Материалдар / «Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» тренинг 9-11 сынып

«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» тренинг 9-11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады» тренингі, Мақсаты: Топты ұжымшылдыққа, эмоционалды қысымды түсіруге және позитивті тұрғыдан ойлауға бағыттау. Тренингте жаттығулар, ситуациялық сұрақтар, постерлер қорғалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2023
525
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Позитивті көзқарас өмірге жол ашады»

Мақсаты: Топты ұжымшылдыққа, эмоционалды қысымды түсіруге және позитивті тұрғыдан ойлауға бағыттау.

І. Әрбір қатысушыға тілегі бар «смайл» белгілерін ұсынамыз. (Таңдап алуға болады). Құрметті оқушылар «өмірге позитивті көзқарас» атты тренингімізге қош келдіңіздер!Тақырыбымыз позитивті көзқарас болғандықтан, бүгін барлығымыз негативті эмоцияларымызды сыртқа шығарып, позитивті тұрғыдан ойлауға тырысайық.Яғни позитивті ойлау – бұл дегеніміз өмірдің жағымды жақтарына өзімізді бағыттау.Олай болса, бір сергіп алсақ.

1. «Сәлемдесу» ойыны:
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға өмір туралы келесідей тілектер жазылған парақтар үлестіріледі:

  • Өміріңіз шаттыққа толы болсын!

  • Өміріңіз тек жақсылықтардан құралсын!

  • Өмірде жетістіктерге жете беріңіз!

  • Оқушылар тілектерді оқып, «Өміріңіз шаттыққа толы болсын!» тілегі түскен оқушылар 1-топ болып құрылып, орындарына отырады, келесі «Өміріңіз тек жақсылықтардан құралсын!» тілегі түскен оқушылар 2-топ болып құрылып, келесі «Өмірде жетістіктерге жете беріңіз!» тілегі түскен оқушылар 3-топ болып құрылады.

1 топ «Позитивті ойлауды қалай дамыту керек» мәселесі бойынша балық қаңқасына  өз ойыңызды жазыңыз.

2 топ «Позитивті адамның қасиеттері» тақырыбына кластер жасаңыз. Таңдалған әрбір қасиетті түсіндіріңіз.

3 топ « Өмірге позитивті көзқараспен қарау дегенді қалай түсінесіздер».

III. «Шапка» жаттығуы. Барлық қатысушылар шеңберге тұрады. Сол қалпы бас киімді қолсыз бір– біріне беріп шығу керек. Бұл ойынның мәні көршісінің қимылдарына ыңғайлану.

IV. ««Жұлдызқұ рт» жаттығуы. Қатысушылар бірінен соң бірі тұрады. Оң қолын артта тұрған адамға береді де,ал сол қолын алда тұрған адамға береді. Осы күйі барлығы ажырамай қимылдар жасаулары керек. Мысалы:алға екі қадам, солға қадам,бір орында секіру.

V. «Копияға түсіру». Барлық қатысушылар бір-бірінен теріс айналып,бір қатарға тұрады. Жүргізуші бірнеш қимылды бірінші тұрған ойыншыға көрсетеді. Ол теріс тұрған қатысушыға осы қимылды көрсетуі керек. Ең соңында қандай қимылдар шығатынын көруге болады.

. Бейнеролик ( позитивное мышление и позитивный настрой).Бұл видео арқылы қатысушыларды әр жағдайдың жақсы жақтарын таба білу керектігіне бағыттау.

Рефлексия: Өз сезімдерін,алған әсерлерін айту.

«Жалғыз аяқ жол». Тыңдаушылар шеңберде тұрып, музыкамен қимыл жасауды бастайды.

«Төбе» деген бұйрық бойынша барлық тыңдаушылар шеңбер ортасына қарай қолдарын көтереді, ал «шұңқыр» деген бұйрық бойынша қолдарын бастарына қойып, шеңбер ортасына қарай жиналып отыра қалады. «Жалғыз аяқ жол» деген бұйрық бойынша, бірінің артына бірі тұрып, қолдарын алдында тұрған адамның иығына қойып, музыка ырғағымен жүреді.



«Ризашылық білдір» жаттығуы.

Ризашылықтың зор күші бар.

Өміріңіздегі барлық нәрселер үшін, тіпті қиындықтар мен көңілсіздіктер үшін алғыс айтыңыз, өйткені олар сізді күшейтеді, өмірлік тәжірибеңізді байытады.

Өз өміріңе жетіспейтін нәрсеге емес, қолда барға  қарау.

Сіздің өміріңізде күн сайын алғыс білдіретін 5 жағымды нәрсені тауып жазыңыз. Осындай қарапайым жаттығу сіз болып жатқан оқиғаның жағымды жағына назар аударуды үйретеді.

1. Бақытты оқиғалар. Мұнда сізді жағымды таңдандырған, күлдірген және үлкен рахат әкелген өмір фрагменттерін жазыңыз. Сіздің сезіміңізді, тәжірибеңізді сипаттаңыз, түстерді жеткізіңіз! Мүмкін сіз сыныптасыңыздың бір аптадан астам уақыт бойы күлген ессіз және күлкілі әрекеті болуы мүмкін. Есіңізде болсын, бұл кітап сіз үшін қиын күндерде нағыз өмірлік жолға айналады. Тек ашып, жымиыңыз.

2. Табыстар / сәттілік. Мұнда сіз өзіңіздің жетістіктеріңізді (сіз бүгін қандай сәттілікке ие болдыңыз) және сәттіліктеріңізді (қандай жетістіктерге қол жеткізгеніңізді, не істегендеріңізді) жазасыз. Көптеген адамдар өздерінің қателіктерін бірінші кезекте есіне алады, олардың табыстары мен жетістіктерін елемей, байқамай үнемі оларға қайта оралады. Нәтижесінде, оларда өздерін ұтылушы ретінде бұрмаланған бейнелер пайда болады.

Тапсырма 1. «Позитивті ойлауды қалай дамыту керек» мәселесі бойынша балық қаңқасына  өз ойыңызды жазыңыз.

мысалы: Адам неге жылайды?

 

2-сабақ: Позитивті ойлауды дамыту әдістері.

Өзіңіз туралы және айналаңыздағылар туралы жағымды, мейірімді, жақсы ойлар бар, олар көңіл-күйді жақсартады, сергектік, денсаулық, ақыл-ойдың ғана емес, физикалық күштің жоғарылауына әкеледі. Ойлаудың мұндай түрі жағымды  деп аталады. Ал егер біз жағымды  ойлауды басқа адамдармен қарым-қатынасқа «ауыстыратын болсақ», онда әңгіме толерантты коммуникативті мәдениет туралы болады, бұл дегеніміз не (бұл адамның басқа адамдарға деген төзімділігі, оларды пайда болған күйінде сол күйінде қабылдау қабілеті, агрессивті қорғаныс әрекеттері, өз көзқарастарынан өзгеше болса да, олардың көзқарастарын қабылдау қабілеті. Өзіне және басқа адамдарға жаман көңіл-күй, өз-өзіне сенімсіздік, басқаларға сенімсіздік, сонымен қатар жағымсыз, жаман, мейірімсіз ойлар әкеледі, егер бұл ойлар ұзақ уақытқа созылатын болса, денсаулықтың нашарлауына соғады. Біздің ойымызша, мұндай ойлауды теріс деп атайық. Мүмкін әрқайсысымыз жағымды және жағымсыз ойлардың әсерін бастан өткерген шығармыз?

1-жаттығу.

«Позитивті адамның қасиеттері» тақырыбына кластер жасаңыз. Таңдалған әрбір қасиетті түсіндіріңіз.






Жағымсыз жағдаятты,  жағымды шешу.

Кейбір жағымсыз жағдайлар таңдалады, бұл, әдетте, кенеттен болады. Мысалы, сіз сүріндіңіз, ваза сынып қалды, кілттер жоғалды. Әдетте, мұндай жағдайда біз саналы түрде нормативті емес мәлімдемелерді қолданамыз. Бейтаныс адамдардың қатысуымен біздің бұл сөздеріміз бізді қатты құлдырата алады. Сондықтан жағымды ауызша формулаларды қолдана отырып, күтпеген қиындықтарға басқаша әрекет етуге машықтану қажет. Мысалы: “Жарайды, біз не істей алатынымызды көрейік ...”, немесе “Ойлап көріңіз, ненің маңыздылығы ...”, немесе “Бұл айла ...”. Қатысушылардың өздері реакциялардың нұсқаларын ұсынады. Әрине, бұл тұжырымдамалар тітіркендіргіш, ирониялық, тіпті тітіркендіргіш интонациясымен естіледі, бірақ мұнда тәуелділік тізбегі енгізілген: сөз - әрекет - жағдай, ол тәжірибеден шығудың жолын іздейді.

Тапсырма: Осы жағдайлардан шығудың оң жолын қарастырыңыз және табыңыз.

1 – жағдаят

Жиналыстан кейін ата-аналар үйге келіп, ашуланып, сізден түсініктеме талап етеді. Мұндай нәтижелермен мектептен кейін  ешбіо оқу орнына алмайтындығын айтады.

  Сіз сабыр сақтап жауап бересіз:

2 – жағдаят

Сіздің алгебра пәнін нашар білетін сыныптасыңыз сіздің БЖБ көшірмесін жасады. Нәтижесінде мұғалім сізге «2» қойып, «КӨШІРІЛГЕН» деп жазды.

Сіздің әрекеттеріңіз:

3 – жағдаят

 Ағылшын тілі сабағы. Сынып екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың сабақ беретін мұғалімі өзгерді. Үй тапсырмасын тексеру кезінде жаңа мұғалім оқушыларды өзінің талаптарымен таныстырмай, тақырыпқа жаттап жауап беруін өтінді. Сыныптастардың бірі бұрын оларға мәтінді жатқа емес, еркін айтып беруге рұқсат берілгенін айтты. Еркін айтып берген  үшін ол -3 алды.

Сіз не істейсіз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ