Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қайталау 16-сабақ 8
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
23.10 |
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны 20 |
Қатыспағандар саны |
Сабақтың тақырыбы: |
Қайталау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.7 -эксперимент нәтижесі бойынша металдардың белсенділік қатарын құру және оны анықтама мәліметтерімен сәйкестендіру 8.2.4.8-металдардың белсенділік қатарын қолданып металдардың таныс емес орынбасу реакцияларының жүру мүмкіндігін болжау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-эксперимент нәтижесі бойынша металдардың белсенділік қатарын құру және оны анықтама мәліметтерімен сәйкестендіреді. -металдардың белсенділік қатарын қолданып металдардың таныс емес орынбасу реакцияларының жүру мүмкіндігін болжайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастырукезеңі: 1. Оқушылар мен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастықатмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмысдәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргіжағдайда) ДК экраны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Металдардың кернеу қатарын кім жасады? 2.Тайқазан 7 металдан құйылған ол қандай металдар? №1 практикалық жұмыс
а) AlCl3+Zn→ ?+? в) Cu+HgCl2→ ?+? ә) CuSO4+Al→ ?+? г) Sn+FeSO4→ ?+? б) Pb(NO3+Fe→ ?+? ғ) Fe+SnCl2→ ?+? |
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді-1 балл
Бекетов жасаған металдардың белсенділік қатарының маңызын айтады-1 балл
Кестені толтырады-1 балл
Жүруі мүмкін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіреді-1 балл
Нәтижелерді қорытындылап, металдардың белсенділік қатарын құрады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 33 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор:
Белсенділігі ең жоғары және ең төмен металдарды атайды-1 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Тапсырма Металдардың жемірілуі 2.Тапсырма Жемірілуден қорғайтын негізгі әдістер |
Дескриптор: Жемірілуден қорғайтын негізгі әдістерді атайды-1 балл
Жемірілмейтін металдар тобын атайды-1 балл
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жеке жұмыс
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3.Тапсырма
|
Дескриптор:
Тапсырманы орындайды-1 балл Металдардың бірін-бірі ығыстыру себебін түсіндіреді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|