Материалдар / Портрет жанры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Портрет жанры

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне.6 сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
452
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Көркем еңбек Мұғалімнің аты-жөні: Алпарова.Г.И.Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Визуалды өнер Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сабақ:Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбыПортрет жанры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.1.3.1 Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық – коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Сабақтың мақсаттарыШығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолданады, АКТ пайдаланады
Бағалау критерийлеріБілім алушы
  • Шығармашылық идеяларын қолдануда қосымша ақпарат көздерін пайдаланады
  • Өнер, қолөнер, дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды
  • Тілдік мақсаттарПортрет сөзінің шығу тарихы жайлы әңгімелейдіТерминологиялық сөздікпен жұмысПортрет, мимика, адам бетінің пропорциясы
    Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
    Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі
    Алдыңғы білімАлдыңғы сыныптардан бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары тарауынан портрет жанры жайлы біледі
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланғаан кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басыҰйымдастыру Сәлемдесу, оқушы назарын сабаққа аудару, сыныпты түгелдеу.Түрлі-түсті «Тілектер желкенін» пайдаланып сыныпта жағымды ахуал туғызу арқылы 3 топқа бөлу.Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың мақсатын ашу.
  • Оқушының жұмыс үстелі.
  • Шөп оратын құрал
  • Түс сөзінің синонимі
  • Рең сөзінің синонимі
  • «Миға шабуыл» әдісі
    Сабақтың ортасы3-топқа тапсырмаҚазақстандағы портрет жанрыҚазақ тарихындағы мүсіндік портреттің дені ежелгі түркі қағандығы (5-8 ғ-лар) мен қыпшақ заманы (8-13 ғ-лар) кезеңіндегі балбалдар мен тас мүсіндер. Қазақтың тұңғыш суретшісі Ш. Уалиханов портрет ағымында көп еңбек етті («Сұлтан Мамырхан Рүстемов», «Тезек Төре», қарындаш, 1856 ж., «Алатау қырғызы»түрлі-түсті қарындаш, 1856 ж.) 20-ғ-дың басынан қазақ суретшілері Ә. Қастеев, Қ. Телжанов, Н. Нұрмұхамедов, А. М. Черкасский, Г. Исмайлова, А. Ғалымбаева, М. Кенбаев, Х. Наурызбаев, Ү. Әжиев, т.б. Портрет жанрын ұлттық үрдісте дамыта білді. Кейінгі толқын суретшілері С. Айтбаев, А. Аканаев, С. Досмағанбетов, Е. Сергебаев, М. Аманжолов, А. Дүзелханов, Ж. Сыдықов, Д. Қасымов, Б. МырзахметовӘ. Жұмабай, Н. Далай, т.б. Портрет өнерін жаңа қырынан дамытты. Портрет жанры көптеген туыстас жанрлармен өзара байланысты. (мысалға пейзаж)

    Дескриптор:
  • Зерттеу жұмыстарында АКТ-ны тиімді қолданады.
  • АКТ-дан тақырыпқа байланысты мәліметтерді жинақтай алады.
  • АКТ-ны қолдана отырып идеясын іске асыру үшін ақпараттар қарасытрады.


  • 3-тапсырма: Топтық жұмысТоптарға портретке қатысты түрлі жіктеулерді жүргізуді ұсынамын.1-топ – бейнеленген адамдардың жас ерекшелігі.2-топ – суретші қолданған материалдар.3-топ – портрет түрлері (автопортрет, жұптық портрет, топтық портрет).Дескриптор:
  • Суретте бейнеленген адамдардың жас ерекшеліктерін анықтайды.
  • Суретшінің қолданған материалдарын біледі
  • Портрет түрлерін анықтай алады.
  • Оқушылар бірін-бірі басбармақ әдісімен бағалайды.Кері байланыс:Сен жетістіктерге жетудесің!«Бұл мен күткен тамаша жауап!»«Бұл менің көргім келген ең үздік жұмыс емесСаған мұны .........жолмен толықтыру қажет»«Тамаша жетістік»













    Оқушылар бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.



























    Кері байланыс:Сен жетістіктерге жетудесің!«Бұл мен күткен тамаша жауап!»«Бұл менің көргім келген ең үздік жұмыс емесСаған мұны .........жолмен толықтыру қажет»«Тамаша жетістік»

    Сабақтың соңыОқушылардың рефлексиясы:БББ кестесінің «Білгім келеді» тармағын толтырады.БББ кестесі



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпекшісіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалаандыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

















    БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)




















    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? (Оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге көңіл аудару қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!