Қашықтан оқыту
технологиялары.
Соңғы 1 жылдан астам уақыт
ішінде Қазақстандағы білім беру жүйелерінің кұрылымдарында елеулі
өзгерістер болып жатыр. Оқу
мен білім технологиясы қаржы қорының байыбына жетіп түсінудің,
нарықты өркендету жолында күресудің тиімді құралына айналып отыр.
Осы ретте қазіргі замандағы технологиялық жетістіктерге негізделген
қашықтықтан білім беру жетекші рөл атқарады. Дүние жүзі бойынша
қашықтан білім беру жүйесін еркендетудің басты мақсаттарынын бірі -
оқушылардың кез келген мектептер, колледждер мен университеттердегі
оқу бағдарламалары бойынша оқып, білім алуларына жағдай туғызу
болмақ.
Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі
бір білім және жекелеген қала шеңберінде жұмыс атқарады, оның
құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар
мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың
алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы
ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай
іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары
жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын
таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы
қажет.
Қашықтықтан оқыту (ҚО) - білім, білік дағдыларды
алу үрдісі, бұл кезде оқыту процедураларының тұтас немесе белгілі
бір бөлігі оқытушы мен оқушы территориялық алшақтығына қарамастан
жаңа ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың көмегімен
жүзеге асырылады..
Pollie қосымшасы осы орайда
өте тиімді қосымша деп айтар едім.
Себептері:
- Әр оқушы кері байланысқа
оңай шыға алады,
- Қосымша қаражат немесе
құрылғы талап етілмейді,
- Тез арада ұстаздан кері
байланыс келеді,
- Өз нәтижесін бақылай
алады.
- Тапсырмалармен нәтижелер
үнемі автоматты тұрде сақталып тұрады,
- Ұстаз жаңа тапсырмаларды
шексіз еңгізіп отыра алады,
- Анимациялық тапсырмалар
дайындау мүмкіндіктері бар.
Мен өз тәжірибемде осы Pollie
қосымшасын үнемі қолданамын, үй тапсырмаларын тексеру, оқушылардың
білімдерін бекіту, рефлексия жасау кезеңдерінде өте қолайлы. Осы
қосымша арқылы оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жоюға болады
деген тұжырымға келдім.