Мотивация
лық – қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері.
Достарымның
барлығын,
Сыйлап, жақсы
көремін.
Алақаным
арқылы
Жылуымды
беремін.
Балаларға түрлі түсті
моншақтарды көрсету.
Сөздік
жұмыс: моншақ.
Қостілділік: моншақ -
бусы
Олардың не үшін
пайдаланылатыны туралы айтып, осындай әшекейді үйлерінде кім
тағатыны туралы әңгімелесу.
|
Балалар шеңбер бойына тұрып,
өлең шумағын қайталап, қимылдар жасайды.
Моншаққа таңдана, қызыға
қарайды.
Қайталайды:
моншақ.
моншақ -
бусы
Балалар әңгімеге қызыға
араласады.
|
Ұйымдастырушылық-
ізденістік
|
«Тосын сый»
сәті:
Қуыршақ Сезім ренжіп
кіреді.
Тәрбиеші
:
- Сезім моншақтарын бізге келе
жатқанда үзіп алып, сендер сол әдемі моншақтарын тізіп беруге
көмектесе ме екен деп үміттеніп келіпті,-
дейді.
- Онда біз Сезімге әдемі
моншақтың суретін салып берейік. Ол үшін алдарыңдағы қағазға
салынған моншақтың жібіне саусақтарыңды қызыл бояуға малып, қызыл
түсті моншақты батырып саласыңдар, сонан кейін ол саусақты сулы
шүберекпен сүртіп, көк бояуға батырып, қызыл моншақтың жанынан көк
түсті моншақты бастырып саласыңдар.
Педагогтің өзі салып
көрсетеді.
Сурет салу барысында жіптің
ұшына екі қызыл моншақ салынатынын, әрі карай екі көк моншақ, екі
қызыл және екі көк, т.б. түспен салуға болатынын түсіндіріп,
қолдарын сүртпей тұрып бір түсті моншақтарды бірден екі-үштен
бастырып салуға бағыт береді.
Сергіту
сәті:
Моншақтарды
алайық,
Мойнымызға
тағайық.
Дөңгелене би
билеп,
Көңілденіп
алайық.
Біз алдымен сурет салуға
қолдарымызды дайындап алайық. Қолға арналған жаттығуды жасату:
«Алақан, жұдырық, қабырға».
Педагог сурет салу жолдарын
көрсете отырып, жұмысты аяқтайды. Балалардың өз бетінше жұмыс
жасағандарына мұқият қарап бақылайды.
- Міне, әдемі моншақтар
тізбегі дайын болды.
Балаларға моншақ тізбегін
қуыршақ Сезімге сыйлауды ұсынады. Сезім қуанышты екенін
білдіреді.
Жұмыс барысында ұқыпты жұмыс
жасаулары қадағаланады.
|
Балалардың назары қуыршаққа
ауады.
Қуыршақ Сезімге жандары
ашиды,
оған көмектесетіні жайлы
айтады.
Мұқият
тындайды.
Өлең жолдарына
сәйкес
қимылдар жасайды.
Балалар «Алақан» дегенде
алақандарын жаяды, «жұдырық дегенде» саусақтарын жұмады, «қабырға»
дегенде қолдарын қырынан ұстайды.
Балалар педагогтің
көрсетуімен моншақтар
тізбегін салады.
Әр түспен
салып болғансоң
Саусақтарын сүртіп
отырады.
Балалар моншақ
тізбектерін
Сезімге
сыйлайды.
|