Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Презентацияға арналған ақпарат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4.2В Бөлім – Презентация |
Мектеп: |
||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Презентацияға арналған ақпарат |
||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
слайдқа макет таңдау
ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдармен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі) браузерде баптау құралдарын қолдану (бетбелгілер орнату, жүктеуін және тарихын қарау) |
||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
- Презентация жасау үшін тиісті слайд орналасуын таңдау. - Ақпаратты іздеуді жүзеге асыру, бетбелгілер жасау, тарихты қарау және жүктеу |
||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Оқушы: - тиісті слайд орналасуын таңдайды; - ақпаратты іздеу үшін браузерлерді пайдаланады; - бетбелгілер жасайды; - шолғышта тарихты қарайды, жояды; - жүктемелерде жүктелген ақпаратты табады және сақтайды. |
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады. Оқушылар:
презентация нысандарынын жандандыруын баптай алады Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қоса алғанда, тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Оқушылар :
Пәнге тән лексика және терминология.
суреттерді топтау Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құрмет пен ынтымақтастық жұппен жұмыс жүргізу арқылы жүзеге асырылады Еңбек және шығармашылық презентация жасау кезінде көрінеді. |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, тарих |
||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Браузерлермен жұмыс. Көшіру, қиып алу, кірістіру операцияларын пайдалану. |
||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||
5 мин.
5 мин. |
Ұйымдастыру сәті. Қатысушыларды тексеру. "Крестики-нолики"ойынын өткізу арқылы өткен тақырыпты қайталау. Сабақ тақырыбын анықтау. Экранда әр түрлі мамандық адамдары көрсетіледі. Оқушылар мамандықтарды анықтайды. Содан кейін мұғалім оқушыларға бейтаныс мамандық адамдарды бейнелейді. Сұрақ: Қайдан алуға болады ақпаратты бұл мамандықтар туралы? Сыныппен талқылау. |
|
|||||||||||||||||
Жұппен жұмыс істеу Тапсырма: Ұсынылған мамандықтар туралы ақпаратты табу. Жаңа бума жасау және осы мамандықтар туралы ақпарат пен суреттерді сақтау.
Слайдтарға арналған макеттермен танысу.
Жеке жұмыс "Менің сүйікті мамандығым"тақырыбына презентация жасау. Оқушылар келесі бағалау критерийлерін ұстана отырып, презентация жасайды:
|
http://спутник.дети/# !popular – балаларға арналған іздеу жүйесі
Браузер
https://www.youtube.com/ watch?v =OVUUoKeboEk – іздеу жүйесінде жұмыс жасау туралы бейнебаян
http://bilimland.kz/ru/ content/ lesson/16773-naznachenie_shablonov_
|
||||||||||||||||||
|
Браузердегі тарихты көру. 1. Оқушылар орындармен өзгереді, сыныптастардың барлық сайттарын қарау тарихы мен бетбелгілерін көреді. Содан кейін тарих жойылады. 2. Күні бойынша жүктеу ақпараттарын табады |
|
|||||||||||||||||
Сабақ соңы |
Рефлексия Оқушылар слайдтар үшін кез келген макетті таңдайды және сұрақтарға жауап береді: 1. Не қиын болды? 2. Бүгінгі сабақта не білдің? 3. Сабақ қызықты болды ма? |
Презентация PowerPoint
|
|||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||
Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушыдан күтілетін нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп таңдауда көрінуі мүмкін (Гарднер бойынша көптік интеллект теориясы). Саралау уақытты ақылға қонымды пайдалануды ескеріп, сабақтың кез келген кезеңінде пайдаланылуы мүмкін. |
Осы бөлімді оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерді жазу үшін қолданыңыз.
|
Денсаулық сақтаушы технологиялар. Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар.
|
|||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен? Егер жетпесе, неліктен? 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |