Тест
Пән
аты: Мектепке дейінгі білім беру
психологиясы
Топ: БББ-31
-
Бала дамуына әсер етуші
биологиялық факторлар:
-
Тұқымқуалаушылық,
орта
-
Тәрбие,
ата-ана
-
Тұқымқуалаушылық, орта,
тәрбие, ата-ана
-
Тұқымқуалаушылық, орта,
тәрбие
-
Орта,
тәрбие
-
Л.С.Выготский бала дамуының
неше заңдылығын бөлді?
-
5
-
4
-
3
-
6
-
2
-
Выготскийдің даму
заңдылықтарын көрсет.
-
Циклдік, дамудың бірқалыпты
еместігі
-
Бала дамуындағы метаморфоздар,
дамудың бірқалыпты еместігі
-
Циклдік, бала дамуындағы
метаморфоздар, дамудың бірқалыпты еместігі
-
Циклдік, дамудың бірқалыпты
еместігі, бала дамуындағы метаморфоздар
-
Циклдік, дамудың бірқалыпты
еместігі, бала дамуындағы метаморфоздар, эволюция және
инволюция
-
Мектеп жасына дейінгі баланың
ойын үстінде өзімен-өзі сөйлеуі не деп
аталады?
-
Эгоцентрлік
сөйлеу
-
Ситуациялық
сөз
-
Диалог
-
Әңгіме
айту
-
Монолог
-
Эгоцентрлік сөйлеуді жан-жақты
қарастырған ғалым кім?
-
С.Л.Рубенштейн
-
Л.С.Выготский
-
В.Штерн
-
Ж.Пиаже
-
Д.Шерп
-
З.М.Истомина 3-7 жасқа
дейінгілердің есінің дамуын неше дәрежесін
анықтаған?
-
3
дәрежесі
-
4
дәрежесі
-
5
дәрежесі
-
2
дәрежесі
-
6
дәрежесі
-
Логикалық естің жүзеге асуы
неше кезеңнен өтеді?
-
2
-
6
-
4
-
5
-
3
-
3 жастағы баланың бас миының
салмағы 1200 гр болса, 7 жастағы баланың бас миының салмағы
қанша?
-
1250
гр
-
1300
гр
-
1700
гр
-
1500
гр
-
1270
гр
-
Берілген анықтама
темпераменттің қай түріне жатады?
Күшті қозғалғыш тепе-теңдік
тип. Реакция туғызу қабілеті жоғары. Кейде әлсіз нәрсеге де, қатты
мардымсыз бір нәрсеге де ашуланып қалады. Оның мимикасы,
қимыл-қозғалысы белсенді. Өмір жағдайының өзгеруіне тез
бейімделгіш.
-
Холерик
-
Сангвиник
-
Флегматик
-
Мелонхолик
-
Дұрыс жауап
жоқ
-
Берілген анықтама
темпераменттің қай түріне жатады?
Эмоциялық қозуы бір қалыпты
жайбарақат оның жарқырап қуаны да қайғыруы да қиын. Бүкіл топтағы
балалар бір затқа қатты күліп жатса, ол ол өзінің сабырлы қалпын
сақтап қала береді. Тіпті үлкен қолайсыздық пен сәтсіздікке жолықса
да өзін байсалды ұстайды.
-
Холерик
-
Сангвиник
-
Флегматик
-
Мелонхолик
-
Дұрыс жауап
жоқ
-
Берілген анықтама
темпераменттің қай түріне жатады?
Әлсіз тип, өте сезімталдығы
жоғары, тез жараланғыш, оларды әлсіз тітіркендіргіштер мазалайды.
Сондықтан да сәл ұсақ-түйектің барлығына қатты мұңаяды немесе
ашуланады. Бұлар болмашы нәрсеге көзіне жас алып, жылай салады.
Белсенділігі төмен, сабақта қолын көтереді. Оның өзінде бір
көтеріп,бір түсіріп, өзіне-өзі күмәнданып
отырады.
-
Холерик
-
Сангвиник
-
Флегматик
-
Мелонхолик
-
Дұрыс жауап
жоқ
-
Берілген анықтама
темпераменттің қай түріне жатады?
Бұл күшти тип. Кез-келген іске
барлық күш жігерімен кіріседі. Белсенді, бірақ реакция туғызу
қабілеті белсенділігіне қарағанда басымырақ. Сондықтан да бетімен
кеткен, ұстамсыз, шыдамсыз, күйгелек, сангвинник сияқтытез
икемділгіш емес.
-
Холерик
-
Сангвиник
-
Флегматик
-
Мелонхолик
-
Дұрыс жауап
жоқ
-
Л.С.Выготский бойынша жас
ерекшелік кезеңі нешеге бөлінеді?
-
4
-
5
-
7
-
6
-
3
-
Жаңа туылу дағдарысы қалай
аталады?
-
Ерте балалық
шақ
-
Нәрестелік
кезең
-
Мектепке дейінгі
кезең
-
Пубертатты
кезең
-
Мектеп
жасы
-
1 жас дағдарысы қалай
аталады?
-
Ерте балалық
шақ
-
Нәрестелік
кезең
-
Мектепке дейінгі
кезең
-
Пубертатты
кезең
-
Мектеп
жасы
-
7 жас дағдарысын қалай
айтамыз?
-
Ерте балалық
шақ
-
Нәрестелік
кезең
-
Мектепке дейінгі
кезең
-
Пубертатты
кезең
-
Мектеп
жасы
-
13 жас дағдарысы қалай
аталады?
-
Ерте балалық
шақ
-
Нәрестелік
кезең
-
Мектепке дейінгі
кезең
-
Пубертатты
кезең
-
Мектеп
жасы
-
А.Н.Леонтьев жетекші
іс-әрекеттің неше белгісін көрсетті?
-
2
-
4
-
5
-
3
-
6
-
Тәрбиелеу мақсаттары, О. П.
Морозова көрсеткендей, әртүрлі негіз бойынша жіктелуі мүмкін.
Мақсаттың масштабына қарай қалай
жіктеледі?
-
стратегиялық (глобалдық), тактикалық,
стратегиялық локалдық түрде
-
нақтылы, жақын,
тікелей
-
қашық, жақын,
тікелей
-
физикалық, ақыл-ой,
әлеуметтік-адамгершілік, эстетикалық тәрбие
мақсаттары
-
дидактикалық (оқытушылық),
тәрбиелік, дамытушылық, түзетушілік.
-
Мазмұнына қарай қалай
жіктеледі?
-
стратегиялық (глобалдық),
тактикалық, стратегиялық локалдық түрде
-
нақтылы, жақын,
тікелей
-
қашық, жақын,
тікелей
-
физикалық, ақыл-ой,
әлеуметтік-адамгершілік, эстетикалық тәрбие
мақсаттары
-
дидактикалық (оқытушылық),
тәрбиелік, дамытушылық, түзетушілік.
-
Тәрбилеу мақсаттары тұлғаға
ықпал ету сипатына қарай қалай жіктеледі?
-
стратегиялық (глобалдық),
тактикалық, стратегиялық локалдық түрде
-
нақтылы, жақын,
тікелей
-
қашық, жақын,
тікелей
-
физикалық, ақыл-ой,
әлеуметтік-адамгершілік, эстетикалық тәрбие
мақсаттары
-
дидактикалық (оқытушылық),
тәрбиелік, дамытушылық, түзетушілік.
-
Бала қандай шартсыз
рефлекстермен дүниеге келеді?
-
ағзаның ішкі ортасын реттеуші
(демалу, қанайналым)
-
тамақтану (сору,
жұту)
-
қорғаныс рефлекстері (көзді
жыпылықтату, түшкіру, жөтелу)
-
бағдарланушы (басын күшті
тітіркендіргішке бұру)
-
барлық жауап
дұрыс
-
Мектепке деінгі жас деп неше
жас аралығын айтады?
-
3-6
-
3-9
-
1-6
-
3-7
-
1-5
-
Ерте балалық шақ неше жас
аралығы?
-
1-3
-
1-4
-
1-5
-
2
ай-3жас
-
1-3
-
Неше жас аралығын пубертатты
жас деп атайды?
-
7-13
-
14-16
-
13-17
-
13-18
-
12-15
1-4 қате – 95, 90 ұпай
5
5-8 қате – 89-80 ұпай
4
9-12 қате – 79-70 ұпай
-4
13-16 қате – 70-65 ұпай
3
17-20 қате – 65-50
ұпай 2
Жауаптары:
-
Д
-
В
-
Е
-
А
-
Д
-
А
-
Е
-
А
-
В
-
С
-
Д
-
А
-
Д
-
В
-
А
-
Е
-
Д
-
Д
-
А
-
Д
-
Е
-
Е
-
Д
-
А
-
С