Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Мардан Байділдаев атындағы №232 орта мектеп

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:

    Мақсат Жанболат Мақсатұлы

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты

    Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау; Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Бастапқы ынталандырушы материал

    Алдымен оқушыларға экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, кім екенін табу ұсынылады. Оқушылар суреттегіні тапқан соң мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?

    1. ҚанышСәтбаевтуралы не білеміз?

    2. Бұл тұлға тарихта қандай еңбегімен белгілі?

    3. Алматы қаласындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ.Сәтбаев есімімен аталады?

    Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы

    http://repository.enu.kz/handle/123456789/356

    Жаңа білім



    Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар


    Мәтінмен жұмыс. ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап, олардың маңыздылығы туралы кестені толтырады.

    Зерттеген салалары

    Маңыздылығы

    Ғылыми зерттеулері

    Маңыздылығы













    «Жанды карта» әдісі: кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын флипчартта белгілейді

    Тапсырма шарты:

    Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;










    Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.

    Сұрақтар:

    1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болған?

    2. Қ.И.Сәтбаевтың қандай ғылыми еңбектерін білесің?

    3. Қазақстанда геология мектебінің негізін салушы кім?

    4. Оның ашқан қандай кен орындарын білесің?

    5. Қ.Сәтбаев қандай оқулық жазған?

    6. Сәтбаевтың ғылымға сіңірген еңбектері үшін қандай жетістіктермен марапатталған?

    7. Қ.И.Сәтбаевтың Англияда болған сапары бойынша не білесіз?

    Мәтінмен жұмыс



    Мәтіннен негізгі идеясын анықтайды











    Дескриптор:

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;




    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    «Ең үздік жауап»

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Өзін-өзі бағалау

    Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009

    Сәрсекеев М.

    Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб.

    Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/

    Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11

    Бекіту

    голд

    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка



    Кері байланыс

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    А4, конспект






















    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты

    Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Оқушылармен амандасу

    «Сөйлемді жалғастыр» әдісі

    Ғалым –

    Ғылым -

    Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    https://www.youtube.com/watch?v=jy5rnPTev8

    Қызықты дерек: Қаныш Сәтбаев туралы сіз білмеген оқиғалар

    Жаңа білім



    Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар

    87027984413


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мақсат Жанболат Мақсатұлы
    03 Желтоқсан 2023
    953
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихы пәні бойынша 8-сынып оқушыларымен өткізілетін ашық сабаққа дайын ҚМЖ. Тақырыбы :Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Мардан Байділдаев атындағы №232 орта мектеп

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:

    Мақсат Жанболат Мақсатұлы

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты

    Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау; Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Бастапқы ынталандырушы материал

    Алдымен оқушыларға экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, кім екенін табу ұсынылады. Оқушылар суреттегіні тапқан соң мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?

    1. ҚанышСәтбаевтуралы не білеміз?

    2. Бұл тұлға тарихта қандай еңбегімен белгілі?

    3. Алматы қаласындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ.Сәтбаев есімімен аталады?

    Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы

    http://repository.enu.kz/handle/123456789/356

    Жаңа білім



    Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар


    Мәтінмен жұмыс. ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап, олардың маңыздылығы туралы кестені толтырады.

    Зерттеген салалары

    Маңыздылығы

    Ғылыми зерттеулері

    Маңыздылығы













    «Жанды карта» әдісі: кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын флипчартта белгілейді

    Тапсырма шарты:

    Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;










    Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.

    Сұрақтар:

    1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болған?

    2. Қ.И.Сәтбаевтың қандай ғылыми еңбектерін білесің?

    3. Қазақстанда геология мектебінің негізін салушы кім?

    4. Оның ашқан қандай кен орындарын білесің?

    5. Қ.Сәтбаев қандай оқулық жазған?

    6. Сәтбаевтың ғылымға сіңірген еңбектері үшін қандай жетістіктермен марапатталған?

    7. Қ.И.Сәтбаевтың Англияда болған сапары бойынша не білесіз?

    Мәтінмен жұмыс



    Мәтіннен негізгі идеясын анықтайды











    Дескриптор:

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

    Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;




    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    «Ең үздік жауап»

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Өзін-өзі бағалау

    Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009

    Сәрсекеев М.

    Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб.

    Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/

    Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11

    Бекіту

    голд

    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка



    Кері байланыс

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    А4, конспект






















    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

    Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

    Сабақтың мақсаты

    Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Оқушылармен амандасу

    «Сөйлемді жалғастыр» әдісі

    Ғалым –

    Ғылым -

    Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    https://www.youtube.com/watch?v=jy5rnPTev8

    Қызықты дерек: Қаныш Сәтбаев туралы сіз білмеген оқиғалар

    Жаңа білім



    Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар

    87027984413


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    03.12.2023
    953
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мақсат Жанболат Мақсатұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации