Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қайтқанда" бөлімінен үзінді. Сабақ жоспары. 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Отан отбасынан басталады |
||||||||||||||
Күні:24.09.2018 |
|
||||||||||||||
Сынып:6В |
|
|
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» бөлімінен үзінді |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6Т1. Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау. 6Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. 6ТБ1.1. Мәтіннен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану. |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. «Қайтқанда» үзіндісінен деректі және дерексіз зат есімдерді ажыратып, жазбаша жұмыстарда қолданады. |
||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көтерілген мәселе бойынша тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. |
|||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып әке туралы жинақы әңгіме құрастырады |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздермен танысады, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжайды. Үзіндіден мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Мәтін бойынша деректі және дерексіз зат есімдерді тауып, жазбаша жұмыстарда қолданады. Көтерілген мәселе бойынша тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып әке туралы жинақы әңгіме құрастырады |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. «Қайтқанда» үзіндісінен деректі және дерексіз зат есімдерді жазбаша жұмыстарда қолданады. Көтерілген мәселе бойынша тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып әке туралы жинақы әңгіме құрастырады |
||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: немере, ержету, әке мінезі, тілеуін тілеу, туыс, хабар. |
|||||||||||||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: сәлем беру, әкеңмен амандасу, ержету. |
|||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер деген мақалды қалай түсінесің? Сен ержеткенде ата-анаңа қандай құрмет көрсетер едің? Абай тәрбиесіне ата-анасының рөлі қандай болды? |
|||||||||||||||
Не себепті анасы Абайға бірінші әкесіне барып амандасуын өтінді деп ойлайсың? |
|||||||||||||||
ишара: |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай мен Құнанбай образдарын талдау барысында ішінара насихатталады. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өзін-өзі тану. |
||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Абай жолы роман - эпопеясы жайлы біледі. |
||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 8 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау-бағым... Топқа бөлу(суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1-топ 2-топ 3-топ Миға шабуыл. Кітап суреттері бейнеленген пазлдарды байланыстырып сабақ не жайында екенін болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев туралы не білесің? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Отбасында әкенің орны қандай? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» үзінді. Сабақ мақсатымен, бағалау кррийлерімен таныстыру. |
Суретті пазлдар:
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
1-тапсырма Т.Ж. «Уақыт тізбегі» әдісі Оқушылар мәтіннің бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты болжайды. Тірек сөздерді( немере, ержету, әке мінезі, тілеуін тілеу, туыс, хабар) «Түртіп алу» әдісі арқылы табады, мәтіндегі көтерілген мәселені болжайды. Мәтін мазмұнын «Уақыт тізбегіне» салу арқылы көтерілген мәселені анықтайды. Көтерілген мәселе бойынша, тірек сөздерді қолданып / «немере, ержету, әке мінезі, тілеу, туыс, хабар/ «Әке» тақырыбына диалог құрастырады. /көпшілігі/ Дескриптор:
ҚБ «Бутерброд» әдісі арқылы өзара бағалау жүзеге асады. 2 тапсырма. Т.Ж. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы мәліметтер жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте толтырады.
Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып әке туралы жинақы әңгіме құрастырады.(кейбірі) Дескриптор:
ҚБ «+, - , керемет» әдісі арқылы өзара бағалайды. 3 тапсырма Ж. « Жай сөйлем құрастыру» әдісі. «Қайтқанда» үзіндісінен деректі, дерексіз зат есімдерді тауып, сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру. Дескриптор: - «Қайтқанда» үзіндісінен деректі, дерексіз зат есімді тап; - осы деректі, дерексіз зат есімдерді қатыстырып, жай сөйлем құрастыр; ҚБ «Үш шапалақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. |
«Уақыт тізбегі»
|
|||||||||||||
Сабақтың соңы 7 мин
|
Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда» 1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан алдым? 2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім? 3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай? 4. Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім? 5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? Рефлексия. «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайды.
Мұғалімнің сындарлы кері байланысы |
|
|||||||||||||
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||||
Оқушыға қолдау көрсету мақсатында тапсырмаларды саралап беремін. Оқушылардың барлығына «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша мәтінді бөліктеп тыңдау арқылы тақырыпты болжауға бердім. Көпшілігі көтерілген мәселе бойынша, тірек сөздерді қолданып / «немере, ержету, әке мінезі, тілеу, туыс, хабар/ «Әке» тақырыбына диалог құрастырады. Мәтіндегі көтерілетін мәселені анықтау барысында «Уақыт тізбегі» кестесін толтыруда қолдауды көп қажет ететін оқушыларға бағыт береміз. 2-тапсырма бойынша «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы мәліметтер жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте толтырады. Ал қолдауды аз қажет ететін оқушылар жинақы мәтін құрастырады, нұсқау ретінде қолдау көрсетеміз 3 тапсырма Ж. « Жай сөйлем құрастыру» әдісі. «Қайтқанда» үзіндісінен деректі, дерексіз зат есімдерді тауып, сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырады. |
Оқу мақсатына жету барысында «+, - , керемет», «Бутерброд», ҚБ «Үш шапалақ» кері байланыстары әр тапсырманың соңына қарай жүзеге асады. Кері байланыс түрлері сабақ мақсаттарының мүддесінен шығады. «Бәрі менің қолымда» тәсілі арқылы сабақтың өн бойына рефлексия жасалады. Бұл әдістер жетістік критерийлері мен тапсырма мазмұнына сәйкес таңдалып алынды. |
Қазақ халқының тарихында Құнанбай аға сұлтан, тарихи тұлға және Абайдың ақын, ойшыл, философ ретіндегі келбетін насихаттау сұрақтарға жауап беру барысында қарастырылады. Өзін-өзі тану пәнімен отбасы тәрбиесі құндылықтары, әке мен бала арасындағы диалог арқылы насихатталады.
|
|||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда»
1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан не алдым?
2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім?
3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай?
-
Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім?
5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
«Уақыт тізбегі»