Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қабдеш Жұмаділов. Тақырыбы: Ұзынсары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Унгарбаева Аяужан Косниязовна Тәжірибелік рефлексия Рефлексиялық есеп
01-01-2017 06-05-2017
«Ұзынсары» тақырыбына құрылған сабағымды жоспарлауда оқушылардың оқу ептілігін дамытуды көздедім.
Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұнын меңгерту, «Ұзынсары» сөзінің мағынасын ашу. Сабақтан күтілетін нәтиже:
1.Мәтін мазмұнын толық түсінеді.
2.»Ұзынсары» сөзінің мағынасын ашады, не екенін түсінеді.
3.Ұзынсарының өмірдегі маңыздылығын ұғынады.
Сыныптың ана тілі пәніне деген белсенділігін,қызығушылығын арттыру ,ояту тұрғысында, жас ерекшеліктерін ескере отырып, «Жүректен-жүрекке» атты психологиялық тренинг ұйымдастырылды. Тренингте балалар шеңберге тұрды.Бір-біріне жылы лебіздерін тіледі.
Бұл орайда сыныптағы қарым-қатынас зерттеуді көздеген еңбектер белгілі бір өзара әрекеттестік үлгілері –зерттеушілік әңгіме, дәйек пен диалог-мұғалімдер мен оқушыларды мағына мен білімді игерулегі бірлескен іс-әрекетке тартуымен қатар,жоғары деңгейдегі ойлау қабілеттерін өрістетіп, зияткерлік қырлырының дамуына ықпалын тигізетінін көрсетті. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуын көздей отырып, мен балаларды пазлы әдісімен топтастырдым.Яғни балаларға 4-5 бөлшектен бейнелі сурет құрастыру керек. Бірінші топта көктем бейнесі, екінші топта үй жануарлары, үшінші топта жыл құстары,төртінші топта бүршік атқан ағаштар суреттері. Оқушыларым топтастыруға аса қызығушылықпен қатысты. Кейбір оқушылардың көшбасшылық қасиеттері көрініс тауып жатты, себебі өздеріне берілген суретті құрастырып, өзге топтарға көмектесуге үлгеріп жатты.Сынып оқушылары 4 топқа бөлінгеннен кейін, оларға өткен сабақты қайталау мақсатында құралған суреттерді көктем мезгілімен байланыстыру тапсырмасы берілді.
I-топ көктем мезгілінде қар ериді,күн жылынады,адамдар жеңіл киіне бастайды;т.с.с
II-топ көктемде үй жануарлары өріске кетеді;Үй жануарлары төлдейді
III- топ көктемде жыл құстары жылы жаққа ұшып келеді;Олар ұя салады;
IV-топ көктемде ағаштар бүршік атады; Жер бетіне шөп шығады; Оқушылар өз ойларын айтқаннан кейін,барлық топта өзойларын ашық жеткізді,жарайсыңдар деген сияқты қолпаштаулар айттым.
Рефлексивті оқытуға балалардың үйренгендері жайында сыни тұрғыдан ойлауы жатады. Бұл олар көрсеткен сыни тұрғыдан ойлау тәртіптері мен дағдыларын зерттеуді, жазып алуды және бағалауды талап етеді. Бұл қабілеттер мен дағдылар оқу үдерісіндегі белгілі бір дәлелдерді талқылап, қарастыруды қажет ететін тапсырмаларды орындау барысында көрініс береді. Мен жоғарыда айтылған зерттеуге сүйене отырып, үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Ойлаудың алты қалпағы» әдісін алдым. Берілген үй тапсырмасында «Наурыз» мәтінінен түсінгенін айту.Мәтінде оқушылар оқиды,түсінгенін айтады, жаттығу жұмысында сөйлемдерді көшіріп жазады, байланысын табады. Оқушылар қалпақтың түсіне қарай үштікте жұмыстанды да бір оқушы өз ойларын дәлелдеуге шықты. Сөйтіп ортаға 6 оқушы шықты, өздеріне берілген тапсырманы жақсы орындады,және қызығушылық танытты.Ақ қалпақта оқушы жай ғана Ұзынсары дегеніміз не екенін айтса, келесі қызыл қалпақты оқушы оның пайдасының зор екенін керемет көңілді күймен жеткізді. Міне ғажап, мен бұл әдісте оқушыны басқа қырынан көре бастағандай болдым.Кей оқушы өзінің түстеріне сәйкес ойлар айтпаса да, олар осы сұрақ төңірегінде ойланып, ортаға менің ойым қате емес пе деген күдіктен ада болғаны анық.Яғни оқушылар өз ойларын маған немесе мұғалімге емес , керісінше құрбыларына айтқаны ұнап отырды.Оқушы күні кеше мектеп табалдырығын аттаса да, оқушылардың бойында бақылау мен тыңдау арқылы дәлелдер жинастыру сияқты қасиеттер дамып келеді.