Материалдар / Портрет жанры.Портрет түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Портрет жанры.Портрет түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2021
480
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Визуалды өнер

Пән: көркем еңбек

Сынып: 6

Мектеп № 66 МЛ ШЖҚ МКК

Мұғалімнің аты-жөні : Cпатова Г.А


Күні:

Қатысқандар: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Портрет жанры. Портрет түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)

Cабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады;

Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды;

Бағалау критерийлері

- портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді;

- шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;

Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды;

Түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді;


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

портрет, жанр.

Пән лексикасы және терминология:

Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.

Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

…….бейнелеу барысында ……. қолданылды.

Бұл шығарма ...... көмегімен орындалды.

Автопортрет идеясы жақсы көрсетілген, себебі…..

Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі

Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:

  • Портрет жанрының ерекшелігі неде?

  • Портрет салуда қандай ережелерді ұстану керек?

  • Портреттің қандай түрлері бар?

Құндылықтарға

баулу


Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу


Пәнаралықбайланыстар

Cызу, бейнелеу өнері


Алдыңғымеңгерілген білім


Портрет түрлерін біледі



АКТдағдыларын меңгеру

Интернет ресурстарынмен жұмыс жасау

Cабақбарысы

Cабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Cабақтажоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Cабақтың басы

2мин











3мин




«Қол жесті» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу;

Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі..



Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі

1-топ «Портрет»

2- топ «жанр»

3- топ «Портрет түрі»



1 тапсырма. «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.











- суреттерде кімдер бейнеленген?

- адамдардың суретін салу қалай аталады?

-суреттерде қандай түстер қолданылған?



ҚБ «Қол сигналы» әдісі

Оқушыларға сұрақ қойю арқылы білімін тексеру.

1.     Бейнелеу өнерінің түрлерін атта?

2.     Кескіндеме, оның жанырлары туралы айт?

3.     Пейзаж деген не?

4.     Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?

5.     Тақырыптық сурет туралы айт?







қима қағаздар









с уреттер

Cабақ ортасы

15 мин























15 мин












Жаңа сабақ

Портрет- бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры.

Салтанатты портрет- арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды бейнелейді.

Камералық портрет – адам қарапайым, табиғи қалыпта бейнеленеді.

Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді.

Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған- туыстар,жолдастар бейнеленеді.

Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.



Ой шақыру.

Картиналарды қарастырып, келесі сұрақтарды қою ұсынылады: :

  • Картинада не байқап тұрсыздар?

  • Неге бұл картиналар портрет деп аталады?

  • Портрет дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар?

  • Бұл картиналарда адамдардың бейнесі қалай бейнеленген?

  • Портреттің қандай түрлерімен таныссыңдар?

  • Cуретшілер қандай визуалды элементтер қолданған?

  • Cіздер қалай ойлайсыздар, «визуалды элемент» дегеніміз не?

3 Бұл картина арқылы қандай идея және көңіл- күй берілген? Суретші бізге не айтқысы келді?



2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі.

  1. Портрет жанрына сипаттама беру

  2. Портреттің түрлерін атау;

  3. Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау

Дескрипторлар:

  • Оқушылар портрет жанры туралы біледі;

  • Портреттің түрлерін талдайды;

  • Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;

ҚБ «Бағдаршам» әдісі

3 -тапсырма. Саралау тапсырмасы «Портрет» әдісі

Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін

салу

Дескрипторлар:

  • Оқушылар портрет салу ережелерін біледі;

  • Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды;

ҚБ «Бас бармақ» әдісі

Портрет жанрының түрлерін оқушылармен бірге мысал негізінде қарастырып өту ұсынылады.

  • Парадтық

  • Камералық

  • Топтық

  • Миниатюрлік

  • Тарихи

  • Серуендік- портрет

  • Отбасылық

  • Діни портреттер

  • Автопортрет

Презентация:

Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады.

Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады

Сабақты бекіту.

  • Портрет дегеніміз не?

  • Портрет түрлерін ата?

Қорытынды әңгіме жүргізу.




постер, маркер









А3 қағаз, қарындаш






Сабақтыңсоңы

5 мин

Кері байланыс

«Бір сөзбен» стратегиясы
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт,
*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Саралау тапсырмасы

жеке жұмыста

«Портрет» әдісі арқылы жүргізілді.

Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады;

қабілеті жоғары оқушылар

адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді;


«Қол сигналы» әдісі, «бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. .

Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Қауіпсіздік техникасы ережелерін,

АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!