Материалдар / пропроционал бөлуге берілген есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

пропроционал бөлуге берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
окушыларга
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2020
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шығыс Қазақстан облысының Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК




«Бекітемін»: _________

колледждің әдіскері:

Ахметова А.К.

«Келісемін»: _________

Сынып жетекшісі:

Жұмабаева А.Т.


САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТАҚЫРЫБЫ: «Пропроционал бөлуге берілген есептер»




Өтетін орны: «Көгедай орта мектебі»КММ

Сынып: 4

Мерзімі: 15.12.2020

Тобы: 310

Машықкер: Солтанбекова Жанна Қумарқызы

Баға: «__»___________




Семей, 2020 жыл





Тақырыбы: Белгісізді екі айырма бойынша табуға берілген есептер

Күні, айы: 15.12.2020

Машықкердің аты-жөні: Солтанбекова Жанна Қумарқызы

Сынып: 4

Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 7

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ тақырыбы:

Пропроционал бөлуге берілген есептер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.5.1.3 Оқушыларды есептің жаңа түрімен таныстыру: оқушылардың есептеу дағдысын жетілдіру

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: сабақты меңгеру

Көптеген оқушылар: есепті шығара білу

Кейбір оқушылар:

Бағалау критерийлері


Тілдік мақсаттар


Құндылықтарды дарыту

Бір-бірін тыңдай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Оқушыларды есептің жаңа түрімен таныстыру; өрнек құрып,олардың шешуін табу қабілетін бекіту;есептеу дағдысын жетілдіру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

  • амандасу;

  • түгендеу;

  • танысу: Мен М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжінің 3 курс машықкері Солтанбекова Жанна Қумарқызы. Бүгінгі математика сабағын мен жүргізетін боламын. Олай болса бүгінгі сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық!

  • психологиялық даярлық:

Күн жылуы».

  • Балалар, барлығымыз орнымыздан тұрып, менің артымнан көрсеткен іс-қимылдарды қайталаймыз.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Бола кетер сонда дереу жан-жағым!

  • Жақсы балалар, орындарына жайғасыңдар.




Ортасы

Жаңа сабақ

Сабақты бастамастан бұрын жаңа таұырыпқа байланысты бейне ролик көрейік


1 Егер жер құнарлы болса, онда алынатын өнім мол болады. Фермерлер туралы есептерді шығару.


Фермер егістіктен 48 ц, ал көршісі одан 3 есе кем картоп жинады. Картопты олардың әрқайсысы қаптарға 80 кг нан теңдей бөліп салды.Екеуі бірге қанша қап картоп жинады.



2

Жемістердің салу үшін саяжай иесі жаңадан алма салатын 6 жәшік, алмұрт салатын дәл сондай 4 жәшік сатып алды. Барлығына 5000теңге төледі. Бір жәшіктің бағасын тап.


Кестеге қара!

Бағасы

Саны

Құны

?бірдей

6 жәшік

5000тг

?бірдей

4жәшік

5000тг


Есте сақта!

Есепті шығару үшін онда қандай шамалар берілгенін анықта. Жәшіктің бағасын бірден білуге болама? Неліктен?

Осы есепті шығару жоспарын құр.

  1. Алдымен қанша жәшік сатып алынғанын анықта.

  2. Бір жәшіктің бағасын тап



blob:https://www.уoutube.com/77c1ce23-a77e-4336-83a5-e2380828113f























3 Кестеге қарап басқа есеп шығар!


Бағасы

Саны

Құны

?бірдей

6 жәшік

5000тг

?бірдей

4жәшік

5000тг


Есте сақта!




4 Есепті шығар

Екі бригада бірдей 150 қап картоп жинады, олардың біреуі 4500кг, ал екіншісі 3000 кг жинады. Әр бригада қанша қап картоп жинады?


Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай»






5 Есепті шығар.

Қатынау саны бірдей екі жүк машинасы 99 т жүк тасылмалдады. Егер бір рет қатынағанда біреуі4 т, ал екіншісі 5 т жүк тасымалдайтын болса, жүк машиналардың әрқайсысы қанша тонна жүк тасымалдаған?





6



7

Марат аға қараөрік жинады. 15 данасын Сәулеге, қалғанының жартысын Айнаға берді. Содан кейін оның себетінде 10 қараөрік қалды. Марат аға барлығы қанша қараөрік жинаған?


Үй тапсырмасы: №8,9




































https://youtu.be/sPX27NNVWCY




Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Ой ашар» әдісі арқылы.

-Оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

Рефлексия: «Бағдаршам»












Қолданылатын көрнекіліктер:



https://youtu.be/sPX27NNVWCY

Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай»











Сабақты бастамастан бұрын жаңа таұырыпқа байланысты бейне ролик көрейік

blob:https://www.уoutube.com/77c1ce23-a77e-4336-83a5-e2380828113f









Сабақтың талдауы:

Математика пәнінен , 4- сыныпқа «Пропроционал бөлуге берілген есептер» атты тақырыпта қысқа мерзімді жоспармен жұмыс жасадым.

Ұйымдастыру бөлімі:

Сабақты бастамас бұрын жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында, «Күн жылуы» өткізілді. Оқушылар орнын тұрып, мұғалімнің артымнан көрсеткен іс-қимылдарды қайталаймыз.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Бола кетер сонда дереу жан-жағым!

Негізгі бөлім:

Алдымен оқушыларға жаңа тақырыптыты түсіндіріп, тақырыпқа байланысты бейне ролик көрсетіп, есептер мен тапсырмалар орындау. Тапсырмалардың ерекшелігі: оқушыларды шығармашылыққа баули отырып сабақ тақырыбын жүйелі ұғынуына септігін тигізеді. Сертіту сәті бар.

Қорытынды:

Сабақ процесін толық қорытындылау үшін «Ой ашар» әдісін қолданамын.

Сабақ соңында: Рефлексия: «Бағдаршам»















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!