Материалдар / "Психология сабағы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Психология сабағы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық ойындарды балаларға түсіндіру. Әртүрлі суреттерді құрастыру арқылы сөз шығару, ертегіні құрастыру, жыл мезгілдерін үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
720
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

л





































Айырмашылықты тап

Суреттерді есте сақта











Реттілігін анықта



Бір сөзбен ата





Жыл мезгілдері



Суретте не жасырылған





Қабылдау, «Мынау не?»







Мына сурете не жетіспейді?

















Фигуларды есте сақта












Жыл мезгілдері



Жұмбақтарды шеш 79 бет







Заттардың (доптың) сипаттамасы






















Ертегі бауырсақ





















Көңіл күй суреттері

Жануарларды ата





Адамдар немен жүреді (машинамен), ұшады (ұшақпен), және пойызбен

Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы

(авторы Л.М.Денякина)


Талдау өлшемдері

Бағалау деңгейі

жоғары

орташа

төмен

1.Мінез-құлық ерекшеліктері

1.1. Тәрбиешіні зейін қойып тыңдайды немесе алаңдайды.

1.2. Тапсырманы жаңғалақтанып немесе қадала орындайды




2.Тапсырманы орындау әрекетінің ерекшеліктері

2.1. Басынан аяғына дейін дербес әрекет етеді

2.2.Көршісіне електейді

2.3. Тез немесе баяу жұмыс істейді

2.4. Тапсырмаға қызығады немесе қызықпайды

2.5. Оны ынтамен немесе ұқыпсыз орындайды

2.6. Жұмысты аяқтап үлгереді немесе аяқталмаған күйінде қалдырады

2.7. Қиындықтарға немесе сәтсіздіктерге қалай қарайды: жеңуге тырысады, әрекеттерін қайталайды; тәрбиешіден көмек сұрайды немесе оған сұрақ қояды; қайырылмайды, бірақ көмекті қажетсінеді




3. Алынған нәтижені қалай бағалайды

3.1. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады

3.2. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған істері үшін қамығады

3.3. Немқұрайлы қарайды

















Ойынға арналған жағдайларды талдау сызбасы

(авторы Л.В.Поздняк)

Бақылау нысаны

Ұтымды жақтары

Кемшілектері

Ескертулер

Ойын режимін сақтау





Жабдықталған ойын алаңының болуы




Ойыншықтардың орналасуы және сақталуы




Ойыншықтарды пайдалану ережелерінің сақталуы





Ойындардың тақырыбына қарай ойыншықтар мен басқа да материалдарды іріктеу




Ойынның балалардың басқа да әрекеттерімен өзара байланысы




Ойыншықтардың сақталуы және оларды ретке келтіру икемділігі үшін жауаптылық сезімінің дамуы

























Тәрбиешінің балалармен ұстаздық қарым-қатынасындаы кәсіби икемділіктерін бағалау шкаласы

(Е.А.Панько бойынша құрастырылған)


Көрсеткіштер

Байқалу дәрежелері (балл)

1

Дидактикалық қарым-қатынас (сабақ) үстінде балалармен тез әрі оңай байланыс орнатады





2

Балалармен қарым-қатынас үстінде тез әрі оңай байланыс орнатады





3

Сезімталдық және ықыластылық, бірге уайымдау қабілеті





4

Балалар тобын, оның басым қасиеттерін түсіне білу қабілеті





5

Нақты баланы түсіне білу қабілеті






6

Педагогикалық әдептілік көрсету қабілеті






7

Барша балаларға және әр балаға жекелей назар аудару





8

Өзін-өзі, жүріс-тұрысын ұстай білу, төзімділік көрсету, шамырқанатын, ашуланатын тұстарда байсалдылық пен парасаттылық сақтау





9

Топтағы қарым-қатынасты реттей білу, балалар жанжалын шешу және болдырмау қабілеті





10

Қарым- қатынас жасау ептілігі






11

Сөйлеу шеберлігі






12

Сезімдік орнықтылық






13

Ойынды балалармен қарым-қатынас орнату құралы ретінде пайдалану қабілеті





578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!