Материалдар / Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
6979
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бойынша:

5.3 В бөлімі

Үйсіндер мен қаңлылар

Мұғалімнің аты-жөні: Башигулова Гаухар Жалғасқанқызы

Күні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

5.4.2.3-Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

5.3.2.2-Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау;

5.3.1.2-ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

5.1.2.2-әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

Сабақтың мақсаттары

-Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;

-ежелгі қаңлы мемлекетінің құрылуын сипаттау;

- әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

-қаңлылар туралы жазбаларды білу;

- тұрмыс –тіршілігі туралы білу;

-көрші елдерімен қарым-қатынасын білу;

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну, талдау, бағалау.

- ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттайды;

- сына жазуының шығу тарихын, маңызын түсінеді;

- ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама береді;


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Құндылықтарға баулу

Еркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм.

Тілдік мақсат

Айтылым – Галереяға саяхат және 4 тапсырмада оорындалады;

Оқылым –Барлық тапсырмада таратпа материал және оқулықпен жұмыс жасайды.

Жазылым –Барлық тапсырмаларды жазады;

Тыңдалым-Сабақ барысында оқушылар бірін –бірі тыңдайды

Алдыңғы білім

Үйсіндер туралы жазба деректер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


6 мин







Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларды жеребе суыру арқылы топқа бөлу.

1 топ- Алғырлар

2 топ-Тапқырлар

3 топ- Білгірлер

Жағымды ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау.«Сілтеуіш» әдісі.

Әр топқа бағыттаушы сөздер беріледі сол сөздер арқылы үй тапсырмасын айтады.

1.Өмір сүрген жылдар.

2. Билеуші.

3.Орналасқан жер.

4.Орталық.

5.Шаруашылық.

6.Әлеуметтік топ.

Жаңа сабақты ашу.Карта көрсетіліп оқушыларға сұрақ қойылады.Үйсіндердің батысындағы көршісі?












Оқулық


Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы





7 мин









3 мин























2 мин






9 мин















7мин

1 – тапсырма.

Топтық жұмыс. «Ретімен орналастыр» әдісі.

ҚDrawObject1 аңлылар

DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2



Өмір сүрген Мекен еткен Орталығы Билеушісі

DrawObject8 DrawObject7 DrawObject5 DrawObject6 жылдары жерлері


Дескриптор.

-Қаңлылардың өмір сүрген жылдарын жазады;

-Территориясын табады;

-Басқарушысын,орталығын біледі;

2 тапсырма «Галереяға саяхат» әдісі. Суреттерден оқушылар қаңлылардың шаруашылығын табады.






Дескриптор

-қаңлылардың шаруашылығын сипаттайды;

Сергіту сәті.«Жаңылыспаймын» әдісі

Қатысушылар дөңгелене тұрып, кезекпен бірден отызға дейін, сосын кері қарай санайды. Үшке еселік санды айтатын адам сол санның орнына «Жаңылыспаймын» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

3 тапсырма «Венн диаграммасы» әдісі. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтар мен қаңлы тайпасының әлеуметтік топтарын салыстырады анықтайды.

DrawObject9

Дескриптор

  • Қаңлы қоғамындағы әлеуметтік топтарды анықтайды.

-әлеуметтік теңсіздік орын алғанын анықтайды;

4- тапсырма .Ой қорыту,жинақтау.Барлық топ ортаға шығып сабақтан не түсінді бір сөзбен айтады.

Дескриптор

-Қаңлылар туралы сипаттайды;




оқулық


кесте


























Сабақтың соңы

6 минут










Бағалау. «Ашық журнал» әдісі.

Топ

Үй жұмысы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

4-тапсырма

Алғырлар






Тапқырлар






Білгірлер








Кері байланыс .«Білім ағашы» Оқушылар ағаш суретіне сабаққа ұсыныс тілектерін жазып жапсырады.

Рефлексия. Оқушылар саусақтары арқылы сабақты бағалайды.

Үйге тапсырма: Тақырыпты қайталап, термин сөздерді оқу




Бағалау парағы

Қосымша ақпарат

.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс.

Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

Оқушылар барлығы «Кластер әдісі» арқылы ежелгі өркениеттердің шаруашылығы өзен алқаптарында дамығанын, не себепті өзен алқаптарында дамығанын сипаттай алады;

Көпшілігі суретпен жұмыс арқылы өзен алқаптары бойындағы шаруашылық, өркениет туралы біледі;

Кейбірі ұғымдарды сипаттай отырып,ежелгі өзен бойындағы өркениеттер туралы толық біледі.




Ашық журнал әдісі арқылы бағаланады.

Сыныптағы тазалықты сақтау.

Партада дұрыс отыру ережесін сақтау.


Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!