Күні:_________________
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: «Қандай заттың пішіні шаршыға ұқсайды»
(өз бетінше жұм)
Мақсаты:а) Заттардың суретін салуды үйрету;
ә) Шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялын дамыту;
б) Жан-жақтылыққа тәрбиелеу
Билингвальді компонент:Балалар- дети
Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
Балалар шеңбер құрап тұрып бір- біріне
жақсы тілектерін айтады. “Кім тапқыр?”
дидактикалық ойыны.
Балалар топ бөлмесі ішінен шаршыға
ұқсас заттарды табады.
- Қандай фигура жоқ?
Педагог шаршыны көрсетеді.
Шаршаның төрт бұрышы бар екендігін
айтады.
- Шаршыға ұқсайтын тағы да қандай
заттарды білесіндер? Сергіту сәті (саусақ
жаттығуы):
1, 2, 3, 4, 5- 5, 4, 3, 2, 1. Құмырсқалар
жыбыр- жыбыр, Жұмыс істеді күнімен,
Дем алды ғой түнімен.
Құмырсқалар жыбыр –жыбыр.
Бір -біріне тілектер
айтады.
Балалар ойларын толық
сөйлемдер арқылы
білдіреді.
– Шкаф, тақта, теледидар
т.б.
Өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.
Іздену ұйым-
дастырушы
Педагог шаршыны сала отырып белгілі
бір бейне құрап шығарады. Суретті топ -
топқа бөлініп салуға болады.
- Нүкте арқылы шаршы жасап аламыз,
содан кейін қарындашпен жоғарыдан
төмен қарай бастырып сызамыз.
Педагог салу жолдарын түсіндіре
отырып бет орамал, шкаф, теледидар, үй,
ұяның суреттерін салғызады (қалаулары
бойынша шаршы фигурасын пайдаланып
салады).
Ол заттардың түстері әртүрлі
болғандықтан, түсті өздері қалауынша
таңдап алады. Жұмысын ерте аяқтаған
балаларға шқафтың қасына қосымша
Балалар шаршы пішіндес
бейне жасауға кіріседі.
Солдан оңға қарай,
жоғарыдан төмен қарай
сызықтар сызады,
қылқаламды қатты
батырмай, ақырындап
жүргізеді.
теледидарды, үйдің қасына ұя салуды
ұсынуға болады.
Рефлексивті
түзетушілік
Педагог жұмыстарын талдау барысында
суретті қеңістікте орналастыруда,
бояуды пайдалануда, шаршы пішінін
дұрыс салудағы жетістіктерін айтады.
Өздері не жасағандарын,
түстерін, пішіндерін
сипаттап айтады.
Біледі: шаршы пішіндес заттардың суретің салуды.
Игереді: нүкте арқылы жоғарыдан төмен, оңнан солға қарай сызықтарды
қосуды.
Меңгереді: байқағыштығы мен көз мөлшерін, қолдың қимыл- қозғалыс
үйлесімділігін қалыптастыруды.