Сабақтың жоспарланғаан кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру Сәлемдесу, оқушы назарын сабаққа аудару, сыныпты түгелдеу.Түрлі-түсті «Тілектер желкенін» пайдаланып сыныпта жағымды ахуал туғызу арқылы 3 топқа бөлу.Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың мақсатын ашу.Оқушының жұмыс үстелі.Шөп оратын құралТүс сөзінің синониміРең сөзінің синонимі | «Миға шабуыл» әдісі |
Сабақтың ортасы | 3-топқа тапсырмаҚазақстандағы портрет жанрыҚазақ тарихындағы мүсіндік портреттің дені ежелгі түркі қағандығы (5-8 ғ-лар) мен қыпшақ заманы (8-13 ғ-лар) кезеңіндегі балбалдар мен тас мүсіндер. Қазақтың тұңғыш суретшісі Ш. Уалиханов портрет ағымында көп еңбек етті («Сұлтан Мамырхан Рүстемов», «Тезек Төре», қарындаш, 1856 ж., «Алатау қырғызы»түрлі-түсті қарындаш, 1856 ж.) 20-ғ-дың басынан қазақ суретшілері Ә. Қастеев, Қ. Телжанов, Н. Нұрмұхамедов, А. М. Черкасский, Г. Исмайлова, А. Ғалымбаева, М. Кенбаев, Х. Наурызбаев, Ү. Әжиев, т.б. Портрет жанрын ұлттық үрдісте дамыта білді. Кейінгі толқын суретшілері С. Айтбаев, А. Аканаев, С. Досмағанбетов, Е. Сергебаев, М. Аманжолов, А. Дүзелханов, Ж. Сыдықов, Д. Қасымов, Б. МырзахметовӘ. Жұмабай, Н. Далай, т.б. Портрет өнерін жаңа қырынан дамытты. Портрет жанры көптеген туыстас жанрлармен өзара байланысты. (мысалға пейзаж)
Дескриптор:Зерттеу жұмыстарында АКТ-ны тиімді қолданады.АКТ-дан тақырыпқа байланысты мәліметтерді жинақтай алады.АКТ-ны қолдана отырып идеясын іске асыру үшін ақпараттар қарасытрады.
3-тапсырма: Топтық жұмысТоптарға портретке қатысты түрлі жіктеулерді жүргізуді ұсынамын.1-топ – бейнеленген адамдардың жас ерекшелігі.2-топ – суретші қолданған материалдар.3-топ – портрет түрлері (автопортрет, жұптық портрет, топтық портрет).Дескриптор:Суретте бейнеленген адамдардың жас ерекшеліктерін анықтайды.Суретшінің қолданған материалдарын біледіПортрет түрлерін анықтай алады.Оқушылар бірін-бірі басбармақ әдісімен бағалайды.Кері байланыс:Сен жетістіктерге жетудесің!«Бұл мен күткен тамаша жауап!»«Бұл менің көргім келген ең үздік жұмыс емесСаған мұны .........жолмен толықтыру қажет»«Тамаша жетістік»
|
Оқушылар бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс:Сен жетістіктерге жетудесің!«Бұл мен күткен тамаша жауап!»«Бұл менің көргім келген ең үздік жұмыс емесСаған мұны .........жолмен толықтыру қажет»«Тамаша жетістік»
|
Сабақтың соңы | Оқушылардың рефлексиясы:БББ кестесінің «Білгім келеді» тармағын толтырады. | БББ кестесі
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпекшісіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалаандыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім) |
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? (Оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге көңіл аудару қажет? |