Материалдар / Қайталанатын үлгілер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қайталанатын үлгілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайталанатын суреттер сала алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
241
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:___________ Келісілді: ___________

Мұнайлы ауданы №3 ЖББОМ Мектеп директорының әдістемелік

директоры Байназарова Ж.А. ісі жөніндегі орынбасары Имашева А.Е.


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Шығармашылық және компьютер.

Мектеп: №3 жалпы білім беру орта мектебі


Күні: 17.01.2020ж

Мұғалім аты-жөні: Кличжанова Г –информатика пәні мұғалімі Б Барлыбай Р- көркем еңбек пәні мұғалімі




Сынып: 3 д


Сабақтың тақырыбы

Қайталанатын үлгілер

Оқу мақсаттары

3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу.

Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену. .

Кейбір оқушылар үшін:

Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану.

Тілдік мақсаттар





Пәндік лексика және терминология:

Бұру-повернуть – Turn

Көшіру- копировать-Copy

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Бағалау критерийлері

Қарапайым графикалық құралдарын қолдану, түстер палитрасын мүмкіндіктерін қолдана алады.

Практика барысында нысанның сыртқы түрін өзгерту(мысалы қию, бұру, өлшемін өзгерту және т.б.)

Қайталанатын суреттер сала алады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылыққа баулу

Бірлесіп жұмыс істеуге, еңбекке және шығармашылыққа баулуға бағытталады.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, көркем еңбек, математика


Тақырып бойынша алдыңғы білім

Paint графикалық редакторындағы фигуралар

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар




Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу.Оқушыларды түгендеу.

Қима қағаздар арқылы топқа бөлемін

І топ – сурет

ІІ топ – графика

ІІІ топ- палитра

Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. таратылады.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

  1. Paint редакторында сурет салу үшін дайын фигураларды қайдан алуға болады?

  2. Неліктен сурет салғанда дайын фигураларды қолданамыз.

  3. Фигура дегеніміз не?

Нысанның бір біріне ұқсайтын және бірнеше рет қайталанатын бөліктерін- қайталанатын үлгілер дейміз. Суреттің екі жағы да бірдей, сонымен тақырыбымыз қайталанатын үлгілер.


Қандай да бір заттың екі жағының бірдей болуы не тепе-теңдігін –симметрия дейміз.

Сурет бөліктерінің бір-біріне сай болмауы ассиметрия деп аталады. Ассиметриялық суркттерді салу үшін бөліктердің көшірмесі жарамайды.




(слайд №1-2)

Қима қағаздар








(слайд №3)






(слайд №4)















(слайд №7-8)

Оқулық


Сабақтың ортасы

Топтық тапсырма:

І топқа- ассиметрия мен симметрияның ұқсастығы мен айырмашылығын венн диагармасына жазу.

ІІ топқа- ассиметриялық суреттерді табу;

ІІІ топқа- симметриялық суреттерді табу;

Дискриптор

  • Венн диграмасында жазғаны үшін;

  • Ассиметриялық суреттерді табады;

  • Симметриялық суреттерді табады;

Смайликтер мен бағалаймын.


Жұптық тапсырма:

«Суретті жалғастырамыз» тапсырмасы бойынша, суретін жалғасытырып түстерге бояимыз.

Дискриптор

  • Суреттің жалғасын салады;

  • Салынған суретті бояғаны үшін ;

Жеке тапсырма: Практикалық жұмыс.

Дискриптор

  • Симметриялық суреттер салады;

  • Мәзір қатарындағы, құралдарды қолданады;


Қима қағаздар








А4 қағазындағы суреттер


Дербес компьютер


Сабақтың соңы




Бағалау сұрақтары:

  1. Симметрия дегеніміз не?

  2. Ассиметрия дегеніміз не?

  3. Бұру үшін нені қолданамыз?

Сабақта жеткен нәтижесі бойынша стикер арқылы тақтаға жапсыру.

Рефлекция

  1. Мен не түсіндім?

  2. Маған не түсініксіз?

  3. Өміріме пайдалы жері?

Оқушылар алдарында тұрған смайликтерге стикерлерді жапсыру арқылы жауап береді.









Үй тапсырмасы

Қайталанатын үлгілер


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!