Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    л





































    Айырмашылықты тап

    Суреттерді есте сақта











    Реттілігін анықта



    Бір сөзбен ата





    Жыл мезгілдері



    Суретте не жасырылған





    Қабылдау, «Мынау не?»







    Мына сурете не жетіспейді?

















    Фигуларды есте сақта












    Жыл мезгілдері



    Жұмбақтарды шеш 79 бет







    Заттардың (доптың) сипаттамасы






















    Ертегі бауырсақ





















    Көңіл күй суреттері

    Жануарларды ата





    Адамдар немен жүреді (машинамен), ұшады (ұшақпен), және пойызбен

    Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы

    (авторы Л.М.Денякина)


    Талдау өлшемдері

    Бағалау деңгейі

    жоғары

    орташа

    төмен

    1.Мінез-құлық ерекшеліктері

    1.1. Тәрбиешіні зейін қойып тыңдайды немесе алаңдайды.

    1.2. Тапсырманы жаңғалақтанып немесе қадала орындайды




    2.Тапсырманы орындау әрекетінің ерекшеліктері

    2.1. Басынан аяғына дейін дербес әрекет етеді

    2.2.Көршісіне електейді

    2.3. Тез немесе баяу жұмыс істейді

    2.4. Тапсырмаға қызығады немесе қызықпайды

    2.5. Оны ынтамен немесе ұқыпсыз орындайды

    2.6. Жұмысты аяқтап үлгереді немесе аяқталмаған күйінде қалдырады

    2.7. Қиындықтарға немесе сәтсіздіктерге қалай қарайды: жеңуге тырысады, әрекеттерін қайталайды; тәрбиешіден көмек сұрайды немесе оған сұрақ қояды; қайырылмайды, бірақ көмекті қажетсінеді




    3. Алынған нәтижені қалай бағалайды

    3.1. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады

    3.2. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған істері үшін қамығады

    3.3. Немқұрайлы қарайды

















    Ойынға арналған жағдайларды талдау сызбасы

    (авторы Л.В.Поздняк)

    Бақылау нысаны

    Ұтымды жақтары

    Кемшілектері

    Ескертулер

    Ойын режимін сақтау





    Жабдықталған ойын алаңының болуы




    Ойыншықтардың орналасуы және сақталуы




    Ойыншықтарды пайдалану ережелерінің сақталуы





    Ойындардың тақырыбына қарай ойыншықтар мен басқа да материалдарды іріктеу




    Ойынның балалардың басқа да әрекеттерімен өзара байланысы




    Ойыншықтардың сақталуы және оларды ретке келтіру икемділігі үшін жауаптылық сезімінің дамуы

























    Тәрбиешінің балалармен ұстаздық қарым-қатынасындаы кәсіби икемділіктерін бағалау шкаласы

    (Е.А.Панько бойынша құрастырылған)


    №

    Көрсеткіштер

    Байқалу дәрежелері (балл)

    1

    Дидактикалық қарым-қатынас (сабақ) үстінде балалармен тез әрі оңай байланыс орнатады





    2

    Балалармен қарым-қатынас үстінде тез әрі оңай байланыс орнатады





    3

    Сезімталдық және ықыластылық, бірге уайымдау қабілеті





    4

    Балалар тобын, оның басым қасиеттерін түсіне білу қабілеті





    5

    Нақты баланы түсіне білу қабілеті






    6

    Педагогикалық әдептілік көрсету қабілеті






    7

    Барша балаларға және әр балаға жекелей назар аудару





    8

    Өзін-өзі, жүріс-тұрысын ұстай білу, төзімділік көрсету, шамырқанатын, ашуланатын тұстарда байсалдылық пен парасаттылық сақтау





    9

    Топтағы қарым-қатынасты реттей білу, балалар жанжалын шешу және болдырмау қабілеті





    10

    Қарым- қатынас жасау ептілігі






    11

    Сөйлеу шеберлігі






    12

    Сезімдік орнықтылық






    13

    Ойынды балалармен қарым-қатынас орнату құралы ретінде пайдалану қабілеті





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Назарбекова Мәншүк Күшікқызы
    30 Қараша 2021
    1142
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Психология сабағы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Психология сабағы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Психологиялық ойындарды балаларға түсіндіру. Әртүрлі суреттерді құрастыру арқылы сөз шығару, ертегіні құрастыру, жыл мезгілдерін үйрету.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    л





































    Айырмашылықты тап

    Суреттерді есте сақта











    Реттілігін анықта



    Бір сөзбен ата





    Жыл мезгілдері



    Суретте не жасырылған





    Қабылдау, «Мынау не?»







    Мына сурете не жетіспейді?

















    Фигуларды есте сақта












    Жыл мезгілдері



    Жұмбақтарды шеш 79 бет







    Заттардың (доптың) сипаттамасы






















    Ертегі бауырсақ





















    Көңіл күй суреттері

    Жануарларды ата





    Адамдар немен жүреді (машинамен), ұшады (ұшақпен), және пойызбен

    Баланың сабақ үстіндегі мінез-құлқын бақылау карточкасы

    (авторы Л.М.Денякина)


    Талдау өлшемдері

    Бағалау деңгейі

    жоғары

    орташа

    төмен

    1.Мінез-құлық ерекшеліктері

    1.1. Тәрбиешіні зейін қойып тыңдайды немесе алаңдайды.

    1.2. Тапсырманы жаңғалақтанып немесе қадала орындайды




    2.Тапсырманы орындау әрекетінің ерекшеліктері

    2.1. Басынан аяғына дейін дербес әрекет етеді

    2.2.Көршісіне електейді

    2.3. Тез немесе баяу жұмыс істейді

    2.4. Тапсырмаға қызығады немесе қызықпайды

    2.5. Оны ынтамен немесе ұқыпсыз орындайды

    2.6. Жұмысты аяқтап үлгереді немесе аяқталмаған күйінде қалдырады

    2.7. Қиындықтарға немесе сәтсіздіктерге қалай қарайды: жеңуге тырысады, әрекеттерін қайталайды; тәрбиешіден көмек сұрайды немесе оған сұрақ қояды; қайырылмайды, бірақ көмекті қажетсінеді




    3. Алынған нәтижені қалай бағалайды

    3.1. Өз жұмысына сүйсінеді, қанағаттанады

    3.2. Жіберген қателіктері немесе аяқталмаған істері үшін қамығады

    3.3. Немқұрайлы қарайды

















    Ойынға арналған жағдайларды талдау сызбасы

    (авторы Л.В.Поздняк)

    Бақылау нысаны

    Ұтымды жақтары

    Кемшілектері

    Ескертулер

    Ойын режимін сақтау





    Жабдықталған ойын алаңының болуы




    Ойыншықтардың орналасуы және сақталуы




    Ойыншықтарды пайдалану ережелерінің сақталуы





    Ойындардың тақырыбына қарай ойыншықтар мен басқа да материалдарды іріктеу




    Ойынның балалардың басқа да әрекеттерімен өзара байланысы




    Ойыншықтардың сақталуы және оларды ретке келтіру икемділігі үшін жауаптылық сезімінің дамуы

























    Тәрбиешінің балалармен ұстаздық қарым-қатынасындаы кәсіби икемділіктерін бағалау шкаласы

    (Е.А.Панько бойынша құрастырылған)


    №

    Көрсеткіштер

    Байқалу дәрежелері (балл)

    1

    Дидактикалық қарым-қатынас (сабақ) үстінде балалармен тез әрі оңай байланыс орнатады





    2

    Балалармен қарым-қатынас үстінде тез әрі оңай байланыс орнатады





    3

    Сезімталдық және ықыластылық, бірге уайымдау қабілеті





    4

    Балалар тобын, оның басым қасиеттерін түсіне білу қабілеті





    5

    Нақты баланы түсіне білу қабілеті






    6

    Педагогикалық әдептілік көрсету қабілеті






    7

    Барша балаларға және әр балаға жекелей назар аудару





    8

    Өзін-өзі, жүріс-тұрысын ұстай білу, төзімділік көрсету, шамырқанатын, ашуланатын тұстарда байсалдылық пен парасаттылық сақтау





    9

    Топтағы қарым-қатынасты реттей білу, балалар жанжалын шешу және болдырмау қабілеті





    10

    Қарым- қатынас жасау ептілігі






    11

    Сөйлеу шеберлігі






    12

    Сезімдік орнықтылық






    13

    Ойынды балалармен қарым-қатынас орнату құралы ретінде пайдалану қабілеті





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Басқа Мектепке дейінгі балалар
    30.11.2021
    1142
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Назарбекова Мәншүк Күшікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации