Материалдар / Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәні бойынша 8-сынып оқушыларымен өткізілетін ашық сабаққа дайын ҚМЖ. Тақырыбы :Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым
Авторы:
03 Желтоқсан 2023
418
47 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Мардан Байділдаев атындағы №232 орта мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні:

Мақсат Жанболат Мақсатұлы

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

Сабақтың мақсаты

Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау; Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Бастапқы ынталандырушы материал

Алдымен оқушыларға экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, кім екенін табу ұсынылады. Оқушылар суреттегіні тапқан соң мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?

  1. ҚанышСәтбаевтуралы не білеміз?

  2. Бұл тұлға тарихта қандай еңбегімен белгілі?

  3. Алматы қаласындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті неліктен Қ.Сәтбаев есімімен аталады?

Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы

http://repository.enu.kz/handle/123456789/356

Жаңа білім



Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар


Мәтінмен жұмыс. ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап, олардың маңыздылығы туралы кестені толтырады.

Зерттеген салалары

Маңыздылығы

Ғылыми зерттеулері

Маңыздылығы













«Жанды карта» әдісі: кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын флипчартта белгілейді

Тапсырма шарты:

Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;










Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.

Сұрақтар:

  1. 1946 жылы ашылған КазКСР Ғылым Академиясының тұңғыш президенті кім болған?

  2. Қ.И.Сәтбаевтың қандай ғылыми еңбектерін білесің?

  3. Қазақстанда геология мектебінің негізін салушы кім?

  4. Оның ашқан қандай кен орындарын білесің?

  5. Қ.Сәтбаев қандай оқулық жазған?

  6. Сәтбаевтың ғылымға сіңірген еңбектері үшін қандай жетістіктермен марапатталған?

  7. Қ.И.Сәтбаевтың Англияда болған сапары бойынша не білесіз?

Мәтінмен жұмыс



Мәтіннен негізгі идеясын анықтайды











Дескриптор:

Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;

Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;




Оқушылар сұрақтарға жауап береді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Өзін-өзі бағалау

Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009

Сәрсекеев М.

Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб.

Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/

Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11

Бекіту

голд

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка



Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект






















Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

Сабақтың мақсаты

Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Оқушылармен амандасу

«Сөйлемді жалғастыр» әдісі

Ғалым –

Ғылым -

Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар:

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

https://www.youtube.com/watch?v=jy5rnPTev8

Қызықты дерек: Қаныш Сәтбаев туралы сіз білмеген оқиғалар

Жаңа білім



Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар

87027984413


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!