Өткізілу барысы |
Коучинг кезеңдері | Уақыт | Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Тақырыбы |
| Коучинг тақырыбы. Қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды жақсарту, білім сапасын арттыру. |
Жалпы мақсат |
| Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалаудың оқыту жүйесіндегі маңыздылығын түсіндіру, критериалды бағалауды қолдануға бағыт-бағдар беру. |
Күтілетін нәтиже: |
| Мектептегі оқу үдересінде оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды қолданудың нәтижесінде білім сапасы артады.Оқушылардың бірін-бірі, өзін-өзі бағалауы жүзеге асады, сабаққа деген ынталары оянады. |
Оқу нәтижелері: |
| Критериалды бағалау туралы толық мағлұмат алдыру, мұғалімдерге бағалау критериалдарын құрастырып, , оны тәжірибеде іс жүзінде қолдандыру. |
Түйінді идеялар: |
| «Өзіңді өзің бағаласаң, өзгені де бағалайсың» деген даналыққа сүйенсек, бағалау - адамның құнды қасиеттерінің бірі. Бүгінгі оқыту жүйесіне оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін еңгізу, оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалауды тәжірибеде қолдану оқушыларды ынталандыруға, өз мүмкіндіктерін тануға, өзін-өзі, бірін-бірі формативті бағалауға жол ашады. |
Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
| АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау, СТО.Топтық жұмыс, Өзіндік жұмыс, Формативті бағалау. Тапсырмалар: «Шаттық шеңбері», «Жүректен жүрекке» тренингі, «Өз-өзіме хат» кері байланыс, рөлдік ойын, постер, БҮҮ, «Шебер суретші», «Алма ағашы». |
Қосымша оқу: |
| Мұғалімге арналған нұсқаулық. 65-70 бет. |
Кезеңдері | Уақыт | Коучинг әрекеті. | Коучингке қатысушылар әрекеті |
Ұйымдастыру
| 5 мин | Сәлемдесу. Жағымды көңіл-күй туғызу. «Шаттық шеңберін» құрғызып, «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. -Осы айтылған қасиеттер, жүрек жылулары әрқашан бойларыңыздан табылуға шын жүректен тілектеспін. | «Шаттық шеңберіне» тұрады, «Жүректен жүрекке» тренингіне қатысады. (Әркім өзінің жүрегінен шыққан жылуын, қасиеттерін айтады, бір-біріне таратады.
|
| 5 мин | Түрлі кәмпиттер беру арқылы топқа бөлдіру және топ аттарын шығару.
Топ ережесін құрғызып, тақтаға ілдіру.
Әр топтың жұмысынан соң формативті бағалау жүргізу.
Кері байланыс. «Өз-өзіме хат» стикерлерге коучингке келу мақсаттарын жаздыру. | Бірден 3 топқа бөлінеді. І топ – ОйланІІ топ – ІзденІІІ топ – Бағала Бірлесе отырып топтың ережесін шығарады, тақтаға іледі.
Смайликтер арқылы бағалайды.
Өз мақсаттарын жазып, іледі. Әр топтан бір «Өкіл» шығады. |
«Ой шақыру кезеңі»
| 5 мин | Топтарға берілген кәмпиттерді бағалау тапсырылады: формасы, түсі, дәмі т.б Бағалау парағын тарату, бағалау критерилері бойынша бағалату /5 балл/.Коуч тарапынан сұрақ:-Сіздер бағалауды қалай және қандай бағалау формасын қолдандыңыздар?-Бұл тапсырмалардың бүгінгі коучингке қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?Мақсатым: Бүгінгі коучингтің тақырыбын өздеріне айқындату.
Формативті бағалау. Басбармақ | 5 балдық бағалау критерилері бойынша бағалайды. Бүгінгі коучингтің тақырыбын өздері табуға еңбектенеді.
Осы кезеңдегі жұмыс барысын басбармақ арқылы бағалайды. |