|
интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
|
қалыптастыруға болады?
✔ Есептің моделі дегеніміз не?
✔ Есептің моделін құру
үшін қандай білім
қажет деп ойлайсың?
✔ Программа өңдеудің кіріктірілген
ортасында есептерді шешу
қандай кезеңдерден тұрады деп ойлайсың?
|
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырам ын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің
сұрағым бар».
|
|
5 мин.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«ДЖИГСО»
әдісі
(Т) Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың
мәтіні бөліп беріледі.
Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып
шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу
жұмысы жалғасады.
|
Дескриптор:
-
Берілген мәтінді оқиды.
-
Топ ішінде өзара талқылау
жүргізеді.
-
Топтар арасындағы түсіндіру,
жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады.
|
Бағалау Топтар бір-
бірін
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс
келісемін»,
«Толықтырам ын, басқа
көзқарасым
бар», «Менің
сұрағым бар»
|
|
|
(Т) Талдау 1-тапсырма
Практикалық жұмыста берілген тапсырманың
программа кодына талдау жасаңдар. Программаға a=7, b=20, c=9 және
a=13, b=11, c=0 мәндерін қойып, қолмен тексеріңдер. Бұл мәндерді
қабылдау барысындағы программаның
әрбір
қатарындағы командалар жұмысының нәтижесін
қағазға жазып отырыңдар. Алған нәтижелеріңді талдау барысында
программада есепті шешуге көмектескен қандай алгоритм идеясы жатыр?
Анықтаңдар.
Программа
коды:
a, b, c=map (int, input
().split ()) t=k=h=p=s=0
if (a+b+c)%3= = 0: k= (a+b+c) / / 3
t= a-k; p=b-k; h=c-k if t > 0:
s=s+t
if p > 0: s=s+p
if h > 0:
s=s+h
print (s)
|
Дескриптор:
-
Берілген программа кодына
талдау жасайды.
-
Программаға берілген мәндерді енгізіп
тексереді.
-
Программада есепті
шешуге көмектескен
қандай алгоритм
идеясы бар екенін
анықтайды.
|
Бағалау Оқушылар бір-
бірін
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс
келісемін»,
«Толықтырам ын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің
сұрағым бар».
|
|