Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қаныш Сәтбаев-жан-жақты ғалым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Мардан Байділдаев атындағы №232 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Мақсат Жанболат Мақсатұлы |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? |
|||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарын анықтап картаға орналастыру;Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін сипаттау; Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның ғылымын дамытудағы рөліне баға беру; |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Бастапқы ынталандырушы материал Алдымен оқушыларға экранға Қ.И.Сәтбаевтың суреті қойылып, кім екенін табу ұсынылады. Оқушылар суреттегіні тапқан соң мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады?
Оқу мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы |
||||||||||||||||||
Жаңа білім Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар |
Мәтінмен жұмыс. ОқушыларҚ.И.Сәтбаевтың зерттеген өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулерін анықтап, олардың маңыздылығы туралы кестені толтырады.
«Жанды карта» әдісі: кескін картада оқушылар Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен орындарының аумағын флипчартта белгілейді Тапсырма шарты: Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3 зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын жазу;
Қ.Сәтпаев туралы бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға қажетті мәліметтерді жазып алу ұсынылады. Бейнематериал бойынша оқушыларға сұрақтар қояды. Сұрақтар:
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеясын анықтайды
Дескриптор: Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады; Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады; Кен орнының аумағын белгілейді және атауын жазады;
Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Өзін-өзі бағалау |
Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған. Құрастырушы: Тоғысбаев Б. Сужикова А. – Алматы. “Алматыкітап баспасы”, 2009 Сәрсекеев М. Адильбекова Х. Академик Қ.И. Сәтбаев және оның Қазақстан ғылымын дамытудағы рөлі 2008.№3..-19-21бб. Айтмағамбетов Е: Тектіліктің бір сыры/ Е.Аймағамбетов // Ақиқат.-2007.-№11 |
||||||||||||||||||
Бекіту голд |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру; |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Оқушылармен амандасу «Сөйлемді жалғастыр» әдісі Ғалым – Ғылым - Қазақ жерінен шыққан алғашқы ғалымдар: Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
https://www.youtube.com/watch?v=jy5rnPTev8 Қызықты дерек: Қаныш Сәтбаев туралы сіз білмеген оқиғалар |
||
Жаңа білім Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар 87027984413 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |