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Оқулық, жұмыс дәптері

Жаңа сабаққа кіріспе




(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.








1. Полимеразды тізбекті реакциялар туралы сендер не білесіңдер?



2. Полимеразды тізбек әдісін ең алғаш ұсынған ғалым кім?


Дескриптор:

-Полимеразды тізбекті реакциялар туралы әңгімелейді

-Полимеразды тізбек әдісін ең алғаш ұсынған ғалымды атайды

Жалпы – 1 балл.




Сабақтың ортасы





Мағынаны ашу.


«Мәтінмен жұмыс» әдісі

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

ТЖ

1.топ. Полимераз ды тізбекті реакция

2. топ. ПТР әдісінің принципі

3.топ. ПТР қолдану

Тірек сөздерге анықтама беру: ПТР, вектор, амплификация, амплификон, диагностикум, детекциялау

Дескриптор:

  • ПТР туралы түсіндіреді

  • ПТР әдісінің принципін анықтайды

  • ПТРдың қолдануын сипаттайды

- тірек сөздерге анықтама жазады Жалпы – 3 балл.

АКТ

Видео «.»















Жұмыс дәптерлері.


«Суретті талдау» әдісі арқылы көбею түрлерін сипаттау

Суретті сипаттайды.

Дескриптор:

-тапсырманы анықтап дәлелдейді.

-суретті сипаттайды. Жалпы-3 балл

Сурет

«Биологиялық диктант» әдісі

Келтірілген анықтамаларды толықтырып дәптерге көшіріп жазады.

- ДНҚ нуклеотиді ретінің шешілуі ... - ... .

- толық немесе жартылай белгілі ретті ДНҚ фрагментімен берілген in vitro амплификациясының әдісі - ... .

- ДНҚ тізбегіне қосымша нуклеотидті қосатын қысқа олигонуклеотидті зат - ...

Дескриптор: - анықтаманы толықтырып жазады.

Жалпы-3 балл.

Таратпа қағаз

Сабақтың соңы



Рефлексия


Үйге тапсырма:§53,бет

259-263 мазмұндау



«Еркін микрофон» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




Рисунок 23



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!