Материалдар / Психология квал тест 2024
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Психология квал тест 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Аттестация, квал тестке дайындық.Тестте 100% келетін сұрақтар жауабымен. Арнайы психология
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2024
99
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Арнайы психология

  1. Арнайы психологияның негізгі мақсаты не? /// дамуында психофизикалық кемістігі бар баланың оқу және даму процесі арасындағы анықтау, тоқтату, алдын алу дисбалансы және олардың мүмкіндіктері

  2. Арнайы психологияның міндетіне не жатады? /// мүмкіншілігі шектеулі тұлғалардың педагогикалық классификациясын анықтау және реттеу

  3. Арнайы психологияның пәні не болып табылады? /// аномальді балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері

  4. Арнайы психологияның меңгеру обьектісі? /// әр түрлі ауытқуы бар балалардың психикалық процесс және олардың ерекшеліктері

  5. Арнайы психолгоияның бағытына не кірмейді? /// жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиясы

  6. Арнайы пс.негізгі әдістері? /// тестілеу

  7. А.П біріншілік кемістігі деген түсінікті кім енгізген? /// Выготский

  8. Адамның психикалық бұзылыстарына не жатады? /// дербестілік

  9. Абнормальді формаларға не жатады? /// тепе теңдікті қабылдау шындығы

  10. Ақыл ойы кемдіктің неше деңгейі бар /// үш

  11. Ақыл ойы кемістіктің кай түрі көп кездеседі? /// Дебил

  12. Ақыл ойы терең зақымдалған балалар қандай мекемелерде блады/// халықты әлеуметтік қорғау

  13. Олигофрения терминин енгізген /// Крепелин

  14. Ауызша сөйлеуге не жатпайды? /// жазбаша сөйлеу

  15. Алексия термині нені білдіреді?/// оқудың бұзылуы

  16. Аутизмнің сыртқы көріністеріне жатпайды? /// ерікті назар

  17. Аутизм термині нені білдіреді? /// шындықтан алыстау

  18. Аутизм формаларына қайсысы жатпайды? /// сезімдерді басқару

  19. Адаптация термині нені білдіреді? /// сезім мүшелерінің олрға әсер ететін стимулдардың ерекшеліктерін дағдыландыру

  20. Ата аналардың балалармен қатынасында эффективтіктің компонентіне не жатады? /// көз контакті

  21. Атетоидты гиперкинез ұғымы деген не? /// саусақтардың жай және құрт тәрізді қозғалыстары

  22. Аталғандардың қайсысы пайда болу жағынан психопатияға жатпайды? /// тұрақты

  23. Ақыл ойы кем балалардың сипап сезу арқылы қабылдауына не жатпайды? \// қол қимылдарының үйлесімділігі

  24. Ақыл ойы кем балалардың қабылдауының сипаттамасында не артық? /// заттарды қабылдаудағы ойлану

  25. Ақыл ойы кем балаларға ойлаудың қайсысы тән? /// ойлау қабілетінің барлық дәрежесінің жетіспеушілігі

  26. Ақыл ойы кем б.қызметі не арқылы сипатталады? /// ойын қызметінен

  27. А.ойы к.б. есінің ерекшеліктеріне не жатпайды? /// ерікті есте қалдыру

  28. А.о.к.б. сөйлеу ерекшелігіне жатпайды? /// психикалық қайраткерлігінің селқостығы

  29. Адам дее бітімінің конституциясының типологиясында не артық? /// сангвиник

  30. Аутизм балалардың эмоционалды ерік сферасының жетекші белгісі? /// тірілу комплексінің жоқ болуы

  31. Астеникалық түрге кімдер жатады? /// бойы ұзын және арық адамдар

  32. Адам санасының бір мезгілде бірнеше әрекетті атқара білудің мүмкіншілігіне не дейміз? /// зейіннің бөлінуі

  33. А.о.к.б. зейіннің қандай түрі тән? /// озбырлық емес зейін

  34. Аутизм бар балалардың түйсінуі мен қабылдауыныың ерекшеліктеріне не жатпайды? /// шындықты адекватты қабылдау

  35. Адам санасының белгілі бір затқа бағыттала тұрақталуын көрсететін құбылыс қалай аталады? /// зейін

  36. Адамның зейіні бір обьектіге немесе бір жұмысқа ұзағырақ тұрақтай алуын қалай атацйды? /// зейіннің тұрақтылығы

  37. Лурияның тұжырымдамасы бойынша психика 3 функционалды блоктың қызметімен қамтамасыз етіледі олар? /// тонус пен сергектікті реттеу

  38. Ақыл ой кемдіктің дәрежесі? /// нақұрыстық

  39. Арнайы мектетің қай түрінде керең балалар оқиды? /// 1

  40. Аутистік балалардың мінез құлқының қалыптасуында басты орын алады? //\ жихаздардың орнын ауыстырса

  41. Ақыл ойы кем балалардың моторикасының ерекшеліктерін атаңыз? /// практикалық іс әрекеттің барлық түрлерінде қмылдары ебедейсіз

  42. Арнайы психолгия бұл? /// дефектологияның бөлімі

  43. А.о.к.б. өзін өзі бағалауы мен ынтасын зерттеу әдісін ажырат? /// Де-Греефе әдістемесі, Хоппе әдістемесі

  44. Әдеттегі дамудың белгілеріне не жатады? /// даму темпінің ауытқуы

  45. Әдейі қабылдау дегеніміз не? /// еріксіз қабылдау

  46. Біріншілік дефект негізі не болып табылады? //\ атогендік факторлардың әсерінен ағзаның зақымдануы немесе қандай да бір биологиялық жүйенің жетіспеушілігі

  47. Бірінші түрдегі дизонтогениеге не кіреді? /// психика дамуының тежелуі

  48. Бас миының бөлімдерінің дамымауына байланысты дизонтогенийге қандай белгі тән емес? /// асинхроний типіндегі ауытқулар

  49. Бала мидың жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына не жатпайды? /// көп балалы ана

  50. Балалардың базалық белсенділік көріністерінің ерекшеліктеріне не жатпайды? /// өзіне өзі қызмет көрсету дағдыларын игеру

  51. Балалардың психикалық және дене дамуының күрделі ауытқуы, биологиялық қатер факторына неге жатпайды? ///

  52. Туу кезіндегі ұрықтың жарақаттануы

  53. Брок центрі қай жерде ықшамдалады? //\ бас миының маңдай қатарының артқы бөлімдерінде

  54. Бұзылыстың ықшамдалуына байланысты салдықтың түрлеріне жатпайды? //\ рефлексия

  55. Балалардың орталық сал ауруы кезінде қозғалыс кемістігінің құрамына не кірмейді? /// омыртқаның бұзылысы

  56. Балаға медициналық тексеру жүргізу барысында артық болып табылады? /// есептеу білімін зерттеу

  57. Баланың бір жасындағы тексеруіне не кірмейді? /// сөйлеу аймағын тексеру

  58. Бақылау түрлеріне не жатпайды? /// механикалық бақылау

  59. Бір уақыттың ішінде зейіннің қамтитын объектілер санын .....деп айтамыз? /// зейіннің көлемі

  60. Белгілі бір объектіге саналы түрде зейінді ұйымдастыра алмаушылықты ..... дейміз //\ алаң болушылық

  61. БЦП сөйлеуінің дамуына не жатады? /// сөйлеудің жан жақты бұзылуы

  62. Бақылаудың түрлері? /\\ апталық бақылау

  63. Бір объектіден екінші объектіге назарды көшіру қалай аталады? /// зейіннің аударылуы

  64. Балалар психологиясымен дефектология ғылымдарының дамуынна үлес коқан Қазақстандық ғалым докторлар? /// Намазбаева

  65. Бір нәрсеге қатынасының мінезіндегі ерекшелігінде не артық? /\\ заттарға деген қатынасы

  66. БЦС балалардың эмоционалдық ерік саласының бұзылу ерекшеліктері: /// эмоционалдық қоздырғыштың жоғарылығы

  67. В.В.Лебединский бойынша психикалық дизонтогенездің классификациясына неше түр кіреді? /// 3

  68. Выготскийдің тұжырымдамасы қандай? /// коменсаторлық қызмет туралы

  69. «Гиперкинез» термині нені білдіреді? //\ сезімдалдылық

  70. Г.П.Бертынь бойынша этиологиялық топтастырудың саны: //\ 6

  71. Г.Е.Сухарев бойынша психикалық даму бұзылыстарының қанша түрі бар? /\\ 3

  72. Даму темпінің бұзылыстарына нге жатады? /\\ аксеоерация

  73. «Дизонтогенез» термині нені білдіреді? /// қалыпты даму процесінің әр түрлі формаларының бұзылыстары

  74. Дизонтогенездің белгілеріне не жатады? /// өзін қзі тану және өзін өзі бағалаудың тепе теңдігі

  75. «Дамудыңі жақын аймағы» деген термин нені білдіреді? /// балалардың ересектердің басшылығымен шешетін міндеттердің қиынның деңгейі

  76. Дефицитарлық дамуға не жатпайды? /// ақыл ойдың кемдігі

  77. Депривацияның психикалық қажеттерге не жатады? /// информацияда қажеттілік

  78. Дыбыстың интенсивтілігі күші немен өлшенеді? //\ ДБ

  79. «Дефект» термині қандай мағынаны білдіреді? /// қандай да бір функцияның немесе ағзаныың жоғалуы немесе болмауы

  80. «Динамикалық тремор» дегеніміз не? /// саусақ ұштарының дірілдеуі

  81. «Диогностика» термині нені білдіреді? /// адамның жеке спецификаларын анықтау мақсатында жүргізілген зерттеулер

  82. Дауыс аппаратының патологиялық өзгерістеріне байланысты дауыс шығарудың бұзылыстарымен сипатталатын сөйлеу кемістігі? /// фонастения

  83. Дыбыс бқзылыстарына (дислалия) анықтама берген ғалымдар? //\ Л.С.Волкова

  84. Дислалияның түрлерін атаңыз? /// артикулярлы фонемматикалық

  85. Дыбыстардың бұзылуын атауда қоданылатын халықаралық терминдергеи жатпайды? //\ палатализм

  86. Деменция қанша жастан кейін пайда боладжы? /// 2

  87. Депривацияның түрін ажыратыңыз? /// эмоционалды

  88. Даму кемістігі немесе зақымдану нәтижесінде жойылған, бұзылған қызметтердің орнын толтыру аталады? /\\ компенсация

  89. Денсаулық мүмкіншіліктері шектелген балаларға арналған білім мекемесі ? //\ арнайы түзету білім мекемесі

  90. Дефицитарлық дамудың орнын толтыра алатын сезім? /// иіс сезу

  91. Даму бұзылысының соматикалық факторына жатпайды? /// теріс резус фактор

  92. Деменцияны тудыратын себептер? /\\ нейроинфекциялар

  93. Есту қабілетінің бұзылуына келесі себеп жатпайды? //\ резусфактордың сәйкес келмеуі

  94. Есту қабілетінің бұзылу крийтеиіне қай топ жатпайды? /// аутистикалық

  95. Есту қабілеті нашар баланы жан жақты тексеруіне не кірмейді? //\ көру қабілетін тексеру

  96. Ерте жаста ойлаудың қандай түрі негізгі болып табылады? //\ заттық әрекеттік

  97. Естуінде бұзылыстары бар балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне не жатпайды? /\\ сақауды меңгерудегі қиындықтвар

  98. Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда түйсінудің қандай түрі маңызды? /// вибрациялық сезіну

  99. Ерте жастағы аутизмі бар балалардың зейін процесіне тін емес? /\\ қызығушылықтың жоғарылауы

  100. Ес түріне не жатпайжды? //\ мағыналы

  101. Елес дегеніміз? /// жаңа бейнені жасау процесі,түсінігі немесе идеясы

  102. Елес түріне жатпайды? ///сенсорлық

  103. Елестің қай түрі болашақта болатын жағдайды елестету деп атаймыз? /// болатын дағдайды алдын ала сезу

  104. Естту қабілеті зақымдалған балаларға түскен ақпаратты өңдеу үшін тітіркендіргіш маңызды роль атқарады /// көру

  105. Ерте жастағы аутизмі бар баалалардың ойлау ерекшелігіне жатпайтыны? /// қабілеттің төменгі деңгейі

  106. Естуінде бұзылысы бар балалардың эмоционалды ерік сферасының ерекшелігінің ішінде не артық? /// балалар ұжымына қосу

  107. Есту қабілеті нашар баллардың моторикасының бұзылыстары/// көру қабілетін тексеру

  108. Ерте балалық аутизмі бар балалардың мотрикасының бұзылысы /// қимыл қозғалыстар күшімен амплитудасы сәйкес емес

  109. Есте сақтаудың түрлері? ///вербальді

  110. Есту зақымданудың қанша деңгейі бар? /// 3

  111. Естімейтін сөйлеу тілін меңгерген балаларда сөздік логикалық ойлау қанша жастан бастап қалыптасады? /// 17

  112. Естудің зақымдалуының қанша деңгейі бар? /// 3

  113. Ерте жастағы аутизмнің айқын сыртқы көріністерін атаңыз? /// іс әрекет стереотиптілігі

  114. Естімейтін балалардың сөйлеу тілі ерекшелігіне жатпайды? /// жеке сөздерді анық айту

  115. Ерте жастағы аутизмі бар балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарының ерекшеліктері /// сөйлеу тілінде эхолалияның болуы

  116. Жалпы білім беру жүйесіндегі балалардың көбісі? /// ПДТ

  117. Жазудың бұзылуына жатпайджы? // жанама тілділік

  118. Жүктіліктің жағымсыз ағымына не жатпайды? /// тұқымның жарақаттары

  119. Жасөспірім жаста іс әрекет түрінің бастысы болып саналады? /// қоғамдық пайданы

  120. Жеткіншек баланың жүйелік, психикалық айналымының деңгеіне әртүрлі потогендердің әсері бар ма? /// субъектілі-объектілі

  121. Жазу мен оқудың бұзылуы? /// дисграфия, дислексия

  122. Зейін қасиеттеріне не жатпайды? /// қайта өңделу

  123. Зейін функцияларына қатысты емес? /// тұрақтылығы

  124. Заттарды тура қабылдау, ойлаудың қандай түріне сүйенеді? /// көрнекі-қимылды

  125. Зияттың орташа коэффиценті /// 1006

  126. Зақымдалған құрылымның сақталған жүйке элементтерінің есебінен жүзеге асатын психикалық функцияны компенсациялауды қалай атаймыз? /// ішкі жүйелік

  127. «Интроспекция» ұғымы нені білдіреді? /// өзін өзі бақылау

  128. «Импрессивті» дегеніміз? ///оқу

  129. Интеротивті түйсіну дегеніміз? /// ішкі органдарда орналасқан, рецепторлардан пайда болған түйсінулер

  130. «Компенсация» термині /// жетілмей немесе бұзылған функцияларды сол жүйе ішіндегі сақталған немесе біртіндеп бұзылған функциялар арқылы жүзеге асады

  131. Кариотиптің құрамына неше жұп хромосома кіреді? /// 23

  132. Көру қабілеті зақымдалған балалар тобына кімдер жатпайды? /// керең

  133. К.С.Лебединский бойынша ПДТ балалардың тегіне не жатпайды? //\ аутистіктектегі психикалық дамудың тежелуі

  134. Көру қабілеті бұзылған балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне не жатайды? /// Көршындықты адекватты қабылдау

  135. Көру қабілеті бұзылған балалардың түйсінуінің қандай түрі маңызды қызмет атқарады? /// есту

  136. Көру қабілеті бұзылған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді? /// сыртқы қабылдаудың өңделуі

  137. Керең балалардың ойлауына не тән? //\ ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес

  138. Көру қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуі психикалық дамуының ілгерілеуіне не көмектеседі? /// белсенді сөйлеу қарым қатынасына сүйеніш

  139. «Комформды» түрге не жатады? Басқаларға еліктеуге бағытталу

  140. Күрделі кемістігі бар балалардың өзімшіл даму белгілеріне не жатпайды? /// психикалық жетілмеушілік

  141. Көретіндермен салыстырғанда көруінде бұзылысы бар балалардың эмоционалды ерік сферасында не артық? //\ тәуелсіздік

  142. Көру қабілеті бұзылған балалардың сирек қолданылатын психологиялық әдіс түрі /// анкеттеу

  143. Көрмейтін балалардың көру өткірлігі қанша? /// 0,01-0,04

  144. «Күрделі кемістік» этиологиясының нұсқаларына жатпайды? /// екі кемістіктің де тегі генетикалық емес

  145. Кемақылдылықты тудыратын себеп /// ОЖЖ зақымдалуы

  146. Қандай ғылым арнайы психолгия де аталады? /// психология бөлімі, аномальді балалар мен жасөспірімдердің психикалық ерекшеліктеріне арналған

  147. Қалыпты балалардың дамуына қандай жағдай жапайды? Адаммен оңалту жұмысын жасау

  148. Қалыпты балалар қанша дасында отырады? /// 7-9 ай

  149. Қалыпты көру өткірлігі //\ 1,0

  150. Қате тәрбиелеудегі типтік стилдің артығы болып не табылпжы? //\ қайғысына ортақтасу

  151. Қандай параметр 2-3 айлық баланың көру патологиясының бар болу мүмкіндігін куаландырмайды? /// эмоционалдық қарым қатынас болмауы

  152. Қмыл қозғалыс бұзылу коррекциясындақандай әсер ету онша маңызды емес болып табылады? //\\ логопедпен сабақ оқу

  153. Қабылдау қасиеттеріне не жатады? ///Жаңаны қабылдау

  154. Қабылдау бұзылысына не жатпайды? /// арман

  155. Қатынас түйсінулер тобына не жатады? ///көру

  156. Қабылдауға қандай деңгей жатпайды? /\/ ойлау

  157. Қабылдау қасиетіне не жатайды? /// логикалық

  158. Қиындықты шешу деңгейіне жатпайтыны? /// білім ережелерін сақтау

  159. Қандайсезімдадықтың түрі бала өміріндегі қиын сенсорлық бұзылыстың жүргізушісі болып табылады? /\\ дене сезімталдығы

  160. Қандай сөйлеу монологиялық деп аталады? /// бір адамның жүйелі ойының мазмұндамасы

  161. Қабілет классификацциясына жатпайды //\ жалпы қабілеттер

  162. Логопсихология нені зерттейді? /// сөйлеуі бұзылған балалардың психикалық ерекшеліктері

  163. «Лабильді» түр дегеніміз не? //\ көңіл күйі өзгермелі

  164. Лебединский бойынша психикалық даму бұзылысының типтерінің қанша түрі белгілі? /// 6

  165. Л. Каннердің тұжырымдамасы бойынша аутизмнің нақты психикалық даму бұзылысы ерекшеліктеріне жатпайды? /// адамның көзіне тіке қарау

  166. М.С.Певзнер бойынша олигофренияның неше классификациясы бар /// 5

  167. М.С.Певзнер бойынша ПДТ классификациясынв не жатпайды? Сезім мүшесі зақымдалған психофизиологиялық инфантилизм

  168. «Миопия» ұғымы /// көрмеушілік

  169. Мұнда қандай қызмет түрі артық? /// физикалық

  170. «Мінез акцентуацияның» түріне не жатпайды? Жұқтырушы

  171. МКБ 9 бойынша ақыл ой кемдігінің қанша түрі бар? /// 3

  172. МКБ 10 бойынша орташа деңгейдегі ақыл ойдыңинтеллектуалды дамуы қанша? /// 35-39

  173. МКБ бойынша ақыл ой кемістігінің жеңіл деңгейінің IQ қанша? 40-69

  174. МКБ бойынша ауыр деңгейдегі ақыл ой интеллектуалды дамуы қанша? /// 20-34

  175. «Невропатия» термині ///туа біткен тегінің полифакторлық бұзылуы

  176. Невропатияның негізгі белгілеріне жатпайды? /// гендік бұзылыстар

  177. Нашар еститін балаларда қай ес түрі көп зақымдалған? ///сөздік

  178. Нашар көретін балаларда кай ес түрі сақталған ?/// реминисценция

  179. Нашар көретін балалрдың көру өткірлігі қандай? ///0,05-0,2; 0,3; 0,4;

  180. Нашар көрушілердің көру өткірлігі /// 0,05-0,2

  181. Нашар көретін балалардың зейінінің бұзылу себептері; /// соматикалық әлсіреу

  182. Олигофренияның деменциядан айырмашылығы? ///интеллектуалдық кемістіктің қайта қалпына келмейтіндігі

  183. Орталық сөйлеу бұзылысының клиникалық формаларына жатпайды? /// афония

  184. Ойлау кезіндегі артықшылығын көрсет/// қайта өндіру

  185. Ойлаудың түрі /// барлығында сақталған жеке қасиеттерін алып тастау

  186. Ойлаудың сапасына не жатпайды? ///пысықтық

  187. Ойлаудың бұзылуының қайсысы «үзілген» деп атлады? /// мағынасының жоқтығы

  188. Олигофрения балалардың көру арқылы қабылдауы немен сипатталады? ///дифференциациялаумен орталық жүйке жүйесінің органикалық зақымдануы нәтижесінде, танымдық іс әрекеттің түбегейлі бұзылысы

  189. Оқушылардың жазуын тексеру кезінде несін анықтаймыз? /// грамматикасын, көркем жазу техникасын меңгеру деңгейін анықтау

  190. Олигофренияға қандай негізгі белгілер тән? ///тұқымқуалау әсерлер

  191. О.В.Кербиковтың жүйке жүйесінің типтеріне негізделген топтауына жатпайды? ///сезгіштер

  192. Ойлау процесінің сатысы? ///көрнекі-бейнелік

  193. «Өтпелі» ес дегеніміз? ///ақпаратты бірнеше сағат ішінде сақтау

  194. Өздігінен сөйлеуді меңгеруге, анық айтылған сөздерді естіп қабылдауға мүмкінік бермейтін есту қабілетінің жоғалуы? /// естімеушілік

  195. Психокоррекциялық процесте үлкен адамдарды жасөспірімдермен салыстыра қарағанда қандай жұмыс артық? ///корицательдік

  196. «Педиятриялық- психологияның» меңгеру оюъектісі болып не табылады? /// әр түрлі соматикалық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерде болатын психологиялық аспектілері, ғылыми және практикалық зерттемесі

  197. Постнатальдыққа қай кезең жатады? /// туғаннан кейінгі кезең

  198. ПДТ балалардың зейін ерекшеліктеріне жатпайды? /// Қайта өндірілудің төмендеуі

  199. ПДТ балалрдың негізгі көрсеткіш белгісі қандай? ///инфантилизм

  200. «Перинатальді энцефалопатия» термині? ///босану кезінде пайда болған бас миының зақымдалуы

  201. Пренаталды кезеңдегі салды0ты4 себеб3не жатпайды, ///экология

  202. Психикалық дамуында ауытқуы бар балалардың бірыңғай кешенді тексеру бағдарламасына не кірмейді? ///әлеуметтік қоршаған ортанаы зерттеу

  203. Психодиогностикалық тексеруде қандай мақсат артық? /// психикалық дене дамуындағыауытқуды анықтау немесе денсаулық жағдайын анықтау

  204. Психикалық қызмет құрылымына кірмейді? ///нейрофизикалық ерекшеліктері

  205. ПДТ балалаларда қандай материал естерінде жақсы сақталады? ///көрнекілік

  206. ПДТ балалардың түйсінуі мен қабынуының сипаттамасына не жатпайды? /// сөз қорының кедей болуы

  207. ПДТ балалардың жазуындағы қатеге не жатпайды? /// қарқынды шығармашылық процесі

  208. 1125тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!