Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Психологиялық тест
Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге арналған психологиялық тест
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Тамыз 2018
3515
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1.2-ші сигналды жүйеден біріншінің айырмашылығы:
е) адамның барлық қасиеті
2. Афазия бұл –
с) сөйлеудің бұзылуы
3. Адамның қорқуы бұл –
е) фобия
4. Адамның өзіне және өзге адамдарға қатысты қайғыру, өкінумен байланысты сезімдер:
а) адамгершілік
5. Адамдар арасындағы хабар алмасуға бағытталған психикалық іс-әрекеттің түрі:
в) қарым-қатынас
6. Ақпарат сақтау үрдісі
с) есте сақтау
7. Адамның бастан кешкен сезімдері сақталып, қайта жаңғыру естің қай түрі?
С) эмоционалды
8. Адамның өмір жағдайының өзгерістеріне икемделуі, бұл:
а) бейімделу
9. Алыптар бейнесін құрудағы қажетті қиял тәсілі:
в) гипербола
10. Адамның өз зейін бағытын өзгерте алу қабілеттілігі:
в) зейіннің бөлінуі
11. Адамның қорқыныш сезімін жеңе алуы:
с) батырлық
12. Адамның мінез-құлқын басқаратын:
с) ерік
13. Адамдарға өшпенділікті сипаттайтын мінез-құлық сипаты:
с) агрессивтілік
14. Адамның айқын белгіленген нышаны:
в) дарындылық
15. Арнайы жабдықталған аспаптарды қолданатын эксперимент бұл:а) лабораториялық
16. Адамның жалпы қабілеттерінің бір бөлігі – бұл:
а) жалпы дарындылық
17. Алғашқы рет эксперименталды психологиялық лабораторияның ашылуы
е) 1879ж. В.Вундт
18. Адамның мінезі анықталады:
с) қоршаған орта әсері арқылы
19. Ақыл-ой іс-әрекетімен байланысты жағдай – бұл:
а) мәселелі
20. Адамның белгілі бір объектіні қажетсініп, оны мида бейнелеуі:
в) қажеттілік
21. Адам қалайтын нәтиженің бейнесі:
д) мақсат
22. Адамның іс-әрекетіне түркі болатын болатын
д) қажеттілік
23. Аса байыпты, ұстамдылығымен ерекшеленетін темперамент типі
в) сангвиник
24. Әлемге танымал психолог:
е) Л.С.Выготский
25. Әрекеттерді орындау тәсілінің атауы:д) операция
26. Әркімге тілектес көңіл бөлінудегі ортақтас күйзеліс үрдісі:
а) эмпатия
27. Әрқашанда қабылдау:
а) тұтастық
28. Әр түрлі эмоцияның тұрақты уайымы:
а) көңіл
29. Әдет бойынша ырықсыз әрекет:
а) автоматизм
30. Әлеуметтік психологияның зерттейтіні:
а) адамдардың қарым-қатынасы мен әрекеттестігі
31. Бағынуға негізделген өзара қарым-қатынастардың түрі:
а) авторитарлық
32. Басқа адамның тең құқықты серіктес ретінде көрінетін іс-әрекет стилі:
д) демократиялық
33. Бумерангтің әсері:
в) кері нәтиже
34. Бәсеке
с) бақталастық және алысу жағдайында мақсатқа жету
35. Бұрын қабылдаған объектіні қайта жаңғырту:
д) тану
36. Бінінші сигналды жүйеге:
а) шартты рефлекстер
37. Бір құбылыстың белсенділігі артынан өзге құбылысты тудыртады – бұл:
в) ассоциациялар
38. Белгілер түрінде қайта жаңғыртатын ойын:
с) шартты белгілер ойыны
39. Бірлескен әрекет пен ауыз біршіліктері жоқ топ:
а) диффузды топ
40. Бейнелеудің даму формасы:
а) тропизм
41. Білім, іскерлік, дағдыларды меңгеруге бағытталған іс-әрекет түрі:
д) оқу
42. Бір уақытта қабылданатын объектілер саны нені анықтайды:
е) зейіннің көлемін
43. Бір құбылыстың белсенділігі , артынан өзге қбылысты тудыртады:
в) ассоциациялар
44. Басқа адамдарға көңіл бөлу кезінде байқалатын мінездің ерекшелігі:
а) әдептілік
45. Бақылау – бұл:
а) зерттелетін құбылысты жүйелі және мақсатқа сай бағыттай отырып қабылдау
46. Бихевиоризмнің зерттейтіні:
в) мінез-құлық
47. Бағдарлану рефлексі ұғымының авторы:
с) И.П.Павлов
48. Бірнеше жылдар бойы бір адамды ұзақ мерзімде қайталап зерттеу:
с) лонгитюдті зерттеу
49. Бір уақытта бірнеше әрекетті орындауға қабілетті:
а) зейіннің бөлінуі
50. Бір мезгілде бірнеше әрекеттерді орындау қабілеттілігі:
а) зейіннің бөлінгіштігі
51. Бір нәрсеге бейімделу:
в) бейімділік
52. Бейнені сипаттайтын ойлаудың түрі:
а) көрнекі-бейнелік
53. Вербальды қарым-қатынастың тәсілі:
а) сөйлеу
54. Гиппократ келесі ұғымның авторы:
а) темперамент
55. Гиппократ бойынша ағзаның қандай сұйықтығы сангвиниктерде басым болады:
в) қан
56. Генетикалық психологияның зерттеуі, бұл:
а) адамның мінез-құлықтары мен психикасының тұқым қуалаушы механизмдері
57. Ғылыми зерттеулердегі қабілеттілік:
с) академиялық
58. Доминанта ұғымын ғылыми қолданысқа кім енгізді:
с) А.А.Ухтомский
Депрессияға жақын темперамент типі:
А) меланхолик
59. Ерік, бұл:
е) саналы түрде басқару
60. Ерік жігір реттеуіне қатысты емес:
д) органикалық қажеттіліктерді үнемі қанағаттандыруға ынталану
61. Ес үрдістері:
с) сақтау және қайта жаңғырту
62. Есті жоғалту:
а) амнезия
63. Ерікті түрде сете сақтауға негіз болатын:
д) ерік
64. Естің алғашқы түрі:
с) эмоционалды
65. Екінші сигналды жүйеге қатыстысы
а) сөйлеу
66. Екі адамның сөйлесуі:
в) диалог
67. Ерік күшінің қатысуынсыз объектіге аударылатын зейіннің түрі:
д) ырықсыз
68. Еңбек, бұл:
а) жемістілікке байланысты шындықты қайта жасау
69. Ереже, нормаларға адам бағдарланатын эталондық топ:
д) референтті топ
70. Жануарға жат сипат:
д) сана
71. Жыныстық құмарлық – бұл:
а) бағыттылықтың биологиялық қарапайым түрі
72. Жаттау әдісінің авторы:
с) Г.Эмбингауз
73. Жануарлар психикасының адам психикасынан негізгі айырмашылығы:
а) ситуативтілік және жеке түсінбеушілік
74. Жоғаржы қажеттіліктерге қатысты:
д) мәдени рухани қажеттіліктер
75. Жекелік, типологиялық ерекшеліктер бұл –
в) темперамент, мінез, қабілет
76. Жалпылау, бұл –
а) қорытынды
77. Жас ерекшелігі психологияның зерттейтіні:
в) дамудың жас ерекшеліктері
78. Жалпы психологияның пәні:
с) психикалық үрдістер, қасиеттер және күйлер
79. Жер бетіндегі өмірдің даму тарихы:
а) филогенез
80. Заттар мен құбылыстардың жеке қасиеттерін бейнелеуі бұл –
в) түйсік
81. Заттар мен құбылыстарды жалпы және мәдени сипаттарына қарай біріктіру:
в) біріктіру
82. Заттық іс-әрекеттің соңғы нәтижесін алдын-ала болжауын енгізіп, бейнелерді тудыратын психикалық үрдіс:
е) елес
83. Зейіннің ауысуы, бұл:
в) зейіннің бір объектіден екіншіге ауысуы
84. Зейіннің көлемі, бұл:
е) бір уақытта қабылданатын объектілер саны
85. Заттар мен құбылыстарды тұтастай бейнеленуі:
в) қабылдау
86. Зерттеушінің өз бетінше толтыратын сауалнама:
с) анкета
87. З.Фрейд қандай теорияның негізін қалаған:
а) психоанализдің
88. Заттар мен құбылыстардың аралық байланысын бейнелейтін ойлау формасы:
а) пікір
89. Зейіннің тұрақтылығы, бұл –
а) зейіннің ұзақ уақытқа сақталуы
90. Зейіннің шоғырлануы, бұл –
с) сананың объектіде шоғырлану деңгейі
91. зейіннің объектіге шоғырлануы:
с) зейінніңш оғырлануы
92. Зейіннің объектіге жоғары шоғырлануы:
с) зейіннің тұрақтылығы
93. Инстинг дегеніміз:
а) адам мен жануарлардың туа берілген психика құрылымдарының бірлестігі
94. Идентификация:
с) теңдестіру
95. Импульстік реакциаларды реттейтін тұлғаның қасиеті:
в) өзін-өзі реттеу
96. Индивидтің сұрақтар жүйесіне ауызша және жазбаша жауап беруі, бұл –
е) сауалнама
97. Интроспекция:
а) өзін-өзі бақылау
98. Кеңестік психология тұжырымдамасына сәйкес психика келесі үрдісте қалыптасады:
е) белсенді әрекет
99. Кез-келген іс-әрекетті табысты орындауға бағытталған, жекелік-типологиялық ерекшелік:
а) қабілет
100. Кеңес психологиясына интериоризация ұғымын алғашқы рет енгізген:
с) Л.С.Выготский
101. Кез-келген тәртіппен бөлшектер қатарын бірінші рет қатесіз қайта жаңғырту:
с) есте сақтау
102. Күнделікті өмір жағдайында өткізілетін эксперимент түрі:
в) табиғи
103. Кооперация нені білдіреді:
д) әрекеттестік
104. Көру бейнесіне негізделген ойлау түрі:
в) көрнекі-бейнелік
105. Көрнекі-бейнелік ойлаудың негізделуі:
с) заттар мен құбылыстардың бейнесін қабылдауға
106. Күрделі объектіні құрамдық бөліктерге бөлу:
а) талдау
107. Көру зейіннің класификациялау негізі:
а) жетекші талдағыш
108. Қоршаған әлемге деген көзқарастар жүйесі:
е) дүниетаным
109. Қолайсыз әсерден пайда болатын шиеленіскен күй:
а) стресс
110. Қозушылық тудырады:
а) ынталықты
111. Қажеттілік, бұл:
с) мұқтаждықтан туатын күй
112. Қоғамда қабылданған мінез-құлық үлгілері:
в) әлеуметтік нормалар
113. Қарым-қатынастың перцептивті жақтары:
д) бір-бірін қабылдау
114. Қызығушылықтар мен достық негізінде еркін біріккен топ:
д) референтті топ
115. Қабылдау, бұл:
д) сезім мүшелері арқылы заттардың толық бейееленуі
116. Қысқа мерзімді естің негізгі сипаттамасы:
а) уақытша сақтау
117. Қазақстанда алғашқы ғалым психолог:
е) Ж.Аймауытов
118. Қазіргі кездегі психологияның негізгі тенденциясы:
а) интеграция
119. Қандай әдістің көмегімен экспериментатор қол жазуын зерттейді:
с) іс-әрекет нәтижесін талдау
120. Қазақ тілінде Психология оқулығының тұңғыш авторы кім?
Е) Ж.Аймауытов
121. Қоғамда мәртөбелі адам:
а) беделді
122. Қақтығысу – бұл:
а) дау-дамай
123. Қиял үрдісіндегі объектінің үлкеюі:
а) гипербола
124. Л.С.Выготскийдің негіздеген теориясы, бұл:
в) мәдени-тарихи теория
125. Мәртөбе:
с) субъектінің жағдайы
126. Мәндік байланыстарды есте қалдыруға негізделген естің түрі:
в) логикалық
127. Материалдың мағынасына мән бермей, қайталауға негізделген естүрі:
д) механикалық
128. Маңызды қасиеттерді бейнелейтін ойлаудың формасы:
а) ұғым
129. Міндеттерді шешудің варианттарының бірін таңдау:
а) шешім қабылдау
130. Мақсатқа жету үшін қажетті еріктің нығаю дәрежесі:
а) ерік күші
131. Мінез-құлықтық қоғамға қарсы үлгілері:
в) әлеуметтік қарсы нормалар
132. Мінез-құлықты зерттейтін американдық психологиялық бағыт:
а) бихевиоризм
133. Мінез-құлықтың бағыттылығын анықтайтын тұлғаның мотивтері мен қажеттіліктерінің жиынтығы:
с) бағыттылық
134. Негізгі сипаттардың ұқсастығына қарай заттарды топтастыру:
с) жинақтау
135. Нақты объектіні ұлғайту қасиеті:
а) гиперболизация
136. Негізгі психологиялық пән:
с) жалпы психология
137. Ойлау үрдісінде жалпыдан жекеге қарай логикалық ауысу қалай аталады:
а) индукция
138. Ойша дерексіздену:
а) абстракция
139. Ойлаудың ең жоғарғы деңгейі:
а) сөздік – логикалық
140. Ойлаудың иілгіштігі бұл:
а) қайта құру
141. Отандық теорияға қабілеттілікті енгізген автор:
а) Теплов
142. Өзара түсініскен балалар мен үлкендердің іс-әрекеті:
е) ынтымақтастық
143. Өзін-өзі реттеу кезінде байқалатын адамның қабілеті:
д)еріктік реттеу
144. Өзін меңгере алатын, мінезінің байыптылығымен сипатталатын темперамент типі
а) флегматик
145. Өзінің мінез-құлқын реттеу
д) өзін-өзі реттеу
146. Өзінің өткен жолын талдау:
е) өзін-өзі талдау
147. Өздігінен жетілу үшін өз-өзіне тапсырма беру:
в) өзін-өзі міндеттеу
148. Өз атынан сөйлеу:
в) монолог
149. Өзінің Мен бейнесіне арнаған сөйлеу түрі:
в) эгоцентрикалық
150. Өзінің іс-рекетін жоспарлау және реттеу:
а) ұйымдасқан
151. Өз-өзіне бағытталған тұлғаның типі:
в) интровертивті
152. Психология пәні:
а) психика
153. Психадиагностиканың пәні:
д) диагностикалық әдістері мен күйлерді психологиялқ бағалау
154. Психологиядағы негізгі әдіс
а) психологиялық эксперимент
155. Психологияның дербес ғылым болуы
д) 19 ғ.
156. Педагогикалық психологияның зерттейтіні:
е) оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері
157. Психикалық бейнелеудің айырмашылығы:
в) субъективтілік
158. Психикалық іс-әрекет бұл:
с) болмыстың психикалық бейнеленуі ретінде
159. Психиканың ұлттық ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы:
е) этнопсихология
160. Психоонализдің зерттеуі:
е) санасыздық
161. Психикалық іс-әрекеттің ішкіден сыртқа ауысуы:
а) интероаризация
162. Рефлексия:
а) өзін-өзі жете түсіну
163. Сыртқы заттық әрекеттердің ішкі ақыл-ой әрекетіне ауысуы бұл –
а) интериоризация
164. Субъектілердің нәтижелі әрекеттестігі:
д) қатынас
165. Суретке түсіру тұрғысындағы ес:
а) эидетикалық
166. Сюжеттік рөлдік ойын негізі:
а) сценария
167. Су перісі, айдахар бейнелерін жасуда қолданылған тәсіл:
а) агглютинация
168. Сананың бір объектіге бағытталуы мен шоғырлануы:
с) зейін
169. Сананың белгілі бір затқа шоғырлануы:
а) зейін
170. Стресс дегеніміз:
в) күшті әрекеттердің әсерінен пайда болатын күй
171. Сыртқы әлемге бағытталған тұлғаның типі.
С) экстравертивті
172. Сөйлеудің заңдылықтарының функцияларын зерттейтін ғылым:
е) психолингвистика
173. Сөйлеудің мазмұндылығы қандай көрсеткіштермен сипатталады:
с) ақпараттың толық және нақтылығы
174. Сыртқы әлемге бағытталған тұлғаның типі:
с) экстровертивті
175. Сана дегеніміз:
а) психикалық бейнелердің жоғары деңгейі
176. Саналы іс-әрекет үшін жат сипат:
с) инстингтер
177. Субъектінің сенімсіздікті уайымдауы:
е) толқу
178. Санасыздықты зерттеудің психологиялық бағыты:
с) психоанализ
179. Сұхбат дегеніміз бұл:
д) ауызша сұрау
180. Түйсік бұл:
е) Заттардың жеке қасиеттерінің бейнеленуі
181. Танымдық психикалық үрдістер:
е) түйсік, қабылдау, ес
182. Түйсік түрлері:
д) көру, есту, тактильді
183. Талдағыштардың қандай тобы қозғалысты қабылдауға қатысады
с) көру және қозғалыс
184. Тұлғаның іс-әрекетін бағыттайтын тұрақты мативтердің жиынтығы
е) бағыт
185. Танымдық үрдістер бұл –
е) түйсік, қабылдау, ойлау, қиял
186. Тілдің тығыз өзара байланысы
в) ойлау
187. Тұнжыраңқы көңіл
а) депрессия
188. Танымдық іс-әрекетпен байланысты сезімдер:
е) интелектуалды
189. Тануға қажеттілік ретінде көрініс беретін интелектуалды сезім, бұл
а) қызығушылық
190. Тұлғаның белсенділігін төмендететін уайым:
а) теріс эмоция
191. Тұлғаның белсенділігін жоғарылататын уайым:
а) жағымды эмоциялар
192. Тұлғаның ерекшелігін анықтайтын психиканың біртұтас құрылымы:
а) мінез
193. Темпераменттің физиологиялық негізін алғаш рет ашқан кім?
Е) Павлов
194. Темпераментті бірінші рет сипаттаған:
с) Гиппократ
195. Танымдық белсенділігін мақсатты түрде ұйымдастырушы іс-әрекет түрі:
с) оқу
196. Туа берілген даралық тұлғалық ерекшеліктер:
а) темперамент
197. Тұлға ретіндегі адамның тұрақты ерекшеліктерінің жиынтығы, бұл:
а) мінез
198. Тұлғааралық қатынастарды зерттейтін әдіс:
а) социометрия
199. Топ лидерінің статусын зерттейтін әдіс:
д) социометрия
200. Уақыт бойынша естің түрі:
с) уақытша
201. Үнемі өзгерудегі принціп:
а) даму принціпі
202. Ырықсыз түрде әсер ету:
а) албырттық
203. Ынталықты жоятын қатал басқару тәсілдері:
с) авторитарлы басқару
204. Ырықсыз зейіннің пайда болуына төмендегілердің қайсысы жатпайды:
д) ерік күштері
205. Ішкі мүшелерден пайда болатын тітіркендіргіш:
в) интерорецепторлар
206. Іс-әрекеттің құрылымына қатыстысы:
а) мотивтер мен мақсаттар
207. Іс-әрекетте байқалатын мінездің ерекшелігі:
а) еңбекқор
208. Шындықтағы заттар мен құбылыстарды қате қабылдау:
д) галюцинация
209. Шешім қабылдаумен байланысты ерік әрекетінің кезеңі:
а) мотивтердің күресуі
210. Шартты рефлекс теориясының авторы:
а) И:П.Павлов
211. Шартты рефлекс, бұл –
в) ағзаның реакциясы
212. Шкалалар бойынша стандартты сұрақтар мен тапсырмаларды қолдану арқылы сипатталатын әдіс:
е) тест
213. Экстерорецептивті түйсік:
е) ішкі сезім мүшелерімен қабылданатын тітіркендіргіштер
214. Эксперимент дегеніміз:
в) зерттеу жағдайларын алдын-ала белгілеп, мақсатты түрде жасау
215. Экспериментатордың мәтіндерді зерттейтін әдісі:
с) іс-әрекет нәтижесін талдау
216. Хабар алмасуды қамтамасыз ететін қарым-қатынастың функциясы:д) қарым-қатынастылық
е) адамның барлық қасиеті
2. Афазия бұл –
с) сөйлеудің бұзылуы
3. Адамның қорқуы бұл –
е) фобия
4. Адамның өзіне және өзге адамдарға қатысты қайғыру, өкінумен байланысты сезімдер:
а) адамгершілік
5. Адамдар арасындағы хабар алмасуға бағытталған психикалық іс-әрекеттің түрі:
в) қарым-қатынас
6. Ақпарат сақтау үрдісі
с) есте сақтау
7. Адамның бастан кешкен сезімдері сақталып, қайта жаңғыру естің қай түрі?
С) эмоционалды
8. Адамның өмір жағдайының өзгерістеріне икемделуі, бұл:
а) бейімделу
9. Алыптар бейнесін құрудағы қажетті қиял тәсілі:
в) гипербола
10. Адамның өз зейін бағытын өзгерте алу қабілеттілігі:
в) зейіннің бөлінуі
11. Адамның қорқыныш сезімін жеңе алуы:
с) батырлық
12. Адамның мінез-құлқын басқаратын:
с) ерік
13. Адамдарға өшпенділікті сипаттайтын мінез-құлық сипаты:
с) агрессивтілік
14. Адамның айқын белгіленген нышаны:
в) дарындылық
15. Арнайы жабдықталған аспаптарды қолданатын эксперимент бұл:а) лабораториялық
16. Адамның жалпы қабілеттерінің бір бөлігі – бұл:
а) жалпы дарындылық
17. Алғашқы рет эксперименталды психологиялық лабораторияның ашылуы
е) 1879ж. В.Вундт
18. Адамның мінезі анықталады:
с) қоршаған орта әсері арқылы
19. Ақыл-ой іс-әрекетімен байланысты жағдай – бұл:
а) мәселелі
20. Адамның белгілі бір объектіні қажетсініп, оны мида бейнелеуі:
в) қажеттілік
21. Адам қалайтын нәтиженің бейнесі:
д) мақсат
22. Адамның іс-әрекетіне түркі болатын болатын
д) қажеттілік
23. Аса байыпты, ұстамдылығымен ерекшеленетін темперамент типі
в) сангвиник
24. Әлемге танымал психолог:
е) Л.С.Выготский
25. Әрекеттерді орындау тәсілінің атауы:д) операция
26. Әркімге тілектес көңіл бөлінудегі ортақтас күйзеліс үрдісі:
а) эмпатия
27. Әрқашанда қабылдау:
а) тұтастық
28. Әр түрлі эмоцияның тұрақты уайымы:
а) көңіл
29. Әдет бойынша ырықсыз әрекет:
а) автоматизм
30. Әлеуметтік психологияның зерттейтіні:
а) адамдардың қарым-қатынасы мен әрекеттестігі
31. Бағынуға негізделген өзара қарым-қатынастардың түрі:
а) авторитарлық
32. Басқа адамның тең құқықты серіктес ретінде көрінетін іс-әрекет стилі:
д) демократиялық
33. Бумерангтің әсері:
в) кері нәтиже
34. Бәсеке
с) бақталастық және алысу жағдайында мақсатқа жету
35. Бұрын қабылдаған объектіні қайта жаңғырту:
д) тану
36. Бінінші сигналды жүйеге:
а) шартты рефлекстер
37. Бір құбылыстың белсенділігі артынан өзге құбылысты тудыртады – бұл:
в) ассоциациялар
38. Белгілер түрінде қайта жаңғыртатын ойын:
с) шартты белгілер ойыны
39. Бірлескен әрекет пен ауыз біршіліктері жоқ топ:
а) диффузды топ
40. Бейнелеудің даму формасы:
а) тропизм
41. Білім, іскерлік, дағдыларды меңгеруге бағытталған іс-әрекет түрі:
д) оқу
42. Бір уақытта қабылданатын объектілер саны нені анықтайды:
е) зейіннің көлемін
43. Бір құбылыстың белсенділігі , артынан өзге қбылысты тудыртады:
в) ассоциациялар
44. Басқа адамдарға көңіл бөлу кезінде байқалатын мінездің ерекшелігі:
а) әдептілік
45. Бақылау – бұл:
а) зерттелетін құбылысты жүйелі және мақсатқа сай бағыттай отырып қабылдау
46. Бихевиоризмнің зерттейтіні:
в) мінез-құлық
47. Бағдарлану рефлексі ұғымының авторы:
с) И.П.Павлов
48. Бірнеше жылдар бойы бір адамды ұзақ мерзімде қайталап зерттеу:
с) лонгитюдті зерттеу
49. Бір уақытта бірнеше әрекетті орындауға қабілетті:
а) зейіннің бөлінуі
50. Бір мезгілде бірнеше әрекеттерді орындау қабілеттілігі:
а) зейіннің бөлінгіштігі
51. Бір нәрсеге бейімделу:
в) бейімділік
52. Бейнені сипаттайтын ойлаудың түрі:
а) көрнекі-бейнелік
53. Вербальды қарым-қатынастың тәсілі:
а) сөйлеу
54. Гиппократ келесі ұғымның авторы:
а) темперамент
55. Гиппократ бойынша ағзаның қандай сұйықтығы сангвиниктерде басым болады:
в) қан
56. Генетикалық психологияның зерттеуі, бұл:
а) адамның мінез-құлықтары мен психикасының тұқым қуалаушы механизмдері
57. Ғылыми зерттеулердегі қабілеттілік:
с) академиялық
58. Доминанта ұғымын ғылыми қолданысқа кім енгізді:
с) А.А.Ухтомский
Депрессияға жақын темперамент типі:
А) меланхолик
59. Ерік, бұл:
е) саналы түрде басқару
60. Ерік жігір реттеуіне қатысты емес:
д) органикалық қажеттіліктерді үнемі қанағаттандыруға ынталану
61. Ес үрдістері:
с) сақтау және қайта жаңғырту
62. Есті жоғалту:
а) амнезия
63. Ерікті түрде сете сақтауға негіз болатын:
д) ерік
64. Естің алғашқы түрі:
с) эмоционалды
65. Екінші сигналды жүйеге қатыстысы
а) сөйлеу
66. Екі адамның сөйлесуі:
в) диалог
67. Ерік күшінің қатысуынсыз объектіге аударылатын зейіннің түрі:
д) ырықсыз
68. Еңбек, бұл:
а) жемістілікке байланысты шындықты қайта жасау
69. Ереже, нормаларға адам бағдарланатын эталондық топ:
д) референтті топ
70. Жануарға жат сипат:
д) сана
71. Жыныстық құмарлық – бұл:
а) бағыттылықтың биологиялық қарапайым түрі
72. Жаттау әдісінің авторы:
с) Г.Эмбингауз
73. Жануарлар психикасының адам психикасынан негізгі айырмашылығы:
а) ситуативтілік және жеке түсінбеушілік
74. Жоғаржы қажеттіліктерге қатысты:
д) мәдени рухани қажеттіліктер
75. Жекелік, типологиялық ерекшеліктер бұл –
в) темперамент, мінез, қабілет
76. Жалпылау, бұл –
а) қорытынды
77. Жас ерекшелігі психологияның зерттейтіні:
в) дамудың жас ерекшеліктері
78. Жалпы психологияның пәні:
с) психикалық үрдістер, қасиеттер және күйлер
79. Жер бетіндегі өмірдің даму тарихы:
а) филогенез
80. Заттар мен құбылыстардың жеке қасиеттерін бейнелеуі бұл –
в) түйсік
81. Заттар мен құбылыстарды жалпы және мәдени сипаттарына қарай біріктіру:
в) біріктіру
82. Заттық іс-әрекеттің соңғы нәтижесін алдын-ала болжауын енгізіп, бейнелерді тудыратын психикалық үрдіс:
е) елес
83. Зейіннің ауысуы, бұл:
в) зейіннің бір объектіден екіншіге ауысуы
84. Зейіннің көлемі, бұл:
е) бір уақытта қабылданатын объектілер саны
85. Заттар мен құбылыстарды тұтастай бейнеленуі:
в) қабылдау
86. Зерттеушінің өз бетінше толтыратын сауалнама:
с) анкета
87. З.Фрейд қандай теорияның негізін қалаған:
а) психоанализдің
88. Заттар мен құбылыстардың аралық байланысын бейнелейтін ойлау формасы:
а) пікір
89. Зейіннің тұрақтылығы, бұл –
а) зейіннің ұзақ уақытқа сақталуы
90. Зейіннің шоғырлануы, бұл –
с) сананың объектіде шоғырлану деңгейі
91. зейіннің объектіге шоғырлануы:
с) зейінніңш оғырлануы
92. Зейіннің объектіге жоғары шоғырлануы:
с) зейіннің тұрақтылығы
93. Инстинг дегеніміз:
а) адам мен жануарлардың туа берілген психика құрылымдарының бірлестігі
94. Идентификация:
с) теңдестіру
95. Импульстік реакциаларды реттейтін тұлғаның қасиеті:
в) өзін-өзі реттеу
96. Индивидтің сұрақтар жүйесіне ауызша және жазбаша жауап беруі, бұл –
е) сауалнама
97. Интроспекция:
а) өзін-өзі бақылау
98. Кеңестік психология тұжырымдамасына сәйкес психика келесі үрдісте қалыптасады:
е) белсенді әрекет
99. Кез-келген іс-әрекетті табысты орындауға бағытталған, жекелік-типологиялық ерекшелік:
а) қабілет
100. Кеңес психологиясына интериоризация ұғымын алғашқы рет енгізген:
с) Л.С.Выготский
101. Кез-келген тәртіппен бөлшектер қатарын бірінші рет қатесіз қайта жаңғырту:
с) есте сақтау
102. Күнделікті өмір жағдайында өткізілетін эксперимент түрі:
в) табиғи
103. Кооперация нені білдіреді:
д) әрекеттестік
104. Көру бейнесіне негізделген ойлау түрі:
в) көрнекі-бейнелік
105. Көрнекі-бейнелік ойлаудың негізделуі:
с) заттар мен құбылыстардың бейнесін қабылдауға
106. Күрделі объектіні құрамдық бөліктерге бөлу:
а) талдау
107. Көру зейіннің класификациялау негізі:
а) жетекші талдағыш
108. Қоршаған әлемге деген көзқарастар жүйесі:
е) дүниетаным
109. Қолайсыз әсерден пайда болатын шиеленіскен күй:
а) стресс
110. Қозушылық тудырады:
а) ынталықты
111. Қажеттілік, бұл:
с) мұқтаждықтан туатын күй
112. Қоғамда қабылданған мінез-құлық үлгілері:
в) әлеуметтік нормалар
113. Қарым-қатынастың перцептивті жақтары:
д) бір-бірін қабылдау
114. Қызығушылықтар мен достық негізінде еркін біріккен топ:
д) референтті топ
115. Қабылдау, бұл:
д) сезім мүшелері арқылы заттардың толық бейееленуі
116. Қысқа мерзімді естің негізгі сипаттамасы:
а) уақытша сақтау
117. Қазақстанда алғашқы ғалым психолог:
е) Ж.Аймауытов
118. Қазіргі кездегі психологияның негізгі тенденциясы:
а) интеграция
119. Қандай әдістің көмегімен экспериментатор қол жазуын зерттейді:
с) іс-әрекет нәтижесін талдау
120. Қазақ тілінде Психология оқулығының тұңғыш авторы кім?
Е) Ж.Аймауытов
121. Қоғамда мәртөбелі адам:
а) беделді
122. Қақтығысу – бұл:
а) дау-дамай
123. Қиял үрдісіндегі объектінің үлкеюі:
а) гипербола
124. Л.С.Выготскийдің негіздеген теориясы, бұл:
в) мәдени-тарихи теория
125. Мәртөбе:
с) субъектінің жағдайы
126. Мәндік байланыстарды есте қалдыруға негізделген естің түрі:
в) логикалық
127. Материалдың мағынасына мән бермей, қайталауға негізделген естүрі:
д) механикалық
128. Маңызды қасиеттерді бейнелейтін ойлаудың формасы:
а) ұғым
129. Міндеттерді шешудің варианттарының бірін таңдау:
а) шешім қабылдау
130. Мақсатқа жету үшін қажетті еріктің нығаю дәрежесі:
а) ерік күші
131. Мінез-құлықтық қоғамға қарсы үлгілері:
в) әлеуметтік қарсы нормалар
132. Мінез-құлықты зерттейтін американдық психологиялық бағыт:
а) бихевиоризм
133. Мінез-құлықтың бағыттылығын анықтайтын тұлғаның мотивтері мен қажеттіліктерінің жиынтығы:
с) бағыттылық
134. Негізгі сипаттардың ұқсастығына қарай заттарды топтастыру:
с) жинақтау
135. Нақты объектіні ұлғайту қасиеті:
а) гиперболизация
136. Негізгі психологиялық пән:
с) жалпы психология
137. Ойлау үрдісінде жалпыдан жекеге қарай логикалық ауысу қалай аталады:
а) индукция
138. Ойша дерексіздену:
а) абстракция
139. Ойлаудың ең жоғарғы деңгейі:
а) сөздік – логикалық
140. Ойлаудың иілгіштігі бұл:
а) қайта құру
141. Отандық теорияға қабілеттілікті енгізген автор:
а) Теплов
142. Өзара түсініскен балалар мен үлкендердің іс-әрекеті:
е) ынтымақтастық
143. Өзін-өзі реттеу кезінде байқалатын адамның қабілеті:
д)еріктік реттеу
144. Өзін меңгере алатын, мінезінің байыптылығымен сипатталатын темперамент типі
а) флегматик
145. Өзінің мінез-құлқын реттеу
д) өзін-өзі реттеу
146. Өзінің өткен жолын талдау:
е) өзін-өзі талдау
147. Өздігінен жетілу үшін өз-өзіне тапсырма беру:
в) өзін-өзі міндеттеу
148. Өз атынан сөйлеу:
в) монолог
149. Өзінің Мен бейнесіне арнаған сөйлеу түрі:
в) эгоцентрикалық
150. Өзінің іс-рекетін жоспарлау және реттеу:
а) ұйымдасқан
151. Өз-өзіне бағытталған тұлғаның типі:
в) интровертивті
152. Психология пәні:
а) психика
153. Психадиагностиканың пәні:
д) диагностикалық әдістері мен күйлерді психологиялқ бағалау
154. Психологиядағы негізгі әдіс
а) психологиялық эксперимент
155. Психологияның дербес ғылым болуы
д) 19 ғ.
156. Педагогикалық психологияның зерттейтіні:
е) оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері
157. Психикалық бейнелеудің айырмашылығы:
в) субъективтілік
158. Психикалық іс-әрекет бұл:
с) болмыстың психикалық бейнеленуі ретінде
159. Психиканың ұлттық ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы:
е) этнопсихология
160. Психоонализдің зерттеуі:
е) санасыздық
161. Психикалық іс-әрекеттің ішкіден сыртқа ауысуы:
а) интероаризация
162. Рефлексия:
а) өзін-өзі жете түсіну
163. Сыртқы заттық әрекеттердің ішкі ақыл-ой әрекетіне ауысуы бұл –
а) интериоризация
164. Субъектілердің нәтижелі әрекеттестігі:
д) қатынас
165. Суретке түсіру тұрғысындағы ес:
а) эидетикалық
166. Сюжеттік рөлдік ойын негізі:
а) сценария
167. Су перісі, айдахар бейнелерін жасуда қолданылған тәсіл:
а) агглютинация
168. Сананың бір объектіге бағытталуы мен шоғырлануы:
с) зейін
169. Сананың белгілі бір затқа шоғырлануы:
а) зейін
170. Стресс дегеніміз:
в) күшті әрекеттердің әсерінен пайда болатын күй
171. Сыртқы әлемге бағытталған тұлғаның типі.
С) экстравертивті
172. Сөйлеудің заңдылықтарының функцияларын зерттейтін ғылым:
е) психолингвистика
173. Сөйлеудің мазмұндылығы қандай көрсеткіштермен сипатталады:
с) ақпараттың толық және нақтылығы
174. Сыртқы әлемге бағытталған тұлғаның типі:
с) экстровертивті
175. Сана дегеніміз:
а) психикалық бейнелердің жоғары деңгейі
176. Саналы іс-әрекет үшін жат сипат:
с) инстингтер
177. Субъектінің сенімсіздікті уайымдауы:
е) толқу
178. Санасыздықты зерттеудің психологиялық бағыты:
с) психоанализ
179. Сұхбат дегеніміз бұл:
д) ауызша сұрау
180. Түйсік бұл:
е) Заттардың жеке қасиеттерінің бейнеленуі
181. Танымдық психикалық үрдістер:
е) түйсік, қабылдау, ес
182. Түйсік түрлері:
д) көру, есту, тактильді
183. Талдағыштардың қандай тобы қозғалысты қабылдауға қатысады
с) көру және қозғалыс
184. Тұлғаның іс-әрекетін бағыттайтын тұрақты мативтердің жиынтығы
е) бағыт
185. Танымдық үрдістер бұл –
е) түйсік, қабылдау, ойлау, қиял
186. Тілдің тығыз өзара байланысы
в) ойлау
187. Тұнжыраңқы көңіл
а) депрессия
188. Танымдық іс-әрекетпен байланысты сезімдер:
е) интелектуалды
189. Тануға қажеттілік ретінде көрініс беретін интелектуалды сезім, бұл
а) қызығушылық
190. Тұлғаның белсенділігін төмендететін уайым:
а) теріс эмоция
191. Тұлғаның белсенділігін жоғарылататын уайым:
а) жағымды эмоциялар
192. Тұлғаның ерекшелігін анықтайтын психиканың біртұтас құрылымы:
а) мінез
193. Темпераменттің физиологиялық негізін алғаш рет ашқан кім?
Е) Павлов
194. Темпераментті бірінші рет сипаттаған:
с) Гиппократ
195. Танымдық белсенділігін мақсатты түрде ұйымдастырушы іс-әрекет түрі:
с) оқу
196. Туа берілген даралық тұлғалық ерекшеліктер:
а) темперамент
197. Тұлға ретіндегі адамның тұрақты ерекшеліктерінің жиынтығы, бұл:
а) мінез
198. Тұлғааралық қатынастарды зерттейтін әдіс:
а) социометрия
199. Топ лидерінің статусын зерттейтін әдіс:
д) социометрия
200. Уақыт бойынша естің түрі:
с) уақытша
201. Үнемі өзгерудегі принціп:
а) даму принціпі
202. Ырықсыз түрде әсер ету:
а) албырттық
203. Ынталықты жоятын қатал басқару тәсілдері:
с) авторитарлы басқару
204. Ырықсыз зейіннің пайда болуына төмендегілердің қайсысы жатпайды:
д) ерік күштері
205. Ішкі мүшелерден пайда болатын тітіркендіргіш:
в) интерорецепторлар
206. Іс-әрекеттің құрылымына қатыстысы:
а) мотивтер мен мақсаттар
207. Іс-әрекетте байқалатын мінездің ерекшелігі:
а) еңбекқор
208. Шындықтағы заттар мен құбылыстарды қате қабылдау:
д) галюцинация
209. Шешім қабылдаумен байланысты ерік әрекетінің кезеңі:
а) мотивтердің күресуі
210. Шартты рефлекс теориясының авторы:
а) И:П.Павлов
211. Шартты рефлекс, бұл –
в) ағзаның реакциясы
212. Шкалалар бойынша стандартты сұрақтар мен тапсырмаларды қолдану арқылы сипатталатын әдіс:
е) тест
213. Экстерорецептивті түйсік:
е) ішкі сезім мүшелерімен қабылданатын тітіркендіргіштер
214. Эксперимент дегеніміз:
в) зерттеу жағдайларын алдын-ала белгілеп, мақсатты түрде жасау
215. Экспериментатордың мәтіндерді зерттейтін әдісі:
с) іс-әрекет нәтижесін талдау
216. Хабар алмасуды қамтамасыз ететін қарым-қатынастың функциясы:д) қарым-қатынастылық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)