Материалдар / Презентация "Бағдарламаның жеті модулі тізбектелген сабақтар топтамасы"

Презентация "Бағдарламаның жеті модулі тізбектелген сабақтар топтамасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшысы" курсының тыңдаушыларына арналған таныстырылым-слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
1062
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

«Диалогтік
оқыту»
«Сахналау»
«Қабырғадағы рӛл»
«Ассоциация»
«Ойлан,
жұптас,бӛліс»
«Ойды
бақылау»
Топтық жұмыс
«Жарнама» әдісі
Оң нәтиже Сәтсіз Болашақта
ӛзіне сенімді, дәлел уәждерін
жеткізе білетін, сыни пікір
кӛзқарастары жүйелі
дамыған тұлға қалыптасып
келеді.
-Бағалау түрін дұрыс
алмауым;
-оқушылар әлі де әділ
бағалауға дағдыланбағаны,
достық қарым-қатынас басым.
-жас ерекшеліктеріне қарай
бағалауды ойластырамын;
-жаңа әдіс-тәсілдерді
түрлендіріп отырамын
МахамбетоваРоза
Кайрбековна
қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі
«Бас бармақ»,
«Екі жұлдыз бір
тілек»,
Бағдарламаныңжетімодулітізбектелгенсабақтартоптамасы
Әлeyмeттiк-тұpмыcтық aяның «Қoнaқ үйдe», «Қoнaқ үй –бизнecтiң бip
caлacы», «Жұлдызды қoнaқ үйлep», «Бec жұлдызды қoнaқ үй»
Оқyшылap қoнaқ үйдeгi қызмeт түpлepi тypaлы aқпapaттapмeн тaныcaды.
Ceнiмдi жәнe epкiн cӛйлey apқылы диaлoгтiк қapым-қaтынac opнaтyғa үйpeнeдi.
Оқу мен
оқытудағы
жаңа
әдістер
Сыни
тұрғыдан
ойлауға
үйрету
АКТ
Талантты
жәнедарынды
балаларды
оқыту
Жас
ерекшеліктеріне
сәйкесбілімберу
Білім беруде
басқару және
кӛшбасшылық
ОүБжәне
ОБ


Page 2

Әдістемелік бірлестік деңгейінде ӛзгерістер енгізуін негіздеуі және коучинг-сабақ
тиімділігін, әріптестердің білім алуының дәлелдемелерін қоса бағалау
Тәлібімніңкоучинг-
сабағы
Мұғалімдерменсауалнама,
керібайланыс
Круч
-
тәліппен жұмыс
«Қалыптастырушы бағалау
және оның маңызы»
«Кӛбелексалу» әдісі
Коучинг
-
сабақ
«
Оқу
мен
оқытудағы
әдіс
-
тәсілдердің
бірі
-
диалогтік
оқыту
»
Ӛзгерісенгізуге
қарсылығымызжоқ
1. «Ұшақ ұшыру»
тренингі
2. «Ой шақыру» әдісі
3. «Мармозетка»
зияткерлік ойын
4. Топпен жұмыс.
«Сахналау»
5. «Интервью» әдісі
6. Кері байланыс
1.Топпен, жұппен
ынтымақтастықтабірлесежұмыс
жасауы.
2. Ашық, жабықсұрақтарды
ажыратабілді.
3. Мұғалімдердіңқажеттілігінен
туындағантақырыптың
таңдалғандығы
1. Әдіс-тәсілдерді кӛп
қолдануым.
2. Коучинг-сабақта
мұғалімдер зерікпеуі үшін аз
уақытқа жоспарлау
1. Ұстаздардың сұранысы
бойынша коучингтер ӛткізу, 2
деңгейлі коучтерді тарту.
2. Ӛзара сабаққа қатысу
арқылы қажеттілік
турадыратын әдіс-тәсілдерді
түртіп алып, коучинг ӛткізу
Тиімді жақтары
Тиімсіз жақтары
Болашақта
«Өзгені үйререт отырып, өзіміз де үйренеміз»
Синека


Page 3

Бір әріптесімнің тәжірибесіне ӛзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеуі және
тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуын сипаттауы
Тәлiм aлyшымeн
тәлiмгepлiк жұмыc жүpгiзy
apқылыoқытy мeн oқy
үдepiciнe ӛзгepicтepeнгiзy
Тәлімгерлік жұмыс
жоспарымен
таныстыру, кәсіби сұхбат
Тәлім алушының ӛзгеріс
алдындағы сабағы-
дәстүрлі сабағы
Тізбектелген сабақтар
топтамасы-нәтижеге қол
жеткізу мүмкіндігі
Ізденіске толы күндерден
кейінгі -ӛзгертілген сабағы
Тәлім алушының сабағын
“Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі
арқылы талдау, кері байланыс
Тәлімгерлік –тәліптің педагог ретінде қалыптасуы мақсатында ӛзінің білімін, ойлауын,
тәжірибелік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруде айтарлықтай кӛмектесетін тұлға»
МАҚСАТЫМ


Page 4

Үйренгені:Бағдарламаның
түйінді идеяларын түсінді,
орта және қысқа мерзімді
жоспар жасауды,топтық
жұмысты тиімді
ұйымдастыра алуды, кері
байланысжасауды үйренді
Тәлімгерліктің тиімділігін бағалау және тәлім алушы тәжірибесінің ӛзгерісінің
дәлелдемелері
Рефлексия:Сенім, түсінік,
ынтымақтастықта алдағы
уақытта да жұмыс жүргізу
Жетістігі:Жаңа әдістерді
қолданып, ашық сабақ кӛрсетті,
топтық жұмысты тиімді жүргізді,
оқу үшін бағалау түрлерін
қолдана алды. «Алты қалпақ»,
«Ойлан, бірік, бӛліс», «Ыстық
үстел» топтастыру т.б.
Коучинге қатысу сәті
«Допты ұстап ал» әдісімен
үй тапсырмасын сұрау
Тәлімгерге кері
байланыс
Топпен жұмыс Бастапқы ҚМЖ Кейінгі ҚМЖ
Тәжірибелі кӛмекші моделі


Page 5

«Даму мектебі»
тобы
Гуманитарлық пәндер
қоғамдастығы
Басқа аудан, қала
мұғалімдерімен
Watsappбайланыс
«Қазақ тілі
мұғалімдері»
қоғамдастығы
Педагогикалық қоғамдастықтың жұмыс жоспары және
жоспарлау үдерісін жүзеге асыруды талдауы
«Қазақ тілі мұғалімдері»
семинар ӛткіздік
Мектептің
“Болашақ”
желілік
қоғамдасты
ғы
«Қазақ тілі мұғалімдері»
басқарушы тобы кездесу
ӛткіздік
Қоғамдастық -біздің санамызда ӛзгеріс енгізуді үйрету
үдерісін бейнелейтін маңызды стратегия
(Мұғалімдерге арналған нұсқаулық)


Page 6

Бақтыбай ом
Қарабұлақ ОМ
Алдаберге
нов ом
Титов ом
Ғаламтор
желісі
Облыс
Республика
Әлем
Талдықорған
№ 20
Шеста
ков ом
Ұсыныс:
1. Аудандағы мектептердің қоғамдастық
мүшелерімен жаңартылған білім мазмұнында
оқыту бойынша шебер-сынып сабағын
ӛткізу.
2. Қалады № 20, Текелі қ. № 5 мектептердегі
кӛшбасшылар қоғамдастығымен бірігіп,
зерттеу жүргізу айларын ӛткізу
3. Мектептегі топтар арасында кәсіби байқау
ұйымдастыру
Текелі қ.
№ 5


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ