Материалдар / Қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды жақсарту, білім сапасын арттыру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды жақсарту, білім сапасын арттыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалаудың оқыту жүйесіндегі маңыздылығын түсіндіру, критериалды бағалауды қолдануға бағыт-бағдар беру. Мектептегі оқу үдересінде оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды қолданудың нәтижесінде білім сапасы артады.Оқушылардың бірін-бірі, өзін-өзі бағалауы жүзеге асады, сабаққа деген ынталары оянады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
792
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары
Өткізілу барысы
Коучинг кезеңдеріУақыт Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
Тақырыбы

Коучинг тақырыбы. Қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды жақсарту, білім сапасын арттыру.
Жалпы мақсат

Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалаудың оқыту жүйесіндегі маңыздылығын түсіндіру, критериалды бағалауды қолдануға бағыт-бағдар беру.
Күтілетін нәтиже:

Мектептегі оқу үдересінде оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды қолданудың нәтижесінде білім сапасы артады.Оқушылардың бірін-бірі, өзін-өзі бағалауы жүзеге асады, сабаққа деген ынталары оянады.
Оқу нәтижелері:

Критериалды бағалау туралы толық мағлұмат алдыру, мұғалімдерге бағалау критериалдарын құрастырып, , оны тәжірибеде іс жүзінде қолдандыру.
Түйінді идеялар:

«Өзіңді өзің бағаласаң, өзгені де бағалайсың» деген даналыққа сүйенсек, бағалау - адамның құнды қасиеттерінің бірі. Бүгінгі оқыту жүйесіне оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін еңгізу, оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалауды тәжірибеде қолдану оқушыларды ынталандыруға, өз мүмкіндіктерін тануға, өзін-өзі, бірін-бірі формативті бағалауға жол ашады.
Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау, СТО.Топтық жұмыс, Өзіндік жұмыс, Формативті бағалау. Тапсырмалар: «Шаттық шеңбері», «Жүректен жүрекке» тренингі, «Өз-өзіме хат» кері байланыс, рөлдік ойын, постер, БҮҮ, «Шебер суретші», «Алма ағашы».
Қосымша оқу:

Мұғалімге арналған нұсқаулық. 65-70 бет.
Кезеңдері Уақыт Коучинг әрекеті. Коучингке қатысушылар әрекеті
Ұйымдастыру

5 минСәлемдесу. Жағымды көңіл-күй туғызу. «Шаттық шеңберін» құрғызып, «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. -Осы айтылған қасиеттер, жүрек жылулары әрқашан бойларыңыздан табылуға шын жүректен тілектеспін. «Шаттық шеңберіне» тұрады, «Жүректен жүрекке» тренингіне қатысады. (Әркім өзінің жүрегінен шыққан жылуын, қасиеттерін айтады, бір-біріне таратады.





5 минТүрлі кәмпиттер беру арқылы топқа бөлдіру және топ аттарын шығару.

Топ ережесін құрғызып, тақтаға ілдіру.







Әр топтың жұмысынан соң формативті бағалау жүргізу.

Кері байланыс. «Өз-өзіме хат» стикерлерге коучингке келу мақсаттарын жаздыру.
Бірден 3 топқа бөлінеді. І топ – ОйланІІ топ – ІзденІІІ топ – Бағала Бірлесе отырып топтың ережесін шығарады, тақтаға іледі.

Смайликтер арқылы бағалайды.

Өз мақсаттарын жазып, іледі. Әр топтан бір «Өкіл» шығады.
«Ой шақыру кезеңі»

5 мин Топтарға берілген кәмпиттерді бағалау тапсырылады: формасы, түсі, дәмі т.б Бағалау парағын тарату, бағалау критерилері бойынша бағалату /5 балл/.Коуч тарапынан сұрақ:-Сіздер бағалауды қалай және қандай бағалау формасын қолдандыңыздар?-Бұл тапсырмалардың бүгінгі коучингке қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?Мақсатым: Бүгінгі коучингтің тақырыбын өздеріне айқындату.

Формативті бағалау. Басбармақ
5 балдық бағалау критерилері бойынша бағалайды. Бүгінгі коучингтің тақырыбын өздері табуға еңбектенеді.





















Осы кезеңдегі жұмыс барысын басбармақ арқылы бағалайды.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!