Материалдар / Қадыр Мырза Әли . Не үшін

Қадыр Мырза Әли . Не үшін

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Мұғалімнің аты-жөні;Исафина АсемКүні:
СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:

У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыУ дыбысының қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болатынын түсіндіружәне у дыбысы бар сөздерге дұрыс талдау жасай білуге үйрету
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: У дыбысының қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болатынын түсінді және у дыбысы бар сөздерге дұрыс талдау жасай білуге үйренді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: У» дыбысының дауысты және дауысыз болып айтылуы жайлы түсінік аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікДауысты және дауыссыз дыбыстар
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуУ дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутСәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны«Қызыл гүлім-ай» би билету.
Жаңа білім10 минут









«Түртіп алу» Өлеңнен у әрпі бар сөздерді теріп жазу. Буынға бөліп оқу. Талдау жұмысы қай сөзде дауысты, қай сөзде дауыссыз? Болжап ереже шығарып, оқулықтағы ережемен салыстыру. «Микрофон» арқылы суреттегі заттарды атап, у дыбысына талдау жүргізу. «Шапалақ» арқылы бағалау.



Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











Дәптермен, тақтамен, кітаппен жұмыс.1-топСанау, тану, болу, сауатты, білу.Бес жол өлең1. У2. дауысты, дауыссыз3. айтылады, естіледі, жазылады.4. У дыбысы дауысты дыбыс болады.5. Әріп.2-топҚу, ау - лау - дан, іс - теу, қу - лық, қу - а - на - ды, би - леу - ге, кеу - де - сі - не.Семантикалық картаСөздер --------- Дауысты -------- ДауыссызСусын ---------------+Уыстау ----------------------------------+Қауын -----------------------------------+Ауыз -------------------------------------+Умаждау ------------+Жусан ---------------+3 - топСу - лау, қу - а - лау, гу - леу, шу - лау, бу - лау, а - ра - лау, У - һі - леу, у - ра - лау, жу - ық - тау.тақырыбына қарай рет-ретімен орналастыру.1 тапсырма.Әр топқа үлестірмелер таратылады.Орналасу реті ауыстырылған мәтінді 2 тапсырма. Әр топ берілген жоспар бойынша түріне қарай мәтін құрады.1.Мәтінге ат қойОқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут-Қорытынды ретінде кластер толтырайық

















Кестені толтыру
Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
«Білім қоржыны» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ