Материалдар / Қан топтары ашық сабақ 8 а сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қан топтары ашық сабақ 8 а сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қан топтары. Резус-фактор. Агглютининация ұғымдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2023
207
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: Д. Қонаев атындағы орта мектебі

тарауы: 8.2.А Заттардың

тасымалдануы Мұғалімнің аты жөні: Именова З.А.

Күні:


Сынып: 8 а Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қан топтары

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.7-аглютинация және резус конфликт механизмін түсіндіру.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Қан топтарын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі:Қан құюдың ережесі мен маңызын сипаттайды және механизімін түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: Қан топтарын ажыратады.

Бағалау критерийі

-Қан топтарын біледі

-Қан құю ережесінің маңызын сипаттайды

-Аглютинация және резус конфликт механизімін түсіндіреді.

Тілдік мақсат:

Сөздік қор мен терминдер:

Қан топтары: донор әмбебап, әмбебап рецепиент, аглютиноген, аглютинин, резус фактор, резус конфликт.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Неше қан тобын білесің?

- Сенің қан тобың қандай?

-Қан құюдың ережесін білесің бе?

Құндылықтарға баулу:

Патриоттық сезімді дамыту. Оқушылардың танымдық қабілеттерін ояту, ой өрісін кеңейту, есте сақтау дағдысын қалыптастыру. Өзіне және бір- біріне деген құрметті, ынтымақтастықты қалыптастыру.


Пән аралық байланыс:

Химия

Алдыңғы оқу:

7.1.3.6.Жануарлардың заттарды тасмалдауға қатысатын мүшелері.



Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы:


2 мин










3- мин























10-мин










Сабақтың

ортасы

5- мин
















5- мин


























5-мин
















Сабақтың соңы

5- мин



















5- мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу:Қан топтары арқылы 2 топқа бөлемін. 1-қан тобы 2-қан тобы

Миға шабуыл:

  1. Тапсырма «Барлық оқушылармен жұмыс»

Барлық оқушылар суретті көріп ,мәтінді түсініп оқып өздеріне керекті сөз тіркестерін түртіп жұмыс дәптерлеріне жазып алады.

Содан кейін бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдаймыз.Бұл әдісте оқушыларда айтылым мен тыңдалым дағдыларын ілгерлендіреді.


Мына суретте нені көріп тұрсыңдар?

Бұл үдеріс не үшін қажет?

Қандай түйінді ой шығаруға болады?


«Миға шабуыл» тәсілі арқылы оқушылар суреттерге қарап отырып,жетекші сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар « жеңілден-күрделіге» құрылған.

-Қан неше топқа бөлінеді?

-Әмбебап донор деген түсініктерге анықтама беріңдер?

-Не себепті «Донорлықтың адам өмірін сақтауда маңызым зор?


Бейне фильмдерді оқушылар көре отырып өздеріне ой тастау арқылы: біледі,көреді, түсінеді

2 тапсырма 1-топ «Толықтыру » әдісі арқылы тапсырмаларды оқушылар орындайды.


1/-бейне фильм: https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/ahzanyng-ishki-ortasy/lesson/qan-toptary-zhane-qan-quyuпсырма:



2/-бейне фильм: https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/ahzanyng-ishki-ortasy/lesson/qan-toptary-zhane-qan-quyu


Қан топтары

Мына топтарға қан бере алады.

Мына топтардан қан ала алады.

I



II



III



IV




Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Қан топтарын анықтайды.


Қан қүю ережелерін ажыратады.

Кері байланыс: «екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды.


3.тапсырма 2 топ «Биологиялық диктант»арқылы сөйлемдерді толықтыру.

1/Антигендер (А және В)

-----------------------------------басқа ағзаның барлық ұлпалрында болады.


2/Агглютининдер ( )

--------------------------------- нәруыздары: олар -------- болады.Қанның аттас антигендерімен арнайы қосылады.


3/Аглютинация –Эритроциттердің

---------------------------------- үдерісі.

4/ Донор

-----------------------------ағза


5/ Реципинет

-----------------------------ағза


6/ Резус –факторға ерекше


назар аударылады.

7/ Егер анасы Rh-, ал Rh+, онда анасында


------------------------------------------------------------------------- түзіледі, ал


баласы------------------------------------------------ауруымен туады.


8/ Карл Л андштейнердин ашуы-----------------------------



Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Эритроциттердің орналасуына байланысты қан топтарын ажыратады

Резус факторларына ерекше мән береді.

Каннын курамын

тусиндиреди,

Резус факторына назар аудара отырып, қандай аурулардың туындауы мүмкін екнін біледі.

Кері байланыс: «Светофор» әдісі арқылы оқушылар өздерінің білімдерін бағалайды.


Мұғалімнің жинақтауы

4/ тапсырма Иа/ жоқ. әдісі арқылы барлық оқушылардың білімін тексеру.

1/ ІІ- қан тобы ІІІ – қан тобына құяды / жоқ/

2/Резус факторды макакка маймылынан тапты /иа/

3/Қан топтарын анықтаған ағылшын ғалымы анықтаған. /Иа/

4/ Аглютинация жүректе жүреді. /жоқ/

5/Донор ол қан алушы. /жоқ/

6/ Бірінші қан тобы ол әмбебап қан тобы /иа/

7/ Қан беруші рецепиент деп атайды./ иа/

8/Тұмау қан арқылы таралады. /жоқ/

9/Резус факторы өмір барысында өзгеріске ұшырайды/жоқ/

10/Қан топтары бес топқа бөлінеді /жоқ/

Бағалау критерийлері

Дискриптор

/Иа- жоқ/ тәсілі арқылы оқушылар өз білімдерін дәлелдей алады.

Қан құю топтарын ажырата алады

.Қан топтарын ашқан ғалымды біледі

Қа

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!