| Мұғалімнің аты-жөні;Исафина АсемКүні: |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы:
| У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | У дыбысының қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болатынын түсіндіружәне у дыбысы бар сөздерге дұрыс талдау жасай білуге үйрету |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: У дыбысының қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болатынын түсінді және у дыбысы бар сөздерге дұрыс талдау жасай білуге үйренді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: У» дыбысының дауысты және дауысыз болып айтылуы жайлы түсінік аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | 1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны«Қызыл гүлім-ай» би билету. |
Жаңа білім10 минут
| «Түртіп алу» Өлеңнен у әрпі бар сөздерді теріп жазу. Буынға бөліп оқу. Талдау жұмысы қай сөзде дауысты, қай сөзде дауыссыз? Болжап ереже шығарып, оқулықтағы ережемен салыстыру. «Микрофон» арқылы суреттегі заттарды атап, у дыбысына талдау жүргізу. «Шапалақ» арқылы бағалау. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| Дәптермен, тақтамен, кітаппен жұмыс.1-топСанау, тану, болу, сауатты, білу.Бес жол өлең1. У2. дауысты, дауыссыз3. айтылады, естіледі, жазылады.4. У дыбысы дауысты дыбыс болады.5. Әріп.2-топҚу, ау - лау - дан, іс - теу, қу - лық, қу - а - на - ды, би - леу - ге, кеу - де - сі - не.Семантикалық картаСөздер --------- Дауысты -------- ДауыссызСусын ---------------+Уыстау ----------------------------------+Қауын -----------------------------------+Ауыз -------------------------------------+Умаждау ------------+Жусан ---------------+3 - топСу - лау, қу - а - лау, гу - леу, шу - лау, бу - лау, а - ра - лау, У - һі - леу, у - ра - лау, жу - ық - тау.тақырыбына қарай рет-ретімен орналастыру.1 тапсырма.Әр топқа үлестірмелер таратылады.Орналасу реті ауыстырылған мәтінді 2 тапсырма. Әр топ берілген жоспар бойынша түріне қарай мәтін құрады.1.Мәтінге ат қой | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
|
Сергіту сәті2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | -Қорытынды ретінде кластер толтырайық
| Кестені толтыру |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |