1-тапсырма.
Д/о: «Цифрды ата және көршісін
тап»
- Балалар, қазір
бір бала тақтаға шығып кез-келген бір цифрды таңдайды, сендер сол
цифрды алдарыңдағы цифрлардың арасынан тауып атайсыңдар. Бір бала
сол цифрдың көрші сандарын тауып атайды.
- 2 цифрына сәйкес
келетін суретті тап, көрсет, ата. Т.с.с.
2-
тапсырма. Д/о: «Қай цифр
жетпейді?»
- Алдарыңдағы
цифрларды тақтадағыдай етіп орналастырыңдар. Енді көзімізді
жұмайық. Қай цифр жоғалып кетті? Атаймыз! Айналамыздан 1 рет
кездесіп тұрған затты атаңдаршы. Екі рет. т.с.с Енді бір бала 4-ке
дейін санайды. Келесі бала 5-ке дейін санайды.
3-
тапсырма. Д/о: «Тура және кері
санаймыз»
- Алдымызда тұрған
жолақшаның жоғарғысына солдан оңға қарай тура санай отырып, 1-6-ға
дейінгі сандарды орналастырып шығайық. Тақтаға бір бала шығады.
Бәріміз бірге орындаймыз. Бәріміз тынышталамыз, тыңдаймыз, дұрыс
санай ма екен, егер қателесіп жатса көмектесеміз. Бір бала 1-6-ға
дейін тура санап шығады. Барлығы кезектесіп, жеке-жеке
санайды.
- Алдымызда тұрған
жолақшаның төменгісіне солдан оңға қарай кері санай отырып, 6-1-ге
дейінгі сандарды орналасытармыз. Тақтаға бір бала шығады. Бәріміз
бірге орындаймыз. Бәріміз тынышталамыз, тыңдаймыз, дұрыс санай ма
екен, бір бала 6-1-ге дейін кері санап шығады. Барлығы кезектесіп,
жеке-жеке санайды.
Сергіту
жаттығуы: Белiмiздi
жазайық.
Ал, балалар,
тұрайық. Оңға-оңға түзу тұр
Алақанды ұрайық
Солға-солға түзу тұр
Оңға қарай иiлiп
Жоғары-төмен қарайық
Солға қарай иiлiп
Қолымызды созайық
Бiр отырып, бiр
тұрып, Бойымызға күш жинап
Бойымызды созайық
Бiр шынығып алайық.
4-
тапсырма. «Реттік
санаймыз»
- Балалар реттік
қалай санаушы едік? Бәріміз бірге еске түсірейік.
- Енді алдарыңда
тұрған жолақшаның жоғарғысына реттік санап отырып 6 тиін
орналастырамыз.
- Бір бала тақтаға
шығып жасайды, қалғанымыз бірге жасаймыз.Мына тиін нешінші тұр?
Келесі баладан сұралады.
- Енді бұл
тиіндерге бір-бір саңырауқұлақтан берейік. Мына саңырауқұлақты
нешінші тиінге береміз? Ең алдымен қай тиін тұр? Келесі
саңырауқұлақты нешінші тиінге береміз. Т.с.с.
5-тапсырма. «6
санымен ж/е цифрымен танысамыз!»
- Мына суретте
неше үй бар?
- Мына суретте
неше орындық бар?
- Бұлардың санын
тауып көрсетіңдерші! Яғни, мынау 6 цифры. Жоғарыдан төмен қарай
иіліп дөңгелек құрайды.
- Қане, ауада 6
санын жазайық. Сұқ саусағымызбен 6 цифрының бойымен жоғарыдан төмен
қарай иіліп дөңгелек сызамыз. Тағы бір рет қайталаймыз.
«6 саны
қалай жасалады?»
5 саны қалай
жасалатынын еске түсірейікші. Неше текшеге неше текшені қосар едік?
Енді:
- Менің қолымда
неше текше бар, санайықшы!
- Оған тағы 1
текшені қостық, неше текше болды? Санаймыз
- Оны қайдан
білдіңдер? Қай санға 1-ді қостық?
- Ал енді
алдарыңда тұрған геометриялық денелердің көмегімен 6 санын жасап
көрейікші.
- 6 санын қалай
жасай алады екенбіз? Жаңағы текшелер сияқты 5 үшбұрышқа + 1 қоса
аламыз.
- Керемет,
қайталайық. Сонымен 6 санын қалай жасауға болады екен?
- Айтыңдаршы, 6
санында неше бірлік бар екен? Санайық!
6-тапсырма. Заттарды
биіктігіне және еніне қарай салыстыру.
- Мына
жолақшаларды биіктігіне қарай орналастырып көрейікші. Аласа,
биігірек, биіктеу, биік, өте биік.
- Балалар, мына
суретке қараңдаршы, ағаштар қалай ерекшеленіп тұр екен? Мына
ағаштың биіктігі қандай? Ал мына ағаштыкі ше?
Дұрыс, бұл – биік,
ал мынау аласа екен.
- Енді келесі
жолақшаларды орналастырайық: жіңішке, жуандау, жуанырақ, жуан, өте
жуан.
- Балалар, мына
суретке қараңдаршы, кітаптар қалай ерекшеленіп тұр екен? Мына
кітаптың ені қандай? Ал мына кітаптыкі ше?
Дұрыс, бұл – жуан, ал мынау жіңішке
екен.
|