Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қайырымды Ораз
Материал туралы қысқаша түсінік
Қайырымды Ораз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
4931
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті | Мектеп: | |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | 11-12 – сабақтар. Қайырымды Ораз | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.4.1-орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау8.3.3.1-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.5.1.3-етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы прозалық шығармадан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдайды.Көбі етістіктің бұйрық райының қызметін біледі.Кейбірі кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді. | |
Бағалау критерийлері | Тақырыпқа қатысты мәтіндерді мәнерлеп оқиды, идеясын анықтайды, кейіпкерлерге сипаттама береді. | |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: ителгі, төсек тарту, жәрдемдесу. | |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: саятшылық, аңшы құстар, дүрегей иттер. | ||
Бастапқы білім | Құсбегілік туралы айтады, сипаттайды. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру.Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Ыстық алақан» тренингін өткізеді. Оқушылар сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілек айтып, сәттілік тілейді.Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында аңшы құстардың суретін көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды: Қандай аңшы құстарды білесіңдер? Аңшы құстар несімен ерекшеленеді? (1-тапсырма).Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларғақайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Жазылымға қатысты 2-тапсырманы орындатады, мәтіндегі етістіктерді бұйрық рай тұлғасында жазады.Дескриптор: Кері байланыс. «Не қиын, не оңай?» әдісі бойынша түсініктерін толықтырады. | Тренинг жазылған парақшалар,ғаламтор ресурстары |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Оқу мақсаттарына сай мәтінді оқиды, бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты, көтерілетін мәселені болжайды, идеясын анықтайды, түсінгенін айтады, мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіреді, мағыналық бөлікке бөледі, әр бөлігіне ат қояды, екі сұрақтан дайындайды. Дескриптор: | Оқулық, аудиотаспа, ғаламтор ресурстары, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, смайликтер, желімқағаздар |
Сабақтың соңы | «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талдатады.Пікір. Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз.Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.Дескриптор: | Оқулық |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). | |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)