Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Патриоттық сезімді
дамыту. Оқушылардың танымдық қабілеттерін ояту, ой өрісін кеңейту,
есте сақтау дағдысын қалыптастыру. Өзіне және бір- біріне деген
құрметті, ынтымақтастықты
қалыптастыру.
Пән аралық
байланыс:
Химия
Алдыңғы
оқу:
7.1.3.6.Жануарлардың заттарды
тасмалдауға қатысатын
мүшелері.
Сабақтың
барысы:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы:
2
мин
3-
мин
10-мин
Сабақтың
ортасы
5-
мин
5-
мин
5-мин
Сабақтың
соңы
5-
мин
5-
мин
Ұйымдастыру
кезеңі:
Топқа
бөлу:Қан топтары арқылы 2 топқа
бөлемін. 1-қан тобы 2-қан
тобы
Миға
шабуыл:
Тапсырма «Барлық
оқушылармен жұмыс»
Барлық оқушылар
суретті көріп ,мәтінді түсініп оқып өздеріне керекті сөз
тіркестерін түртіп жұмыс дәптерлеріне жазып
алады.
Содан кейін бірнеше
оқушының ойы мен пікірін тыңдаймыз.Бұл әдісте оқушыларда айтылым
мен тыңдалым дағдыларын
ілгерлендіреді.
Мына суретте нені
көріп тұрсыңдар?
Бұл үдеріс не үшін
қажет?
Қандай түйінді ой
шығаруға болады?
«Миға шабуыл»
тәсіліарқылы оқушылар суреттерге
қарап отырып,жетекші сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар «
жеңілден-күрделіге»
құрылған.
-Қан неше топқа
бөлінеді?
-Әмбебап донор деген
түсініктерге анықтама
беріңдер?
-Не себепті
«Донорлықтың адам өмірін сақтауда маңызым
зор?
Бейне фильмдерді
оқушылар көре отырып өздеріне ой тастау арқылы: біледі,көреді,
түсінеді
Кері
байланыс:«екі жұлдыз бір тілек» әдісі
арқылы оқушылар өздерін
бағалайды.
3.тапсырма 2 топ
«Биологиялық диктант»арқылы сөйлемдерді
толықтыру.
1/Антигендер (А және
В)
-----------------------------------басқа ағзаның барлық
ұлпалрында болады.
2/Агглютининдер
()
--------------------------------- нәруыздары: олар --------
болады.Қанның аттас антигендерімен арнайы
қосылады.
3/Аглютинация
–Эритроциттердің
----------------------------------
үдерісі.
4/
Донор
-----------------------------ағза
5/
Реципинет
-----------------------------ағза
6/ Резус –факторға
ерекше
назар
аударылады.
7/ Егер
анасыRh-,
алRh+, онда
анасында
-------------------------------------------------------------------------түзіледі,
ал
баласы------------------------------------------------ауруымен
туады.
8/ Карл Л
андштейнердин
ашуы-----------------------------
Бағалау
критерийлері
Дискрипторлар
Эритроциттердің
орналасуына байланысты қан топтарын
ажыратады
Резус факторларына ерекше мән
береді.
Каннын
курамын
тусиндиреди,
Резус факторына назар аудара
отырып, қандай аурулардың туындауы мүмкін екнін
біледі.
Кері
байланыс:
«Светофор»әдісіарқылы оқушылар өздерінің
білімдерін бағалайды.
Мұғалімнің
жинақтауы
4/ тапсырма Иа/
жоқ. әдісіарқылы барлық оқушылардың
білімін тексеру.
1/ ІІ- қан тобы ІІІ
– қан тобына құяды / жоқ/
2/Резус факторды
макакка маймылынан тапты
/иа/
3/Қан топтарын
анықтаған ағылшын ғалымы анықтаған.
/Иа/
4/ Аглютинация
жүректе жүреді. /жоқ/
5/Донор ол қан
алушы. /жоқ/
6/ Бірінші қан тобы
ол әмбебап қан тобы /иа/
7/ Қан беруші
рецепиент деп атайды./ иа/
8/Тұмау қан арқылы
таралады. /жоқ/
9/Резус факторы өмір
барысында өзгеріске
ұшырайды/жоқ/
10/Қан топтары бес
топқа бөлінеді /жоқ/
Бағалау
критерийлері
Дискриптор
/Иа- жоқ/ тәсілі арқылы
оқушылар өз білімдерін дәлелдей
алады.
Қан құю топтарын
ажырата алады
.Қан топтарын ашқан
ғалымды біледі
Қа
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз