Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:
Білім саласы:Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру.
Тақырыбы: «Тәулік бөліктері. »
Мақсаты: Балаларды тәулік бөліктерімен таныстыру. Бөліктерден бір бүтін құрастыруды үйрету: белсенділіктерін, бір-біріне көмектесуге деген ықыластарын арттыру.
Міндеттері Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын.
Әдіс тәсілдер: деньш блогі,сын ойлау тұрғысынан.
Көрнекілік құрал: Сағат, тәулік бөлігі, сиқырлы қалта, қыздар мен ұлдардың суреті, 1-ден 7-ке дейінгі цифрлар.
Сөздік жұмыс: Цифр. Тәулік бөліктері.
Әрекет кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
Мотивация Ізденіс-ұйымдастыру Рефлексия |
Психо жаттығулар. Тілек шоғы. Мақсаты: Балаларды жағымсыз сезімдерден арылту, жақсылық жасауға үйрету. Балалар біз қай кезде шағын орталық, балабақшаға келеміз?. Қай кезде дем аламыз?. Қай кезде үйге қайтамыз?. Қайырлы таң атты, Шуағын таратты. Достарым қасымда, Олармен көңілді. Қонаққа бүгін бізге керемет жақсы апайлар келіп отыр екен -бұл апайлар тәулік бөліктерін жақсы біледі екен, ал сендер білесіңдер ме?. Қашан таң,қашан түс, қашан кеш,қашан түн? Екенің ажыратып білуіміз керек. Сондықтан сұрақ жауап ойынның ойнайық. Мен сұрақ қоямын сендер жауап бересіндер. Күн қашан оянады? Күн қашан қыдырады? Күн қашан шаршап дем алады? Күн қашан уйықтайды? Сағатты көрсетіп, тәулік бөліктерін (таң, түс, кеш, түн ) Д/о: «Тәулік сағаты». Мақсаты: Тәулік туралы білімдерін бекіту. Балалар бір тәулікте неше сағат бар екекнің айтып түсіндір еді. Қыймыл іс әрекет жасайды. 7,8,9,10; таң , төсектен тұру таңғы жаттығу 11,12,13,14, түс ойнаймыз, түскі ас, 3,4,5,6,; кеш демаламыз, сабақ оқыймыз, теледидар көреміз. 9,10,11,12;түн тәтті уйқы, ертегі тыңдаймыз. Д/о: «терезені бояыймыз». Мақсаты: Биік-кіші ұғымдарын бекіту. Таңертен сары түс, Түсте ақ түс қала береді. Кешке көк түс. Түнде қара түспен бояыйды.
Д/о: «Шаршы құрастыр». Мақсаты: Әр-түрлі пішіндерден шаршы құрастыруға үйрету. Өзін өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Балаларға оқу қызметі ұнады ма? Сабаққа белсене қатысып отырған балаларға мақтау айту. |
Балалар қолдарындағы гүлдерді бір-біріне тілек айту арқылы ұсынады.
Мұқият тыңдайды. Балалар өз ойларын айтады. Балалардың жауабы
Балалар бір-бірін бағалау, өзін бағалау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: тәулік бөліктерін білді..
білуі: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы түсініктерін көрсетті.
Игерді: таң, түс,кеш,түн ұғымдарын,уақытты бағдарлауды игерді.
Күні _____
Білім беру саласы: Қатынас
Блімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: “Көктемгі таңғажайыптар”
Мақсаты: Ауыл еңбегі туралы білімдерін толықтыру. Топтастыру стратегиясын пайдаланып,
сөздік қорларын дамыту.
Міндеті: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: егінші,малшы,табиғат,,т.б
Көрнекіліктер: суреттер, әдіс тәсілдер
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі II.Ізденіс-ұйымдастыру Әдіс тәсіл III. Рефлексия |
1.Балаларды шеңберге тұрғызу: Табиғат біздің анамыз, . Табиғатқа баламыз. Иіліп Сәлем береміз, Біз әдепті баламыз. Күн ұзарып,қар еріп,су сайларға толады, жыл құсы ұшып келеді,оларға қамқорлық жасау. Ағаш басы бүршік шашып,гүл бәйшешек толады.Алғашқы гүлдер бәйшешек,жауқазын,қызғалдақ. Айтындаршы балалар бұл қай мезгілде болады. -Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?
2.Педагогтің түсіндіруі. - Адам баласы еңбек арқылы дамып жетіледі.Еңбек ету арқылы көпетегне белестерді бағындыра алады. Еңбек адамның денесін шынықтырып, мінез-құлқын қалыптастырады.Еңбектің көптеген түрі бар,соның бірі- көктемгі еңбек. -Балаларға ауылшаруашылығы еңбеккерлерінің суреттерін көрсету, -Бағыттаушы сұрақтар қою: 1.Суретте не бейнеленген? 2.Адамдар немен айналысып жүр? 3.Төрт түлік малды.Не қалай дыбыстайды? 4.Не істеп,Не жинап жүр? Әр түрлі іс-әрекеттегі адамдардың әрқайсысының өздерінің мамандықтары бар екенін түсіндіру. Мысалы: егінші, диқан,малшы,т.б. Көктемде қар еріп, су болып жылғаладан ағады,және шатырдан аққан тамшылар Тамшы тамшы тамшылар, Көгереді ағаш,тал шынар. Тамшылардан өнетін. Тамаша гүлдер бар шығар. 3.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Құстай қанат қағайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Ауылшарушылық өнімдерімен тек қана ауыл емес, қаланы да қамтамасыз ететінін айтып өту. Мысалы: ет, сүт, астық, жеміс-жидектер, көкөністер,т.б. Табиғатты қорғау бағытындағы еңбек түрлеріне ауланы тазалау, арықты аршу, ағаш түптерін әктеу және т.б айта аламыз. 4.Еңбек туралы мақал-мәтелдер жаттау. 1. Еңбек-түбі береке. 2.Еңбек етсең,ерінбеі, Тояды тілінбей. 3.Еңбектің наны тәтті, Жалқаудың жаны тәтті. 5.Сабақты қорытындылау Бағалау: - досын бағалау. |
Өлең шумағын айтады.
Сұраққа жауап береді. Тәрбиешіні тыңдайды.
Қимылдарды қайталайды. Әдіс тәсіл арқылы қайталайды. Мақал-мәтелді қайталап айтады. |
|
|
Күтілетін нәтиже: Білу: Көктемгі еңбек түрінің айырмашылығын білуі;
Игеру : Табиғатты қорғау жұмыстарының дағдыларын игерілуі ;
Меңгеру: Ауыл еңбегі туралы білімдерін меңгерілуі;
Бекітемін_______
Мектеп директоры:
К.Солтаналинова
«__»__________2020ж
Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектебі «» КММ «Айбөбек» шағын орталығындағы Күншуақ тобының мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мпен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру бойынша
2020-2021 оқу жылына арналған жылдық перспективтік жоспар
Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: «Драма» Ересек топ 18с
№ |
Лексикалык тақырып |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеттері |
С/с |
Күні |
|
|
Қыркүйек айының тақырыбы«Балалар бақшасы» |
||||||
2 |
Менің достарым |
«Кел танысайық» |
Қарым-қатынас әдебінің қарапайым нормаларын меңгерту. |
1.Сөз байлығын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру . 2.Қөркем әдебиет дағдыларды дамыту. 3.Достыққа тәрбиелеу |
1 |
|
|
4 |
Жиһаздар |
«Үш аю» ертегісі |
Ертегі қойылымы арқылы сөздік қорын, сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, олардың мінез- құлқын келтіру. |
1.Ойлау қабілетін дамыту. 2.Түрлі эмоцияларды интонациямен дыбыстауды қалыптастыру. 3.Балаларды жанашырлық, мейірімділік, қасиеттерге тəрбиелеу. |
1 |
|
|
Қазан айының тақырыбы «Менің отбасым» |
|||||||
2 |
Менің көшем |
Түлкі мен қоян (конус театры) |
Ертегі барысын, мазмұнын ұғынуға, рөлдерді түсініп ойнауға үйрету; |
1.Кейіп Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |