Материалдар / Практикум. Заманауи кибер қауіп-қатер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Практикум. Заманауи кибер қауіп-қатер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютермен өз бетінше жұмыс жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2024
198
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Денсаулық және қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып:

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Практикум. Заманауи кибер қауіп-қатер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.2.1-желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернеттегі алаяқтық пен агрессия).

8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану.

8.1.1.1-қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру.

8.1.3.1- желінің өткізу қабілетін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Компьютерлік вирустардың түрлерін және одан қорғану программаларын біледі.

Көптеген оқушылар:

WiFi желісі, әлеуметтік желі, электронды пошта қызметінің түрлерін ажырата алады.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Сабақтың ортасы

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі. Оқушылар сұрақтарға тез, қысқа әрі нақты жауап беру керек

Ережесі: 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

Сұрақ: 1. Электронды пошта дегеніміз не және қандай түрлерін білесіңдер?

2. Кибербуллинг дегеніміз не және онымен күресу жолдары қандай?

3. Фишинг терминін түсіндір.

4. Авторлық құқық дегеніміз не, ол қажет пе?

5. Не себепті интернет желісін қолданушылар саны жыл сайын артып келеді?

6. Антивирустық программа не үшін қолданылады?

7. Желідегі беделді не үшін сақтау керек?

8. Неліктен желідегі агрессорды банға қою керек?

9. Әлеуметтік желі деген не және қандай түрлерін білесің?

Дескриптор:

Электронды поштаның түрлерін, қызметін біледі.

Кибербуллинг пен фишинг терминтерінің мәнін ашады.

Авторлық құқық туралы біледі.

Практикалық жұмыс:

1.Әлеуметтік желіде өз профиліңізді жоғарыда айтылған талаптарға сай жасаңдар

2. Интернеттің іздеу сайттарын пайдаланып, мына термин сөздерге түсініктеме беріңдер

1) Ангрейдтеу

2) Шифрлеу

3) ІР –адрес

4) Карантин

Дескриптор:

Интернет сайттарын пайдаланып іздеу жұмыстарын жасайды.

Термин сөздерге түсініктеме береді.

3. Шығармашылық тапсырма

Желідегі қауіпсіздік тақырыбына презентация құрыңыз

Сәйкестендіру. Терминдер мен анықтаманы сәкестендіру

Термин

Анықтама

Кибербуллинг

Желіні қолданушылардың құпия мәліметтерін, логин мен құпия сөздерін ұрлайтын қауіп қатер түрі

Әлеуметтік желі

Желіні қолданушылары арасында электронды хабар алмасу тәсілі

Фишинг

Адам ақылымен жасалған өнертабыс

Интеллектуалды жекеменшік

Желі қолданушыларына зәбір көрсету, агрессия, қорқыту мазмұнындағы хабарламалар жіберу.

Электронды пошта

Қызығушылықтары бірдей адамдардың интернетте бірігетін қоғамдық сайттар

Жұптық бағалау. Слайдтан дұрыс жауабы көрсету.








1

2

3

4

5

6

7

8

9









Компьютер

Интернет






















Смайлик

Shape1


Оқулық

Shape2

жұмыс дәптері










Бас бармақ







мадақтау














Крестик пен нөлдіктерді санау арқылы топтық бағалау








Дұрыс ақпарат таба

білген оқушыға смайлик үлестіру




\

Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақтан алған әсерім

Мен .................................. білдім

Мен үшін ....................қызықты болды.

Мені ...............................таң қалдырды.

Мен .......................білгім келеді.

Кеспе қағаздар

Оқулық



Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма: оқулық 43-бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!