Материалдар / «Қандай заттың пішіні шаршыға ұқсайды»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қандай заттың пішіні шаршыға ұқсайды»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жан-жақтылыққа тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
1373
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:_________________
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: «Қандай заттың пішіні шаршыға ұқсайды»
(өз бетінше жұм)
Мақсаты:а) Заттардың суретін салуды үйрету;
ә) Шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялын дамыту;
б) Жан-жақтылыққа тәрбиелеу
Билингвальді компонент:Балалар- дети
Әрекет
Тәрбиешінің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
Балалар шеңбер құрап тұрып бір- біріне Бір -біріне тілектер
жақсы тілектерін айтады. “Кім тапқыр?” айтады.
дидактикалық ойыны.
Балалар топ бөлмесі ішінен шаршыға
Балалар ойларын толық
ұқсас заттарды табады.
сөйлемдер арқылы
- Қандай фигура жоқ?
білдіреді.
Педагог шаршыны көрсетеді.
Шаршаның төрт бұрышы бар екендігін
айтады.
– Шкаф, тақта, теледидар
- Шаршыға ұқсайтын тағы да қандай
т.б.
заттарды білесіндер? Сергіту сәті (саусақ
жаттығуы):
1, 2, 3, 4, 5- 5, 4, 3, 2, 1. Құмырсқалар
Өлең жолдарына сәйкес
жыбыр- жыбыр, Жұмыс істеді күнімен, қимылдар жасайды.
Дем алды ғой түнімен.
Құмырсқалар жыбыр –жыбыр.
Іздену ұйымдастырушы
Педагог шаршыны сала отырып белгілі Балалар шаршы пішіндес
бір бейне құрап шығарады. Суретті топ - бейне жасауға кіріседі.
топқа бөлініп салуға болады.
Солдан оңға қарай,
- Нүкте арқылы шаршы жасап аламыз,
жоғарыдан төмен қарай
содан кейін қарындашпен жоғарыдан
сызықтар сызады,
төмен қарай бастырып сызамыз.
қылқаламды қатты
Педагог салу жолдарын түсіндіре
батырмай, ақырындап
отырып бет орамал, шкаф, теледидар, үй, жүргізеді.
ұяның суреттерін салғызады (қалаулары
бойынша шаршы фигурасын пайдаланып
салады).
Ол заттардың түстері әртүрлі
болғандықтан, түсті өздері қалауынша
таңдап алады. Жұмысын ерте аяқтаған
балаларға шқафтың қасына қосымша

теледидарды, үйдің қасына ұя салуды
ұсынуға болады.
Рефлексивті
түзетушілік

Педагог жұмыстарын талдау барысында Өздері не жасағандарын,
суретті қеңістікте орналастыруда,
түстерін, пішіндерін
бояуды пайдалануда, шаршы пішінін
сипаттап айтады.
дұрыс салудағы жетістіктерін айтады.
Біледі: шаршы пішіндес заттардың суретің салуды.
Игереді: нүкте арқылы жоғарыдан төмен, оңнан солға қарай сызықтарды
қосуды.
Меңгереді: байқағыштығы мен көз мөлшерін, қолдың қимыл- қозғалыс
үйлесімділігін қалыптастыруды.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!