Психологиялық ойын жаттығулар жинағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Психологиялық ойын жаттығулар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Дос достыққа» сергіту ойыны (5 минут) Нұсқау: Қазір сіздер өте бір қызық ойынды ойнайсыздар. Ол үшін жасалатын қимылды тез - тез жасау керек. 5 секундтың ішінде өзіңізге серіктес тауып алыңыз да тез - тез онымен қол алысыңыз. Ал енді бір - бірімізбен «сәлемдесеміз»: Оң қол оң қолмен! Мұрын мұрынмен! «Дос достыққа» деген бұйрықты естігенде жұптарыңызды айырбастайсыздар. Бүгін біз ой, сезім және мінез - құлық бір - бірімен қалай байланысты екендігін білеміз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

КІРІСПЕ
І тарау. Тәрбие процесі түсінігі мен мазмұны.
1. «Тәрбие процесі» ұғымының анақтамасы.
1.2. Тәрбие процесінің ерекшеліктері.
1.3. Тәрбие процесінің диалектикасы.
1.4. Тәрбиеші тұлғасы.
1.5. Тәрбие процесінің жүйесі мен құрылымы.
ІІ тарау. Тәрбиенің жалпы заңдылықтары.
2.1. Отбасы тәрбиесі.
2. 2. Отбасылық тәрбие ережелері.
2.3. Тәрбие формалары.
Қорытынды.


Оқу және тәрбие - өзара байланысты екі процесс. Олардың міндеттері әрқилы, дегенмен бір-
бірімен ажырамас ұштасқан  күйде бір уақытта  қатар  жүріп  отырады, бірақ  ұйымдасу әдістері  және
формалары тұрғысынан түбегейлі өзгеше.
Тәрбиелік   іс-әрекет   тәрбиешінің   жекеленген   әрекет   аймағы   түрінде   (өз   мақсаттарына,
міндеттеріне,   мазмұнына  ие)   немесе  оқу  процесіне  тікелей  енген  (себебі   оқу  тәрбиелік   сипатқа   ие)
қалыпта болуы мүмкін.
Оқу мен тәрбиенің ортақ белгілері:
тәрбие   процесі   өз   ішіне   оқу   элементтерін   қамтиды:   қандай   да   ережені   орындауды 

   талап етуден бұрын оның іске асырылу жолдарын үйрету қажет;
-оқу   процесі   мұғалім   мен   оқушы   арасындағы   ықпалдасты   іс-әрекеттің   ұйымдастырылу
формасына сәйкес етеді. Өз қызметі барысында мұғалім оқушыға тәрбиелік ықпал жасайды;
-оқу   және   тәрбие   процестерінде   бірдей   әдістер   (түсіндіру,   қадағалау   және   т.б.)
пайдаланылады.
Жалпы   педагогикалық   процестің   аталған   екі   қызметінің   арасындағы   принциптік
айырмашылық   :оқу   барысында   шәкірт   әртүрлі   ғылымдар   негізін   меңгереді,   ал   тәрбие   процесі оқушының тұлғалық сапа-қасиеттерін қалыптастыруға бағышталады.
Тәрбие процесіне тән ерекшеліктер:
-мақсатты бағыттылық (мақсаттың түсінікті болуы нәтиже тиімділігінің кепілі);
-мақсаттар бірлігі (тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы қызметтестіктің көрсеткіші);
-нәтиже ұзақтығы (оқу процесіндегідей нәтиже бірден көрінбейді);
-көп жағдаяттылығы  (тұлға  көп  әрі сан  қилы  ұнамды  да,  ұнамсыз да  ықпалдарға  кезігеді.
Тәрбие барысында олар реттеледі.
Тұлғаға болған тараптар ықпалы өзара сәйкес келсе, тәрбие нәтижесі тиімді болады.
ауыспалылығы   (тәрбиеленуші   мақсатты   көзделген   және   кездейсоқ   әсерлерге   бірдей 

  кезігіп отырады).
-үздіксіздігі   (ешқандай   науқанды,   бір   мәртелік,   шара   қаншама   жарқын   болмасын,   аса
ыждағаттылықпен жүйелі дайындалған тәрбие істерінің орнын баса алмайды);
-кешенділігі (тәрбие мақсаты мен міндеттерінің , мазмұн, форма және әдістерінің бірлігі);
баламалығы   (тәрбиеленушілер   даралықты   ерекшеліктері   және   әлеуметтік   тәжірибесінің   әртүрлілігімен ажыралады. Тәрбие процесінде бұлар ескерілуі шарт, себебі әсері бірдей болғанның өзінде
де тәрбиелік нәтиже әрқилы болуы ықтимал);
-екітараптылығы (тәрбиелік ықпалды жүргізуші – мұғалім, ол ықпалды қабылдаушы - оқушы);
-тәрбие процесі - өмірлік, ол 
қозғалмалы да ауыспалы;
тәрбиеші   тұлғасы   –   тәрбие   барысына   ықпалды   маңызды   жағдаят   (тәрбие   процесінің   өнімді
болуының  кепілі  –  мұғалім   ептілігі,  шеберлігі,   құндылықты  бағыт-бағдары,  қызметтестік   қатынасқа
түсе білу қабілеті);
-қарама-қайшылықты   болуы   (қарама-қарсылықтар   тәрбиенің   қозғаушы   күші   ретінде
қарастырылады).
Тәрбиенің   негізгі   қайшылықтары   оқутәрбие   процесінде   кездесетін   келесідей   

құбылыстарарасында   көрінеді:   қоғамдық   өмірдің   жаңа   шарттары   мен   оған   дайындауға   арналған   әдістер   менформалардың ескіруі; адамның табиғи даму мүмкіндіктерінің 

шексіздігі мен бұл дамудың әлеуметтік жағдайлар бағдарламаларына тәуелді шегерілуі;адамның табиғаттан белсенді, әрекетшең 

болуы, оның қоғамдық өмірге араласу ынта ықыласы мен өмірлік процеске нақты қатысуүшін қажет тәжірибе, білім,ептілік пен дағдылардың жетіспеуі және т.б.
Сонымен, жоғарыда  аталғандарды  ескерумен  келесідей  қорытынды  шығаруға  болады:

 тәрбиепроцесі оқу процесімен бір қатар жүріп жатса да, ол бірнеше мәнді ерекшеліктерге ие, 

сондықтан да өз алдына дербес қарастырылады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2022
493
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі